Wijnaldum prijst teamgenoot: 'Hij haalt altijd een voldoende, waar hij ook speelt'

Wijnaldum prijst teamgenoot: 'Hij haalt altijd een voldoende, waar hij ook speelt'

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 08:37zo 09-12-2018 om 08:37

Laatste update: zondag 9 december 2018 om 10:01zo 09-12-2018 om 10:01

Georginio Wijnaldum vindt dat er geen multifunctionelere voetballer is dan James Milner. De middenvelder van Liverpool stelt dat je Milner, die zaterdag zijn vijfhonderdste wedstrijd in de Premier League speelde, overal kunt neerzetten.

Liverpool won mede door een hattrick van Mohamed Salah met 4-0 bij Bournemouth, maar na afloop ging het ook over de rol van Milner. "Welke speler in de wereld kan op iedere positie in het veld een goede wedstrijd spelen?", tekent Mirror op uit de mond van Wijnaldum. "Niemand, behalve James Milner. Hij heeft al zo veel verschillende rollen op zich genomen en hij doet het altijd goed. Dat is waarom ik hem tot de absolute top reken."

"Als de trainer hem opstelt zal hij altijd beter spelen dan zijn tegenstander", vervolgt Wijnaldum zijn lofzang. "Hij zal altijd een goede wedstrijd spelen in dienst van het team. Dat is een enorme kwaliteit. Ik heb nog nooit andere spelers gezien die doen wat Milner doet op dit niveau. Hij haalt altijd een voldoende, waar hij ook speelt."

Plaats een reactie

Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 08:40
Lekkere kaas ook.. maar zonder dollen, goede werker en mooie voetballer
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:42
Hele belangrijke speler voor Liverpool. Wordt wel eens onderschat. Ik denk miss wel de belangrijkste schakel voor Liverpool.
Vind ik leuk
Scouse96 +171
zondag 9 december 2018 om 17:18
Hij staat lang niet altijd in de basis maar hij vecht gewoon voor elke bal waardoor hij bij elke Premier league ploeg van meerwaarde kan zijn
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:43
Nou die koppositie vasthouden, kampioenen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:44
Begin van het seizoen konden de supporters hem niet zien of luchten .is gewoon een harde werker meer niet
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 08:51
Echt een multifunctionele speler. Heeft zoveel kwaliteiten dat je hem idd overal kan neerzetten.
Vind ik leuk
fedor2501 +5322
zondag 9 december 2018 om 09:00
Een harde werker die bij elk topteam nodig is.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:12
Iedereen in Liverpool houdt van Milner. Dat supporters hem niet zien of luchten is onzin. Volgens de fans is Milner de eerste speler die opgesteld moet worden.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:46
Nu wel ja .Maar toen het minder ging niet
Vind ik leuk
Demi +322
zondag 9 december 2018 om 12:03
Bullshit ... Milner is 1 vd meest geliefde spelers van LFC..
Zeg dan NIKS!!!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 19:45
Jammer dat ik die reportage er niet kan op zetten. Daar wordt milner helemaal afgebrand .dus ga hier geen bullshit lullen
Vind ik leuk
Demi +322
zondag 9 december 2018 om 19:57
De laatste 2 seizoenen is hij constant en scoort hij elke wedstrijd die hij speelt een 7+.. geen oude koeien uit de sloot halen aub..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 09:09
Frenkie is beter.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 10:38
Ach hou toch op man. Laat frenkie eerst 10 jaar het niveau van Milner spelen in engeland dan mag je zeggen dat hij beter is
Vind ik leuk
Emnu +6490
zondag 9 december 2018 om 11:12
Jij kent Wimpie niet?
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
zondag 9 december 2018 om 09:09
GW 👍
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 11:50
Manchester City wordt toch de kampioen .
Liverpool ook een super ploeg maar toch plek 2 .
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 11:51]
Vind ik leuk
TheMariner +3746
zondag 9 december 2018 om 12:57
Geef mij jou glazen bol ook effe, dan kan ik net als jij ook wat verdienen met de toto.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 12:58
Weet het niet zeker hoor gokje dus of je wil inzetten 😉
Vind ik leuk
Scouse96 +171
zondag 9 december 2018 om 17:20
Kans is wel groot aangezien City alle grote tegenstanders nog thuis krijgt. Zegt niet alles maar ik vrees dat City het weer gaat worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws