De Jong: Ik zat te eten en kreeg ineens 134 berichten binnen anderhalf uur

De Jong: "Ik zat te eten en kreeg ineens 134 berichten binnen anderhalf uur"

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 18:59do 21-03-2019 om 18:59

Henk de Jong bezegelde deze week zijn terugkeer bij Cambuur Leeuwarden: de huidige trainer van De Graafschap en zijn vaste assistent Sandor van der Heide tekenden woensdag voor drie seizoenen. Het nieuws kwam voor de buitenwereld allerminst als een verrassing.

Een dag voor de officiële presentatie had het nieuws vrijwel alle media al gehaald. "Ik zat te eten en kreeg ineens 134 berichten binnen anderhalf uur", blikt De Jong in gesprek met de Leeuwarder Courant terug op zijn dinsdagmiddag. "Ach, dat is ook wel mooi, die reuring."

De trainer stapte in 2016 nog op bij Cambuur, dat destijds tegen degradatie uit de Eredivisie streed. Van der Heide was eerder al de wacht aangezegd. "Dat is allemaal al uit de wereld”, laat de assistent van De Jong weten. "Ik heb ooit gezegd dat ik terug zou keren bij Cambuur. Maar al na ruim drie jaar, dat had ik nou ook weer niet gedacht."

Lees ook: De Jong: "Ik vind het verschrikkelijk dat mensen dat denken of zeggen"

Poll

Is Henk de Jong de juiste man voor SC Cambuur?

(1311 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 19:03
Zo, henkie, nou hebben we wel weer even genoeg van je gehoord. Gewoon terug in je hok en dit weekend wat puntjes laten liggen alsjeblieft.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:06
Daar zijn jullie nog niet vanaf. Volgend jaar lekker Cambuur uit en thuis ;)
Vind ik leuk
voebtalie +3732
donderdag 21 maart 2019 om 19:22
Clickbait.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:56
Inderdaad ik dacht “ zit frenkie nu ook al op VP “
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:09
Aankomend weekend is prima,volgend weekend pakken we er weer 3 👌👍
Vind ik leuk
Radaje +1671
donderdag 21 maart 2019 om 21:01
Daar hoef je je dit weekend niet druk om te maken
Vind ik leuk
Futre +5336
donderdag 21 maart 2019 om 21:49
True that! Ik ga bijna over mijn nek als die dom grinnikende nietsnut zie. 🤮
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 02:24
Jij hoeft niet eens te grinniken, ik ga zo al van jouw over mijn nek!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:09
Nou wel een beetje klaar met Henk de jong nieuws voor dat tie stoer gaat lopen doen laat hem eerst de graafschap maar is in de eredivisie houden voor dat hij naar cambuur vertrekt met zijn ambities
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 06:31
Als je naar cambuur gaat heb je geen ambities daar valt niks te halen.
Vind ik leuk
Voetballert +1354
donderdag 21 maart 2019 om 19:10
Nu is het wel goed met Henk.. Belangrijker wie de opvolger van hem word.
Vind ik leuk
Futre +5336
donderdag 21 maart 2019 om 21:50
Eric Viscaal?
Vind ik leuk
Voetballert +1354
vrijdag 22 maart 2019 om 07:57
Held maar spelers terughalen is niet altijd een succes haha.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:12
Beter is er toch niet een echte volksman bij een volksclub super
Vind ik leuk
Eimersweide +9616
donderdag 21 maart 2019 om 19:24
Jaaaaa Henk, je bent erg populair. Nu weten we het wel. Ow, wat ben je overal geliefd. Echt met die rauwe baard ook enzo.
Vind ik leuk
De fries +2053
donderdag 21 maart 2019 om 19:52
Als z’n club tegen degradatie strijdt gaat ie weer...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:31
Wij gaan hier voor de 134 reacties Henk! Respect!
Vind ik leuk
renzef1 +346
donderdag 21 maart 2019 om 19:33
Vanwaar de negatieve reacties hier? Ik vind hem een sympathieke, oprechte man. Hij en Cambuur zijn echt voor elkaar gemaakt en ik wens hem dan ook heel veel succes bij zijn nieuwe club.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:44
Zo is het maar net
Vind ik leuk
Radaje +1671
donderdag 21 maart 2019 om 21:00
Na Frankie de meeste berichten. Zal wel aan de achternaam liggen
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +21059
donderdag 21 maart 2019 om 21:03
Henk de Jong is voor elke club de juiste man, een échte topper.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 21:03]
Vind ik leuk