Vermoedelijke opstelling Oranje: één vraagteken in voorhoede van jarige Koeman

Vermoedelijke opstelling Oranje: één vraagteken in voorhoede van jarige Koeman

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 07:00do 21-03-2019 om 07:00

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 07:09do 21-03-2019 om 07:09

Bondscoach Ronald Koeman heeft donderdagavond, tijdens het EK-kwalificatieduel met Wit-Rusland, geen verrassingen in petto. Koeman kiest zo goed als zeker voor de succesformatie die hem tijdens de vorige interlandperiode succes bezorgde.

Jasper Cillessen staat donderdag in De Kuip (aftrap: 20.45 uur) onder de lat. Voor de reservedoelman van FC Barcelona een viermansdefensie, met Virgil van Dijk en Mathijs de Ligt in het centrum en Daley Blind en Denzel Dumfries op de flanken. 

Koeman - donderdag jarig - verklaarde eerder deze week al dat Frenkie de Jong gewoon gaat spelen. De Ajacied vormt een middenveld met controleur Marten de Roon en Georginio Wijnaldum. Ook voorin zo goed als zeker de drie namen die werden verwacht: Memphis Depay, Ryan Babel en - vermoedelijk - Steven Bergwijn. Koeman zou ook voor Quincy Promes kunnen opteren. 

Meest bekende gezicht bij de tegenstander is Alexander Hleb. De voormalig speler van onder meer Arsenal en FC Barcelona is inmiddels 37 jaar en staat onder contract bij BATE Borisov. Hleb is nog altijd de absolute vedette van Wit-Rusland. 

Vermoedelijke opstelling Oranje: Cillessen, Dumfries, De Ligt, Van Dijk, Blind, De Roon, De Jong, Wijnaldum, Bergwijn, Depay en Babel

Poll

Wat wordt NL-Wit-Rusland donderdag?

(9434 stemmen)

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18702
donderdag 21 maart 2019 om 07:03
Precies het probleem in de eerste zin! De centrumspits!!
Vind ik leuk
Ale +6158
donderdag 21 maart 2019 om 07:05
Mw Depay? 🙈
Vind ik leuk
Nao Veure +357
donderdag 21 maart 2019 om 11:36
Vincent Janssen for president
Vind ik leuk
John M. +5134
donderdag 21 maart 2019 om 11:58
Bij Vincent Janssen zit er schimmel aan zijn voetbalschoenen. Hij weet zelf niet meer wanneer hij voor het laatst gespeeld heeft.
Vind ik leuk
Nao Veure +357
donderdag 21 maart 2019 om 12:05
Maakt niet zo heel veel uit, ik denk dat we tegen wit Rusland ook best zonder hem kunnen
Vind ik leuk
John M. +5134
donderdag 21 maart 2019 om 12:20
Daar ben ik nog niet zo zeker. Stugge ploeg dat Wit-Rusland. Ook tegen Duitsland heb ik bedenken. Ze speelden tegen Servie beter dan de uitslag doet vermoeden. Als die alle kansen benut hadden was het 6-1 geworden.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 05:29
nu chong nog op rechts van ex jeugd Feynoord speler en nu voetballend voor MU..............
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:05
Ik heb helemaal niks met dat Nederlands elftal, dus voor mij mag de competitie weer zo gauw mogelijk beginnen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:07
Zo denk ik er ook over. Ik wil mijn Ajax aan het werk zien 👍
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 07:15
Menen jullie dit nou? Ik kan mij de zomer van 2010 nog herinneren hoor....
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 07:36
Ik zie liever het Nederlands elftal dan Ajax en feyenoord bij elkaar
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 07:39
Ik geniet zeker als Ajax succes heeft. Maar zoals in de zomer van 2010 de zindering die door heel Nederland ging toen Oranje in de finale stond, krijg er nog steeds kippenvel van....
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
donderdag 21 maart 2019 om 07:56
Ja absoluut, zeker WK's zijn heftig. 4 Jaar later penalties tegen Argentinie. WK 98 etc, erg gaaf.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 08:02
98 was mooi. De overwinning op Argentinie. We hebben na de wedstrijd de speakers in de tuin gezet en keihard "Don't cry for me Argentina" 20 keer achter elkaar afgespeeld hahaha
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:27
Aha! Dat was jij dus 😜
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 08:37
Ja dat was ik haha.
Toen woonde ik idd nog in NL.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:55
Das dan wel weer kinderachtig
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 09:10
20 jaar geleden he Japie 😉
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:26
Ik heet geen Japie bijdehandje.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 09:27
Oke Japie 😆
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:00
Triest sukkeltje

Mensen als jou moeten ze bannen
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 10:03
Oke Japie 😆😊
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
vrijdag 22 maart 2019 om 05:31
Ik zat op de tribune bij die wedstrijd. 3 Dagen geen stem meer. Waren mijn colega's erg blij mee hahaha
Toen woonde ik ook nog in Nederland :)
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 05:55
Haha grappig. Ben jij mijn oude buurman? Hahaha nee ik ben Hagenees maar vanaf 95 woonde ik in Rijswijk. Maarja dat blijft voor mij gewoon een buitenwijk van Den Haag😉
Waar zit jij nu dan? Ik zit tussen de sombrero's. (Nog nooit in 5 jaar tijd hier 1 Mexicaan met een sombrero gezien,alleen maar cowboy-hoeden maar goed)
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
vrijdag 22 maart 2019 om 12:09
Hahaha nee ik heb nooit in Rijswijk gewoond. Heb nog steeds een huis in DH, maar woon nu al 5 jaar op de Filippijnen. Hier zijn de slippers en t-shirt op hoofd erg in zwang haha
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 12:12]
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 15:17
Goedemorgen (ochtend hier nu)
Dat is ook lekker zeg. Ziet er youtube mooi uit. Staat hoog op mijn lijstje dus misschien volgend jaar. Volgende maand weer in Den Haag 😊
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6506
vrijdag 22 maart 2019 om 15:39
Haha hier nu 2237.
Ja het is hier best aardig hoor, kom gerust een keertje langs! Ik kom de avond voor Feyenoord uit naar Nl op vakantie, dan pik ik die wedstrijd nog ff mee. Hopelijk geen playoffs voor de residentiele trots in mijn vakantie.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 15:43
Hahaha komt goed. Nou weltrusten voor jou. Ik kom net aan op de zaak. Lol
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:58
DonnyBlack hier :P, maar jij zit toch in Mechiko ?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 09:09
Ik zit nu in Mexico. In 1998 zat ik gewoon in Nederland haha. Ben gewoon een Hollander hoor. Woon hier bijna 5 jaar pas.
Enne goede naam Donny hahaha
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:40
Dan hou jij niet van voetbal. Weet jij wel dat Ajax en Feyenoord decennia lang hofleverancier waren voor het Nederlands elftal waar jij graag naar kijkt.
Hoe hypocriet kun je dan zijn 🤔
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 10:41
Het gaat mij om de beleving niet qua voetbalkwaliteit want dan kun je beter nooit meer eredivisie kijken.

Heeft dus niets met hypocriet te maken.
Ik ben dolblij als er een Nederlandse club goed presteerd in europa, zoals Ajax nu.
Maar ik ben 10 keer blijer als Oranje zulke prestaties verricht.
M.a.w. heb ik meer met het Nederlandse elftal dan met Ajax of Feyenoord.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:04
Plus nog 10 van die zomers.
Vind ik leuk
Bossie020 +6611
donderdag 21 maart 2019 om 08:21
Veel Feyenoordsupporters hebben niets met het Nederlands Elftal.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 08:22
Ik vind dat raar..
Als je nou niks met voetbal hebt oke. Maar als je wel iets ermee hebt is dat toch mooi...
Vind ik leuk
Bossie020 +6611
donderdag 21 maart 2019 om 08:33
Ik ook. Het maakt mij ook niet uit wie er scoort. Ik ben blij en trots als Oranje wint. Net als bij m'n cluppie.
Vind ik leuk
FRChamp +2525
donderdag 21 maart 2019 om 08:50
Feyenoord is meer dan alleen voetbal. Feyenoord is familie.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 09:07
Ja nog steeds kan het in mijn idee toch goed samengaan. Ik heb ook meerdere familieleden doe ik leuk vind en niet alleen maar eentje.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 10:49
Nou mag je hopen dat ze niet allemaal tegelijk jouw verjaardag komen vieren
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 23:51
Dat zal best meevallen want ik woon op tien uur vliegen van de meesten 😉
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
vrijdag 22 maart 2019 om 07:33
Maar ik had het tegen FRChamp met zijn Familie (feyenoord) ;)
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 07:43
Ow hahaha achja die laat ik maar lullen hahah
Vind ik leuk
Bossie020 +6611
donderdag 21 maart 2019 om 11:34
Feyenoorders denken vaak dat hun clubliefde anders is dan andere supporters.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:47
Klinkt zeker interressant....
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:01
Wij als utrecht supporters ook niet veel hoor. Ik hou ut in zo kwalificatie ofzo niet 90 min vol om te kijken
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:02
Oke Japie
Vind ik leuk
Hoogland +490
donderdag 21 maart 2019 om 08:48
2014 had ik het ook prima naar mijn zin hoor 🙂
Vind ik leuk
Tegels +2
donderdag 21 maart 2019 om 14:07
Wordt het 5-1? Is het zo een dag? Is het zo een dag?
Vind ik leuk
El Cazador +9345
donderdag 21 maart 2019 om 09:52
Ik die van 1974, gekkenhuis in NL met die rondvaarttocht
Vind ik leuk
Tegels +2
donderdag 21 maart 2019 om 14:06
En de zomer van 2014 ;)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:14
Ik kan me niet voorstellen dat je het spel van Feyenoord prefereert boven dat van het Nederlands elftal 😉
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:16
Al is het nog zo slecht, ik blijf een Feyenoord Fan Voor Altijd
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:17
Dat kan ik waarderen 🙏🏻
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:48
Waarom ? Dat is toch normaal ? Ik kan me niet voorstellen om van club te wisselen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:40
Kijk maar in Engeland.. Daar heb je een hoop succes supporters..(Chelsea/City)..
Vind ik leuk
FRChamp +2525
donderdag 21 maart 2019 om 09:41
Ik heb Feyenoord dit seizoen alleen al legendarischer en voortreffelijker zien spelen, op wereldtopniveau dan heel dat Oranje. Die wedstrijden tegen Duitsland had Oranje makkelijk kunnen verliezen als Vilhena en Wijnaldum niet hadden gespeeld. Frankrijk was in de Kuip onder de indruk van de Kuip en de energie die Wijnaldum bracht in zijn échte thuis. Daarnaast kan ik gewoon niet genieten van het voetbal dat die ras-Ajacieden of -PSV’ers spelen, er zit gewoon geen winnaarsmentaliteit in. Als ze uiteindelijk voor Feyenoord spelen zijn het eigenlijk altijd al échte Feyenoorders geweest. Ik kijk toch altijd wel naar Oranje, omdat ik gewoon (oud-) Feyenoorders wil zien schitteren. Wie gaf de voorzet aan van Dijk, Vilhena. Wie scoorde er tegen Duitsland en Frankrijk, Wijnaldum. Vormer en de Vrij horen er weer in. En die wisselvallige Memphis kun je maar beter eruit halen, Robin is een échte wereldspits. Bergwijn voor Berghuis. En waar is die Dumfries nu dan? Zet Karsdorp of St Juste erin!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:48
Hoe bedoel je een clubbril op hahahah
Vind ik leuk
FRChamp +2525
donderdag 21 maart 2019 om 12:25
😉😂. Ik kan er zelf ook wel om lachen, maar het is wel écht hoe ik het ervaar😃👍
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:50
Die laatste 2 zinnen verpesten je hele spreekbeurt.

[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 11:51]
Vind ik leuk
FRChamp +2525
donderdag 21 maart 2019 om 12:27
St Juste en Karsdorp zijn veel beter dan die Dumfries. Voor de winterstop was ‘ie nog goed, nu kijkt hij geen eens meer boos.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
donderdag 21 maart 2019 om 07:44
Ik hoop toch echt dat Vilhena daar z'n minuutjes maakt. De enige manier om nog iets aan z'n transferwaarde te doen. Same voor Berghuis.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:44
Ik hoor dat vaker mensen zeggen idd maar sta je ook niet stiekem op de banken op het moment als het Nlds elftal een mooie overwinning boekt?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 07:47
Ja maar het ene sluit het andere toch niet uit. Je kunt toch van beiden genieten.....
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:49
Hij geeft aan niets met het Nlds elftal te hebben en laat de competitie maar zo snel mogelijk verder gaan..... dus vandaar mijn vraag
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:51
Nee ik sta nooit op de banken voor dat Nederlands elftal.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:06
Omdat je het niet meer kan :P
Vind ik leuk
Befbaf +42
donderdag 21 maart 2019 om 08:12
Speelt niemand van jouw clubje mee?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:13
Nee, net zoals jij nou nog 0 like,s hebt.
Vind ik leuk
Stadsgeweld +1080
donderdag 21 maart 2019 om 08:39
Waar komt die likes fetish toch vandaan? Ik weet dat je er openlijk voor uit komt, ben gewoon benieuwd.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:41
De meeste like,s krijg ik van Anonieme mensen.
Dan krijg ik op de 2e plaats veel like,s van Ajax fans en natuurlijk ook van Feyenoord fans.
Vind ik leuk
Stadsgeweld +1080
donderdag 21 maart 2019 om 08:48
Ik bedoelde meer; waarom kick je zo op die likes? Vind het wel grappig of is het echt zoals je zei een doel op zich om Straat in te halen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:50
Ja ik kick zeker op die like,s en kom daar gewoon eerlijk voor uit. En om Straat in te halen is net zo,n utopie als dat Feyenoord kampioen wordt........Althans niet voorlopig en vrees voor die " bekende " 18 jaren.
Vind ik leuk
Stadsgeweld +1080
donderdag 21 maart 2019 om 08:59
Ok cool. Eerlijk. Bij dezen een like van mij erbij help elkaar de winter door...
Oh wacht het is officieel lente :)
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 09:13
Het is hier elke dag lente 😇😇😇
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 10:51
Ook in de ogen van de tandartsassistente?
Vind ik leuk
Stadsgeweld +1080
donderdag 21 maart 2019 om 11:22
Wel voor de patiënten van de assistente.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 23:54
De tandartsassistente is een assistent haha en de tandarts zelf is een dame(maar dat is weer schoonfamilie dus die kijk ik niet te diep in de ogen hahaha)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:15
Zo is het ik heb ook niet veel met oranje. Doe mij maar gewoon mijn clubje.
Vind ik leuk
El Cazador +9345
donderdag 21 maart 2019 om 09:54
Niet eens van die warme overvriendelijke Brabanders!!!! Verbaasd me niks
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:57
Nee, dan heb je veel meer aan die Rotterdammers die wel warm en vriendelijk zijn......;-)
Vind ik leuk
Lasse!!! +87
zaterdag 23 maart 2019 om 10:40
Ik ga je inhalen!!
Vind ik leuk
Stewie89 +701
donderdag 21 maart 2019 om 08:45
En met een WK of een EK dan?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:48
WK of een EK? Das te lang geleden dat het Nederlands elftal daarvoor zich heeft geplaatst.
Vind ik leuk
Stewie89 +701
donderdag 21 maart 2019 om 10:06
Dat is mijn vraag toch niet?
Vind ik leuk
FRChamp +2525
donderdag 21 maart 2019 om 08:49
Hier hetzelfde!
Vind ik leuk
Franciscus +218
donderdag 21 maart 2019 om 09:06
Geef mij maar WK van 2014. Dankzij dat WK kon Feyenoord ondanks Van Geel veel Feyenoorders verkopen. Helaas teveel Ajacieden nu. Een mixed met Feyenoorders was beter geweest, maar dat hebben we ook te danken aan dezelfde Van Geel. Niets verder gebouwd op het kampioenssucces. Niets doorgeselecteerd.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 09:10]
Vind ik leuk
Laliga +2799
donderdag 21 maart 2019 om 09:23
Welke feyenoorders zou je selecteren ipv spelers van ajax of psv die er nu staan?
Vind ik leuk
Donnygo +6141
donderdag 21 maart 2019 om 10:56
Ik denk dat hij V/d Heijde zou ruilen met De Ligt en Clasie met De Jong ;)
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +2321
donderdag 21 maart 2019 om 10:06
ik kijk net zo trots naar NL elftal als dat ik naar Ajax kijk, dit zijn wel allemaal nederlandse spelers en wat een team staat er nu toch, dat wil je toch gewoon zien schitteren op het EK & WK.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:25
Ik snap best dat jij er niks mee hebt.
Staat geen 1 Feyenoorder bij 🤪
Vind ik leuk
Piranha73 +344
donderdag 21 maart 2019 om 07:05
3-0 winst
Vind ik leuk
la galaxy +1218
donderdag 21 maart 2019 om 07:07
Heerlijke opstelling.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1413
donderdag 21 maart 2019 om 07:07
Natuurlijk gaat hij tegen wit rusland niet met Van Roon spelen op t middenveld. We hebben immers meestal de bal tegen de wit russen. Daar speelt dan ook eerder davy propper of donny van beek.

Trgen de duitsers speelt van roon
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 07:08]
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 07:36
De Roon zal denk ik wel spelen. Vastigheden inbouwen voor tegen de Duitsers. Balans in het elftal.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
donderdag 21 maart 2019 om 07:45
Totdat je tegen een kut counter aanloopt. Dan is De Roon ideaal. Nee, wat mij betreft speelt-ie.
Vind ik leuk
Bossie020 +6611
donderdag 21 maart 2019 om 08:24
Natuurlijk speelt hij, als het dan 2-0 met de rust staat kan hij v.d. Beek in laten vallen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
donderdag 21 maart 2019 om 08:39
Heeft het ook vaak prima gedaan in Oranje. Prima speler.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
donderdag 21 maart 2019 om 07:12
Twee wedstrijden in drie dagen ??? is dat niet teveel voor de spelers van Ajax
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:22
Haha ja is wel anders dan PSV, die waren half Oktober al overal voor uitgeschakeld.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
donderdag 21 maart 2019 om 07:26
Elke dag wordt het terug gehaald dat ons PSV in de sterkste poule het niet heeft gered, Kunnen jullie nu wat anders verzinnen.

Het is zeer vermoeiend om op dit lage niveau van jullie te blijven hangen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:31
PSV heeft gewoon Nederland weer genaaid. Inter Milan is echt uitermate zwak en daar had Ajax 6 punten tegen gehaald. Jullie zijn Europees voetbal op deze manier niet waard. Geen enkel Europese club heeft angst voor PSV.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
donderdag 21 maart 2019 om 07:32
Hou toch op kerel je weerstand is gebaseerd op pure provocatie
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:36
Zijn gewoon feiten. Maar PSV heeft nog nooit echt wat bijgedragen aan onze Europese punten. Ajax en AZ doen het meestal. Daarom heeft PSV inderdaad in de afgelopen 10 seizoenen drie titeltjes kunnen pakken omdat Ajax zich ook Europees wil laten gelden.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
donderdag 21 maart 2019 om 07:39
Hou toch op man met je waanzin. Ajax had de poule van PSV ook niet overleefd. PSV heeft Europees - na Ajax - de meeste punten behaald. Dat we er slecht voorstaan met het land komt door de ploegen die er in de voorrondes al uitvliegen (wat ajax en psv ook is overkomen)
Vind ik leuk
Linke loe +2367
donderdag 21 maart 2019 om 07:48
Ajax had die poule wel overleefd denk ik toch ja..we hadden op zeker el gehaald
Vind ik leuk
Mad Max +1289
donderdag 21 maart 2019 om 07:53
Nep nieuws Trumpje
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:49
Soms is het tijd om stil te zijn. Elke reactie van jouw is provocerend, gelukkig neemt geen enkele psv supporter je serieus, dat je het maar even weet.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:12
Een beetje weerstand en jullie kruipen massaal in de Calimero modus. Ik reageer af en toe ook wel eens op Psv trollen niks mis mee. Heb vaak zat prima discussies gehad met andere fans.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:46
Dat jij je eigen reacties al niet eens begrijpt..
Vind ik leuk
Rondebal +1123
donderdag 21 maart 2019 om 07:31
Je vraagt er wel om na jeb1e post!!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:33
Hahaha, pot verwijt de ketel.. elke dag wordt ook hetzelfde over ajax herhaald. Of over geen prijzen, of over veel wedstrijden spelen. Dan kan je deze verwachten.

Je kan dus aardig mee in dit niveau
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 07:34]
Vind ik leuk
Sluisje +1226
donderdag 21 maart 2019 om 07:44
Sterkste poule....😂😂😂😂😂
Gezien waartegen Inter is uitgeschakeld ?....
Vind ik leuk
Linke loe +2367
donderdag 21 maart 2019 om 07:47
En dat moet jij zeggen man debiel..met je 2 wedstrijden in 3 dagen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:25
Dus jij begint met een grap over Ajax, dan wordt er gereageerd en dan kan je dat niet waarderen? Over niveau gesproken...
Vind ik leuk
Goo..Jari! +193
donderdag 21 maart 2019 om 08:31
Tja.. je begint zelf anders met de opmerking "Twee wedstrijden in drie dagen ??? is dat niet teveel voor de spelers van Ajax". Dan kun je er op wachten dat er over PSV en Europa wordt begonnen.
Vind ik leuk
Plaotie +65
donderdag 21 maart 2019 om 09:04
Precies wat je zegt: 'Twee wedstrijden in drie dagen ??? is dat niet teveel voor de spelers van Ajax'.

Hetzelfde lage niveau wordt door jou aangewakkerd. Actie reactie...
Vind ik leuk
Mad Max +1289
donderdag 21 maart 2019 om 07:52
Niet overal voor. 😂
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:34
Als je daarbij de psv kern er meer naast zet .. Dan weet je wie en waarom ... zondag zal die toch met energie besparend elftal komen
En krijgen bep.spelers wel de rust.
Want 6 wedstrijden in 2.5 week !!
Maar t.Hag kan ze maandag en Dinsdag sparen maandag rust dinsdag uitlopen en dan er weer tegen aan !!!
Vind ik leuk
voetbal@com +1101
donderdag 21 maart 2019 om 07:17
Waarom in godsnaam Babel nog?

Begin eens met Bergwijn Luuk en Depay (niet om mijn PSV voorkeur)

Volgens mij werd Frankrijk WK met Giroud in de spits.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:18
Ik vind dat Luuk de Jong het gezien deze seizoen verdient. Ook Weghorst.
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 07:40
Babel presteert momenteel in de Premier league op een veel hoger podium dan Luuk of Wout
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:50
Daar gaat het hier niet om. Je hebt nu 3 van dezelfde spelers in de aanval staan. Een aanspeelpunt in het midden om de snelle spelers te bedienen is heel handig. Plus je kan de lange bal hanteren. Tegen een ploeg als wit rusland valt het uit te proberen!
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 10:21
Mijn eerste punt is dat deze 3 dezelfde spelers hebben bewezen dat ze prima samen kunnen spelen.

Vervolgens zoals Depay de laatste wedstrijden in het Nederlands elftal speelde was het absoluut wel een aanspeelpunt. Speelde erg sterk en was erg moeilijk van de bal te zetten.

Wanneer je met buitenspeler speelt die naar binnen komen is het fijn om een spits te hebben die zijn eigen kansen kan creeren. Iets wat de Jong en Weghorst in mijn ogen veel minder hebben.

Ook zie ik de snelheid van Depay in de spits als extra wapen, nu is die lange diepe bal in de hoek (wat ik een gemakkelijkere pass dan de stropdaspass vind) ook gevaarlijk.

Voor mij redenen genoeg om tevreden te zijn met de huidige speelwijze en de spelers die deze invullen.
Vind ik leuk
la galaxy +1218
donderdag 21 maart 2019 om 07:22
Dan is het meer alle ballen op Luuk.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:23
Haha Luuk de Jong? Bergwijn? Blijf eens van de drugs af
Vind ik leuk
la galaxy +1218
donderdag 21 maart 2019 om 07:26
Bergwijn moet er gewoon instaan .
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 23:57
Nou moet ik zeggen dat als je gezegd dat ie niet mee heeft gespeeld vandaag ik je ook zou geloven....
Vind ik leuk
KvhZ +2780
donderdag 21 maart 2019 om 07:41
Luuk is de echte spits, die in uitstekende vorm is, ook al wil je dat misschien niet zien door je clubvoorkeur. Maar hij verdient zeker een kans
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 07:49
Babel presteert wekelijks op een hoger podium en is ook in vorm
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:13
Kom op wees eerlijk. Lucky Luuk in de spits? Ik zou me rotschamen.... niets meer dan een breekijzer.
Vind ik leuk
KvhZ +2780
donderdag 21 maart 2019 om 18:10
We hebben toch niets beters? Luuk kopt er zeker genoeg binnen. Zou we meer scoren dan al die vleugelaanvallers samen. Er zijn geen echt productieve spitsen nu
Vind ik leuk
Tommieman +8096
donderdag 21 maart 2019 om 23:58
Zoals je ziet hebben we Memphis 😆😆😊
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 07:39
Babel omdat hij op dit moment goed speelt in de premier league.

Babel omdat hij de laatste wedstrijden in Oranje echt erg goed was.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
donderdag 21 maart 2019 om 07:46
Omdat Koeman liever met wat snellere spitsen vanuit de omschakeling speelt. En ik denk niet dat Luuk veel sneller is dan Babel ;-)

En Frankrijk werd inderdaad kampioen met Giroud. Of eigenlijk ondanks Giroud. Want Griezmann, Pogba, Matuidi, Mbappé, Varane, N'Kanté, Dembelé, Lemar... Daar zat best wat voetballend vermogen in ;-)
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 07:47]
Vind ik leuk
voetbal@com +1101
donderdag 21 maart 2019 om 09:34
@ allen, dank u wel

Met alle respect, voetballiefhebbers, we gaan toch niet verkondigen dat Babel nog steeds beter is dan Luuk de Jong?

Maar goed, fijn vasthouden aan deze opstelling en Depay fijn laten aanklooien in de spits i.p.v. aan de linker- of rechter buitenkant, zijn beste plaats.

Alle ballen over de grond want in de lucht heeft alleen zin bij een corner mocht van Dijk of de Ligt meegaan.

Want verder heeft NL dus niemand die kan koppen, laat staan de verdediging koppend kan ondersteunen.

We gaan kijken of ik er naast zit en we geen tegengoals krijgen via een kopduel assist of directe kopgoal.

Ik laat maandag weten of ik dat ik er oprecht naast zit

Verder goed nieuws, ik zal het voortaan kort houden i.p.v. mijn ellelange betogen...mijn nieuwe goede voornemen, omdat het lente weer is gestart...

Veel plezier vanavond & hopelijk begint de wedstrijd om 20.46 uur.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 09:37]
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
donderdag 21 maart 2019 om 09:48
"Want verder heeft NL dus niemand die kan koppen, laat staan de verdediging koppend kan ondersteunen."

Van Dijk en De Ligt. En die zijn daar behoorlijk succesvol mee. En volgens mij heeft Babel ook regelmatig met het koppie gescoord.

En als je meer vanuit de omschakeling gaat spelen, dan gewoon met Babel, Bergwijn en Depay spelen. Babel is inderdaad geen betere kapstok. Wel een betere counterspits.

En Depay z'n beste plek op links? Volgens mij zijn ze er zowel in Oranje als in Lyon achter, dat dat inmiddels niet zo is.

Ik ben reuze benieuwd naar je reactie maandag, waarvoor dank vast!
Vind ik leuk
voetbal@com +1101
donderdag 21 maart 2019 om 09:52
Dank u,

Depay van links- of recht schrijf ik, af en toe wisselen van de flanken met Bergwijn gedurende de wedstrijd.

We gaan het zien, tot maandag.

Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:17
De enige in dit rijtje waarvan ik echt niet vind dat hij goed genoeg is, is Daley Blind. Het is niet omdat ik tegen Ajax ben of zo, maar er lopen echt wel linksbacks rond met Oranje bloed die beter dan blind, zoals Aké en (oké misschien vroeger nog) Willems. Voor de rest vind ik dit een heerlijke opstelling, kijk er naar uit om de wedstrijden te bekijken!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:24
Daley Blind is absoluut een eindbaas. Zo veel titels, en wedstrijden gespeeld. Zou bij elke subtop club resoluut in de basis staan. Waarom word Bergwijn opgeroepen? Die gast heeft nooit langer dan 4 wedstrijden achter elkaar goed gespeeld.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
donderdag 21 maart 2019 om 07:30
En dan kom je met dit verhaal over de over geschatte Blind en ga je tegen een ander zeggen blijf van de drugs af

Wat een hypocriet ben jij en blijf zelf van de crystal meth af kerel
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:34
Ken je plek zou ik zeggen. Daley heeft 4 eredivisie titels, Fa Cup, Supercup, Community Shield, Europa cup 2, halve finale WK en speelt met Ajax in de kwartfinale Champions League. Geen enkel Psv er die nu speelt gaat dit evenaren dat weet ik zeker.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 07:39
Maar het was niet DANKZIJ Blind.
Hij mocht meedoen.
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 07:51
Dat is jouw mening. Tegen Real Madrid was hij erg goed.
Daarnaast zal de eerstkomende tegenstander van Nederland waarschijnlijk niet met 3 echte spitsen op de proppen komen en is Blind voetvallend beter dan de door jou genoemde
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 07:55
Klopt, tegen Real was hij één van de beteren.
Had ik toen ook toegegeven.
Maar hoevaak was hij wel niet één van de minderen?
Dus als je de balans opmaakt is het geen wereldvoetballer zoals velen hier zeggen.
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 07:58
Ik vind hem dit seizoen zelden 1 van de minderen. Klopt wel wanneer je zegt dat hij na de winterstop twee mindere wedstrijden heeft gespeeld, maar dat heeft elke Ajax en PSV speler.

Feit is dat het Nederlands elftal de laatste tijd goed draait, dus waarom moeten er wisselingen zijn? Blijkbaar een combinatie die werkt.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 08:03
Ik zeg ook niet dat hij er niet in moet.
Gewoon door gebrek aan beter.
En hij heeft wel meerdere puike wedstrijden gespeeld.
Ook in Oranje.
Maar ik reageerde op weerstand die met al die prijzen aan kwam zetten die Daley gewonnen heeft met zijn clubs alsof hij er persoonlijk voor gezorgt had.
Dat wilde ik even "afremmen".
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 10:08
Dat is ook weer inderdaad een aangedikte reactie iemand die het tegenovergestelde beweert. Zo wordt natuurlijk tegen elkaar op geboden
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 10:46
Hij beweerde ook nog dat Daley een europacup 2 had gewonnen.
Maar dat was zijn vader ;-)
Vind ik leuk
voetbal@com +1101
donderdag 21 maart 2019 om 09:39
blind jr, nooit mee verkopen aub, elke wedstrijd in de basis zetten bij zijn club.
Ook niet wisselen, gewoon laten staan.

Alvast bedankt.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:31
Aub Jorrit je Hendrix ook altijd in de basis
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:35
Oneens. Steven Bergwijn is samen met Luuk de Jong JUIST de enige speler bij PSV die heel het seizoen constant best goed bezig is. En luister, ook al speelde Blind voor PSV of voor Feyenoord of voor mijn part De Graafschap, ik vind hem steeds niet echt constant genoeg voor Oranje.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:37
Prima ben jij het oneens. Bergwijn wil zo graag een Depay wamnebe zijn maar dat lukt hem niet. Geen mentaliteit en ook een van de redenen dat Ajax er absoluut op 31-3 overheen gaat walsen.
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 07:54
Bergwijn presteert erg goed in Oranje. Dikke onzin natuurlijk dat hij Depay na wilt doen, dat kan je natuurlijk ook niet onderbouwen. Daarnaast speelt Babel nu wekelijks in de premier league, is in vorm en heeft zijn laatste wedstrijden in Oranje de bondscoach geen reden gegeven om aan hem te twijfelen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:19
Compleet met jou eens. En Babel doet het ook goed, maar die is niet de jongste meer. Dan is het altijd fijn als je terug kunt vallen op een Luuk of Wout die je ook kunt opstellen. De hoop is voor mij wel dat we straks een jongere vaste spits krijgen, in de vorm Lammers of misschien Zivkovic, want De Jong en Weghorst zijn OOK zeg maar niet net van de jeugdopleiding af xD
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 00:01
Ik denk dat het boek Zivcovic toch wel echt gesloten is hoor... 🙈
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:16
Laat die mafkees lullen joh. Die vind Blind niet goed genoeg maar wil graag Luuk de Jong als spits haha . Dan ben je echt teveel met je club bezig. Dit is nu het NL elftal....
Vind ik leuk
Eimersweide +9637
donderdag 21 maart 2019 om 07:28
Blind speelde fantastisch tegen Real uit. Heeft zeker wel het niveau in zich dus
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:32
Absoluut laat ze maar haten. Daley is een eindbaas. Luuk de Jong en Bergwijn worden ook geselecteerd en dan nog die Dombofries erbij.
Vind ik leuk
Sluisje +1226
donderdag 21 maart 2019 om 07:49
En ik maar denken dat hij Downfries heette....😂🤣
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:19
DommePatat
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:33
Zeker heeft hij het niveau in zich, maar hij laat het véééél te weinig zien, hij moet veel constanter.
Vind ik leuk
Het Brein +4924
donderdag 21 maart 2019 om 07:27
Logische opstelling. We hebben een gebrek aan een linksback en een spits..
Vind ik leuk
Enden +5055
donderdag 21 maart 2019 om 07:56
In Oranje is Depay tot dusver een prima spits gebleken. Dat hij het momenteel bij zijn club minder doet, doet daar voor mij niets aan af. Die gaat voorons gewoon weer knallen
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 00:04
Zoals gezegd......😆😊
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 07:31
Als eerst, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ronald Koeman, niet dat hij dit leest, maar toch..
Oranje gaat vanavond gewoon de drie punten pakken, verwacht een ietwat stug Wit - Rusland maar met de kwaliteiten die Nederland bezit, mag dit geen problemen (punt verlies) brengen..
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 07:40
Bedankt voor de felicitatie
Vind ik leuk
Couto76 +1269
donderdag 21 maart 2019 om 07:56
Prima opstelling met deze middelen. Een echte centrumspits hebben we inderdaad niet, maar die had Ajax in Madrid ook niet!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:20
Tadic dan maar in de spits vanavond ? 😆
Vind ik leuk
Isakson +727
donderdag 21 maart 2019 om 08:03
Blind tegen Sane 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🌹
Vind ik leuk
Couto76 +1269
donderdag 21 maart 2019 om 08:38
Sané speelt op links, dus dat wordt eerder Dumfries
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:05
Blind kon het ook tegen real Madrid of ben je die wedstrijd vergeten, dumfries tegen Son was al te hoog gegrepen dus ja, ik houd me hart vast
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
donderdag 21 maart 2019 om 11:14
Maar tegen Peru niet ;-)
Vind ik leuk
Shelbourne +6216
donderdag 21 maart 2019 om 08:14
Een briljant elftal is het niet maar Wit-Rusland mag geen probleem zijn. Ik moet zeggen dat ik dit soort potjes maar een hinderlijke onderbreking van de competitie vind.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 08:55
Ik denk dat hij kiest voor onze donny, die is in bloedvorm en maakt juist tegen zulke ploegen altijd een goal. Dus middenveld: de jong van de beek en wijnaldum, dan heb je het beste middenveld ter wereld
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:04
Eindelijk Bergwijn in de basis, maar ik verwacht niet veel want de psv'ers zijn niet in vorm en de Ajacieden zijn vermoeid en ogen ook niet top
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 00:06
Nou het was niet veel met Bergwijn vandaag.....
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:21
Met de opgehemelde Ajax spelers erin hoop ik dat ze niets winnen
Vind ik leuk
Donnygo +6141
donderdag 21 maart 2019 om 11:08
Ik geef je een like, omdat ik het erg knap vind dat jij jezelf zo dom kan laten lijken.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 11:52
Dan niet stiekem gaan juichen vanavond, want ik geef eerlijk als bergwijn er vanavond 3 in schiet loop ik gewoon te juichen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 09:40
Gefeliciteerd Ronald koeman met je verjaardag en hopelijk winst voor Nederland is een mooi cadeau
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 10:20
Pröpper voor de Roon, de rest prima opstelling
Vind ik leuk
karnisse +607
donderdag 21 maart 2019 om 11:48
Ik had Bizot zijn debuut laten maken. Keepte de laatste tijd ontzettend goed
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:26
Nu door de goede keuzes de verdediging en middenveld top zijn, moet het toch zeker mogelijk zijn om met een normale spits te spelen, die zeer waarschijnlijk nu wel gewoon aanvoer krijgt. Al is de keuze voor koeman en dat doet hij tot nu toe perfect !!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
kees ee +1083
donderdag 21 maart 2019 om 16:10
. . is vermoedelijk de opstelling niet !?
Vind ik leuk
ritje +788
zaterdag 23 maart 2019 om 08:23
hallo Koeman heeft een cruciale fout gemaakt! Hij had 2 toptalenten op de bank moeten! zetten en 1 ervan alvast laten invallen bij een stand van 3-0 kon dat makkelijk! Dan was ( bv Ihataren) alvast voor het NED elftal behouden? Die Marokkanen doen dat wel! Die zetten gelijk een in NED opgeleide speler ( idrissi) in het elftal! dus die zijn we kwijt! zijn wij zo dam? Of de Marokkanen zo slim? Daarom pleit ik voor 2 super talenten bij de selectie zetten1 en bij gunstige stand (3-0 wit rusland ) gewoon 1e inzetten! We hebben toch met Ziyech voldoende leergeld betaald? mvg ritje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws