Uitblinkers Berghuis en Kökcü schieten Feyenoord naar ruime overwinning in Emmen

Uitblinkers Berghuis en Kökcü schieten Feyenoord naar ruime overwinning in Emmen

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 16:20zo 09-12-2018 om 16:20

Laatste update: zondag 9 december 2018 om 16:28zo 09-12-2018 om 16:28

Feyenoord heeft zondagmiddag z'n vijfde opeenvolgende zege geboekt in de Eredivisie. Op bezoek bij FC Emmen wonnen de Rotterdammers met 4-1. Pas na de pauze slaagde Feyenoord erin om afstand te nemen. Door de overwinning is het gat naar nummer twee Ajax weer verkleind naar vijf punten. 

Zonder de geblesseerde Robin van Persie kreeg Feyenoord tijdens de eerste helft in Drenthe de beste kansen. Onder meer Tonny Vilhena en Jens Toornstra kregen goede kansen. Gescoord werd er niet. Grote tegenvaller voor trainer Giovanni van Bronckhorst was het uitvallen van zowel Jerry St. Juste en Jens Toornstra. Beide spelers moesten al voor de pauze het veld verlaten met blessures. De zeventienjarige debutant Orkun Kökcü kwam als vervanger voor Toornstra in de ploeg. 

Na ruim een uur kwam Feyenoord verdiend op voorsprong. Een strak schot van uitblinker Steven Berghuis verdween via de binnenkant van het been van Jan-Arie van der Heijden achter de kansloze Emmen-doelman Kjell Scherpen. Berghuis kreeg kort daarna de kans op 2-0; de bal ging op de stip na een overtreding op Vilhena. Scherpen keerde de inzet van Berghuis. 

Minuten later viel de tweede Rotterdamse goal alsnog. Kökcü gaf de bal aan Berghuis, hij speelde Kaziah Veendorp door de benen en knalde daarna snoeihard raak. 

De wedstrijd leek alsnog spannend te worden nadat Anco Jansen vrijwel onmiddellijk na de 0-2 voor de aansluitingstreffer tekende. Een vrije trap verdween achter Justin Bijlow. De hoop van de Emmen-fans werd al snel de grond ingeboord. De uitstekend debuterende Kökcü kreeg de bal van Berghuis en kon van dichtbij rustig afronden. Het werd zelfs 4-1.Vilhena benutte een strafschop die hij zelf had verdiend na een overtreding van Glenn Bijl. 

Feyenoord heeft nu 35 punten en blijft daardoor in het spoor van PSV (42 punten) en Ajax (40 punten), die eerder dit weekend ook al wonnen. Emmen staat met veertien punten op de veertiende plek. 

Poll

Is Feyenoord nog in de race voor de titel?

(2783 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 16:20
Ken alleen maar zeggen, Feyenoord gefeliciteerd en Emmen moet ook optyfen met dat Kut kunstgrasveld.

Dit laatste ook namens de Ajax en Psv fans mag ik hopen.
Vind ik leuk
Moa +3704
zondag 9 december 2018 om 16:23
Zo is het, ophoeren met dat kunstgras. Genoten van Kokcu, zijn naam zit er al jaren aan te komen gaan wij en hopelijk ook Nederland nog veel plezier aan beleven.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:26
Frenkie al weer vergeten sorry kokcu is gewoon een groter talent
Vind ik leuk
_Mark +818
zondag 9 december 2018 om 16:30
Interpunctie graag. Heb nu geen idee wie je een groter talent vindt.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:54
Ok mark frustratie??
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 17:17
Ik weet precies wie hij bedoelt😀
Vind ik leuk
JanTa48 +6710
zondag 9 december 2018 om 16:32
Tja, tegen Emmen heb je een uitstekende vergelijking.
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 16:58
Hij heeft nog vier jaar om het in de Champions League te laten zien, zoals De Jong. 100 miljoen!!!
Vind ik leuk
JanTa48 +6710
zondag 9 december 2018 om 16:59
En toen werd je wakker geschud.
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:01
Neehoor gewoon onder de indruk van wat ik heb gezien van een 17 jarig mannetje. Dit belooft ook wel veel voor al die andere gasten uit zijn generatie, zie een Zwarts en Burger bijvoorbeeld.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:39
Op ze 30e kampioen worden met Feyenoord als hij geluk heeft haha
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:54
Vooralsnog blijven we ook gewoon prima onze wedstrijdjes winnen. Ajax uit hebben we al gehad gelukkig, voor de rest gaan we het wel zien dit seizoen.
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 06:41
Ik weet nog hoe er gelachen werd toen Karsdorp zei dat hij bij Feyenoord bleef tot hij kampioen met ze werd. En dat werd hij het eerstvolgende seizoen na die uitspraak 😇
Vind ik leuk
Bijgoochem +1553
zondag 9 december 2018 om 17:47
Burger is lange slungel waar je geen wonderen van kan verwachten.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:33
Of het een groter talent is als de Jong dat weet je voorlopig niet , maar de jong had op 17 jarige leeftijd nog niet zijn debuut gemaakt bij Willem II volgens mij .
Maar we gaan het allemaal zien in de toekomst .
Vind ik leuk
JanTa48 +6710
zondag 9 december 2018 om 17:41
Zelf jullie vaak kritische Willem v. Hanrgem is onder de indruk en heeft het over buitencategorie.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:45
Ten eerste ben ik voor de enige echte club van Eindhoven en dat is de plaatselijke FC , en daar heb ik Willem nog nooit gezien .
En ten tweede zal Willem dit niet hebben gezegd toen de Jong nog 17 was , en nog in het tweede van Willem II speelde , dus je kunt nog steeds niet zeggen wie ooit beter gaat worden .
Vind ik leuk
Vakkie D +3963
zondag 9 december 2018 om 17:00
Ach de ligt vs de vrij is het zelfde verschil in krachtmetingen maar wel eerlijk volgens een zeer bepaalde groep
Vind ik leuk
Moa +3704
zondag 9 december 2018 om 16:34
100 miljoen!
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 16:59
Oh oh dit gaat er eentje worden hoor. Elke aanname goed. Rustig aan de bal. Techniek en creativiteit al meer aanwezig dan elke andere middenvelder van ons. En dat voor fcking 17 jaar! Bizar.
Vind ik leuk
Deck010 +8282
zondag 9 december 2018 om 17:11
Ik ga over een tijdje pas juichen okè?
Boetius begin in zijn debuutwedstrijd ook met een doelpunt en dan nog wel tegen Ajax. Toen was ook iedereen euforisch. Helaas iets teveel talenten gezien die het uiteindelijk niet redden. Ben uiteraard wel blij met hem.
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:13
Je hebt zeker gelijk, maar dan nog... een mannetje van 17. Het belooft veel, met name zo een actie voor de penalty van de 4-1. Dat heb ik Toornstra bijvoorbeeld in zn hele carriere bij Feyenoord nog nooit zien doen.
Vind ik leuk
ficusje +2518
zondag 9 december 2018 om 17:11
Jullie worden kampioen,kan niet meer fout gaan.
Vind ik leuk
Deck010 +8282
zondag 9 december 2018 om 17:15
Thanks...wat heb jij ineens verstand van het spelletje zeg.
Vind ik leuk
ficusje +2518
zondag 9 december 2018 om 17:18
Toch 2 prijzen dit jaar,de beker is al zeker.kampioen worden,moet je van nu af aan echt alles winnen.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 17:20]
Vind ik leuk
zwollie +8624
zondag 9 december 2018 om 16:33
Gaat 200 miljoen opleveren
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:21
Geript van Groningen dus niks eigens aan.
Vind ik leuk
Moa +3704
zondag 9 december 2018 om 17:23
Waar zeg ik dat? :)
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 06:45
Groningen heeft hem bij Stormvogels opgehaald en toen heeft hij daar van zijn 10e tot zijn 13e gespeeld. Vanaf zijn 13e dus opgeleid bij Feyenoord, nu bijna 18.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 07:04]
Vind ik leuk
Guusman +1020
maandag 10 december 2018 om 07:00
Eigen jeugd dan gewoon. Reeds.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 08:03
Ja Groningen scoute hem bij een amateur club. Feyenoord roofde hem weg bij een BVO. Maakte bij groningen 40 doelpunten. Belachelijk dat dit nog altijd zo maar kan. En dan maar roepen dat de opleiding van Ajax en Feyenoord zo goed zijn....
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 08:14
Ja, kan me voorstellen dat dit zo voelt voor jou.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:24
Geld voor iedere club Feyenoord Fan
Gefeliciteerd met de mooie overwinning.
Vind ik leuk
Guusman +1020
zondag 9 december 2018 om 16:50
Waar moet dat geld vandaan komen dan?
Vind ik leuk
JohanDerksen +2010
zondag 9 december 2018 om 16:54
Als er amateur clubs zijn die een natuurgras veld kunnen onderhouden moet een eredivise club dat zeker doen! En anders maar een speler minder halen in de transferwindows
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 06:46
Zie je binnenkort weer elders, hoop ik. Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen! Groet uit Rotterdam.
Vind ik leuk
Guusman +1020
maandag 10 december 2018 om 06:52
Wat een naam heb je bedacht ;) Heb toevallig net elders gekeken of er toevallig een bericht stond...weird
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 06:59
Haha, wat een mooi toeval. Leg elders deze naam nog wel uit.
Vind ik leuk
Guusman +1020
maandag 10 december 2018 om 07:01
*Pakt even koekelmaps erbij*
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 07:02
Dat maakt uitleg waarschijnlijk overbodig 😂
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10763
zondag 9 december 2018 om 16:24
Kökcü wat een Talent is dat zeg die jongen verdient meer speel minuten 👏👏👏👏 wat een verademing 👏👏
En toch 3 punten mee naar Rotterdam
💪
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:04
En nou eens kijken hoe de pers erop reageert, ik zweer het je bij een vergelijkbaar optreden van een Ajax speler gaat het er de hele week over. En nee dat is geen calimero gelul, gewoon een gevolg van het feit dat vrijwel alle media in de stad van Ajax gevestigd is
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:43
Zo kom je nooi van een second city syndrome af.Altijd maar weer wijzen.Misschien moet je ook eens wat in Europa laten zien, dan schieten de transferprijzen omhoog.
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:57
Maar enigszins frapant is het wel als Fox ineens in Rotterdam Zuid zou vestigen bijvoorbeeld, of vind je van niet. We zijn ook de second city dus van dat syndroom hoef ik niet af te komen hoor. Ik ben gewoon benieuwd hoe er nu op gereageerd wordt in alle studios.
Vind ik leuk
JanTa48 +6710
zondag 9 december 2018 om 16:30
Helemaal met je eens. Zat net nog een stukje VVV-Groningen te kijken en die liepen daar ook rubberen korrels te vreten. Het is een schande voor het betaalde voetbal.
Vind ik leuk
rexxo +5498
zondag 9 december 2018 om 16:33
Jullie komen volgend jaar echt in de problemen als RvP stopt en Jorgensen besluit te vertrekken. Die Vente is er nog lang niet klaar voor ik zie zijn talent niet. Beetje slappe hap, zo een beetje Dolberg in huidige vorm.
Vind ik leuk
Suomi71 +996
zondag 9 december 2018 om 17:08
Verwacht dat jullie het ook moeilijker zullen hebben zonder de Jong en de Ligt en wellicht nog andere vertrekkers. Zo is het altijd maar de vraag wat je er voor terugkrijgt.
Vind ik leuk
rexxo +5498
zondag 9 december 2018 om 17:30
Met een vette bankrekening is het makkelijker winkelen en de aantrekkingskracht voor jonge spelers is weer vergroot.

Dat vinden sommige niet leuk om te horen maar is wel een feit.
3 /4 jaar in NL spelen en dan verkassen naar een grote competitie.

FdJ is nu een uitzondering maar moet straks wel de standaard worden. Als je sterkhouders niet kan houden moet je op zijn minst flink cashen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:11
Goed verwoord, net zo dramatisch als het niveau van feyenoord...
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 06:49
Was niet bepaald een dramatische week voor Feyenoord 😘
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:38
Helemaal juist opdonderen met dat vieze gore kunstgras
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 16:21
Ze worden kampioen..
Vind ik leuk
fr1963 +3718
zondag 9 december 2018 om 16:21
Met 8 zelf opgeleide jeugdspelers!!!! Wie doet ze dat na?
Vind ik leuk
Hoogeveen +6026
zondag 9 december 2018 om 16:22
Die Kokcu.....heerlijke speler, eindelijk weer een debutant om van te genieten
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14304
zondag 9 december 2018 om 16:32
Stond Feyenoord met 13 man dan?
In de basis tel ik toch echt 5 spelers die niet uit de eigen jeugd komen.

En op de vraag “wie doet ze dat na?”, dat deed Ajax al in 2011, toen werden ze kampioen met 9 spelers uit de eigen jeugdopleiding ;-)
Vind ik leuk
fr1963 +3718
zondag 9 december 2018 om 16:34
😥
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14304
zondag 9 december 2018 om 16:43
Je had het ook gewoon niet moeten vragen pik 😜
Maar Feyenoord is op de goede weg, doorgaan zo.

En dat kunstgras moet er gewoon echt uit, ook vandaag zorgde het weer voor een hoop ellende.

Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:00
Dan moeten de grasclubs eens ballen gaan tonen , en zeggen dat ze niet meer op kunstgras spelen .
Dat gaat ze punten kosten , want je krijgt een regelmentaire 3-0 nederlaag .
Maar moet jij eens kijken hoe vlug die kunstgrasclubs echt gras hebben , omdat ze dan nog maar een stuk of 7 thuiswedstrijden hebben , en dus minder kunnen vragen voor seizoenskaarten .
Ook de bordreclame gaat teruglopen , want ze zijn minder vaak op tv .
Wat dat betreft alle respect voor een club als Willem II , ondanks dat ze regelmatig onderin meedraaien , blijven ze gewoon op gras spelen .
Vind ik leuk
COYG +7596
zondag 9 december 2018 om 16:47
Als vaste basiskern?
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14304
zondag 9 december 2018 om 16:56
Gemiddeld zo tussen de 6-9 basisspelers per wedstrijd uit de jeugd.
Vind ik leuk
COYG +7596
zondag 9 december 2018 om 17:30
Ja da's dus bij Feyenoord nu ook het geval. Als je dan kampioen wordt is het helemaal mooi.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14304
zondag 9 december 2018 om 18:19
Alleen maar mooi dat er bij de topclubs veel doorstroming is vanuit de jeugdopleiding.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:58
Bijlow, malacia, van beek, clasie, vilhena, vente is zes. Vervolgens met nieuwkoop en kokcu werden het er acht. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 17:22
😢😢
Vind ik leuk
Sassefras +453
maandag 10 december 2018 om 06:52
Na de blessures (allebei in de 1e helft dacht ik): Bijlow, Nieuwkoop, Van Beek, Malacia, Clasie, Kökcü, Vilhena, Vente, 8 dus.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:21
Berghuis heeft een Luuk de Jong jaar.

Wat mist hij veel dit seizoen.
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:07
Die had idd ook weer makkelijk drie goaltjes mee kunnen pikken vandaag
Vind ik leuk
AllAdIn +20745
zondag 9 december 2018 om 16:21
Whahaha, ik was de eerste in de poll...

Ja 0% en Nee 100%
Totaal niet belangrijk hoor, vond het gewoon grappig om te zien.

Maar dus denk ik niet dat Feyenoord echt mee gaat strijden om de titel. Of doen ze dat nu al met 7 en 5 punten achterstand?
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 16:24]
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 16:21
3 punten zijn binnen.
Zonde van de blessures.

Emmen mag van mij degraderen, voegen niets toe.

Kocku komt er wel.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:23
Lekker spelertje he!
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 16:24
Heel goed in de kleine ruimte. Heb echt genoten van hem.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:25
Echt top dat Gio het aandurfde.
Vind ik leuk
klick +1033
zondag 9 december 2018 om 16:50
moest wel door toornstra
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:08
Neehoor Ayoub lag eigenlijk voor de hand, hulde voor een onverwachte actie geien het verleden van Gio
Vind ik leuk
klick +1033
dinsdag 11 december 2018 om 18:32
Ayoub kan niet op 10 spelen! maar gio kennende zou dat best kunnen
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:26
Jij voegt helemaal niets toe met je commentaar. Kom eens met wat nuttig informatie daar feyenoord ook nieys toevoegd met al helemaal nieys in europa zonder enig puntje licht met teren op de ferdiensten van matig psv en veel punten makend vannajax.
Vind ik leuk
Emmerton +51
zondag 9 december 2018 om 16:31
Misschien een koersoes Nederlands volgen? Reageer dan nog maar een keer.
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 17:24
🤣🤣🤣ik snap helemaal niet wat hij bedoelt🙈🙈🙈
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:35
Echt geen flauw idee he!
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 20:26
🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 16:43
* kom eens met wat nuttige informatie
*niets
*verdienste

Gap, leer schrijven.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14304
zondag 9 december 2018 om 16:48
“Ferdiensten”.....Oké..
Vind ik leuk
rexxo +5498
zondag 9 december 2018 om 16:50
Zet aub ondertiteling erbij dan snap de rest het ook
Heb je het nu over een rondreis door Europa met de trein?
Vind ik leuk
McRobbos +1123
zondag 9 december 2018 om 16:52
Ferdiensten? Jij doet niet meer mee.
Vind ik leuk
Fissah14 +354
zondag 9 december 2018 om 18:10
Hhaha heerlijk
Vind ik leuk
Sytz +3714
zondag 9 december 2018 om 17:08
Over niks toevoegen gesproken..
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:27
En dan toch 14e staan. Zijn er dus nog 4 ploegen die niets toe voegen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:21
Dubbele cijfers had ook gekund. Maar goed, wil niet ontevreden overkomen haha!
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:09
Vaak zat verloren de laatste jaren uit bij een promovendus op kunstgras, dus dit is idd gewoon zoals het hoort. Volgende vergelijkbare pot minimaal 2 meer dat moet het doel zijn.
Vind ik leuk
Blijdorp010 +9519
zondag 9 december 2018 om 16:22
Dik verdiende overwinning, maar wedstrijd om snel te vergeten. Blij met de drie punten en een topdebuut van kokcu...Verder moet dat kunstgras zsm verdwijnen.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14304
zondag 9 december 2018 om 16:22
In deze vorm kan Feyenoord het zelfs Barca nog lastig maken.....
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 16:23
Het tweede elftal zeker. 😊
Vind ik leuk
voebtalie +689
zondag 9 december 2018 om 16:25
Het blinde elftal.
Vind ik leuk
fedor2501 +5322
zondag 9 december 2018 om 16:45
Niet overdrijven he, het tweede elftal van Feyenoord is toch echt een maatje te klein voor Barca.
Vind ik leuk
rexxo +5498
zondag 9 december 2018 om 16:22
Typisch ook Feyenoord wint 1-4 op kunstgras.
Penalty veroorzaakt door Hannibal Lector.
Die Vilhena gaat vet kritiek krijgen van de analisten op dat idiote dansen. Moeizame wedstrijd, welterusten, toedeledokie, 3 punten
Wederom aangetoond dat die plastic rommel weg moet, ook 2 blessures.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 16:25]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10763
zondag 9 december 2018 om 16:30
HANNIBAL LECTOR😂😂😂
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:23
Gelukkig toch nog een goede overwinning op Emmen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:23
Wederom staan de schridsrechters weer negatief in de schijnwerpers.
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 16:45
Wat zijn schridsrechters?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:23
Blij dat Feyenoord kökcü de kans geeft. Je ziet dat hij goed kan voetballen,ook al was het tegen emmen
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:37
Juist tegen Emmen. Daar moet Feyenoord het spel maken en dat deed hij prima. Er zijn dit jaar een paar verrassingen in de eredivisie maar ook een paar hele slechte teams. Ado, de Graafschap, NAC en Emmen vallen wel tegen hoor.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:43
Dat is dan gebaseerd op een sterk staaltje scorebordjournalistiek. Zeker ook in de rechtstreekse wedstrijden tegen ploegen als fortuna, de graafschap en pec was er vooral veel pech, maar werd er prima gevoetbald.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:54
Bij gebrek aan creativiteit, ga ik foxsport kijken. Dan zie ik veel wedstrijden waar ik van 'narigheid' maar weer bier drinken.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:54
Ga
Vind ik leuk
poklane +5426
zondag 9 december 2018 om 16:23
Voor Gio: meer Kokcu graag
Voor van Geel: dik contract voor Kokcu graag
Vind ik leuk
wattenstaafje +22593
zondag 9 december 2018 om 16:24
Ik hoop dat Emmen zal degraderen met een andere kunstgrasclub
Vind ik leuk
FSCeara +8753
zondag 9 december 2018 om 16:24
Feyenoord zal dit jaar in niemandsland verblijven. te kort komend voor de echte top en mee te doen voor kampioenschap maar te goed voor de rest.
Dus maximaal dit jaar 3de plaats en misschien finale in de beker en dan hebben ze het goed gedaan dit seizoen.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:25
Kokcu is onze Frenkie. Ayoub hsd feyenoord niet hoeven te halen.
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:11
Was toch gratis, prima om erbij te hebben. Als we ervoor miljoenen hadden betaald dan idd niet nodig.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:22
Inderdaad maar het is wel zijn salarus wat we kwijt zijn voor een bankzitter. je ziet het we hebben eigen jeugd👍
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 17:24
Dat is waar, maar het altijd even afwachten hoe die gasten presteren in de echte wedstrijden> Ayoub was in die zin wel een redelijk veilige keuze. Al met al lekker om achter de hand te hebben, maar ik zou vanaf nu gewoon voor Kokcu kiezen
Vind ik leuk
repeP +1506
zondag 9 december 2018 om 16:25
Lekker debuut voor Kökcü. Had persoonlijk Vente die laatste pingel wel gegund. En Zwarts ook nog wel speelminuten.
Vind ik leuk
VLUUPIK +202
zondag 9 december 2018 om 16:25
Heerlijk spelertje doe kokcu!
Snel contract verlengen en speeltijd beloven!
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:25
Kokcu vaker opstellen dus.
17 jaar en zo je stempel drukken.
Klasse.
Vind ik leuk
Connie Veren +5258
zondag 9 december 2018 om 16:26
weer zijn er veel blessures nodig om een rasvoetballer te laten debuteren.
Gio Gio Gio, waarom mag ik niet vaker genieten van een rasvoetballer als Kocku? Waarom altijd dat degelijke, behoudende? Ik wil Kocku zien voortaan!!!!
Vind ik leuk
frhoi +1344
zondag 9 december 2018 om 16:27
Kokcu 65 miljoen minimaal!
Vind ik leuk
zwollie +8624
zondag 9 december 2018 om 16:37
Veel meer dan frenkie
Vind ik leuk
ficusje +2518
zondag 9 december 2018 om 17:22
Zo vlug gaat het in de ed,weer een top talent.en zo vlug is hij ook weer weg.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:27
Penalty gekeerd door Scherpen? Die ging op de paal.
Vind ik leuk
repeP +1506
zondag 9 december 2018 om 16:32
Berghuis is zo grillig in zijn spel, zo verwens je hem, zo prijs je hem.

Kökcü speelde naar verwachting.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:33
Lekker debutantje hoor! Laat maar staan Gio! Overigens schoot berghuis de pingel op de paal en niet op scherpen. Wel een hele goede keeper die scherpen, anders was het 1-8 geweest.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 16:33
Slechte wedstrijd van beide teams. Ben geen fan van kunstgras, maar ik vond de blessures bij Feyenoord en ajax niet het gevolg van het kunstgras.
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 16:36
De komst van deze Messias was al aangekondigd, maar eindelijk heeft hij de mensheid laten kennismaken met zijn voetbalkunsten.
Vanaf heden geen sneu geleuter meer over een of ander jochie uit Arkel.. vanaf heden minstens 10 berichten per dag over
Kökcü!!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +2920
zondag 9 december 2018 om 16:39
" Scherpen keerde de inzet van Berghuis.

Scherpen keerde helemaal niks. De paal was de boosdoener
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 18:10
..wat de verwarring dan wel weer logisch maakt... 😉
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 16:47
Scherpen keerde de inzet van Berghuis.

VP ik weet dat jullie alleen maar naar ajax kijken, maar de penalty van berghuis ging op de paal :)).
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 17:01
Feyenoord heeft 4 goede voetballers die het verschil maken de rest is middelmatig
Vind ik leuk
Kaar +1449
zondag 9 december 2018 om 17:06
Lekker hoor, 1e helft was nog beetje zweten maar het kwam gelukkig helemaal goed de 2e helft👊🏼
Vind ik leuk
Vamos7 +7359
zondag 9 december 2018 om 17:06
Niveau van de Eredivisie is echt achteruit gegaan kleine ploegen zijn van het niveau Eerste divisie. Dat was 2 3 jaar geleden niet. Kunnen gene tegenstand bieden tegen grote ploegen wat eerst wel kon, dat had wel zijn charme.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 17:07]
Vind ik leuk
ficusje +2518
zondag 9 december 2018 om 17:17
Misschien is dit feyenoord gewoon erg goed,zullen het zien in het verloop van de competitie.
Vind ik leuk
Nilsinno +434
zondag 9 december 2018 om 17:49
Ajax berghuis halen
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:04
Goede overwinning weer. Focus nu op iedere wedstrijd net als in kampioensjaar. Dus elke wedstrijd willen winnen. Overigens is Kokcu een geweldig talent ... snelheid in het spel ... de bal vragen en scoren ... pff
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 20:19
1-4 winnen met Nieuwkoop, Bylow, Malacia, Kocku, Vente Vilhena alemaal eigen kweek. Not bad.
Vind ik leuk
FCE1925 +237
zondag 9 december 2018 om 20:24
Voor al die droeftoeters die zitten te zeiken over kunstgrasvelden. Bij het merendeel van de clubs met kunstgras is deze keuze genomen omwille van financiën. Willen de clubs graag dat elke club op kunstgras gaat spelen, geef ze dan bij promotie een subsidie om dat te realiseren. Ter info, Emmen is van plan om het kunstgras te laten vervangen binnen 1 a 2 jaar.
Vind ik leuk
kees ee +680
zondag 9 december 2018 om 21:22
. . . heb je opgelet, ronald ?? geweldige voetballer berghuis, ipv die vuurtoren !!?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws