'Fraaie Serie A-transfer lonkt voor Vertonghen; contract loopt af in Engeland'

    'Fraaie Serie A-transfer lonkt voor Vertonghen; contract loopt af in Engeland'

    Gepubliceerd: donderdag 15 november 2018 om 19:10do 15-11-2018 om 19:10

    Internazionale heeft het vizier gericht op Jan Vertonghen. De club staat voor belangrijke maanden omdat niet duideijk is welke spelers volgend seizoen nog in Milaan spelen. Inter hoopt voor te sorteren op een exodus en richt het vizier alvast op de toekomst, waar Vertonghen deel van uit moet maken.

    De Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio meldt dat Vertonghen op de transferlijst van Inter staat. De verdediger heeft een aflopend contract bij Tottenham en kan aan het einde van het seizoen dus gratis worden overgenomen. Daar hoopt Inter van te profiteren.

    Inter lijkt verdedigende versterkingen nodig te hebben. Het contract van Andrea Ranocchia loopt af en ook Joao Miranda zou de club aan het einde van het seizoen verlaten. Daarnaast wordt Milan Skriniar gelinkt aan topclubs zoals Manchester United en Barcelona.

    Het is de vraag of Inter slaagt in Engeland. De kans is groot dat Tottenham binnenkort om de tafel met Vertonghen gaat zitten. De Rode Duivel is een belangrijke speler voor de ploeg van Mauricio Pochettino. 

    Plaats een reactie

    donderdag 15 november 2018 om 19:11
    En over 2 jaar samen met Toby lekker carriere afsluiten bij Ajax.👌🏻
    Vind ik leuk
    reggie +1822
    donderdag 15 november 2018 om 19:24
    Dus jullie willen geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:30
    Ochh ochh.. jullie zouden op je knieën gaan voor Jan en Toby.. dat is toch rustig 3 klasses beter dan Schwaab en Viergever.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:13
    Spurs heeft de eenzijdige optie om zijn contract met een seizoen te verlengen en in dat geval ligt hij tot medio 2020 vast.. Dat zal i.i.g. gebeuren, dus gratis ophalen aankomende zomer zal niet aan de orde zijn.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 15 november 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33552
    donderdag 15 november 2018 om 19:28
    En hij gaat naar Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:20
    Serie A wordt echt een bejaarden competitie.
    Vind ik leuk
    pietprecies +7824
    donderdag 15 november 2018 om 19:30
    Slaat natuurlijk nergens op wat je schrijft.

    Als er clubs zijn die wel weten hoe ze spelers boven de 30 top kunnen houden dan zijn het clubs in de Serie A...
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:34
    tuurlijk slaat 't nergens op joh! De ene na de andere jeugdspeler breekt door en boven de 25 ben je niet interessant meer voor ze. Je hebt gewoon gelijk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 02:05
    Jo daarom presteren ze ook echt top die Italiaanse clubs, juve en laatste jaren napoli halen hun niveau de rest maakt het niet waar. Ac Milan is zelfs ten onder gegaan met hun 30 plus abonnement...
    Vind ik leuk
    pietprecies +7824
    vrijdag 16 november 2018 om 07:49
    Volgens mij heb je een probleem met lezen..

    Ik zeg dat ze in Italië wel weten hoe ze 30+ spelers fit moeten houden..

    Of wil je dát soms ontkennen?

    - Totti
    - Inzaghi
    - Buffon

    Zo kan ik er nog wel een aantal noemen ver in de 30 die topfit zijn of waren.

    Bejaardencompetitie slaat nergens op, het is niet zo dat er alleen maar 30ers lopen maar de meeste die er lopen zijn fit, geslepen en waardevol.
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 09:52
    Het klopt wel dat ze die connectie hebben ja en vaak gaat dat wel aardig. Maja ac Milan in zijn laatste jaren mexes, montolivo en muntari in de as, dat was echt om te janken. En zoals jij successen kan opnoemen zijn er dus ook genoeg twijfelachtige namen op te sommen. En vergeet niet wat deze gasten aan salaris ontvangen das absurd.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:21
    Inter is inter niet meer.zou als ik hem was niet er na toe gaan.gewoon 2 jaar bijtekenen.komt.goed
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:22
    Over vertonghen gesproken.
    Vanavond verliezen aub.
    Heb een tientje op IJsland gezet😁
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:23
    Vertonghen zal i.i.g. niet mee doen wegens een blessure, wordt pas in december terug verwacht.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 19:30
    Ok
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 02:06
    Andddd its gone!
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:00
    Is dat een voorzorgsmaatregel voor Škriniar?
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 02:07
    Nee eerder een noodoplossing ma ja je moet wat he die is niet te houden met zijn kwaliteit en leeftijd.
    Vind ik leuk
    COYG +6869
    donderdag 15 november 2018 om 20:07
    Lekker in een driemans defensie met Skirinar en De Vrij. Houdoe aanvallers. Niemand komt daar ooit nog doorheen gevoetbald.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:08
    Nog een nieuwe verderdiger bij Inter dat word concurrentie voor De vrij dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 20:17
    Kom volgend seizoen naar Ajax
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22211
    donderdag 15 november 2018 om 20:56
    Zou wel een mooie club voor Janneman zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 15 november 2018 om 22:10
    "De kans is groot dat Tottenham binnenkort om de tafel met Vertonghen gaat zitten."

    Ik weet dat een aantal forumleden moeite heeft om een goedlopende zin te formuleren, maar deze leden hebben inmiddels concurrentie van VP

    ???
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 02:12
    Zo te horen word dit hard gespeeld ze binden vertonghen dus vast op een tafel waarna ze met de hele directie aan die tafel gaan zitten, vreemde manier van zaken doen, maar zo krijgen ze dus al die goede deals daaro, en iedereen maar zeggen dat die levi zo'n goede handelaar is, het is gewoon een barbaar!
    Vind ik leuk
    vrijdag 16 november 2018 om 11:21
    Zou wel een mooie stap zijn. Alleen als ik hem was en Spurs bied mij een goed contract aan zou ik gewoon blijven bij Tottenham. Maja Italië is ook een hele mooie competitie dus 't is wel lastig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws