'Spelers Barcelona krijgen uitnodiging ondanks week vrij, niemand komt opdagen'

'Spelers Barcelona krijgen uitnodiging ondanks week vrij, niemand komt opdagen'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 20:20do 21-03-2019 om 20:20

Ernesto Valverde heeft de spelers van FC Barcelona die geen interlandverplichtingen hebben een week vrij gegeven. De Spanjaard hoopt op die manier dat zij wat extra rust pakken met het oog op het slot van het seizoen.

Dat meldt AS. Valverde gaf zijn assistent-trainers de opdracht om maandag en dinsdag aanwezig te zijn, voor het geval er spelers waren die toch wilden trainen, of simpelweg een massage of hersteltraining wilden. Er kwam echter niemand opdagen, waardoor Valverde's assistenten niets te doen hadden op het trainingscomplex van Barcelona.

Overigens is bijna iedereen bij Barcelona opgeroepen voor interlands. Slechts vier spelers bleven achter in Catalonië. Dat zijn Gerard Piqué, Kevin Prince-Boateng, Clement Lenglet en Malcom. Rafinha, Ousmane Dembélé en Luis Suárez waren er ook, maar die zijn geblesseerd. De selectie van Barcelona telt 23 spelers.

Piqué en Lenglet hebben bewust hun rust gepakt. Dat reservespelers Malcom en Boateng bewust zijn weggebleven, is naar verluidt minder goed ontvangen.

Plaats een reactie

Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 20:23
Je geeft spelers vrij, maar vindt het raar als ze niet komen opdagen? Wth moeten Prince en Malcom komen doen dan met zn tweeën? Het is niet dat ze zooo vaak spelen ofzo. Vind dat ze Malcom echt meer kansen moeten geven
Vind ik leuk
jari_ +926
donderdag 21 maart 2019 om 20:26
Ik zou Kevin Prince Boateng de rest van zijn contract vrij geven. Man man man, wat een Barcelona onwaardige speler. Naar mijn bescheiden mening.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6374
donderdag 21 maart 2019 om 20:36
Toch wel jammer, heb echt van hem genoten toen die bij Herta BSC speelde.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:41
Hij heeft bij Schalke gespeeld..
Vind ik leuk
Ruud1987 +6374
donderdag 21 maart 2019 om 20:44
2004 tot 2007 Herta BSC

2014-2015 Schalke
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:45]
Vind ik leuk
Der Monarch +2200
donderdag 21 maart 2019 om 22:11
Ik vond hem bij Milan ook wel een prima speler..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:29
Verkeerde topic...
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:32
Wat een nietszeggend artikel. Geschreven door een barcelona fan of zo?
En wat is overigens het verschil tussen bewust hun rust pakken en bewust wegblijven? Twee keer hetzelfde woord duidt erop dat de artikelschrijver bewust niet heeft nagedacht wat te schrijven.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 22:05
En ook raar als ze spelers vrij geven en het dan niet leuk zouden vinden als ze niet komen opdagen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 21:42
Lekker stedentripje naar de Ramblas...
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
donderdag 21 maart 2019 om 22:19
Uit welke prullenbak hebben ze dit "nieuws" nu weer opgedist.....?
Vind ik leuk
pdavie +697
vrijdag 22 maart 2019 om 07:20