Stadionverbod voor fan die over boarding klimt en zoon Srivaddhanaprabha troost

    Stadionverbod voor fan die over boarding klimt en zoon Srivaddhanaprabha troost

    Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 19:44za 17-11-2018 om 19:44

    Tom Merry mag de komende drie maanden geen wedstrijden van Leicester City in het stadion bijwonen. De seizoenkaarthouder van The Foxes kreeg die straf na een knuffel aan Aiyawatt Srivaddhanaprabha. Dat schrijft The Sun.

    Enkele weken geleden kwam Vichai Srivaddhanaprabha om tijdens een helikoptercrash. Merry wilde de zoon van de Leicester City-voorzitter troosten en besloot tijdens een match om over de boarding te klimmen en Aiyawatt een knuffel te geven.

    Merry liet zijn negenjarige kindje even achter bij zijn vrienden op de tribune om zich om Aiyawatt Srivaddhanaprabha te bekommeren. Na de knuffel hielpen de stewards Merry van het veld. De actie blijft dus niet onbestraft. Hij kreeg van de club een brief in de bus met de mededeling dat hij een stadionverbod heeft.

    Geen spijt
    Spijt van zijn actie heeft de fan desondanks niet. "Ik kon mezelf niet beheersen. Ik wilde Aiyawatt gewoon een knuffel geven", zegt hij in Mercury. Overigens vinden veel Leicester-fans de straf onnodig. Zij zijn een petitie begonnen om Merry vrij te pleiten.

    Plaats een reactie

    Koekie1970 +2087
    zaterdag 17 november 2018 om 19:49
    Goed naar PSV gekeken dus....
    Vind ik leuk
    Roeptoeter +6795
    zaterdag 17 november 2018 om 19:50
    Net zo belachelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:50
    Daar gaven ze 5 jaar stadionverbod toch?
    Vind ik leuk
    Itsese +5160
    zaterdag 17 november 2018 om 20:02
    Pfff... Mjah, PSVers, hij noemt ons wel.. maarja weinig waarde toch zo’n gast.
    Vind ik leuk
    Itsese +5160
    zaterdag 17 november 2018 om 20:04
    Leuk, maarja, heel PSV boeit echt niet wat jij te zeggen hebt.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zaterdag 17 november 2018 om 20:44
    Cynisme is je kennelijk vreemd.
    PSV maakte zich al onsterfelijk belachelijk met het stadionverbod voor die knuffel-supporter en nu bij Leicester ook al zo'n domme actie.
    Vind ik leuk
    Itsese +5160
    zaterdag 17 november 2018 om 20:45
    Maakte zegt genoeg toch?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zaterdag 17 november 2018 om 20:51
    Ben je ff kwijt...
    Lijkt erop dat je tegen mij zegt dat het niet uitmaakt wat ik zeg over PSV.
    En daarnaast zeg je dat maakte alles al zegt..

    Vraag: ben je het nu met me eens dat dit nergens op slaat zo'n verbod of vind jij het juist terecht dat er een verbod is uitgedeeld?
    Vind ik leuk
    Itsese +5160
    zaterdag 17 november 2018 om 20:54
    Eens met het verbod. Jij begint over PSV lamzak. Wtf heeft dit met PSV te maken, ga lekker je vriendinnetje verwennen, inplaats van PSV lastig vallen man
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zaterdag 17 november 2018 om 21:07
    Mijn vriendin heeft niets te klagen.

    Maar voor deze actie ga je toch geen stadionverbod geven.

    Voorbeeldvraag:
    Jou vader of moeder overlijdt. (Wat ik absoluut niet hoop voor je). En je wordt op je werk door een collega getroost. Je baas ziet het en schorst je collega voor 1 maand.
    Dat vind jij dus ook normaal???
    Vind ik leuk
    Itsese +5160
    zaterdag 17 november 2018 om 21:10
    Nah we gaan niet zo ver:p je klimt over de bord heen, en je bent de sjaak toch?
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zaterdag 17 november 2018 om 21:21
    Menselijkheid had beloond moeten worden.
    Vind ik leuk
    Itsese +5160
    zaterdag 17 november 2018 om 21:26
    Mjah, over het bord heen klimmen ...
    Vind ik leuk
    soksa +1598
    zondag 18 november 2018 om 09:26
    Dat wat je als voorbeeldvraag stelt is echt een conpleet andere situatie als hier bij Leicester (en PSV) het geval is. Jij en je collega's mogen gewoon vrij rondlopen op werk. En elkaar een knuffel geven. Dat is allemaal verre van verboden. In het stadion is dat compleet anders. Daar is het simpelweg verboden om het veld te betreden. Daar staat een straf op en dat weet je.

    Ik geloof best dat de directie van Leicester de actie diep in hun hart een mooi gebaar vinden. Maar zij zijn wel verantwoordelijk voor de veiligheid op het veld. Dit keer is het iemand mer goede bedoelingen. Maar dalijk is het een gek, verwond hij iemand en heeft Leicester een gigantisch probleem omdat zij de veiligheid niet op orde hebben en daar weer voor gestraft worden. Ze moeten een signaal afgeven dat dit echt niet kan anders gaan meer mensen dit doen en wordt het een chaos.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zondag 18 november 2018 om 09:37
    Nou kun je volgens mij als je de bewuste foto's bekijkt echt wel zien dat deze man al met open armen komt aanlopen om een knuffel te geven.
    Dus al die gevaren die worden aangegeven waren er niet.

    Regels zijn er niet voor niets; klopt.
    Maar soms kun je regels ook wel anders interpreteren. En dat had hier best gekund.

    Moet je tegenwoordig ook knap voorzichtig mee zijn met het knuffelen van collega's. En ik kan echt niet door het gehele bedrijf vrij rondlopen. Werk bij Postnl als chauffeur en ik ben echt pasjes nodig om in het gebouw te komen.
    Kan niet zomaar naar binnen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 november 2018 om 09:38]
    Vind ik leuk
    soksa +1598
    zondag 18 november 2018 om 10:00
    Je mist helaas totaal mijn punt. Het gaat er niet om wat achteraf gezien de bedoelingen zijn van iemand. Ik zie idd ook wel aan de foto dat het waarschijnlijk goed bedoeld is. Maar dat weet je pas achteraf. Als je niet optreed denkt de volgende 'oh dan mag ik ook op het veld' en dan is het wachten totdat er een keer een gek het veld op komt. Als dat gebeurd heeft Leicester echt een heel groot probleem. Want nogmaals: zij zijn verantwoordelijk voor de veiligheid. Het is niet voldoende om achteraf pas te oordelen. Je moet het voorkomen.

    Daarbij geef je zelf al aan dat je bij je werk pasjes nodig hebt om op bepaalde plekken te komen. Dat is omdat je baas ook niet wil dat er allemaal mensen op plekken komen waar ze helemaal niet horen. Voor hem is dat ook niet achteraf te controleren en wil hij het dus via die pasjes voorkomen.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zondag 18 november 2018 om 09:39
    Nou kun je volgens mij als je de bewuste foto's bekijkt echt wel zien dat deze man al met open armen komt aanlopen om een knuffel te geven.
    Dus al die gevaren die worden aangegeven waren er niet.

    Regels zijn er niet voor niets; klopt.
    Maar soms kun je regels ook wel anders interpreteren. En dat had hier best gekund.

    Moet je tegenwoordig ook knap voorzichtig mee zijn met het knuffelen van collega's. En ik kan echt niet door het gehel bedrijf vrij rondlopen. Werk bij Postnl als chauffeur en ik ben echt pasjes nodig om in het gebouw te komen.
    Kan niet zomaar naar binnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:50
    Triest om zo iemand een stadionverbod te geven. Nee, triest is het goede woord niet. SCHANDE !!
    Vind ik leuk
    Nietkoeroe +1170
    zaterdag 17 november 2018 om 20:12
    Het zijn regels. Waarom moet je dat doen? Tuurlijk is t sneu enzo maar als iedereen maar telkens de boarding over klimt om iemand te troosten waar trekken we dan de grens
    Vind ik leuk
    1904088 +530
    zaterdag 17 november 2018 om 20:15
    Stel je voor dat iedereen dit gaat doen. Gewoon niet doen.
    Vind ik leuk
    jari11 +1084
    zaterdag 17 november 2018 om 19:50
    Het slechte word beloont in deze wereld, het goede gestraft. Regels zijn regels maar komop..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:50
    Lijnen trekken, grenzen trekken blabla... Dit is gewoon belachelijk een stadionverbod. Gelukkig is het maar 3 maandjes maar alsnog.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zaterdag 17 november 2018 om 19:50
    Effe briefje naar Aiyawatt Srivaddhanaprabha sturen en hij mag vast in een lounge zitten
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 19:51
    Wat is hier nou fout aan? Ok, het mag niet maar een beetje menselijkheid mag wel. Toch?
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1621
    zaterdag 17 november 2018 om 19:54
    Wat een onzin zeg.
    Je kunt niet eens begrip opbrengen voor de situatie ?

    sjonge jonge
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33845
    zaterdag 17 november 2018 om 19:54
    Trieste actie van de club.
    Vind ik leuk
    Benniewies +1345
    zaterdag 17 november 2018 om 20:28
    De club kan niet anders. Hij is over de boarding heen. De club neemt maatregelen om grotere straffen te voorkomen
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    zaterdag 17 november 2018 om 20:02
    Dit verbod is net zo achterlijk dan die kick out zwarte piet demonstratie in zaandam
    Vind ik leuk
    Mr bien +3766
    zaterdag 17 november 2018 om 20:45
    Mooi dan ze in Eindhoven die paar stumpertje die tegen waren bekogelde met eieren.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8351
    zaterdag 17 november 2018 om 20:10
    Als de regels belangrijker zijn dan het tonen van menselijk gevoel, weet je dat je fout bezig bent...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:16
    Ze kregen een hele hoop sympathie de afgelopen weken, persoonlijk vond ik het zelfs een beetje doorslaan, maar gelukkig weten ze dat zelf voor een deel alweer om zeep te helpen met deze actie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 20:34
    Die mag wat mij betreft in de skybox van betreffende familie zitten.
    Vind ik leuk
    Koekie1970 +2087
    zaterdag 17 november 2018 om 20:47
    Supporter lijkt verdacht veel op Jamie Vardy.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:42
    Vind ik eigenlijk helemaal niet, dan nog eerder op Tommy Robinson.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:12
    Een waarschuwing(geldboete) of desnoods een voorwaardelijk verbod van 2 jaar ofzo.
    Mocht hij dan op welke manier dan ook iets doen of betrokken zijn kan je hem altijd nog weren.

    Gewoon een flinke stok achter de deur voor de fans die hun "goede" emoties soms niet onder controle houden

    Voor de "fans" die hun "slechte" emoties niet de baas zijn gewoon voor het leven weren en nooit meer een kans gunnen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:12]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 21:35
    Als de club een beetje hart heeft moeten ze hem helpen om in beroep te gaan. desnoods de juridische kosten voor hem betalen
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2004
    zaterdag 17 november 2018 om 21:49
    De straf is blijkbaar door Leicester zelf uitgedeeld. Te krankzinnig voor woorden...
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2004
    zaterdag 17 november 2018 om 21:52
    Ging er blindelings van uit dat de straf van buitenaf kwam ofzo. Dat Gray destijds geel kreeg voor het uittrekken van zijn shirt was jammer, maar je kan er wel begrip voor hebben. Die scheids moet ten slotte ook aan zijn eigen werk denken. Dat deze straf van de club zelf komt is wel heel erg bizar. Stay classy, Leicester...
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:03
    However, fans are reminded that encroachment on the pitch or perimeter track is not permitted at any time, before, during or after the game.

    This is for the safety of both sets of players and supporters of all ages inside the stadium. Encroachment is an arrestable offence and could lead to a Football Banning Order as well as an indefinite club ban.
    Vind ik leuk
    Romarioo +228
    zaterdag 17 november 2018 om 22:23
    Ik vind het l wel belachelijk geef hem dan 1 wedstrijd schorsing als je toch vind dat de regels overschreden zijn. Aiyawatt mag het ook wel voor merry opnemen vind ik, ik denk als hij zich laat horen word er wel wat gedaan aan de schorsing
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:40
    En juist dan blijft het vaak angstvallig stil, maar wie weet zal hij verrassen.
    Vind ik leuk
    Romarioo +228
    zaterdag 17 november 2018 om 22:45
    Ik hoop het
    De straf is gewoon te zwaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:50
    Daarnaast is het PR-technisch ook heel dom, ze hebben zo hun best gedaan om zich als een grote, warme familie te presenteren de afgelopen weken (terwijl de dagelijkse praktijk allemaal veel minder sprookjesachtig is daar in Leicester).
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 22:50]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 november 2018 om 22:51
    Dan kan de zoon van de eigenaar hem toch wel vrijspreken??
    Vind ik leuk
    Koenbres +1085
    zondag 18 november 2018 om 00:42
    Nou dan doet een fan eindelijk zoiets goeds en dat ga je hem straffen. In plaats van naar de regeltjes kijken misschien soms ook eens naar de situatie
    Vind ik leuk
    wil +1150
    zondag 18 november 2018 om 00:57
    Een betere oplossing had wel gekunnen om een hoop narigheid te voorkomen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws