Vente mist opgelegde kansen in Emmen: Ik baal wel, ja

Vente mist opgelegde kansen in Emmen: "Ik baal wel, ja"

Gepubliceerd: zondag 9 december 2018 om 17:54zo 09-12-2018 om 17:54

Laatste update: zondag 9 december 2018 om 19:39zo 09-12-2018 om 19:39

Na afloop van FC Emmen - Feyenoord (1-4) stond Dylan Vente zondagmiddag met gemengde gevoelens voor de camera van VoetbalPrimeur. De jonge spits, plaatsvervanger van de geblesseerden Robin van Persie en Nicolai Jörgensen, had éigenlijk een paar goals moeten maken. 

Bennett van Fessem
ROTTERDAM

Vente kreeg in Drenthe voldoende kansen om zijn seizoenstotaal op te krikken. Het lukte het echter niet om het doel te vinden. "Ik baal wel ja, klopt. Ik had er vandaag eentje in moeten prikken", aldus Vente voor de camera van VoetbalPrimeur. "Uiteindelijk is het wel het belangrijkste dat we hier met 4-1 winnen."

Toch zat het gebrek aan goals hem dwars. "Het was voor mezelf wel lekker geweest, natuurlijk. Een doelpuntje, misschien wel twee of drie."

"Lastig om te zeggen waarom het niet lukte. Bij die eerste kans raakte ik 'm niet goed, de tweede had ik moeten schampen en de derde kans was het gewoon ongelukkig dat de bal geblokt wordt."

Check hieronder het volledige interview met Vente, die onder meer Orkun Kokcü bejubelt na z'n imponerende debuut 

Plaats een reactie

zondag 9 december 2018 om 17:58
Goed VP, weer tot de orde van de dag want anders krijg ik misschien nog kapsones na de 1 - 4 op Emmen en de geweldige Orkun Kökcü.

Kom maar op dus met de voorbeschouwing van River Plate - Boca Juniors.....;-)
Vind ik leuk
JonathanAjax +8629
zondag 9 december 2018 om 20:04
Orde van de dag is toch gewoon Frenkie voor 86mio naar City?
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:00
Gewoon (nog) niet goed genoeg.
Vind ik leuk
rotterdammm +1478
zondag 9 december 2018 om 18:05
Deze jongen moet lekker een jaartje verhuurd worden. Kijken hoe hij zich staande houdt
Vind ik leuk
Feye1908 +8790
zondag 9 december 2018 om 18:08
Een jaartje bij bijvoorbeeld FC Utrecht zou zeker niet verkeerd zijn. Verder nog wat trainen in de sportschool.
Vind ik leuk
ricsta +588
zondag 9 december 2018 om 18:33
Az.. die missen nu een knappe spits en utrecht is er nu niet verlegen om met venema achter de hand.
Vind ik leuk
Moa +3704
zondag 9 december 2018 om 20:01
Gewoon jong Feyenoord de voetbalpiramide in, dan kunnen al die talenten gewoon elke week getest worden.
Vind ik leuk
Marco S +6533
zondag 9 december 2018 om 18:06
Goede vente is dat
Vind ik leuk
pietprecies +9411
zondag 9 december 2018 om 18:07
In Drenthe, zal Royston blij mee zijn
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:13
Jeetje man, weer zo,n top reactie van je.
Vind ik leuk
G.Kopf +3197
zondag 9 december 2018 om 18:16
Van hetzelfde hierboven en deze.
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 18:08
Was feitelijk de enige Feyenoorder die tegenviel...
Vind ik leuk
Bdog +6661
zondag 9 december 2018 om 18:08
Je verwacht bij een talentvolle spits ook eens een mooie stift, maar bij jou was het vandaag niet meer dan een potlood Vente.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 19:26]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 9 december 2018 om 18:11
Vente was vandaag wel weer onzichtbaar helaas wel maar dat gaat goed komen heb ik ook goed gevoel bij.
Maar Hoe vaak wordt er al geroepen om op het middenveld wat meer eigen jeugd te laten spelen en kijk waar we vandaag voor beloond worden is toch weer groot opmars voor ze Feyenoord talenten mag ik hopen.
Ik hoop en bid dat dit eye opener is voor onze TD en Gio dat deze lichting zeker eraan komt in de eredivisie.
Vind ik leuk
Nuance +9949
zondag 9 december 2018 om 18:53
Bijlow, Malacia, Nieuwkoop, Van Beek, Clasie, Vilhena, Kökcü en Vente. 8 man eigen jeugd, zo eindigde Feyenoord de wedstrijd. Toch wel gaaf.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10764
zondag 9 december 2018 om 19:13
Jaa zeker we gaan echt genieten uiteindelijk 😉
Vind ik leuk
Kuip +9073
zondag 9 december 2018 om 19:26
Vente komt alles te kort voor Feyenoord. Gaat hem niet worden. Kökcü daarentegen heeft het wel.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 19:26]
Vind ik leuk
repeP +1506
zondag 9 december 2018 om 18:15
Vente heeft het echt wel in zich om tot een goede spits uit te groeien. Terecht dat Feyenoord vertrouwen in hem heeft.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:17
Het is nog niet niet. Hij heeft nog genoeg tijd om het gewoon wel te worden! Goals mochten vandaag van andere spelers komen
Vind ik leuk
Blindsy +15713
zondag 9 december 2018 om 18:19
Wij baalden ook. Hier had je wat kunnen laten zien, maar je gaf niet thuis.
Misschien wel de minste Feyenoorder, vandaag...
Vind ik leuk
kees ee +680
zondag 9 december 2018 om 18:19
. . nog s met makaay, "das phantom" praten, . . en doorgaan !!?
Vind ik leuk
ficusje +2518
zondag 9 december 2018 om 18:22
Die komt er wel,soms beetje ongelukkig in het spel.
Vind ik leuk
kees ee +680
zondag 9 december 2018 om 21:16
precies wat ik bedoel !!, . . . heb 'm ook een geweldige kaats zien geven bij de zestien !!
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 21:17]
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:25
Makkelijk hè een jongen van 19 afzeiken , Vente komt er wel tijd heelt alle wonden .
Vind ik leuk
ficusje +2518
zondag 9 december 2018 om 18:27
Gewoon laten staan,en dat geeft vertrouwen.
Vind ik leuk
Connie Veren +5258
zondag 9 december 2018 om 19:13
ik hoop toch dat RVP volgende week er weer bij is.
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 18:27
Verhuur hem in de winterstop aub. Hij is er nog lang niet klaar voor.
Vind ik leuk
Vakkie D +3963
zondag 9 december 2018 om 18:32
Wie had je dan op moeten stellen vandaag?
Vind ik leuk
ricsta +588
zondag 9 december 2018 om 18:35
Lekker toornstra of vilhena als valse spits laten functioneren
Vind ik leuk
Smithsonian +37548
zondag 9 december 2018 om 19:11
Helaas geen andere optie. Pelle terug halen...
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:45
Elke spits scoort wel eens niet. Gewoon blijven volhouden. Hij kan het heus wel.
Vind ik leuk
Connie Veren +5258
zondag 9 december 2018 om 19:16
Ik ben er niet kapot van. Ik vind hem niet sterk genoeg. Enige wat ie kan is kaatsen, maar dat is niet het type spel dat we spelen. En hij is niet goed genoeg om de speelwijze aan hem aan te passen. Leuke tweede of derde keus, maar voor eerste keus moet er te veel aan verbeteren.

Hoe anders is dat met Kocku. Wat een heerlijk talent is dat. Die is al veel verder als Vente.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 22:41
Een spitspositie is ook moeilijker. Castaignos deed er ook 6 maanden over, eerdat hij ging scoren.

2 kilo biefstuk per dag, zou wel helpen idd.
Vind ik leuk
zondag 9 december 2018 om 18:44
Daar word je hard van.

Gewoon meer trainen ipv Playstationen. Vraag maar aan van Persie.
[Reactie gewijzigd op zondag 9 december 2018 om 18:44]
Vind ik leuk
derksen +8937
zondag 9 december 2018 om 18:44
Vente is achabar 2.0 was niks is niks wordt niks ook een fysieke gestel van iemand van 14 het is zo drama verkopen geen energie meer in steken wordt helemaal niks!
Vind ik leuk
NunoGomes +37
zondag 9 december 2018 om 19:06
Niet beter dan te vrede, wat speelde deze man slecht
Vind ik leuk
johny +88
zondag 9 december 2018 om 19:09
Het is jammer voor deze jongen maar hij is nog lang niet geschikt als spits van de eerste selectie van Feyenoord. Vente heeft al verschillende kansjes gehad maar helaas. Tegen Emmen kreeg hij ook de kans maar bakte er niks van terwijl hij wel een grote kans kreeg voor een doelpunt te maken . Feyenoord kan het beste deze Vente voor een of twee jaar verhuren aan een club dat is voor Vente het beste voor zijn cariére.
Vind ik leuk
fr1963 +3718
zondag 9 december 2018 om 19:43
Niet echt koelbloedig vandaag, enorme kopkans ook finaal verkeerd geraakt. Moet echt snel stapjes maken, hij moet er eigenlijk al staan nu.
Vind ik leuk
Blueman +955
zondag 9 december 2018 om 20:20
Is las allemaal stukjes over het grote talent Vente. Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het niet. Ik denk dat bij menige eredivisieclub een betere spits rondloopt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws