Geen reactie op De Graafschap-gerucht: 'Ik ben maar met één ding bezig'

Geen reactie op De Graafschap-gerucht: 'Ik ben maar met één ding bezig'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 16:29do 14-03-2019 om 16:29

FC Twente-trainer Marino Pusic weets niets van interesse van De Graafschap in zijn persoon. Bij de Superboeren is een vacature ontstaan nu Henk de Jong te kennen heeft gegeven aan het eind van het seizoen te vertrekken.

Pusic werd deze week door De Gelderlander op een shortlist geplaatst met kandidaten om hoofdtrainer te worden van De Graafschap. "Ik weet van niets", aldus Pusic tegenover RTV Oost. "Mijn naam wordt hier en daar, overal genoemd. Ik word ook gebeld door mensen en dan denk ik, tja. Ik ben maar met één ding bezig en dat is deze club zo snel mogelijk naar de Eredivisie brengen", is hij duidelijk.

Met FC Twente is Pusic op jacht naar het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie. De Tukkers staan met nog tien wedstrijden te spelen tien punten los van nummer twee Go Ahead Eagles. FC Twente speelt vrijdag in eigen stadion tegen FC Volendam.

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 16:32
Zou een slechte zet zijn. Als het aan mij ligt halen we lekker Hansie terug naar Doetinchem.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:33]
Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 16:39
Heeft Hansie een A-diploma?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:41
Voor hem maken we een uitzondering.
Vind ik leuk
Metal +3270
donderdag 14 maart 2019 om 16:45
Gaat Hansie niet doen. Hij gaat liever vanaf de wal commentaar op alles en iedereen geven.
Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 16:46
Haha, een zwem diploma reken je ook goed?

Ik gun Hans wel eens een club, ik denk dat hij meer kan dan de pias uithangen.
Vind ik leuk
Liwwadder +3957
donderdag 14 maart 2019 om 17:13
Jasje aan..jasje uit :-D
Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 17:24
Als Hans in de garderobe werkt dan gooit ie alle jassen op de grond, dus een taak-omschijving lijkt me handig.
Vind ik leuk
Bixente +426
donderdag 14 maart 2019 om 18:36
Dan hoeft ie in ieder geval niet zo vaak te vliegen...😁
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:02
Pusic moet lekker bij twente blijven doet het goed daar
Vind ik leuk
harryheck +1553
donderdag 14 maart 2019 om 17:47
PrayforNouri#34: huh??? Doet het goed bij Twente??? Totaal niet. Pusic snapt er helemaal niets van
Nog steeds GEEN ENKEL SYSTEEM te ontdekken. Veel geluk gehad tot nu toe
Vind ik leuk
Spiegel +11179
donderdag 14 maart 2019 om 18:47
10 punten los op je achtervolger kun je natuurlijk niet helemaal als geluk af doen lijkt me.

Ik volg de kkd amper hoor. Maar dat lijkt me gewoon heel sterk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:03
Kalezic samen met Roelofsen en Vreman
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:55
Roelofsen? Haal dan Meijer terug!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:56]
Vind ik leuk
goekie4 +1655
donderdag 14 maart 2019 om 17:06
Best knap wat Twente dit jaar presteert.
Veel nieuwe spelers en toch bovenaan staan, had het niet zo snel verwacht.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:06]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:08
Ach wat een poesie(c)

Zeg eerlijk wat je denkt. Natuurlijk ben je wel met volgend seizoen bezig. Jij moet ook brood op de plank.....
Vind ik leuk
Roodbergen +9831
donderdag 14 maart 2019 om 17:55
Houden zo dat je niks hoort van de Graafschap 😜
Vind ik leuk
Voetballert +1318
donderdag 14 maart 2019 om 17:59
De graafschap is bezig met een longlist dus zal hij best opstaan maar hoop toch niet dat hij het word zeg
Vind ik leuk
Bosmeister +982
donderdag 14 maart 2019 om 18:37
Pusic naar de Graafschap, Jans naar Twente?
Vind ik leuk
Andyking +111
donderdag 14 maart 2019 om 19:07
Gaat Pusic dan weg bij Twente?
Vind ik leuk
TheRock11 +1609
donderdag 14 maart 2019 om 21:33
Zijn contract loopt eind van dit seizoen af...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:19
Jans kan je ook naar de graafschap halen hoor.
Of van het schip bij de graafschap
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws