'De Graafschap heeft grote plannen en wil smaakmakers langdurig vastleggen'

'De Graafschap heeft grote plannen en wil smaakmakers langdurig vastleggen'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 19:17di 19-03-2019 om 19:17

De Graafschap wil langer door met smaakmakers Youssef El Jebli en Delano Burgzorg, meldt de Gelderlander dinsdag. El Jebli ligt nog vast tot de zomer van 2020, terwijl de verbintenis van Burgzorg na dit seizoen afloopt.

De Superboeren zijn van plan om de beide contracten open te breken en de aanvallende middenvelder en de linksbuiten voor langere tijd aan de club te binden. Burgzorg heeft een optie op een eenjarige verlenging in zijn contract op laten nemen, maar De Graafschap wil hem voor een nóg langere periode bij laten tekenen. Of beide spelers openstaan voor verlenging, is nog niet duidelijk. Mogelijk willen ze eerst afwachten of de huidige nummer 16 van Nederland ook volgend jaar in de Eredivisie speelt.

De technische beleidsbepalers van De Graafschap kunnen hoe dan ook aan de bak. Afgezien van El Jebli beschikken alleen Leeroy Owusu, Ted van de Pavert, Javier Vet en Stef Nijland over een doorlopend contract. Het verhuurde tweetal Mo Hamdaoui (FC Twente) en Jordy Thomassen (Adelaide United) keert volgend seizoen in principe terug op de Vijverberg. Trainer Henk de Jong en zijn assistent Sandor van der Heide gaan afscheid nemen van De Graafschap: het duo wordt later deze week gepresenteerd bij SC Cambuur.

Poll

Gaat De Graafschap zich dit seizoen redden?

(1790 stemmen)

Plaats een reactie

Luiehond +2624
dinsdag 19 maart 2019 om 19:21
Hoop dat ze erin blijven!
Vind ik leuk
voetbal!!! +9577
dinsdag 19 maart 2019 om 19:25
Ik hoop en denk het ook. Ze zullen denk ik de play-offs in gaan en dan moeten ze tegen ploegen als Sparta en GAE. Daar zie ik de Graafschap makkelijk van winnen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:19
Spelen de laatste weken leuk voetbal! Als dat zo blijft verdienen ze het.
Vind ik leuk
MG MG +540
dinsdag 19 maart 2019 om 20:30
Is al van start 2019. Een paar leuke spelers erbij en het zag er ineens heel anders uit.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:24
Zullen het waarschijnlijk redden in de nacompetitie.
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 19:26
Als El Jebli daar volgend jaar nog speelt moeten alle Nederlandse scouts even een bril gaan halen. Of ik.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:32
8 goals en 6 assists.
Denk dat ze nog eventjes wachten tot hij in de dubbele cijfers komt. 😜
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 19:36
Ja, het is wel De Graafschap natuurlijk. Daar schiet m'n moeder er op rechtsback ook nog wel 6 of 7 in.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:39
😂
Maar hij is wel heel erg creatief en er gaat altijd dreiging van hem uit.
Opvolger Vlap misschien?
Assaidi scenario? 🤭
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 19:40]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 19:55
In 2016 zat hij er ook al.
Het verbaast me dat ie er nog steeds zit
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 19:58
Ja, de vorige keer in de eredivisie viel hij ook al op. Misschien wel goed dat hij bleef. Hij draagt het elftal nu.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 20:03
Te hopen dat ze het nog direct redden ook. Graafschap is een mooie club voor de Eredivisie
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 20:07
Ja, dat hoop ik ook. Al heb ik weinig hoop voor De Graafschap voor komend seizoen.
Die Hofstede haalt echt zelden spelers die iets toevoegen volgens mij. Leuk voor Burgzorg dat hij doorbreekt, maar als Van Mieghem de beoogde basisspeler was wordt het je niet heel moeilijk gemaakt.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 20:08
ik wil dat Tedje speelt! :)


Maar ja. ploegen houden het ook niet zo makkelijk het 2e jaar vol. Het eerste jaar is makkelijker (vaak).

Maar we zullen zien. Van de promovendi lijkt me alleen Twente opmerkelijk sterker
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 20:11
Haha, jij en Teds moeder. Verder hoeft dat van niemand.

Klopt. Daarna word je leeggeplukt. De El Jebli's en Burgzorgen vertrekken, en dan blijft er al vrij weinig over. Daarom zou ik meer vertrouwen hebben als hun TD bekend stond als iemand die goede vervangers haalt.
Zoals bij kampioenskandidaat Twente, met hun eigen Tedje.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 20:14
Er zit ook meer stress op. 1e jaars promovendi (zeker de 3e...) spelen heel vrij. Het jaar erna word er wat van ze verwacht.

Twente komt er sowieso wel. Die hoorden nooit te degraderen (nog erger dan NEC toenertijds.. en later weerr..... )


NEC, NAC, Roda. Allemaal eigenlijk wel Eredivisieploegen, maar niet heel raar als ze nu en dan eruit vliegen en dan terugkomen.

Twente echter? Die horen standard mee te doen voor Europees voetbal. Na de top-3 en AZ moet het laatstte ticket afgewisseld wroden tussen Twente, Vitesse en Utrecht
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 20:19
Dat is ook zo inderdaad.

Nee, dramatisch seizoen. Het leuke vond ik dat iemand op den duur zei 'het begint een beetje te lijken op 19.. (Twente degradeerde ooit eerder), toen iedereen dacht dat dit Twente niet kon degraderen en het toen toch gebeurde.'
En sindsdien ging het ook alleen maar slechter.

Klopt, maar wel allemaal clubs die op dit moment bijzonder slecht worden geleid.
Twente vorig jaar ook. Klachten kun je sturen naar Jan van Halst.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 20:24
Helemaal waar natuurlijk. 1963 was het toch? Moet ik even opzoeken

*zoekt op*

1983.
63 was ook wel een domme gok... haha. Wel de 3 goed :)


Twente komt er wel weer bovenop verder. NAC Roda en NEC staan inderdaad al jaren onder dramatisch beleid. NEC keert ook niet zo snel weer terug denk ik
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 20:33
Haha, ja 1963 is wel erg lang geleden.
Ik vond het in ieder geval grappig. Vooral omdat het niet eens heel angstig bedoeld was. Meer dat het niet lekker ging en iemand daaraan moest denken.

Dat denk ik ook. Ik ben heel benieuwd naar hun selectie komend seizoen.
Nee, kijk naar Fortuna. Je kunt er lang uitliggen. En die hadden het ooit best goed voor elkaar.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 20:36
Ja oke. Sparta ook.

Twente schat ik alleen sterker in. Dat is echt een subtopploeg. Tegenwoordig is onze subtop wat leeg met maar 3 waardige kandidaten, waarvan er maar 1 incidenteel een Eredivisie zou kunnen winnen (AZ). Het is dus een echte topsubtopploeg. Normaal sterker dan Utrecht Vites, en zeker dan de lage subtoppers H'veen en Groningen.


En inderdaad. Verleden zegt niets.. Je kan jarenlang weg zijn, maar je kan ook terugkeren en het opeens geweldig doen. Of jarenlang weg blijven, het goed doen en uiteindelijk na een paar jaar er toch weer uitliggen a la Cambuur (dat hopelijk onder Henk de weg omhoog weer vindt)
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 20:49
Sparta is helemaal een belachelijk verhaal. Volgens mij moet je echt elke dag dronken op je werk komen om met die club zo slecht te presteren.

Ja, Twente ben ik met je eens. Ik bedoelde Fortuna ook als voorbeeld voor NEC. Dat het inderdaad nog wel even kan duren.

Overigens weet ik niet of Twente direct alweer zo hoog komt.
Ik heb geen idee hoe hun financiën eruitzien. Ik gok dramatisch.
Ook als ze promoveren is er denk ik niet veel geld.
Nou was dat voor het Jan van Halst Rampjaar ook zo en toen was het met Ünal een leuk seizoen.
Toch denk ik dat de subtop nog wel een voorsprong heeft.

Eigenlijk kan het alle kanten op als je degradeert, lijkt me de conclusie :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 20:51
Twente zal volgend jaar tussen 8-14 eindigen denk ik. Degraderen is echter geen optie. Thuis zullen ze ook wel weinig punten laten vallen denk ik (tegen alles dat lager eindigt dan de top 6)

Misschien helpt het wel dat er zo'n enorme range dit seizoen dramatisch is. Er zal dus soweiso nog wat slechts overblijven. Met alle respect, maar dit Emmen, NAC, de Graafschap, Excelsior, PEC en zelfs Groningen en Heerenveen misschien zouden een paar jaar geleden laatste worden
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 21:02
Dat lijkt me allemaal heel realistisch. Degraderen zal ook niet gebeuren.

Dat klopt ook. Al vind ik Groningen na de winterstop heel sterk. Die selectie kwam ook gewoon tekort. Helemaal Sierhuis en Bruns hadden na het vertrek van Van Weert en Drost al moeten komen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 21:04
Ik vind het zonde. Groningen had ik het liefst zien degraderen dit jaar.

Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 21:06
Hater
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 21:07
Ik noem het meer 'liefhebber van de rest' ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 21:22
Hahaha, dit doet mij vermoeden dat ik niet de eerste ben die je een hater noemt :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 21:23
Groningenfans kunnen het echt niet hebben hier op VP :P

Alleen sommigen spreken zelfs over dat ik het 'feitelijk onjuist heb'

juist... Dat ik Groningen maar een schijnclub vind is puur feitelijk gebaseerd namelijk.........
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 21:35
Het is gewoon zo sterk dat je dat niet de eerste keer bedenkt. Denk ik ;)

Zal ik een elftal maken met allemaal goede spelers van Groningen en dat je dan ziet dat je het fout hebt?
Voorin Tadic Suarez Robben. Hallo. Waar vind je dat in Nederland? :p

Shineclub zul je bedoelen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 21:36
Hahaha dat spelers argument heb ik inderdaad al heel vaak gehoord.

Leuk idd dat ze in de jaren 00 wat leuke spelers hebben gehad ja haha


Dat het stadion verder al jaren leger is dan bij Vitesse zefls laten ze er echter buiten ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 21:42
Virgil van Dijk! Virgil van Dijk dan! :p

Ja, ze hebben gewoon een te groot stadion gebouwd. En een heel lelijk stadion ook nog.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 21:44
Ja sorry. Ik volg de PL niet zo zeer op de sccores na. ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 21:52
Oh, dus dan weet je wel de stand in de PL.
Virgil 1, rest van de PL 0.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 21:55
Ik ben wat beter bekend met de Vanorama league, oke? :P
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 21:56
Is dat met Torquay?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 21:58
Ja, die spelen er ook, maar in de andere :P
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 22:00
Heb je National en daar onder North en South?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 22:00
Juist.

National League is 5e niveau
NL North en Zuid zijn het 6e niveau :)
Torquay speelt in Zuid en staat 2e daar
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 22:32
Doet FC United nog mee?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 22:33
Moesten we afgelopen weekend tegen. Afgelast. Gaat dinsdags weer door

Staan 3e van onder (en dus nog nét in de degradatiezone)

Sorry, maar als we winnen zijn we zga veilig, dus we kunnen ze geen punten gaan gunnen (en als we verspelen zijn we alle kans op promotie die we nog hebben alweer kwijt... )

Maar ja. FC United doet nog mee
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 22:35
Daar heb ik in FM nog weleens de Champions League mee gewonnen.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 22:38
Fm 2017 had ik ooit gedownload. Of 2018. Was leuk, alleen mn laptop kan het niet handelen. Je kan geen quick simulating doen (voor zoverre ik wist ) en (oa omdat ik de resultaten van iets van 10 competities wilde zien) was het enrom laggy, dus heb het opgegeven..\


Heb wel in NSS (een heel ander soort spel) de CL gewonnen als topscorer met York ;), niet dat het knap is. Dat lukt met elke ploeg wel in dat spel. Was alleen geduldiger met yorkk want dan moet je eerst 4 (toen nog) keer promoveren voor het mogelijk is haha
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 22:41
Ja, de nieuwste versies zijn echt heel uitgebreid. Ook qua opties.
Dat hoeft van mij niet perse. Dan was ik wel gewoon trainer geworden.

Ik zou zeggen wat knap, maar je zegt zelf dat dat wel meevalt.
Wel goed dat je zoveel doorzettingsvermogen hebt I guess :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 22:44
Ja het was een saaie vakantie ;)

Ik wil wel weer ooit iets van FM downloaden (illegaal shhh :P) maar als ik het doe ga ik niet in Nederland beginnen zoals de vorige keer.


Maar. Ik doe het alleen als quick simulating mogelijk is. Elke pot 5 miinuten (wat normaal 2 minuten is) wachten op het scoreverloop vind ik het niet waard in de NLN
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 22:52
USM 98 is ook leuk. Wel een beetje een oude database. Draait wel heel snel.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 22:55
Is York daar nog op te vinden dan? ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 23:04
Ja, je kon volgens mij toen tot aan de conference spelen en dat was de 5e divisie.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 23:09
Moet ik even opzoeken hoe het toen zat.

York City zat in de Second division (de toenmalige FL1 als mn google goed is)

Damn. Nu ik een beetje heb gezocht blijkt York een sterkere ploeg te zijn geweest dan ik vroeger dacht
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 23:12
Dan zitten ze er sowieso in.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 23:19
Wel outdated, dus weet niet of ik het ga downloaden, maar het is dus iig mogelijk! ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 23:25
Het spel zelf valt waarschijnlijk tegen, maar ik vind de opzet leuker dan FM.

Je basisscherm is een stadion, allemaal gebouwtjes eromheen, die je ook nog kunt bouwen en uitbreiden, je kan kiezen wat ze verkopen in fanshops :p
En alle spelersdingen regel je in je kantoortje. Alle tactische dingen in de kleedkamer, best leuk gedaan vind ik.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 23:26
Ik houd het toch liever op alleen de voetbalwedstrijden (en tactiek) ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 23:31
Dit ging ook wel te ver :p
Alleen tactisch was het wel matig. Of ik ben tactisch niet zo sterk.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 23:33
Ik ben meestal ook geen kei in fm haha.
Vind ik leuk
Pancev +1411
woensdag 20 maart 2019 om 00:43
Vond het juist behoorlijk geavanceerd qua tactiek. Je kon veel dingen plannen speciale moves opzetten.
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 00:48
Kwam dat er bij jou goed uit?
Vind ik leuk
Pancev +1411
woensdag 20 maart 2019 om 00:54
Het liep wat houterig, maar werkte wel degelijk (en dan heb ik het over die speciaal op te zetten tactische teammoves). Match engine was voor die tijd, 1998 (!), ook behoorlijk.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 00:55]
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 00:57
Misschien begreep ik het ook wel niet heel erg goed :p
Voor mijn gevoel was de kans op succes niet veel groter met moves.
En dat laatste zeker. Championship Manager en Football Manager zijn daar gewoon op doorgegaan.
Alleen jammer dat ze die opzet niet over hebben genomen.
Vind ik leuk
Pancev +1411
woensdag 20 maart 2019 om 01:00
Het was best lastig en een gevalletje "trial & error", en het was zeker niet doorslaggevend om wedstrijden te winnen, maar wel geinig om mee te klooien. Voor zover ik weet is er nooit een opvolger van het spel gekomen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 01:01]
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 01:14
Nee, al was dat toen minder makkelijk te vinden dan nu.
Championship Manager begon rond die tijd ook.
Vind ik leuk
Pancev +1411
woensdag 20 maart 2019 om 00:42
Jarenlang in York gewoond, en Bootham Crescent bezocht. Nu ver afgegleden helaas, en dat met een nieuw stadion op komst.
Vind ik leuk
Pancev +1411
woensdag 20 maart 2019 om 00:39
Heb dat spel ook nog. Was erg goed, en leuk om te spelen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 00:50
Ik vond het vooral ook veel leuker gedaan dan FM waar alles gewoon schermpjes met tekst is.
Bij USM was je echt op de club.
Vind ik leuk
Pancev +1411
woensdag 20 maart 2019 om 00:57
Ook leuk: als je maar lang genoeg bleef proberen kon je een speler altijd losweken bij een andere club, ook al sloegen ze een bod eerst af. De aanhouder won altijd!
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 01:15
Haha, mis je het? :p
Vind ik leuk
Pancev +1411
woensdag 20 maart 2019 om 01:19
Morgen gelijk opsnorren en weer eens spelen... ;-) Mark van Bommel was pas een 18-jarige snotneus.

Zo nu en dan terug in de tijd duiken kan geen kwaad, toch?
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 10:14
De vierde man was nog veilig in 98 :p

Absoluut niet. Veel plezier :p
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 22:23
Wij spelen trouwens North. 15 punten boven de streep, net wat minder onder die andere
Vind ik leuk
Wally g +593
woensdag 20 maart 2019 om 03:01
Haha ja klopt vooral tegen clubjes als Ajax schieten ze ( jou moeder ) er minimaal 6 in wat is het niveau daar slecht dan he 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 11:45
Vet rare opmerking dit.
Vind ik leuk
Wally g +593
woensdag 20 maart 2019 om 17:02
“Ja , het is wel de graafschap natuurlijk daar schiet m’n moeder er op rechtsback ook nog wel 6 of 7 in.” Dat was jou opmerking daar reageerde ik op !
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 17:26
Dat snap ik wel. Ik vind je opmerking alsnog raar.
Misschien ook omdat meestal de moeder wordt beledigd als die wordt genoemd.
Wel fijn dat je dat niet doet trouwens :p
Vind ik leuk
Wally g +593
woensdag 20 maart 2019 om 21:49
Ik wil niemand beledigen , vond alleen jou opmerking raar eerst alsof het voor niemand moeilijk is om te scoren bij de graafschap . Maar aan de andere kant geef je daar ook mee aan dat andere clubs dan dus nog slechter zijn dat iedereen daar tegen kan scoren ....
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 21:50
Het was een grapje.
Vind ik leuk
Wally g +593
woensdag 20 maart 2019 om 21:54
Tja gister Aaf na het werk en nu na het sporten snap ik hem nog niet maar daar zal ik wel te nuchter voor zijn !
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
woensdag 20 maart 2019 om 21:58
Geeft helemaal niks.
Vind ik leuk
Wally g +593
woensdag 20 maart 2019 om 21:58
Ik ben en blijf ook maar een echte ( super ) boer
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:21
Mooie opvolger van Ziyech !
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:35
Zou idd de stap naar een Heerenveen/Willem II aankunnen.
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 19:58
ADO, overal tot aan de subtop zou denk ik wel moeten kunnen. Mits hij de spelhervattingen mag nemen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
dinsdag 19 maart 2019 om 19:37
Wat hierboven gezegd wordt: lekker die Vlap bij Heerenveen vervangen als die weggaat. Of El Khayati.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:44
Cool man jij noemt toevallig El khayati
Daar was ook mijn eerste gedachte bij het lezen van het artikel
Bijna zelfde voetballer alleen wat minder qua “gouden traptechniek”
Vind ik leuk
#Keizerout +50535
dinsdag 19 maart 2019 om 19:59
Prima opties inderdaad.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
dinsdag 19 maart 2019 om 19:33
Verstandig van De Graafschap. Hoop dat ze het redden de Superboeren.
Vind ik leuk
Mo +13257
dinsdag 19 maart 2019 om 19:37
Het is toch opmerkelijk dat de Jupiler League ploegen heel vaak Eredivisie ploegen uit de Eredivisie knikkeren. Druk is bij dat soort ploegen enorm terwijl die uit de tweede league lekker vrij kunnen ballen, meer een bonus voor hun als ze promoveren.
Vind ik leuk
Bixente +482
dinsdag 19 maart 2019 om 19:40
Eredivisie ploegen uit de eredivisie 😃. Voor de rest begrijp ik je wel. ..
Vind ik leuk
Mo +13257
dinsdag 19 maart 2019 om 19:50
Ik zeg het toch goed? :-)
Vind ik leuk
Bixente +482
dinsdag 19 maart 2019 om 19:58
Ja, daar is geen speld tussen te krijgen...😁
Vind ik leuk
★Timmio★ +27686
dinsdag 19 maart 2019 om 20:02
Hij zegt niet 'Eredivisie ploegen die uit de Eredivisie komen'

Hij bedoelt 'Eredivisie ploegen' Pauze (geen komma nodig) 'uit de Eredivisie'

'Jupiler League ploegen knikkeren Eredivisieploegen de Eredivisie uit'.
"Opmerkelijk dat JL Ploegen heel vaak Eredivisieploegen ( ) uit de Eredivisie knikkeren"
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 20:03]
Vind ik leuk
Mo +13257
dinsdag 19 maart 2019 om 20:04
Juist, dankjewel :)
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
dinsdag 19 maart 2019 om 20:03
Alleen de ploegen uit de Jupiler league knikkeren vaak 😉
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:41
El Yebli zal wel hogerop willen toch
Zullen wel flink wat centen nodig zijn om hem te laten verlengen
Vind ik leuk
Isakson +727
dinsdag 19 maart 2019 om 22:38
El Jebli een rotsblok in de branding.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:57
El jebli speelt volgend jaar echt wel een stap hoger. (Vitesse Utrecht Groningen) zodra de voedselketen gaat werken is ook de graafschap aan de beurt. Van de Beek>Doan>El Jebli of iets degelijks zal me niks verbazen.
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 19 maart 2019 om 23:16
Tegen H'veen was ongekend niveau.
Ik hoop dat ze dat vasthouden.
Vind ik leuk
Pancev +1411
woensdag 20 maart 2019 om 00:37
Nou zeg, die plannen zijn me toch groot, benieuwd of ze wel in het stadion passen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws