'Ik verwacht niet dat Pusic volgend jaar nog trainer is van FC Twente'

'Ik verwacht niet dat Pusic volgend jaar nog trainer is van FC Twente'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 23:24di 19-03-2019 om 23:24

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 08:39wo 20-03-2019 om 08:39

FC Twente stevent in rap tempo af op het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie, maar de kans is klein dat Marino Pusic met de Tukkers naar de Eredivisie gaat. Dat stelt clubwachter Tijmen van Wissing van RTV Oost.

"Ik vind het wat overdreven om te stellen dat hij uitstekend werk verricht", zegt Van Wissing bij VoetbalTijd. "Ik vind het wel knap dat hij deze ploeg een soort kampioensmodus heeft meegegeven. Je merkt dat hij echt een team heeft gesmeed. Ze geven weinig weg, maar ik vind dat ze voetballend te weinig brengen. Je mag die 25.000 mensen wel iets meer bieden. Je ziet dat Pusic heel erg in het verdedigende denkt."

Van Wissing denkt dat het aflopende contract van Pusic niet wordt verlengd. "Ik verwacht niet dat Pusic volgend jaar nog trainer is bij FC Twente", geeft de journalist aan. "Als je mij met het mes op de keel vraagt of de man volgend jaar nog leider is van deze groep, dan zeg ik nee. Of het zijn eigen beslissing gaat zijn, betwijfel ik."

"Je proeft aan alles dat ze zoekende zijn bij de top van FC Twente. Ik krijg Ted van Leeuwen (technisch directeur, red.) ook niet voor de camera, dus wat dat betreft is de positie van trainer een beetje nevelig bij FC Twente", besluit de clubwatcher. Pusic wordt in verband gebracht met De Graafschap, dat afscheid neemt van Henk de Jong.

Lees ook: Geen reactie op De Graafschap-gerucht: 'Ik ben maar met één ding bezig'

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 23:29
Zal niet de enige zijn die vertrekt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 23:30
De focus ligt nu volledig op het kampioenschap.
Geen enkel contract wordt op dit moment besproken. En waarschijnlijk zal Ted wel bezig zijn met belangrijke dingen, zoals misschien een eredivisie waardig elftal samenstellen, in plaats van voor de camera te komen.. 🙄
Vind ik leuk
ppdf +1320
woensdag 20 maart 2019 om 02:10
Hij doet het prima met een totaal nieuwe ploeg. Kijk eens eat de Gier er bij mijn club voor een bende van heeft gemaakt voor de winter en ik vind de selectie van Nec niet zoveel mínder. Het was carnaval op de training met de gier en pothuizen en de spelers hadden een conditie va een café elftal. Sparta ook een prima selectie, klappen ook in elkaar. Dus zo makkelijk is het niet wat hij bij twente dit jaar doet. Compleet nieuw elftal en gewoon presteren. Een gevestigde naam als Verbeek maakte er ook 1 rommel van. Vind knap wat twente en ook de trainer doen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
woensdag 20 maart 2019 om 07:48
NEC is nu ook aardig bezig.
Misschien 4de periode titel pakken en vlammen in de nacompetitie?
Vooraf zag ik Sparta als grootste favoriet en daarna NEC.
Dan pas Twente, Den Bosch (zag ik als grootste outsider) en Roda.
Eagles en Cambuur weer outsiders waarvan Eagles dus erg goed en Cambuur wat minder doet.
Vind ik leuk
ppdf +1320
woensdag 20 maart 2019 om 10:46
Ja gaat nu beter. Kn de winterstop heeft de club ingegrepen en toch mqar een conditie trainer aangesteld. Ik spreek spelers die ook eerlijk aangaven dat ze echt zo een achterstand hadden. Van de Berg stond elke week na 30 minuten na adem te happen. En de voorhoede die we nu hebben isngewoon echt goed. Die okita en druijf schieten ze nu uit alle standen erin.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
woensdag 20 maart 2019 om 10:59
Druijf wilde Twente ook graag hebben..............

Ik vind dat NEC het nu gewoon uitstekend doet met aansprekende resultaten daarbij.
Vooral die tegen Den Bosch (5-0).
Hopelijk zijn jullie 1 wedstrijd wat minder en dan bedoel ik niet aankomende zondag ;-)
Dan moeten jullie winnen/gelijkspelen
Vind ik leuk
Brijk +1395
dinsdag 19 maart 2019 om 23:32
Eigenlijk belachelijk... het vuile werk opknappen om ze weer in de Eredivisie te krijgen en wanneer je moet gaan handhaven wordt je er uitgesodemieter met een beetje pech...
Vind ik leuk
appeltje +4325
dinsdag 19 maart 2019 om 23:34
Tja, hij heeft toch echt zelf zijn handtekening onder een contract voor één seizoen gezet.
Vind ik leuk
redknap +1253
zondag 24 maart 2019 om 20:04
2 seizoenen
Vind ik leuk
Hammers96 +2990
dinsdag 19 maart 2019 om 23:49
Niet eruit geschopt maar geen verlengd contract. Ik vind Pusic prima om als trainer te hebben in de KKD maar straks in de eredivisie hebben we een trainer nodig die de club naar een hoger niveau kan tillen en dat is hij helaas nog niet
Vind ik leuk
Brijk +1395
dinsdag 19 maart 2019 om 23:56
Bij handhaven in de eredivisie moet je zo min mogelijk goals tegen krijgen. En dat krijg je door een defensive speelstijl (hopelijk). Laat twente eerst maar de financiele voordelen weer op rapen van de Eredivisie en dan pas weer gaan denken over een plek 6/7/8
Vind ik leuk
Hammers96 +2990
woensdag 20 maart 2019 om 00:12
Ik weet niet voor welke club jij bent maar de twente supporter ziet de club als 4e club van Nederland. Of we nou hoofdklasse spelen , KKD of champions league na fey, Ajax, psv komen wij. Een AZ , Vitesse , utrecht kan ons 5-0 van de mat spelen wij blijven de grotere club. Maar als je geproefd hebt van de champions league neem je geen genoegen meer met plek 6/7/8 en helemaal niet met strijden tegen degradatie. Elke twente supporter kan inmiddels leven met de situatie zoals die nu is maar we gaan er eigenlijk stiekem ook vanuit dat we op een dag weer clubs zoals Ado Den Haag en Heracles met twee vingers in de neus verslaan net als 5 jaar geleden. De rest van Nederland vindt dat arrogant of whatever maar de club fc twente is groter dan al die andere eredivisie clubs.
Vind ik leuk
Brijk +1395
woensdag 20 maart 2019 om 00:18
Ik zie het niet gauw gebeuren, Twente is een grote club zeker waar. Maar is niet meer de club die het was.

Eerst een jaar of 2 handhaven en dan door groeien ;-)
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
woensdag 20 maart 2019 om 07:55
Mee eens.
Twente (mijn club) is er nog steeds niet.
Zit nog steeds in de gevarenzone en is gewoon technisch failliet.
Als de gemeente instemd met het saneringsplan is Twente gered want dan wordt er 14 milj door externe sponsors erin gepompt.
Voor 2 jaar KKD overleven.
Maar zoals het er nu uitziet komen we na 1 jaar alweer terug in de eredivisie (ik reken me nog niet rijk) en dus 1 jaar winst.
Daar moet Twente, mede ook meer geld te genereren in de eredivisie, een goede visie voor tegenoverstellen.
Dan kan het wel weer, na enige jaren goed beleid, weer denken aan de subtop, waar het vanaf het begin (1965) tot 2014, met pieken en dalen, toe behoorde.
Vind ik leuk
Brijk +1395
woensdag 20 maart 2019 om 08:02
Verstandig maat! Ik hoop ook dat Twente er boven op komt, maar zal zwaar zat worden
Vind ik leuk
AjaxSneek +349
woensdag 20 maart 2019 om 00:32
Snap je onze supporters dus?
Vind ik leuk
ppdf +1320
woensdag 20 maart 2019 om 02:17
Vind ik niet arrogant. Ik ben nec ssupporter en vind Twente mooie club. Ja klopt zijn veel dingen mis gegaan. Maar dat is nu verleden. In potentie isbTwente nog steeds top 5 Nederland. Supporters stadion uitstraling. Binnen een jaar of 5 gewoon weer top 8 Nederland. Prima vind ik. Net zoals bij ons komt het ook wel weer een keer goed. We zullen nooit een linker rij clun worden..maar als we elke week gewoon bijna 9000 man hebben zitten en dat in 2e jaar kkd. Dan ben je in potentie gewoon een eredivisie club..elke club kent zijn diepte punten. Vitesse bijna op degradatie gestaan met financiële problemen. NAC nu 1 grote bende..maar ook clubs die altijd weer de weg omhoog vinden. Twente doet gewoon nu wat ze moeten doen. Kampioen worden, problemen oplossen en weer door groeien.
Vind ik leuk
Hammers96 +2990
woensdag 20 maart 2019 om 09:20
NEC haalt bij lange na niet alles uit de potentie die de stad Nijmegen heeft. Dat stadion midden in het bos zo klein en zo lelijk het doet mij persoonlijk niets. Maak een beter stadion zoals Roda of NAC en zet er mensen op In de top die niet denken met hun clubhart maar met hun zakenhart ( zoals Tedje bij ons)
Vind ik leuk
ppdf +1320
woensdag 20 maart 2019 om 10:34
Ja heel graag. Maar we hebben de meest linkse gemeente van Nederland die echt alles doet om dwars te zitten. Dan heb ik het niet over geld. Maar over ontwikkelingen op alle gebied. Moet ik zeggen dat de verstandhouding tussen Burgmeester en harde kern ook niet echt mee helpt.

Daarbij lopen er veel te veel.mensen die de baas willen spelen. Al die rare spelers die we door de loop der jaren hebben gehad kwamen van investeerders die okk nog eisen gingen stellen dat ze moesten spelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:43]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 17:13
Vind ik geen arogantie maar terecht we horen gewoon bij de top van Nederland.er moet een trainer komen die zowel met de jeugd overweg kan en ze kansen geeft zo alleen bouw je aan een gezonde club.met toekomst.de jeugd van Twente doen het goed en zitten in een lift daar moet je als club van profiteren dan kan je later de vruchten van af plukken.
Vind ik leuk
redknap +1253
zondag 24 maart 2019 om 20:10
Plaats 4 of 5 moet dan kunnen en met Joop erbij kampioen
Vind ik leuk
ppdf +1320
woensdag 20 maart 2019 om 02:12
Zou kunnen, maar noem maar eens iemand die dat kan? Als Feyenoord al bijna geen trainer kam vinden, zal dat voor twente ook lastig zijn om iemand te vinden die de boel naar een hoger niveau kan tillen. Het heeft toch vooral met je selectie te maken.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18556
woensdag 20 maart 2019 om 06:27
Denk dat er meer trainers de klus bij Twente wel aandurven en bij Feyenoord niet!
Vind ik leuk
Kuip +10226
woensdag 20 maart 2019 om 07:27
Kan niet zo moeilijk zijn. Hoffenheim, geen lullige ploeg, zou in onze competitie gewoon derde worden, haalt de hulptrainer van Ajax.
Had Feyenoord ook kunnen doen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
woensdag 20 maart 2019 om 07:57
Maar die hulptrainer (Schreuder) was bij Twente uitgekotst met zijn evenbeeldvoetbal van F de Boer maar dan nog slomer.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:36
Idd
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 20:36]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:17
...en wordt hij ook nooit.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 23:54
En bij promoveren hoort toch een wat defensieve speelstijl??? Hou hem nou gewoon
Vind ik leuk
Cookee +12967
dinsdag 19 maart 2019 om 23:34
Kan wel roepen dat de trainer wegmoet, maar wie dan?
Rutten zal toch niet weer een verkeerde keuze maken?
Die komt bij elke club op 't moment dat het wankel staat.

Wie wil je dan Brood?
Vind ik leuk
Hammers96 +2990
dinsdag 19 maart 2019 om 23:52
Waarschijnlijk komt er dan iemand uit de kring van Ted van Leeuwen
Henk Fraser?
Lars Lungi Sörensen?
Vind ik leuk
Cookee +12967
woensdag 20 maart 2019 om 00:12
Die Ted van Leeuwen is wel een topper hoor, die zou ik dat wel toevertrouwen. Bizar dat topclubs vaak een matige TD hebben en Ted gewoon bij Twente zit.
Vind ik leuk
Hammers96 +2990
woensdag 20 maart 2019 om 00:17
Fc Twente is gewoon een hele grote club voor Nederlandse begrippen.
Dat we zijn gedegradeerd zagen niet zoveel mensen aankomen voorafgaand aan vorig seizoen , zeker niet omdat we in 16/17 op de 7e plaats waren geëindigd. Misschien kun je nu we kampioen gaan worden wel stellen dat Twente vorog jaar gewoon een pechjaar heeft gehad net zoals Leicester kampioen werd maar dan 180 graden gedraaid
Vind ik leuk
Cookee +12967
woensdag 20 maart 2019 om 01:21
Oh dat ben ik met je eens op basis van verleden zeker.
Met Epi, Pahlplatz, Thijssen, Muhren en Johan Zuidema van mijn Cambuur.

Maar als je ziet hoe Feijenoord tobt met v Geel, Ted heeft een jaar in Denemarken gezeten notabene, daar scout Fey veel en nog hadden ze hem niet gezien.
Als v Leeuwen van elke top-aankoop 10% gehad had, dan lag hij nu op Ibiza.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 01:21]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
woensdag 20 maart 2019 om 08:03
Hammer bedoeld meer dat Twente vorig seizoen meer in de wet van Murphy zat.
Alles wat tegen kon zitten, zat ook tegen.
Zoals: Onterechte penalties tegen maar terechte penalties niet gegeven.
Zelf elke bal op de paal gaat eruit en van de tegenstander elke bal op de paal erin.
Buitenspel goals van tegenstanders werden goedgekeurd en terechte doelpunten onterecht afgekeurd van jezelf.
Tegenstanders die binnen handbereik waren winnen "onmogelijke" wedstrijden zoals bv NAC uit bij Feyenoord, of Willem II - PSV 5-0.
Zijn allemaal tegenslagen die dus in het nadeel werkten.

Nu heeft Twente juist vaker het voordeel van de twijfel en gaat dat juist meewerken.
Vind ik leuk
Cookee +12967
vrijdag 22 maart 2019 om 14:38
Ja, daar hadden wij het laatst immers ook over, toen zat alles tegen en nu zit het meer mee.
Ik vind dat waardeloos, van mij mag een scheids best iets meer voordeel aan de kleintjes geven. Dan was Twente toen ook niet zo gepakt. Alle clubs gelijk behandelen blijkt lastig.

Wat gaat er in de kop van zo'n scheids dan om Lucky?
Dit is Twente die hebben het al zwaar, dan mag ik het best verknallen? Ik vind dat raar.
Als ik met mijn neefjes speel, dan gun ik ze juist iets meer dan minder. Je bent als supporter zwaar de lul onderin de ED.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
vrijdag 22 maart 2019 om 15:52
Klopt.
Ik vind het ook nu niet leuk steeds maar weer aan te moeten horen dat twente "gematst" wordt.
Als ze promoveren is het weer andersom ten opzichte van de top.
En er was een onderzoekje gedaan betreft "scheidsrechterlijke dwaling" voor Twente dit seizoen.
Het stuk heeft ook wel (waar nog meer weet ik zo niet) in de Tubantia gestaan.
Als er een VAR bij die wedstrijden aanwezig was, was er maar één penalty terug gedraaid. Uit tegen Sparta. Dat was een overtreding net buiten de zestien. De rest was wel heel makkelijk gegeven maar legaal.
Dus Twente heeft geen punt winst gehaald uit die situaties.
Uit tegen sparta won twente met 0-3 en zelfs na die penaltie was er geen verschil in spelbeeld/kansen etc dus dan head Twente alsnog gewonnen met 0-2.

Kijk eens hoeveel "trammalant" er steeds in de eredivisie is.
Voor de pietlulligste dingen worden penalties gegeven, afgekeurd of doelpunten niet toegekend.
Vaak voor nog kleinere dingen dan bij Twente werd er een penalty gegeven omdat speler A toch nog net ééntiende seconde speler B vast had en dat soort dingen.

Maar je hebt helemaal gelijk.
De scheidsrechters vinden het bij de ene ploeg een pingel waard en bij de andere ploeg juist weer niet.
Enige objectiviteit is ver te zoeken.
Vind ik leuk
Cookee +12967
zaterdag 23 maart 2019 om 11:56
Ik houd er niet van dat als er even een handje op een schouder is of even contact dat een speler dan ter aarde stort en dat zag ik te vaak, Twente heeft genoeg kwaliteit om op eigen kracht kampioen te worden.

De Scheids bedenkt dan uitvluchten als; aangeschoten, of te dichtbij geschoten waardoor hij niet reageren kan.

Bij Cambuur was een doorgebrokene neergelegd, normaal is dat rood ... nee hoor, de scheids; zei hij moest nog zo ver.
Bij H'veen is dat nooit zo, die kregen in het jaar met Finbogasson ... die maakte 12 goals in het spel en kreeg 13 penals mee. Ter vergelijking Groningen kreeg 3 dat jaar.
Er wordt tegen H'veen een shirt getrokken, penalty.
Weken daarna bij andere clubs fluit men daar niet voor, het is walgelijk en vechten tegen de bierkaai.

Stel je voor 13 penalties... dat kan in principe 26 punten zijn dat is nogal wat.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 11:57]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
zaterdag 23 maart 2019 om 19:04
Ach ja, zo erger ik me ook vaak dat Ajax zoveel mee krijgt ten opzichte van andere clubs, terwijl ze er zelf eigenlijk niet veel aan kunnen doen
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 25 maart 2019 om 16:22
Nou daar is Sjaak het niet mee eens. :)
Maar ben wel met je eens een scheids durft blijkbaar toch niet door te pakken tegen de kampioen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 00:05
Pusic is echt een toptrainer vreemd dat ze hem niet behouden !!
Vind ik leuk
Cookee +12967
woensdag 20 maart 2019 om 00:14
Ik kan dat niet beoordelen of hij goed is.
Lijkt me wel dat kampioen worden lastiger is dan overleven in de ED.
Hij verdient dan toch ook wel een loyaal gebaar van Twente?
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
woensdag 20 maart 2019 om 08:08
Maar wie zegt dat het contract niet verlengt wordt?
Een journalist.
Clubwatcher?
Is Ten voorde.
En die zegt nu niets.
Het zou wel kunnen hoor...............maar ga er pas aan denken als twente zelf er mee voor de dag komt
Vind ik leuk
Cookee +12967
vrijdag 22 maart 2019 om 14:32
Je hebt gelijk.
Maar deze site draait soms ook op speculeren.
En dan doe ik mee, wie weet denkt er iemand in de organisatie, ja zit wat in, we geven hem loyaal een kans toch?
Dan heb ik toch iets gedaan voor jullie, of het dan goed uitpakt is een 2e helaas. :)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:15
🤣🤣🤣 (sorry hoor)
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 00:08
Hoe doen ze dat dan met de gemeenteraad ? Steeds maar dezelfde kiezen ?
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
woensdag 20 maart 2019 om 08:15
Wist je dat niet?
Dat was allang al onder stoelen en banken besloten.
Ook dat er in de Grolsch bierbrouwerij geen bier zit maar olie.
Nee dat bier laten ze elders wel brouwen en plakken er hun sticker op.
De hele delegatie van de regering is al langs geweest om stiekum geld te doneren in Twente.
En als de olieprijs straks op hun top zitten, verkoopt Grolsch de boel om dan Twente te voorzien van miljarden.
Alle Messi's, Ronaldo's, De Jong's, De ligt's, noem ze maar op wordt door Twente binnengehaald.
En natuurlijk op papier voor een redelijk prijsje.
De rest gewoon zwart betaald.
En zo gaat Twente verder met het maffia bestaan en iedereen die probeert erachter te komen krijgen er spijt van.
bla bla bla bla...................beste club ter wereld die niet eens meer in het veel te kleine Nederland speelt, oa uitslagen tegen Ajax 15-0, PSV 21-0, Feyenoord 19-0 wat niet meer leuk is.
Ach ja tegen Barcelona 7-0 winst gaat nog dan..
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 09:47
Je vergeet de Knvb nog, en grolsch smaakt inderdaad beetje naar olie.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 09:48]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 00:16
We geven Pusic met zijn allen een groot en waardig afscheidsfeest in de Veste door hem de schaal te overhandigen.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 05:57
Mensen vergeten dat Marino Pusic al 4 jaar in dienst bij FC Twente. Altijd assistent en trainer geweest. Dit is zijn eerste seizoen als hoofdtrainer. Waarschijnlijk wil de club na promotie een andere koers gaan varen. De vraag die je dan moet stellen is, is Pusic dan nog de ideale trainer daarvoor? We zullen zien.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:14
Die vraag hoef je niet meer te stellen, die is al beantwoord.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8048
woensdag 20 maart 2019 om 08:16
Door wie? Een journalist?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:37
Nee door het bestuur van Fc Twente, let maar op !
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:10
Ron Jans goede opbouw trainer.
Vind ik leuk
Eimersweide +9628
woensdag 20 maart 2019 om 07:13
Die trainer van Jong PSV, Dennis Haar, doet het uitstekend. Ik zou zo'n jongen wel een kans geven bij Twente.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:13
Juist meneer Van Wissing het is helemaal precies zoals jij schetst !
Vind ik leuk
Smithsonian +45221
woensdag 20 maart 2019 om 07:20
Apart. Hij brengt de club weer waar het hoort. Tsja. Er gebeuren daar wel vaker vreemde dingen. 😉
Vind ik leuk
J. Staatsen +7591
woensdag 20 maart 2019 om 07:40
Ere wie ere toekomt.
Uiteindelijk heeft pusic het toch op de rit gekregen en staat een straatlengte voor. Een contractverlenging verdient hij inmiddels wel. 1st maar kampioen worden en dan verlengen.

Trainer: Pusic
TD : Ted v leeuwen
Hoofd jeugopleiding: Rutten
Vind ik leuk
Eddy T67 +2554
woensdag 20 maart 2019 om 07:48
Waarom zou je als Twente zijnde niet gewoon Rutten proberen te strikken als trainer? Ik zou geen betere weten op dit moment voor Twente.
Vind ik leuk
J. Staatsen +7591
woensdag 20 maart 2019 om 12:07
Rutten moet Twente ook proberen te gaan strikken. Maar die kan ook voor een andere functie aangetrokken worden.

Pusic heeft gedaan wat hij moest doen en de club op die manier gered. Dan verdien je een contract verlenging.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 12:07]
Vind ik leuk
JBB +103
woensdag 20 maart 2019 om 08:04
Pusic moet gewoon blijven..
Vind ik leuk
peinke +2391
woensdag 20 maart 2019 om 09:28
Het feit dat hij nooit loyaal is geweest aan z'n hoofdtrainer en erg heeft zitten jagen op de functie hoofdtrainer heeft mij nooit bevallen aan Pusic. Wel moet je hem de credits geven voor de goede resultaten, al helemaal als je ziet met wat voor een selectie hij is begonnen en in welke erbarmelijke situiatie FCT een jaar geleden zat. Dat er nu alweer zo'n zogenaamde ,,watcher'' gaat zitten mekkeren over de speelwijze en denkt zijn invloed te hebben op de keuze van FCT, is nogal misselijk. Van Leeuwen is natuurlijk de verantwoordelijke man voor het samenstellen van de selectie. Die keuze is nog niet zo slecht gebleken, gezien de ranglijst. Daar komt gewoon een trainer bij die nodig is, dat bepaald niet zo'n sukkelige watcher van RTVOost.
Tot nu toe alle hulde aan Pusic en met name Van Leeuwen. Twente is op de goede weg lijkt me!
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 09:31]
Vind ik leuk
El Cazador +9345
woensdag 20 maart 2019 om 09:48
Die zit volgend seizoen in de achterhoek.
Vind ik leuk
Jan ref +2115
woensdag 20 maart 2019 om 10:01
Allemaal blablanl blanl er is nog niets bekend dit is puur speculeren en meer niet of is zagen aan de poten van de stoel?
We gaan het zien als Twente er mee naar buiten komt en geen journalist
Vind ik leuk
Oale grond +1410
woensdag 20 maart 2019 om 13:38
Zo is het Jan! Pusic verdiend mijn credits. Een rustige factor in ons wespennest. Toch maar mooi met een vreemdelingenlegioen de koppositie gepakt. In mijn ogen is hij capabel om Twente ook een stapje hoger te coachen. Ik zit echt niet te wachten op een bladiblabla trainer uit de Zeister bossen.
Vind ik leuk
Jan ref +2115
woensdag 20 maart 2019 om 17:33
Ik ben het helemaal met je eens
Laat ie maar kijken in de ED en dan zien we wel wat ie doet
Vind ik leuk
Vak319 +3
woensdag 20 maart 2019 om 19:03
Ze mogen van mij Hake weer ophalen. Rustige Drent die met het juiste materiaal goed kan werken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws