Borussia Dortmund blij met negatief Dembélé-nieuws: Ik ben opgelucht

    Borussia Dortmund blij met negatief Dembélé-nieuws: "Ik ben opgelucht"

    Gepubliceerd: maandag 10 december 2018 om 21:39ma 10-12-2018 om 21:39

    Bij Borussia Dortmund slaakt men een zucht van opluchting nu Ousmane Dembélé zich ook bij FC Barcelona ongedisciplineerd gedraagt. Technisch directeur Michael Zorc heeft nu de bevestiging dat het niet aan Dortmund lag dat de club en Dembélé samen niet meer door een deur konden.

    "Nu dat hij bij FC Barcelona speelt, een van de grootste clubs ter wereld, zetten zijn disciplinaire problemen zich nog altijd voort", zegt Zorc tegen de Frankfurter Allgemeine Zeitung. "Ik ben opgelucht dat het uiteindelijk dus niets te maken had met de omstandigheden hier bij Dortmund."

    In Barcelona gebeurt vrijwel hetzelfde als wat er in Dortmund gebeurde. Dembélé kwam ook in Duitsland veel te laat. "Het werd een soort negatieve spiraal, die moeilijk te stoppen was. Als de een besluit om in staking te gaan en de ander zijn horloge verliest (Aubameyang, red.), werkt het zowel naar binnen als naar buiten toe."

    Dembélé werd onder Peter Bosz voor ruim honderd miljoen euro verkocht aan Barcelona. 

    Lees ook: 'Dembélé bijzonder hardleers: Fransman verslaapt zich en mist training Barcelona'

    Plaats een reactie

    maandag 10 december 2018 om 21:42
    Wees blij dat je 100 miljoen hebt gehangen. Grote handelsluis waar mensen gewoon verkocht worden voor geld mogen niet klagen omdat een speler zich kinderlijk gedraagt
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 21:45
    Wat een lariekoek, zo'n speler verdiend miljoenen per jaar, dan mag je wel klagen als werkgever wanneer een speler steeds maar te laat komt. Wanneer jij regelmatig te laat komt op je werk, dan zegt je baas er ook iets over.. maakt geen klote uit of je in een winkel werkt of voetballer bent, regels zijn regels en je hoort gewoon op tijd bij je werkgever te zijn!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37452
    maandag 10 december 2018 om 21:51
    *krijgt
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 22:33
    Zijn oude werkgever die niks meer te maken heeft met hem. Dat is het zelfde als jij of ik 1 klein dingetje verkeerd deed,en dat je nog steeds van je oud collega hoort: de baas praat nog steeds over dat jij die ene keer de lichten had vergeten uit te doen.
    Vind ik leuk
    firewire2 +603
    maandag 10 december 2018 om 22:49
    waarschijnlijk gaat het niet over die ene keer, het zal wel chronisch zijn anders hoor je ze er niet over...... en btw: ik ken mensen die ontslagen zijn wegens herhaaldelijk te laat komen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +20698
    maandag 10 december 2018 om 21:48
    Elke voetbalclub verkoopt spelers voor geld..
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28119
    maandag 10 december 2018 om 22:00
    Hier is een ook een rol voor Messi, Piqué en busquets weggelegd...als de trainer of het bestuur niet hard ingrijpt, dan zouden zij naar voren moeten treden en zeggen dat ze in een zo n verwaand snotneusje geen zin hebben....moet je ns opletten hoe snel t roer dan omgaat. Maar dat kan weer niet,he...marktwaarde gelul.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 december 2018 om 04:58
    De spelers proberen alles om hem op de juiste pad te krijgen. Er zijn al een aantal spelers die zich over Dembele hebben uitgesproken. Ook laatst toen die te laat kwam, moest die zich verantwoorden voor de hele spelersgroep

    Maar ze zullen alle negativiteit zoveel mogelijk binnen te houden, zodat die idd nog een goede marktwaarde blijft hebben
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +28119
    dinsdag 11 december 2018 om 07:24
    bron ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 december 2018 om 17:49
    Doe maar een klein beetje research en je zal het gelijk tegenkomen, alhoewel ik ook vaak bij de spaanse sites kijk
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 21:43
    Miljoenen per jaar verdienen en steeds maar te laat komen, dan ben je echt een stuk onbenul!
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 21:47
    Ja dat zouden wij allemaal hier toch heel anders doen, indien we de kans hadden gehad.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 december 2018 om 09:14
    Dat is geen feit maar een vraag.
    Vind ik leuk
    Devonk +9
    dinsdag 11 december 2018 om 10:02
    Ah joh, zeik gwn niet zo
    Want geloof me door deze reactie komt dr echt geen verandering hoor🙄
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 21:45
    Dembele is een ondankbare hond , wat het voetbal hem gebracht heeft .
    Hij gaat er schandelijk mee om .
    Mensen doen er spreekwoordelijk een moord voor wat hij op een dag kan uit geven .
    Vind ik leuk
    AjaxFan69 +1434
    maandag 10 december 2018 om 21:46
    Niet alleen spreekwoordelijk hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 21:48
    Wilde het niet zo hard stellen .
    Vind ik leuk
    kevinleo +2783
    maandag 10 december 2018 om 21:52
    Honden zijn niet ondankbaar, in tegenstelling zelfs
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 22:00
    Je begrijpt mij wel Kevin honden zijn lieve beesten en trouw .
    Vind ik leuk
    Lampenpit +1139
    maandag 10 december 2018 om 22:42
    Juist daarom is de uitspraak “ondankbare hond” van toepassing op personen die ondankbaar omgaan met dingen waar vrijwel iedereen dankbaar mee zou zijn.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2783
    dinsdag 11 december 2018 om 06:16
    No shit sherlock
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 21:48
    Verborgen gebreken ben je toch aansprakelijk voor.
    100 mlj terugbetalen😀
    Vind ik leuk
    maandag 10 december 2018 om 21:49
    Onprofessioneel om je zo over een oud-speler te praten die je veel geld heeft opgeleverd. Helemaal vreemd om dit nodig te hebben om te bevestigen dat je juist gehandeld heb.

    Blij zijn dat een oud speler zich misdraagt bij een nieuwe club is Dortmund onwaardig
    Vind ik leuk
    Verratti +2195
    maandag 10 december 2018 om 21:49
    Peter Bosz had ook niet op een slechter moment kunnen binnenkomen met de twee rebellen bij Dordmund. Die heeft ook pech gehad. Met profs omgaan is een kunstje. 95% van de spelers luistert wel, maar die 5% kunnen vaak heel goed voetballen en leven volgens andere wetten.
    Vind ik leuk
    power +6436
    maandag 10 december 2018 om 21:50
    Hij wil niks van zijn fouten leren, gewoon van zijn salaris inhouden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 december 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +37452
    maandag 10 december 2018 om 21:50
    Ach natrappen is wel zeer amateuristisch vooral komend van zo'n mooie club als bvb. Wees blij dat je zoveel hebt kunnen vangen voor die ondankbare draak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 december 2018 om 06:26
    Misschien is verslapen wel eens menselijk???
    Vind ik leuk
    Devonk +9
    dinsdag 11 december 2018 om 10:00
    Eens, en ik snap ook niet waar deze mensen dr zo over zeiken
    Want mensen zeggen dat hij zoveel verdiend en nog niet aan 'de regels'houdt, maar als jij zo op de wereld komt dat je dat gedrag heb kan je dr zelf niks aan doen
    Vind ik leuk
    DaanH +93
    dinsdag 11 december 2018 om 11:43
    Eens een kwal, altijd een kwal. JC zou het met me eens zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws