Stadionverbod voor fan die over boarding klimt en zoon Srivaddhanaprabha troost

Stadionverbod voor fan die over boarding klimt en zoon Srivaddhanaprabha troost

Gepubliceerd: zaterdag 17 november 2018 om 19:44za 17-11-2018 om 19:44

Tom Merry mag de komende drie maanden geen wedstrijden van Leicester City in het stadion bijwonen. De seizoenkaarthouder van The Foxes kreeg die straf na een knuffel aan Aiyawatt Srivaddhanaprabha. Dat schrijft The Sun.

Enkele weken geleden kwam Vichai Srivaddhanaprabha om tijdens een helikoptercrash. Merry wilde de zoon van de Leicester City-voorzitter troosten en besloot tijdens een match om over de boarding te klimmen en Aiyawatt een knuffel te geven.

Merry liet zijn negenjarige kindje even achter bij zijn vrienden op de tribune om zich om Aiyawatt Srivaddhanaprabha te bekommeren. Na de knuffel hielpen de stewards Merry van het veld. De actie blijft dus niet onbestraft. Hij kreeg van de club een brief in de bus met de mededeling dat hij een stadionverbod heeft.

Geen spijt
Spijt van zijn actie heeft de fan desondanks niet. "Ik kon mezelf niet beheersen. Ik wilde Aiyawatt gewoon een knuffel geven", zegt hij in Mercury. Overigens vinden veel Leicester-fans de straf onnodig. Zij zijn een petitie begonnen om Merry vrij te pleiten.

Plaats een reactie

zaterdag 17 november 2018 om 19:50
Triest om zo iemand een stadionverbod te geven. Nee, triest is het goede woord niet. SCHANDE !!
Vind ik leuk
Nietkoeroe +3699
zaterdag 17 november 2018 om 20:12
Het zijn regels. Waarom moet je dat doen? Tuurlijk is t sneu enzo maar als iedereen maar telkens de boarding over klimt om iemand te troosten waar trekken we dan de grens
Vind ik leuk
1904088 +722
zaterdag 17 november 2018 om 20:15
Stel je voor dat iedereen dit gaat doen. Gewoon niet doen.
Vind ik leuk
jari11 +2388
zaterdag 17 november 2018 om 19:50
Het slechte word beloont in deze wereld, het goede gestraft. Regels zijn regels maar komop..
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 19:50
Lijnen trekken, grenzen trekken blabla... Dit is gewoon belachelijk een stadionverbod. Gelukkig is het maar 3 maandjes maar alsnog.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 19:51
Wat is hier nou fout aan? Ok, het mag niet maar een beetje menselijkheid mag wel. Toch?
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
zaterdag 17 november 2018 om 19:54
Wat een onzin zeg.
Je kunt niet eens begrip opbrengen voor de situatie ?

sjonge jonge
Vind ik leuk
Smithsonian +41478
zaterdag 17 november 2018 om 19:54
Trieste actie van de club.
Vind ik leuk
Benniewies +4509
zaterdag 17 november 2018 om 20:28
De club kan niet anders. Hij is over de boarding heen. De club neemt maatregelen om grotere straffen te voorkomen
Vind ik leuk
Bocajuun +907
zaterdag 17 november 2018 om 20:02
Dit verbod is net zo achterlijk dan die kick out zwarte piet demonstratie in zaandam
Vind ik leuk
Mr bien +5881
zaterdag 17 november 2018 om 20:45
Mooi dan ze in Eindhoven die paar stumpertje die tegen waren bekogelde met eieren.
Vind ik leuk
Werner1913 +10341
zaterdag 17 november 2018 om 20:10
Als de regels belangrijker zijn dan het tonen van menselijk gevoel, weet je dat je fout bezig bent...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 20:10]
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 20:16
Ze kregen een hele hoop sympathie de afgelopen weken, persoonlijk vond ik het zelfs een beetje doorslaan, maar gelukkig weten ze dat zelf voor een deel alweer om zeep te helpen met deze actie.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 20:34
Die mag wat mij betreft in de skybox van betreffende familie zitten.
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:12
Een waarschuwing(geldboete) of desnoods een voorwaardelijk verbod van 2 jaar ofzo.
Mocht hij dan op welke manier dan ook iets doen of betrokken zijn kan je hem altijd nog weren.

Gewoon een flinke stok achter de deur voor de fans die hun "goede" emoties soms niet onder controle houden

Voor de "fans" die hun "slechte" emoties niet de baas zijn gewoon voor het leven weren en nooit meer een kans gunnen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 21:12]
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 21:35
Als de club een beetje hart heeft moeten ze hem helpen om in beroep te gaan. desnoods de juridische kosten voor hem betalen
Vind ik leuk
Antonio_4 +2145
zaterdag 17 november 2018 om 21:49
De straf is blijkbaar door Leicester zelf uitgedeeld. Te krankzinnig voor woorden...
Vind ik leuk
Antonio_4 +2145
zaterdag 17 november 2018 om 21:52
Ging er blindelings van uit dat de straf van buitenaf kwam ofzo. Dat Gray destijds geel kreeg voor het uittrekken van zijn shirt was jammer, maar je kan er wel begrip voor hebben. Die scheids moet ten slotte ook aan zijn eigen werk denken. Dat deze straf van de club zelf komt is wel heel erg bizar. Stay classy, Leicester...
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 22:03
However, fans are reminded that encroachment on the pitch or perimeter track is not permitted at any time, before, during or after the game.

This is for the safety of both sets of players and supporters of all ages inside the stadium. Encroachment is an arrestable offence and could lead to a Football Banning Order as well as an indefinite club ban.
Vind ik leuk
Romarioo +635
zaterdag 17 november 2018 om 22:23
Ik vind het l wel belachelijk geef hem dan 1 wedstrijd schorsing als je toch vind dat de regels overschreden zijn. Aiyawatt mag het ook wel voor merry opnemen vind ik, ik denk als hij zich laat horen word er wel wat gedaan aan de schorsing
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 22:40
En juist dan blijft het vaak angstvallig stil, maar wie weet zal hij verrassen.
Vind ik leuk
Romarioo +635
zaterdag 17 november 2018 om 22:45
Ik hoop het
De straf is gewoon te zwaar
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 22:50
Daarnaast is het PR-technisch ook heel dom, ze hebben zo hun best gedaan om zich als een grote, warme familie te presenteren de afgelopen weken (terwijl de dagelijkse praktijk allemaal veel minder sprookjesachtig is daar in Leicester).
[Reactie gewijzigd op zaterdag 17 november 2018 om 22:50]
Vind ik leuk
zaterdag 17 november 2018 om 22:51
Dan kan de zoon van de eigenaar hem toch wel vrijspreken??
Vind ik leuk
Koenbres +1887
zondag 18 november 2018 om 00:42
Nou dan doet een fan eindelijk zoiets goeds en dat ga je hem straffen. In plaats van naar de regeltjes kijken misschien soms ook eens naar de situatie
Vind ik leuk
wil +1283
zondag 18 november 2018 om 00:57
Een betere oplossing had wel gekunnen om een hoop narigheid te voorkomen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws