Dumfries tipt PSV: 'Volgende keer moet er een Suriname-dag komen'

Dumfries tipt PSV: 'Volgende keer moet er een Suriname-dag komen'

Gepubliceerd: zaterdag 8 december 2018 om 11:47za 08-12-2018 om 11:47

Denzel Dumfries heeft vrijdagavond genoten van de Mexicaanse avond in het Philips Stadion. De rechtsback was tevreden met het spel van PSV en hoopt stiekem op een nieuwe thema-avond in Eindhoven.

PSV versloeg Excelsior met 6-0 en kwam geen moment in gevaar. "We hebben er voor gestreden en de dingen gedaan die we moesten doen", zegt Dumfries tegen Omroep Brabant. "We konden wel meer scoren, maar als je met 6-0 wint mag je daar tevreden over zijn."

"We hebben nu veertien gespeeld en dertien gewonnen", vervolgt de rechtsback. "Tegen Feyenoord kun je verliezen, dat is sowieso een lastige uitwedstrijd. We hebben daar lering uit getrokken en we gaan gewoon verder met waar we mee begonnen waren. Het is aan ons om rustig te blijven."

Ondertussen hoopt Dumfries ook dat er de volgende keer een andere thema-avond rondom een PSV-wedstrijd kan worden georganiseerd. "Ik heb al aangegeven dat er de volgende keer een Surinamedag moet komen", grapt de rechtsback. "Het was een mooie dag voor de Mexicaanse jongens."

Plaats een reactie

zaterdag 8 december 2018 om 11:50
Voor de vorm even een PSV topic er tegen aan
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 11:57
tja , nu de immense druk die na vorige week op psv zou staan in werkelijkheid volslagen onzin is keert zelfs in media land weer de normale rust rond ons clubke terug.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 11:57
Je vergeet de haarscheurtjes te vermelden
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 11:59
o ja das waar ook , trouwens benieuwd of ze v bommel en gerbrands er nog uit gaan gooien zoals hier door een paar ook beweert werd....


brrrr spannende tijden zo net voor de feestdagen
Vind ik leuk
Gyrosregime +2764
zaterdag 8 december 2018 om 12:30
Als een PSV trainer van feyenoord verliest zou deze überhaupt per direct ontslagen moeten worden, dit zou de nieuwe norm van PSV moeten worden :p
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 12:42
we zijn brabanders , die zijn nie zo snel over de zeik
Vind ik leuk
040bovenaan +2033
zaterdag 8 december 2018 om 12:44
En zo is het
Vind ik leuk
Nuance +10723
zaterdag 8 december 2018 om 13:50
Da maak oe de pis nie lauw he.
Succes de komende wedstrijden.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 14:02
zo ist.
Vind ik leuk
pietprecies +11697
zaterdag 8 december 2018 om 13:55
Tot er 3x op rij verloren wordt, dan staan ze allemaal de spelersbus weer op te wachten, vraag het Fredje anders ff
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 14:03
3x op rij verliezen? tja ik snap dat je dat hoopt na al die jaren sahara zand happen maar ik hoop voor je dat je een heel erg geduldig mens bent.....
Vind ik leuk
Bizzy +23374
zaterdag 8 december 2018 om 14:05
Tellen geemigreerde brabanders ook mee :)
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 14:09
uiteraard, als ge in de brabantse klei geboren en getogen bent kende da gevuul wel.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:47
Die zaten in het condoom van je vader,hij baalt er nu nog van,en zeker als dat product ook nog domme opmerkingen maakt pfffffff.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 13:09
Hoe kom je erbij ? En dan nog zeggen dat mijn zus voor PSV is nog even en je weet ook voor wie mijn broer is
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:22
En hij is ook zo lekker origineel,heb medelijden met hem.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:08
Ik had ook een Mexicaanse avond, vuul de mescal en de tequila nog steeds...
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 12:08
dan witte in ieder geval da ge goed bezig geweest bent toch?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:10
Witte gij ut ok...
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
zaterdag 8 december 2018 om 19:38
We hebben het hier over Excelsior hoor, daar win je zelfs op een slechte dag van
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 19:39
ik weet t
Vind ik leuk
Plattekar bv +34289
zaterdag 8 december 2018 om 12:05
Surinamedag ? Dan komen alle toeschouwers na de wedstrijd t stadion binnengestrompeld
Vind ik leuk
Bep Slatter +11769
zaterdag 8 december 2018 om 12:08
Drie dagen terug was surinamedag al.

Deze is echt slecht.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 12:11]
Vind ik leuk
Alex Koopman +1431
zaterdag 8 december 2018 om 14:17
Of de toeschouwers komen op tijd en je hele selectie komt 2 uur na de aftrap binnenlopen 😆
Vind ik leuk
Pds010 +1370
zaterdag 8 december 2018 om 11:50
Antillendag.. Marokkodag.. turkijedag.. enzo hebben we elke wedstrijd wel een thema :)
Vind ik leuk
Roeptoeter +15556
zaterdag 8 december 2018 om 11:52
Je moet iets als je geen eigen identiteit hebt.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11769
zaterdag 8 december 2018 om 12:01
Wat een gelul, denk eens aan lekkere Roti, kip döner, cashewnoten cake of superpolm.
Vind ik leuk
Ondermars +73
zaterdag 8 december 2018 om 12:19
Hij bedoelt dat PSV geen eigen identiteit heeft
Vind ik leuk
Ondermars +73
zaterdag 8 december 2018 om 12:18
🤣
Vind ik leuk
Always PSV +16968
zaterdag 8 december 2018 om 12:02
Voor onzen Denzel willen we best een Suriname avond houden. Als hij maar blijft spelen zoals hij nu doet!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:49
Precies. En volgend jaar japanse avond met doan!
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 11:51
Wat dacht Dumfries ervan als Psv een Rotterdamse dag organiseert als Feyenoord weer op bezoek komt?
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 11:52
Die bestaat al dat is de zogenaamde 10-0 dag word jaarlijks groots gevierd in eindhoven
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:04
Ik zal je ook maar een like geven voor de origineelste opmerking nu al van de dag.
Vind ik leuk
MeAgain +7168
zaterdag 8 december 2018 om 12:15
Haha, ja die klapte er even in he, had je niet aan gedacht he.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:18
Tuurlijk had ik dit wel verwacht, het is het enige wat ze kunnen verzinnen om origineel te zijn..........O wacht effe, die 18 jaar zal er ook nog wel aankomen denk ik.
Vind ik leuk
markie +2755
zaterdag 8 december 2018 om 13:00
Dat heb je met psvers.. weinig orgineel in alles
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 15:11
Nee de Ajacieden zijn inderdaad een stuk origineler met hun gemeentegrap .
Vind ik leuk
markie +2755
zaterdag 8 december 2018 om 22:25
Oh je geeft het zelf toe. Top!
Vind ik leuk
MeAgain +7168
zaterdag 8 december 2018 om 15:03
Die 18 jaar zijn vooral Ajacieden volgens mij.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:32
Thanx , is niet haatdragend bedoelt hoor ! Ben zelf niet voor PSV maar draag ze wel een warm hart toe net als Feyenoord trouwens mooie clubs !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 8 december 2018 om 18:59]
Vind ik leuk
Bep Slatter +11769
zaterdag 8 december 2018 om 12:13
Dat is best dom van je, PSV had beter twee keer met 1 doelpunt verschil kunnen winnen dat seizoen. Het zijn gewoon 3 punten.
Vind ik leuk
Romario9 +13564
zaterdag 8 december 2018 om 12:04
Dat doen we bij het 10-jarig jubileum van de 10-0 😉
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 11:52
Goed idee van onzen Tank 2.0 allemaal aan de rotti volgende keer
Vind ik leuk
The Iceman +16245
zaterdag 8 december 2018 om 11:59
Wel handig, zo pak je meteen India mee.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 12:00
Surinaamse rotti lijkt me beter , die andere is wat scherper en dan zal het druk worden aan de pot in de rust......
Vind ik leuk
The Iceman +16245
zaterdag 8 december 2018 om 12:04
Geen Madame-Jeanette gebruiken dan.
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 12:06
nou persoonlijk vind ik ze zelf wel lekker maar ja bij mij staat er ook geen rij voor de pot te wachten als ik aan recycling ga doen.....
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:35
De Surinaamse roti, schijnbaar weet jij niet eens wat Roti is. De Roti is namelijk de '' pannenkoek '' en die is overal het zelfde, de rest wat je erbij naar binnen gooit is gewoon vulling en heeft niks met de Roti te maken!
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 12:40
ik kiep er sowieso alles in , als het maar lekker is en hoe het dan heet of geschreven word zal mij werkelijk mijn reet roesten
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zaterdag 8 december 2018 om 14:57
Is niet waar dat is de roti koek. Roti is gewoon de aardappelen met kousenband en masala kruiden met madama jeanettr
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 16:41
Nee hoor. De pannenkoek is de roti, verder eet je het niet alleen met kousenband en aardappelen, een compleet maaltijd daar zit ook een ei bij, 2 soorten groentes. Ga mij niet vertellen wat de echte Roti is, ik ben dagelijks op de Dapperstraat in Amsterdam Oost te vinden, laat je daar door gegooid worden met Roti tentjes!
Vind ik leuk
Maan88 +6558
zaterdag 8 december 2018 om 23:56
Allereerst wil ik je feliciteren dat je elke dag op de dapperstraat bent in amsterdam!! Misschien dat amsterdamse roti zo gemaakt wordt. Bij de Surinaamse eetzaken en de Surinamers zelf hier in zuid Nederland iig niet. Is het dus niet enkel het voetbal waar we het beste is zijn ;-)
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 00:02
Jij bent niet helemaal tof haha, ook in Suriname maken ze het zo! Iedere roti daar hoort een masala ei bij, klets niet zo dom dat het niet klopt want het is gewoon zo.
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 8 december 2018 om 12:01
Roti Stratumseind Roti. Moet je wel goed schrijven hé makker :)
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 12:03
Serieus? ik dacht dat het "Surinaamse rotti" was maar je zal wel gelijk hebben.

Je snapt in ieder geval wat ik bedoel toch?
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 8 december 2018 om 12:06
Dubbele T is van de Albert Heijn misschien.

Moet je eens Roopram Roti proberen uit Amsterdam Oost en je bent verkocht. :-)
Vind ik leuk
stratumseind +195099
zaterdag 8 december 2018 om 12:07
laat maar , veel te ver weg voor me

ik geloof niet dat ik ooit nog in amsterdam kom of het moet zijn dat we volgende keer daar kampioen gaan worden .....dan maak ik een uitzondering
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 8 december 2018 om 12:08
Ook goed.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:41
Levensgevaarlijk je eten bij een roti shop halen met al die handgranaten voor de deur. No thank you very Much. Trouwens vind het verzoek van Dumfries nergens opslaan.
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 8 december 2018 om 12:47
Dat is nieuw voor mij "handgranaten?"
Vind ik leuk
Topdrie +3863
zaterdag 8 december 2018 om 14:53
Die Roopram Roti's uit Paramaribo zijn veeeeeel lekkerder. Ook die van Joosje is het aanraden waard
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:20
Helaas, Straat heeft ook gelijk. In het land van herkomst, India, heet de pannenkoek Rotti, de Surinamers zijn het Roti gaan noemen. Ik noem het beiden. Eerst Sjors vragen, dan discuzeuren.
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 11:57
Dat gelul weer...
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 8 december 2018 om 12:02
Die 6-0?
Vind ik leuk
Post Malone +1997
zaterdag 8 december 2018 om 12:04
Nee, dat wat ie zegt over ‘lering uitgetrokken’. Dat standaard gelul van voetballers ook altijd.
Vind ik leuk
RW1913 +2934
zaterdag 8 december 2018 om 12:03
VP hebben jullie gelet op een andere mooie speler bij PSV?

Sadilek. Wat een topper in wording..
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 12:04
Beste rechtsback van de Eredivisie
Vind ik leuk
-40 +1061
zaterdag 8 december 2018 om 12:28
Lijkt me geen goed plan, er is al onzin genoeg daar in Eindhoven.
Vind ik leuk
torinofc +600
zaterdag 8 december 2018 om 12:50
Komt iedereen te laat
Vind ik leuk
rinirat +3519
zaterdag 8 december 2018 om 12:56
Hij speelt er nog maar net en begint nu al!
Vind ik leuk
Nietkoeroe +4396
zaterdag 8 december 2018 om 13:56
Kwakoe is in Amsterdam
Vind ik leuk
Topdrie +3863
zaterdag 8 december 2018 om 15:01
Kwakoe betekent woensdag en overal ter wereld is het 1 x per week woensdag. Ook in Eindhoven
Vind ik leuk
Importbrabo +2214
zaterdag 8 december 2018 om 14:24
Dat werkt niet.
Vind ik leuk
zaterdag 8 december 2018 om 14:31
Met onze Dumpy in het elftal is het al iedere week Suriname dag :)
Vind ik leuk
Topdrie +3863
zaterdag 8 december 2018 om 14:51
+ Bergwijn & Malen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws