'Terugkeren naar FC Groningen is het domste wat Arjen Robben kan doen'

'Terugkeren naar FC Groningen is het domste wat Arjen Robben kan doen'

Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 08:05ma 10-12-2018 om 08:05

Niet Paris Saint-Germain, maar Bayern München of Manchester City moet de nieuwe club van Frenkie de Jong worden. Dat stellen de mannen van De Derde Helft. Ook de toekomst van onder meer Arjen Robben komt aan bod.

Een Mexicaanse avond in Eindhoven, de man van 75 miljoen en de kogel is door Gyrano Kerk. Verder is Titus weer terug van vakantie en Snijboon aan het scouten in Kopenhagen. Daarnaast heeft Tim een weetje meegenomen wat voor het eerst minder dan 10 seconden duurt. Kortom, luisteren dus!

Beluister hier op Apple Podcast
Beluister op Spotify

De afleveringen zijn op alle podcastplatformen te horen!

In De Derde Helft-podcast delen Titus, cultheld Koen 'Snijboon' en de broers Gijs en Tim hun eigen kijk op de Eredivisie en Champions League. Heel serieus nemen ze zichzelf niet. Met hun snelle rubriekjes, slappe grappen en krankzinnige feiten brengen ze de romantiek van de vaderlandse voetbalcompetitie naar je oorschelp. Borrelpraat deluxe. Luister nu de nieuwste aflevering!

Plaats een reactie

Hans Worst +1319
maandag 10 december 2018 om 08:10
Terugkeren naar FC Groningen is het beste wat Arjen Robben kan doen.
Vind ik leuk
Guusman +1020
maandag 10 december 2018 om 08:12
En de plastic potjes overslaan dan maar.
Vind ik leuk
Nvd88 +5801
maandag 10 december 2018 om 08:28
Kom op nou. Voor Robben valt er sportief gezien toch niks te halen bij Groningen. Die man is nog redelijk fit en speelt nog op een hoog niveau. Ik zou het niet gek vinden als hij gewoon naar Psv gaat, daar speel je tenminste elk jaar om wat prijzen.
Vind ik leuk
WTSGD +1482
maandag 10 december 2018 om 08:34
Hij kan zn jeugdclub zowel sportief als financieel redden.
Vind ik leuk
Jahike +451
maandag 10 december 2018 om 08:44
Dat ligt aan Robben zelf. Wil hij nog wel voor de prijzen voetballen met alle druk eromheen? Dit heeft ie immers jarenlang gedaan. Misschien kiest ie er wel voor om rustig af te bouwen. Gewoon doordeweeks lekker thuis zijn bij z'n gezin in zijn nieuwe villa in Haren (Groningen) ipv Europa doorcrossen met PSV, want sowieso een kansloze missie is.

Ik denk dat ie dan toch voor Groningen kiest. Sportief misschien niet de beste keuze, maar denk toch dat het hem daar niet meer om te doen is.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 09:13]
Vind ik leuk
Nvd88 +5801
maandag 10 december 2018 om 09:02
Ik denk echt dat Bayern naar Groningen een iets te grote stap terug is.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 11:33
@Jahike,
Voor de goede orde. Robben laat niet in Haren een huis bouwen maar in Helpman, een wijk die bij de gemeente Groningen hoort. Hij bouwt een behoorlijk groot huis op de plek waar aannemer Roggen vroeger een villa heeft laten bouwen en die door Robben is afgebroken om op dat terrein zijn droomhuis te bouwen.
Vind ik leuk
Guusman +1020
maandag 10 december 2018 om 11:56
"..en die door Robben is afgebroken om op dat terrein zijn droomhuis te bouwen."

Beste bikkel dat ie daar nog puf voor had zo tussen de wedstrijden door ;)
Vind ik leuk
FCG1971 +3936
maandag 10 december 2018 om 17:54
Het verklaard menig blessure 😉
Vind ik leuk
DeanJayden +10725
maandag 10 december 2018 om 09:20
Prijzen? je bedoelt prijs! Robben ziet allang dat PSV het de komende jaren gaat afleggen doordat ze bij Ajax gaan oogsten. Dus als Robben naar Nederland gaat is het na ons mooie Ajax, ook goed bereikbaar uit Groningen en er staat nooit file. Tevens de club van zijn jeugd idool Cruijff. Niet naar Ajax is niet naar Nederland
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:24
Dan moet Ajax dit seizoen de prijzen gaan pakken. Want volgend jaar spelen al die toppers alweer ergens anders.
Vind ik leuk
DeanJayden +10725
maandag 10 december 2018 om 18:00
Kopen ze gewoon weer nieuw
Vind ik leuk
Nvd88 +5801
maandag 10 december 2018 om 09:25
Gozer ik ben ook geboren Amsterdammer. Al mn hele leven voor Ajax, maar trek even je pyjama uit.
Vind ik leuk
FCG1971 +3936
maandag 10 december 2018 om 17:56
Dan snap jij niet dat Arjan helemaal niets met Ajax heeft. Geeft. Iet want ook jullie clubheld Sjaak blijkt dat maar niet te snappen.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 09:21
Ach joh, het is de eredivisie. Als Groningen twee versterkingen haalt, een goede serie neerzet, speelt het zo weer voor de plekken 8 t/m 5.
Tel daar een Robben bij op en je bent nog nét geen kampioen.
Vind ik leuk
Nvd88 +5801
maandag 10 december 2018 om 09:23
Dat is wel heel erg optimistisch.
Vind ik leuk
normaal72 +560
maandag 10 december 2018 om 09:50
ja kampioenschap
En daar houd het voor psv ook op …….
Dus het maakt eigenlijk niet uit als hij nu voor psv of Groningen gaat
het is in beide gevallen een grote stap terug….

Vind ik leuk
rotterdammm +1478
maandag 10 december 2018 om 08:11
En Orkun naar Real!
Vind ik leuk
aartstyle +1760
maandag 10 december 2018 om 08:12
Gelukkig! De Frenkie Boulevard primeur is ook weer wakker.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 08:21
Nog even geduld. Dan zijn we er vanaf
[Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 08:21]
Vind ik leuk
orion73 +1527
maandag 10 december 2018 om 08:33
Uit moreel oogpunt moet Robben gewoon naar Groningen gaan. Hij hoeft niets meer te bewijzen en voor Groningen als club is het erg goed. Denk aan de kaartverkoop en merchandising.
Vind ik leuk
Hans Worst +1319
maandag 10 december 2018 om 08:36
En sponsoring, het zou de club flink rijker maken.
Vind ik leuk
orion73 +1527
maandag 10 december 2018 om 10:35
Precies en dan paar gerichte aankopen en het is weer de Trots van het Noorden zoals het hoort.
Vind ik leuk
Johnny Cash +7942
maandag 10 december 2018 om 09:10
Lekker naar ajax gaan. Kan je later je kleinkinderen trots maken door te zeggen : ja, kinderjes jullie opa heeft ook bij ajax gevoetbald. Wat zullen ze trots zijn dan
Vind ik leuk
FCG1971 +3936
maandag 10 december 2018 om 17:58
Dat denkt men in Amsterdam. Hier in Groningen is men bepaald niet trots als je voor Ajax hebt gekozen. Dus jouw vlieger gaat niet op.
Vind ik leuk
Toppert +1807
maandag 10 december 2018 om 09:40
Mensen die roepen dat dat het domste is wat Robben kan doen, die zijn of heel erg bang of snappen niets van clubliefde. Dat Robben terugkomt naar Groningen is een feit, dat hij iets bij de club gaat doen (jeugd) is een bijna feit. De kans dat hij als voetballer voor de FC actief zijn, is niet zo groot. Maar kiezen voor Groningen kan na zo'n carriere never nooit niet dom zijn. Als er een club is, waar de verwachtingen realistisch zijn, dan is dat bij Groningen wel. Al is hij het hele jaar geblesseerd, het zal hem nooit verweten worden.
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:17
Dom? Jaloezie overheerst hier. Hij is nu eenmaal een Groninger dus is het goed mogelijk dat hij terug keert. Is het niet volgend jaar dan zeker een jaar later
Vind ik leuk
maandag 10 december 2018 om 10:51
Met Robben en Mahi in het team gaat Groningen gewoon spelen voor een plek in de EL2
Vind ik leuk
muik +0
dinsdag 11 december 2018 om 16:38
klopt sowieso..
Vind ik leuk
repeP +1506
maandag 10 december 2018 om 11:04
Zie het nog wel gebeuren dat hij samen met Elia naar Feyenoord gaat.
Vind ik leuk
PoepWagen +1979
maandag 10 december 2018 om 11:43
Jeetje, is het open deuren seizoen weer geopend?
Vind ik leuk
muik +0
dinsdag 11 december 2018 om 16:37
hoezo dat hij heeft een huis in Groningen en waarom niet hij komt er toch vandaan voor het geld hoeft hij het niet te doen..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws