'Eén Frenkie de Jong maakt nog geen zomer, ons voetbal zit nog steeds muurvast'

    'Eén Frenkie de Jong maakt nog geen zomer, ons voetbal zit nog steeds muurvast'

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 18:18za 17-11-2018 om 18:18

    De Eredivisie CV presenteerde donderdag na bijna twee jaar vergaderen de zogenoemde 'veranderagenda'. Grote veranderingen blijven uit en ook Sjoerd Mossou is enigszins teleurgesteld door de uitkomst.

    'Het werd een gênant gevalletje van oud-Hollandse polderimpotentie', schrijft Mossou in zijn column in het Algemeen Dagblad. 'Een smakeloos, zouteloos prakje van drie keer niks. De clubs dronken een glas, deden een plas, enzovoort. (En na afloop probeerden ze ons wijs te maken dat ze zojuist een revolutionair, wereldschokkend akkoord hadden gesloten.)'

    'Eén Frenkie de Jong maakt nog geen zomer', benadrukt Mossou. 'Ons voetbal zit nog steeds muurvast. Zelfs de kleinst denkbare vernieuwingen verzuipen in een mêlee van conferencecalls, belangetjes en hyperdemocratie. We krijgen ons kunstgras niet eens fatsoenlijk opgeruimd. Allemaal dezelfde bal? Sorry, te ingewikkeld. Beloftenteams? Opleidingsvergoedingen? Tv-gelden? Poeh, geen idee.'

    'Elk idee dat wordt geopperd, botst op een muur van onwil, onwetendheid, eigenbelang en angst', stelt Mossou vast. 'We lachen graag om dat zootje ongeregeld in België, met z'n schandalen en z'n gekonkelfoes. Maar zelf zitten we gevangen tussen de vergadertijgers. Ook geen feest.'

    Lees meer over:Eredivisie

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 november 2018 om 18:21
    Maar 1 Frenkie helpt wel ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:49
    Wat belachelijk die hand voor zijn bek als die praat....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:51
    Niet zo belachelijk als jouw reactie hierop.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:54
    Ene mvb deed dat op een wk en werd kapot geschreven door het sneue ajax volk. Nu doet een ajacied het en is het goed??

    Beetje hypocriet of niet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:56
    Mij interesseert het geen reet wat mvb deed en wat Frenkie nu doet.

    Als iemand in een sloot springt dan doe jij dat ook?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:57
    Nee ik niet.. Daarom ben ik geen ajacied.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:00
    Toch doe je het nu wel ... 😂
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    zaterdag 17 november 2018 om 19:02
    Komt dat het een kansloos hoopje mens is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:04
    Heb jij mij in de sloot zien springen dan??
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:05
    Figuurlijk gezien zeker ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:08
    Nee ik verlaag mij niet tot snavel niveau...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:09
    Lager dan waar jij zit kan niet hé ...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:12
    EDIT VP: reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:14
    Hahaha ... ik neem er nog eentje ... topreactie! 😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:32
    Dames dames, het kan toch ook normaal ...?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:40
    Nog zo eentje?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:44
    Mwoah, ik spreek jullie beide aan op jullie gedrag. Mag ik doen toch? Zo niet, dan hebben jullie pech.

    Normaal doen is echt heel simpel, ook op internet!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:06
    Je bent als mosterd na de maaltijd door 3,5 uur later te reageren.

    Bovendien kijkt VP mee en kun je zien dat PSV Eindhoven1 gecorrigeerd is en ik niet.

    Ik reageer zoals ik wil dus dat is dan dikke pech voor jou.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:15
    Nou, ik vind het wel grappig hoor dat je jezelf zo te kakken zet.

    Ga zo door zou ik zeggen! Succes ermee!
    Vind ik leuk
    Wilex +1390
    zaterdag 17 november 2018 om 20:22
    Die zelfde mvb zit nog steeds elke wedstrijd zo met zen handje voor zen mond op de bank bij jullie hoor.
    Maar jullie maken je eigen tegenwoordig wel om heel veel dingen druk he?
    Zit net de opening van het NOS journaal te kijken.
    'Harde kern PSV supporters belagen anti zwartepiet demonstranten'
    Nu de quizvraag van de avond, wat klopt er niet aan deze zin uit het journaal?

    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:51
    Harde kern en PSV gaat niet samen?

    Ga ik door voor de koelkast?
    Vind ik leuk
    Wilex +1390
    zaterdag 17 november 2018 om 21:00
    Zeker weten!
    Vind ik leuk
    yuuup +9859
    zondag 18 november 2018 om 03:13
    Blijkbaar stoorde je je destijds daaraan? En nu doe je het zelf.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:54
    Doen ze allemaal joh slappe boeie. Gaan we ons hier nou druk om maken?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:56
    Ohhh dus nu is dat ineens normaal... Maar als een mvb het doet is het belachelijk..
    Vind ik leuk
    -40 +542
    zaterdag 17 november 2018 om 19:41
    van Bommel trekje, die doet niet anders. Stoor je je daar ook aan?
    Vind ik leuk
    -40 +542
    zaterdag 17 november 2018 om 19:40
    Ajax maakt wel zomer.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3900
    zaterdag 17 november 2018 om 18:21
    Hulde. Mossou heeft hier gewoon gelijk. We staan als competitie hartstikke stil omdat we vechten om de kruimels op tafel.
    En Heracles en Emmen maar met zielige berichtjes de publieke opinie proberen te bewegen...
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5208
    zaterdag 17 november 2018 om 18:32
    Ik ben het normaal gesproken nooit met Mossou eens, maar dit keer...
    De uitzondering bevestigt de regel, zal ik maar zeggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:37
    Ze moeten gewoon eisen, kunstgras eruit anders naar de kkd divisie.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6584
    zaterdag 17 november 2018 om 18:40
    Tegelijkertijd hoor ik ook weinig potentiële veranderingen waarvan ik denk dat het echt een verschil gaat maken wanneer je het hebt over de kwaliteit van de competitie.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7717
    zaterdag 17 november 2018 om 18:59
    Het is ook allemaal onzin. Soms heb je een lichting met 5 of 6 super spelers en dan gaat het goed. Soms heb je die niet en dan gaat het slecht. Ik moet nog zien wat er over 2 jaar over is van Belgie als hun goede spelers op hun retour zijn
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    zaterdag 17 november 2018 om 18:22
    1 Frenkie niet nee. Maar met Frenkie, Wijnaldum, Bergwijn, Depay, De Ligt en Van Dijk kom je een heel eind. 👌🏻
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 18:23
    Vergeet Blind niet.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    zaterdag 17 november 2018 om 18:24
    Da's jouw grote vriend inderdaad. Prima speler maar ik zou hem niet bij DE topspelers zetten.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 18:26
    Nee klopt.

    Komt in de categorie "absolute top"
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    zaterdag 17 november 2018 om 18:26
    Dat zijn jouw woorden. 😉
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 18:28
    Dat heb je heel goed gezien.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:35
    Wat is er met jouw gebeurd kopstootje.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 18:39
    Vond je Blind niet van de buitencategorie gisteren.

    Daarentegen was de Ligt en in mindere mate Frenkie weer eens zwaar waardeloos.
    Vind ik leuk
    Gilze +463
    zaterdag 17 november 2018 om 19:34

    Gister waren dumfries en blind erg goed
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:47
    Misschien erg weinig verstand van voetbal?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 03:27


    Makkelijk om alleen de jong en de ligt enzo op te noemen. Ik vond blind zijn beste wedstrijd voor oranje ooit spelen. niet omdat hij er voorheen geen reet van kon ofzo.

    En inderdaad Dumfries was ook gewoon uitstekend, blijft zicht ontwikkelen. Mooi man!
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 03:29]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 18:41
    Is sarcastisch. Althans dat van Blind.

    Hij is nog steeds in staat om openlijk te falen zelfs als hij amper aan de bal komt.

    Wat overigens zeer verstandig is.

    Vind ik leuk
    Mr. O +1084
    zaterdag 17 november 2018 om 18:53
    Heb jij de betekenis van het woord sarcasme geleerd?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 18:54
    Heb ik jou gevraagd of je mij iets mocht vragen?
    Vind ik leuk
    Mr. O +1084
    zaterdag 17 november 2018 om 19:14
    Een kopstoot kun je krijgen, onee, jij bezorgd me al hoofdpijn.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 19:37
    Begrijp je wel dat je aan de drank gaat.

    Zou ik ook doen als ik voor een doorsnee club zou zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:39
    Jij niet zeker.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1247
    zaterdag 17 november 2018 om 19:17
    grootste supertalenten van de werled deligt en frenkie catergorie mpabbe mja jij praat toch altijd negatief over alles dusja bestel je planken maar en ga erin liggen
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9722
    zaterdag 17 november 2018 om 19:38
    mpabbe

    Is dat net zoiets als Frenkie de Licht?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:56
    Ga naar je bed dijkie wartaal.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1247
    zondag 18 november 2018 om 00:35
    zijn beide over 2 jaar supersterren snap dat je het niet toe wilt geven maargoed
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 23:38
    😂😂😂😂 ik dacht al.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:45
    Je vergeet Dumfries, hij speelt pas op dit niveau maar zoals hij zich ontwikkelt en zijn drive wordt dat De rechtsback vd toekomst.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    zaterdag 17 november 2018 om 18:49
    Speelde gisteren idd goed maar Technisch vind ik hem niet erg sterk. Wel de beste rechtsback op dit moment hoor, maar of hij een echte topper wordt? Dat durf ik niet te zeggen bij hem.
    Vind ik leuk
    GunnerFan +343
    zaterdag 17 november 2018 om 18:54
    Precies, dat dachten we van Janmaat en Karsdorp ook. Hoop dat Dumpfries dit kan volhouden.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +9456
    zaterdag 17 november 2018 om 18:55
    Dat hoop ik ook. Technisch is hij niet zo geweldig maar hij heeft wel een enorme drive en is fysiek ook prima in orde. We zullen zien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:24
    Teleurgesteld in de gemaakte afspraken Sjoerd ??? Dat begrijp ik niet goed. Alle voetbalorganisaties zijn zeer logge organisaties
    De meeste mannen zitten daar om na hun carrière de portemonnee nog extra te vullen of om interessant te doen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 18:42]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:24
    Welkom in NL waar men verstikt van de regels.doodmoe wordt je ervan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:27
    Vind die columnisten altijd zo "populaire" taal gebruiken. Maar hij heeft zeker gelijk is typisch Nederland dit. Zijn heel veel andere voorbeelden die in gekonkel en besluiteloosheid niet worden opgelost of veranderd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:28
    De Eredivisie is dan ook iets compleet anders dan het Nederlands elftal. Je kunt toch ook tevreden zijn over de huidige ontwikkelingen van ons nationale elftal en alsnog kritisch op de competitie in Nederland?

    Ik heb nog niemand gezien die, na de overwinning op Frankrijk, lyrisch was over de Eredivisie. Wat mij betreft slaat Mossou de plank flink mis. Oranje is geen Eredivisie.

    Overigens heeft hij wel een punt dat het te belachelijk voor woorden is dat er geen beslissingen genomen worden omdat een paar clubs dwars liggen. En dat is de schuld van de KNVB, die een aantal jaren geleden de macht over de competitie over hebben gedragen aan de CV. De CV bestaande uit alle actieve clubs in de competitie, waaronder dus ook enkele passanten, die allen tegengestelde belangen hebben op de korte termijn. Dat is dus vragen om onenigheid en tekenend voor de stuurloosheid van het voetbal in Nederland.
    Vind ik leuk
    isnake +2537
    zondag 18 november 2018 om 09:52
    Tjah, eb toen de KNVB het allemaal zelf besliste was het ook niet goed. Wat dat betreft kunnen ze het nooit goed doen
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +374
    zaterdag 17 november 2018 om 18:31
    met die polderimpotentie, heb je drie wk finales, halve en kwartfinales gehaald, plus ek kampioen.....tis nooit goed
    Vind ik leuk
    Zico Ali +481
    zondag 18 november 2018 om 14:27
    Ik zou zeggen dat ze dat ONDANKS de KNVB hebben bereikt...
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1332
    zaterdag 17 november 2018 om 18:40
    Liever 1 Frenkie in de hand dan 10 in de lucht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 18:41
    Ik lach vooral om het AD, wat er steeds naast zit met elke opstelling. Gisteren zou tete spelen haha
    Vind ik leuk
    Edenees80 +539
    zaterdag 17 november 2018 om 18:41
    Kut eredivisie.. Kut dwarsliggers clubs.. Kut krant.. Kut keeper en ach ja, kut Knvb!
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 03:32
    Niet leuk meer..(daarom geen likes)

    Toch bedankt voor t proberen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32957
    zaterdag 17 november 2018 om 18:43
    En vergeet de inhoudsloze analisten, columnisten en schrijvende pers niet.
    Die open deuren intrappen, slecht observeren en dermate slechte conclusies trekken dat bijvoorbeeld De Ligt eigenlijk al afgeschreven was.
    Vind ik leuk
    Mr. O +1084
    zaterdag 17 november 2018 om 18:48
    Amen, geweldig geschreven! Kan ik van genieten
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    zaterdag 17 november 2018 om 18:52
    Niks geen geld verdelen als je niet meewerkt. Optyfen met die plastic zooi.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 18:59]
    Vind ik leuk
    Yoink +151
    zaterdag 17 november 2018 om 19:15
    Dikke onzin. Er mag blijkbaar nooit worden gesproken over tv geld herverdelen. Of er nu kunstgras is of niet. Die tv gelden had je al kunnen aanpakken toen de fox deal er kwam. Maar ja, dat is niet in het voordeel van de toppers he.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    zaterdag 17 november 2018 om 19:49
    Zonder clubs als Ajax, Feyenoord en PSV was er niks te verdelen.

    Iedereen wil meeprofiteren maar er niks voor terug doen. Gratis geld....bah.
    Vind ik leuk
    Yoink +151
    zondag 18 november 2018 om 00:01
    O jee. Gevoelig plekje geraakt door de waarheid te vertellen?

    Een kunstgrasveldje opruimen heeft natuurlijk veel meer impact dan een gelijker klimaat creëren. Maar Ajax weet het natuurlijk beter dan alle competities waar het juist zo graag bij wil aanhaken :).

    Maar probeer vooral anderen te overtuigen met een nieuwe arrogante/populistische schreeuw.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22044
    zondag 18 november 2018 om 07:09
    Geen gevoelig plekje, het omgekeerde is het geval.
    Vind ik leuk
    Yoink +151
    zondag 18 november 2018 om 09:48
    Ah. Nog een inhoudsloze stoere reactie. Je reageert anders wel als door een wesp gestoken.
    Vind ik leuk
    Yoink +151
    zaterdag 17 november 2018 om 19:14
    Hij heeft prima gelijk. Elke club zit er voor zichzelf. En elke club heeft evenveel recht om te spreken, als de KNVB het daar neerlegt. En dit is niet alleen Heracles. Bovenin houdt men ook krampachtig vast aan de scheve verdeling van tv geld en belofte elftallen. Wil er echt iets veranderen dan moet de KNVB de teugels terugnemen en veranderingen maken die voor iedereen goed zijn. Of je nu eerstejaars club bent of Ajax.
    Vind ik leuk
    Marco S +5813
    zaterdag 17 november 2018 om 19:16
    Wat Sjoerd vindt, boeit me niet.. ik heb wederom een goede de Jong gezien. Ik snap ook niet waarom de het in de regio niet gewoon koesteren dat ze een paar goede talenten hebben opgehaald uit Amsterdam. Geniet er gewoon van, je staat 5 punten voor, het leven is toch mooi..
    Vind ik leuk
    plein19 +2452
    zaterdag 17 november 2018 om 19:19
    Hij heeft gelijk en het zal niet veranderen. Het toch weer hartstikke goed met het Nederlands elftal
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:20
    Amen. Hobbyisme en ego-dingetjes troef in de bestuurskamers van het Nederlandse betaald voetbal.
    Vind ik leuk
    onbemind +380
    zaterdag 17 november 2018 om 19:34
    Mossou heeft gedeeltelijk gelijk, ik denk dat Gudde de boel op stelten
    gaat zetten, en diverse dingen oplossen bij de KNVB.
    Vind ik leuk
    jari11 +1086
    zaterdag 17 november 2018 om 19:40
    1 frenk helpt idd. Maar ik ben het wel eens met de beste man. Kunstgras is echt te belachelijk, hierdoor zullen we altijd het lachertje van europa blijven
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    zaterdag 17 november 2018 om 19:55
    Wie is Mossou? Ok, volgende aub, want hier hebben we niks aan.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 03:36
    Wie is "hupHolland" dan?
    Hebben we al helemaal niks aan...

    Alsof hij gewoon zijn mening geeft ofzo..die man voert zijn werk uit domme sleutelhanger.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    zondag 18 november 2018 om 04:10
    Ben jij Sjoerd's Leutelhanger?
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 15:22
    Ben jij Gerard Joling's dildo?

    Wat jij kan, kan letterlijk iedereen.

    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 15:25]
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    zondag 18 november 2018 om 15:26
    Ik kan niet aan sjoerd's leutel hangen zoals jij dat kan, sorry
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 15:30
    Ja dag oma duck.

    Die woordgrapjes zijn echt niet meer van deze tijd.

    We nemen je dan ook niet meer serieus.

    Doei
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    zondag 18 november 2018 om 15:36
    Jij begon met woordgrapjes, zonder verdere inhoud.;
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 15:42
    Dan moet je beter lezen;)

    Had namelijk meer gezegd dan " sleutelhanger"

    Daarnaast gebruikte ik het woord sleutelhanger om aan te geven wat ik van je vind. Volgende keer noem ik je pannekoek. Kan je grapjes over pannekoeken maken.

    Leuk joh!🤓
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    maandag 19 november 2018 om 00:15
    Lekker belangrijk wat jij van me vind
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 01:57
    Belangrijk genoeg om te blijven reageren en het laatste woord te hebben.

    Je zegt van niet, maar je vind het toch wel heel erg belangrijk wat een vreemde van je vind.

    Weltrusten oma duck👵
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    maandag 19 november 2018 om 09:36
    tot gauw
    Vind ik leuk
    maandag 19 november 2018 om 15:06
    Hahaha zogenaamd zich niet laten kennen🤣

    Jammer joh, ik weet dat vp je vaak frustreert 🤣
    Vind ik leuk
    HupHolland +2857
    maandag 19 november 2018 om 18:59
    Da's dan toch leuk voor je ofzo.

    Wees er blij mee.
    Vind ik leuk
    DeNeutrale +101
    zaterdag 17 november 2018 om 20:10
    Heracles ligt dwars, vanwege hun sponsor. Overigens vond ik Frenkie gisteren niet zo goed als tegen Duitsland. Het zal ermnee te maken hebben dat Griezmann steeds mee bewoog als Frenkie de bal had, waardoor hij alleen maar terug kon spelen naar van Dijk of Cilissen en/of breed naar de Ligt. Frenkie versierde wel een strafschop. Wij zouden 'moord en brand' schreeuwen als Frankrijk, in de laatste minuut, de gelijkmaker zou maken met zo'n gegeven strafschop.
    Vind ik leuk
    HanV +4625
    zaterdag 17 november 2018 om 20:22
    Het is Mossou en de media zelf die hoge verwachtingen wekt, en dan teleurgesteld is. Je kunt best de mening van de top3 verkondigen. Het zou treurig zijn als de bedenkers van een proefballonnetje het al niet eens zouden zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:55
    Who the F*ck is Sjoerd Mossou?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:13
    Ik volg die sjoerd echt niet meer. We moeten niet denken dat we er zijn,maar dat is logisch. Duitsland zal weer een andere wedstrijd zijn. Wees positief,want een speler als Frenkie is wel nodig,net als depay,dumfries,de ligt,Wijnaldum,enzo enzo! Het was team werk
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 00:08
    Het gaat niet om het voetbal......., het gaat om de belangen van de BOBO's van de clubs... Die willen elke week lekker wat eten en drinken en wat die mensen daar buiten op de tribune's doen interesseert ze niet. Als ze al weten dat er gevoetbald wordt in het stadion.
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 01:59
    Wat is die mossou toch een prutser. Echt
    Vind ik leuk
    zondag 18 november 2018 om 03:38
    Gezegd door iemand genaamd boskangarou Whahahahahaha!!

    Als hij dit zou lezen(Niet dus) zou hij echt compleet in een deuk liggen!

    Ik heb trouwens ook heel even moeten lachen.

    Ajuu
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws