Chagrijnige De Vrij voor Veronica-camera: Dat is ook wel gebleken

Chagrijnige De Vrij voor Veronica-camera: "Dat is ook wel gebleken"

Gepubliceerd: woensdag 12 december 2018 om 09:08wo 12-12-2018 om 09:08

Internazionale-verdediger Stefan de Vrij zat dinsdagavond in zak en as. Voor de Oranje-verdediger en zijn club zit het avontuur in de Champions League erop. Een gelijkspel (1-1) tegen PSV in Milaan bleek niet voldoende voor een pek in de achtste finales. 

Om concurrent Tottenham Hotspur óók een punt pakte, op bezoek bij FC Barcelona, ging het ticket voor de volgende ronde naar Londen. "De teleurstelling is erg groot. We hebben onze kansen niet afgemaakt", aldus De Vrij bij Veronica Inside

De stopper vond PSV 'effectiever' in stadio Giuseppe Meazza. "Hun rendement was hoger dan dat van ons. Het is niet lekker als je zo snel op achterstand staat. Vooral door de manier waarop, dat was zonde. In de tweede helft kwamen we gelukkig op gelijke hoogte en kun je ook nog winnen. Helaas ging de bal er niet in."

"We wisten natuurlijk dat PSV een sterk team heeft. Ook al waren ze uitgeschakeld, we wisten dat het niet makkelijk zou worden, ook al waren zij al uitgeschakeld. Dat is ook gebleken. Maar we hadden natuurlijk genoeg kansen om de winnende goal te maken."

Lees ook: 'Dapper' PSV krijgt complimenten in Italië: 'Een heldhaftig optreden'

Plaats een reactie

LIO7 +1775
woensdag 12 december 2018 om 09:12
Top gedaan van PSV!
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:17
Dat zei de Vrij ook! (Met andere woorden)
Vind ik leuk
Itsese +6215
woensdag 12 december 2018 om 09:16
Ging ook wel echt de fout in bij de 1-0... Loopt zo over de doellijn terwijl Lozano al stil stond.
Vind ik leuk
Bruurke +1079
woensdag 12 december 2018 om 09:24
Hoop dat de scout van inter dit leest, mogelijk kan jij een plekje in de verdediging overnemen.
Vind ik leuk
Itsese +6215
woensdag 12 december 2018 om 09:29
Al mee bezig. Dit is mijn kans!
Vind ik leuk
fr0do +1553
woensdag 12 december 2018 om 09:25
Degene die dit stuk heeft geschreven was dronken?
Vind ik leuk
UpOne +1049
woensdag 12 december 2018 om 09:31
Want?
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
woensdag 12 december 2018 om 09:32
Lees het eens na dan snap je wat hij bedoeld.
Ivm dubbel schrijven.
Vind ik leuk
Robben +2
woensdag 12 december 2018 om 09:59
Ook al waren zij al uitgeschakeld...
Vind ik leuk
Harrie82 +4360
woensdag 12 december 2018 om 09:32
In Eindhoven was het geluk aan jullie zijde. Deze keer minder. Terecht puntverlies en de 2 sterkste teams zijn door in de CL.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 09:33
Nee de Vrij het is niet gelukt. Gelukkig heeft PSV een soort Neymar in de vorm Luuk de Jong. Hij kan heel goed rollen en aanstellen. Lozano probeert het ook. En dan komt ook Barcelona met competitievervalsing door 6 top spelers niet op te stellen. Leuk he de C.L.
Vind ik leuk
UpOne +1049
woensdag 12 december 2018 om 09:35
Haha, het zit je goed dwars he. Heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht Henkie?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:13
Perfect. Het is en blijft een spelletje
Vind ik leuk
Smithsonian +43330
woensdag 12 december 2018 om 09:51
Wij zijn beter dan inter haha.
Ze hebben het aan zichzelf te danken.

Jammer.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 10:13
Mooi om te zien hoe Jeroen Zoet, de beste Nederlandse keeper, een positieve hoofdrol opeiste. Noblesse oblige.
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
woensdag 12 december 2018 om 10:51
Zoet heeft het goed gedaan absoluut, maar als ik je hem "de beste Nederlandse keeper" zie noemen dan denk ik dat je de andere wedstrijd uit die poule gemist hebt?
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 11:44
De talloze conditionele verwijzingen naar een andere wedstrijd neemt inmiddels hilarische en welhaast pandemische vormen aan; myopische sympathisanten struikelen letterlijk over elkaar met verwijsreflexen- en directieven. Oh wee; alsof een prettig incident een algemeen beeld kan verstoren.
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
woensdag 12 december 2018 om 11:56
Geen talloze verwijzingen maar 1 verwijzing naar een wedstrijd die op het andere andere veld werd gespeeld. De persoon in kwestie die in die wedstrijd op goal stond namens FC Barcelona is de daadwerkelijk beste Nederlandse keeper. Een compleet gegronde verwijzing dus.
Het algemeen beeld van de meeste mensen, inclusief de bondscoach, is dat Cillessen de betere keeper is van de 2.

Als het over jou eigen algemene beeld gaat, dan heb je in jou eerste bericht de fout gemaakt dat je jou mening als waarheid hebt geplaatst.
Ook krijg ik aanleiding te geloven dat jij degene bent die myopisch is.

Geef wel eerlijk toe, dat woord moest ik zelf even opzoeken.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:22
Ik haalde de veelvuldige, kinderlijke en opzichtige schijnbewegingen aan van talloze livescoreleden van de kleffe Ajaxsekte die menen dit platformpje te moeten monopoliseren met hun stuitende clubblindheid en kinnesinne.

De prestaties van Jeroen Zoet mogen niet genoemd worden zonder ostentatief een rookgordijn aan te leggen.

Fijne dag nog!
[Reactie gewijzigd op woensdag 12 december 2018 om 12:23]
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
woensdag 12 december 2018 om 13:12
Dat rookgordijn vraag je zelf om. Als je er echt zo over denkt, dan is je reactie 'de beste Nederlandse keeper' puur uitlokken.
Indien je gewoon plaatst dat hij een goede prestatie heeft geleverd dan zullen velen het daar gewoon mee eens zijn.

Zelfs ik geef dat toe in mijn eerste bericht. Door Zoet tot de beste Nederlandse keeper te bestempelen in jou post betrek je automatisch de 1e keeper van het Nederlands elftal erbij, die word tenslotte over het algemeen beschouwt als de beste Nederlandse keeper. Op moment dat iemand op jou uitspraak ingaat roep je dat de prestaties van Zoet niet genoemd mogen worden zonder rookgordijn aan te leggen?

Ik erkende de prestatie van Zoet, maar doordat JIJ Cillessen erbij betrekt reageer ik ook daar op.


Ik draai het om, de prestaties van Zoet mogen door jou blijkbaar niet genoemt en erkent worden zonder Cillessen hierbij te betrekken.
Vind ik leuk
Stuiter +749
woensdag 12 december 2018 om 16:59
Hahaha top reactie van jou.
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 09:10
Contextualiserend lezen is niet je forte; dat is bepaald geen overspannen constatering.

Het kan mij uiteraard niet kwalijk worden genomen dat een topic over een glorieuze redding van Ederson ogenblikkelijk en reflexmatig gekaapt en gemonopoliseerd wordt door sekteleden uit de aAjaxhoek met bokitogeblaat over Onana.

Mijn persiflages zijn verrassend alleraardigst.

Enchanté!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 december 2018 om 09:17]
Vind ik leuk
Orphen89 +3476
vrijdag 14 december 2018 om 09:41
Dit is geen topic over Ederson, en ik heb het niet over Onana. Je raakt kant noch wal. Je hebt het over dingen die hier niks mee te maken hebben.

Jij benoemt Zoet tot beste Nederlandse keeper.
Ik spreek dat tegen. Je kan nu andere topics en andere mensen erbij proberen te halen, maar dat heeft simpelweg niks met ons gesprek te maken.
Dit is niet de eerste keer dat ik je op drogredenen betrap in dit gesprek.

Je gebruikt dure woorden maar een goed argument plaatsen is blijkbaar niet je forté.

Je negeert mijn argumenten, waarschijnlijk omdat je ze niet kan weerleggen. Indien je doorhebt dat ik gewoon gelijk heb en dat je fout zat, kom er dan voor uit.

Indien je vind dat ik geen gelijk heb, weerleg dan mijn argumenten of kom met tegenargumenten. (Geen drogredenen!)

Indien je tot beide niet in staat bent, zie ik niet in hoe dit gesprek nog nut gaat hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 09:48
Fi donc et tiens! De pointe, persiflage, parodie en uitbundige ironie hebben je links en rechts gepasseerd.

Cordiallement & enchanté!
Vind ik leuk
Stuiter +749
woensdag 12 december 2018 om 17:07
Hahaha, gast, accepteer gewoon dat je het niet handig hebt neer gezet. Zoals orpen89 al reageert, ventileer jij hier je mening als de daadwerkelijke waarheid en wanneer je een normaal antwoord krijgt op jouw reactie ga je op een kleinerende toon aan de gang.
Beetje kinderachtig, niet.
Vind ik leuk
vrijdag 14 december 2018 om 09:12
Contextualiserend lezen is niet je forte; dat is bepaald geen overspannen constatering.

Het kan mij uiteraard niet kwalijk worden genomen dat een topic over een glorieuze redding van Ederson ogenblikkelijk en reflexmatig gekaapt en gemonopoliseerd wordt door sekteleden uit de aAjaxhoek met bokitageblaat over Onana.

Mijn persiflages zijn verrassend alleraardigst.

Enchanté!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 december 2018 om 09:17]
Vind ik leuk
Stuiter +749
maandag 17 december 2018 om 13:17
Probeer recht te praten wat krom is, moet jij lekker weten.
Jij ventileert hier op een bepaalde manier jouw mening, waar je op voorhand de klok gelijk kunt zetten, dat er op een bepaalde manier op gereageerd wordt. Dat is allemaal prima, maar begin dan niet over dat het jou niet kwalijk genomen kan worden, want dat is natuurlijk onzin: een tikje uitdelen, maar wanneer je er eentje terug krijgt ga jij lopen generaliseren om op een manier jouw gelijk te halen.
Dan mag je grote woorden gebruiken, maar het geeft geen deftig functioneren aan, wanneer jij je ongelijk niet kunt of durft toe te geven.

Fijne dag.
Vind ik leuk
maandag 17 december 2018 om 22:00
Ik neem de beleefdheid op me om je in een verlate nastoot te adresseren met een nieuwe nom de plume omdat elk voorgaand pseudoniem zich steevast mag verheugen in een klopjacht van myopische clubmoderators. Van enig ongelijk of de noodzaak om iets ‘toe te moeten geven’ is uiteraard geen enkele sprake. Je volhardende obstinatie laat namelijk niet toe dat je mijn splijtende parodie op de ajaxsekte meriteert.

Spiegelrepertoire. Het kinderwetje van Ajax op vp schrijft namelijk voor dat er wel uitgedeeld mag worden maar dat selectieve verontwaardiging deelgenoot wordt zodra er geïncasseerd moet worden. Koekjes van eigen klef deeg zijn een ongewenste intimiteit en een inbreuk op de ongeschreven monopoliecode.

Werkelijk hilarisch.

[Reactie gewijzigd op maandag 17 december 2018 om 22:01]
Vind ik leuk
Stuiter +749
dinsdag 18 december 2018 om 19:38
Top dat jij de beleefdheid neemt om te reageren. Dit wordt gewaardeerd.
Verder volhard ik nergens in, maar geef ik simpel weer wat ik, vanuit een neutrale positie, zie. Jij meent dat ik ergens niet voor open sta, dit is in deze discussie jou manco.

Jij blijft afgeven op de zogenaamde Ajax sekte, maar weigert hierin jouw eigen aandeel te zien, laat staan toe te geven. Dit staat nog los van dat jij verkleinwoorden gebruikt en onderwerpen nog even extra wild benadrukken, zodat er een negatieve ondertoon in zit, die bewust wordt gecreëerd.

Je mag je proberen te blijven schuilen achter chic gepraat, maar de boodschap komt niet hoogstaand over, eerder als een poging naar niet verdiende erkenning.
Vind ik leuk
dinsdag 18 december 2018 om 21:48
Het is nog maar de vraag of je deze response kunt lezen. Het spreekwoordelijk kapen off-topic vergallen van met name aan PSV-gerelateerde ‘live wedstrijd topics’ neemt allengs pandemische vormen aan.

‘Het is werkelijk fascinerend om te constateren dat de Ajaxkaboutertjes wekelijks van hun roodwitte padde(n)stoeltjes afkomen voor hun therapeutische auto-flagellatie sessie in het grote boze Eindhovense bos. De Ajaxkaboutertjes weten van te voren dat ze zich gaan ergeren maar kunnen eenvoudigweg de lokkelijke en onweerstaanbare verleiding om naar sprookjesvoetbal te kijken niet het hoofd bieden. En dat elke week. Dan ben je dus gewoon fan én masochist met een puntmuts’.

Deze ‘riposte’ op zaterdagavond in de nastoot van Heracles vs PSV mocht rekenen op een ‘shelf life’ van zestig seconden en vervolgens werd mijn zoveelste account ‘kaltgestellt’, te midden van ongeschonden ordinaire ‘ad hominem’ onderonsjes. Curieus!

In weerwil van je ‘bewering’ is uiteraard wel degelijk sprake van het persifleren en cynisch parodiëren mijnerzijds van het monopoliseren van VP door de erkenning hengelende Ajaxsekte. Van enige ontkenning mijnerzijds is en kan dan ook geen enkele sprake zijn; slechts van de benadrukking ervan.

Het is verademend om op elegante wijze een verschil van inzicht te koesteren.

Fijne dagen!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 december 2018 om 21:58]
Vind ik leuk
74ratje +702
woensdag 12 december 2018 om 18:17
Niet gezien. Was Michel vorm goed dan?
Vind ik leuk
Wittepiet +156
woensdag 12 december 2018 om 15:59
Zoet de beste? Dan heb je Jasper nog nooit zien keepen zeker??? Die is met zijn ogen dicht en handen op de rug vast gebonden nog 10 klasse beter dan Zoet!
Vind ik leuk
Koeien +3743
woensdag 12 december 2018 om 11:09
Is dit letterlijk gequote van De Vrij of is dit weer zo'n klassieke VP maadagochtend-stagiarie gevalletje? "Ook al waren ze uitgeschakeld, we wisten dat het niet makkelijk zou worden, ook al waren zij al uitgeschakeld."

Dan vraag je je toch echt af of dit letterlijk is gequote van De Vrij of dit weer zo'n klassieke VP maadagochtend-stagiarie gevalletje is.



Vind ik leuk
Argento8523 +7298
woensdag 12 december 2018 om 12:06
Gestreden door PSV

De Vrij vind ik toch maar een overschatte speler
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 12:42
Wat een prutsers die verdedigers van Inter. Hoe kun je Lozano nou zo vrij laten.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 13:25
Barcelona en Spurs verdienden het ook om door te gaan in deze groep, mooi dat het dan ook uiteindelijk is gebeurd, op naar de loting op maandag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws