Robben getipt bij Feyenoord: Dat zou in ieder geval een belletje waard zijn...

Robben getipt bij Feyenoord: "Dat zou in ieder geval een belletje waard zijn..."

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 14:55vr 22-03-2019 om 14:55

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 14:58vr 22-03-2019 om 14:58

Sinclair Bischop, journalist van RTV Rijnmond, vindt dat Feyenoord komende zomer een poging moet wagen om Arjen Robben naar De Kuip te halen. De Nederlandse aanvaller in Duitse dienst vertrekt na dit seizoen bij Bayern München en mogelijk kan de nieuwe Feyenoord-trainer Jaap Stam een rol spelen in een transfer van Robben naar Feyenoord. 

Bij de voetbalpodcast van RTV Rijnmond deelt Bischop zijn gedachtengang. "Ik zat ook nog ergens aan te denken... We weten allemaal dat Arjen Robben een halfjaar geleden bekend heeft gemaakt dat hij weggaat bij Bayern München en dat hij eventueel terug wil naar Nederland."

"Hij werd heel snel gelinkt aan FC Groningen en PSV, maar hij heeft ook met Jaap Stam gewerkt, zowel bij Oranje als bij PSV. Dat zou in ieder geval een belletje waard zijn... Een ervaren speler gaat weg (Robin van Persie, red.), dus ik zou Robben in ieder geval benaderen. Ik denk dat hij 'nee' gaat zeggen, maar waag in ieder geval een telefoontje", luidt het advies van Bischop.

Poll

Moet Feyenoord een poging wagen voor Robben?

(3746 stemmen)

Plaats een reactie

Rabarber +8772
vrijdag 22 maart 2019 om 14:59
Zou oliedom zijn, flink salaris voor iemand die misschien een kwart seizoen inzetbaar is.
Vind ik leuk
jollyrogers +9254
vrijdag 22 maart 2019 om 15:02
alsof robben dat ook maar een moment zou overwegen....
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:04
Zeg nooit nooit. Maar heb liever dat hij naar Eindhoven komt. Al vrees ik van niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 15:04]
Vind ik leuk
jollyrogers +9254
vrijdag 22 maart 2019 om 15:12
vrees dat het blessureverhaal een gebed zonder eind is. die zal van blessure naar blessure blijven gaan...
Vind ik leuk
Kees Bman +5290
vrijdag 22 maart 2019 om 16:43
Ik hoop van wel ,waarom niet.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:07
Omdat hij veel te vaak geblesseerd is misschien.

Vind ik leuk
Kees Bman +5290
vrijdag 22 maart 2019 om 17:14
Hij vraagt niet de hoofdprijs ,ik vind het proberen waard.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:37
Hij heeft dit seizoen pas 14 wedstrijden gespeels voor Bayern in alle competitie's .
Ik denk niet dat ie heel veel gaat toevoegen aan PSV op deze manier .
Ik ben bang dat het klaar is voor Robben , en dat ie niet meer fit gaat worden .
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +6498
vrijdag 22 maart 2019 om 15:42
Moet je voor de gein zijn salaris per wedstrijd ff uitrekenen. Daarom moet je -met alle respect voor zijn carriere hoor- als Nederlandse club niet willen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:09
Volgens mij verdient Robben 13.350 euro per dag nu
Vind ik leuk
Blindsy +20422
vrijdag 22 maart 2019 om 16:16
Zo weinig maar? Of bedoel je netto?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:24
Netto .
Vind ik leuk
Blindsy +20422
vrijdag 22 maart 2019 om 18:38
Het lijkt mij logischer te denken dat hij of voor een fooi nog bij Groningen een jaartje gaat ballen, of, indien men in Eindhoven dit ziet zitten, voor in ieder geval een miljoentje of meer bij PSV gaat ballen.
Maar het is al maanden doodstil, het zou mij niks verbazen indien hij uberhaubt nooit in NL zijn carriere gaat beeindigen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:47
Ja, zoals t nu eruit ziet ..
Vind ik leuk
Kees Bman +5290
vrijdag 22 maart 2019 om 17:21
En bij Feijenoord 1335,50 p/d x5 =6677,50 p/w x52 =347230,- p/J netto niet slecht.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:26
Voor NL begrippen is het ook zeker leuk verdienen
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:09
Laat hem maar naar Groningen gaan.
Ik neem aan dat hij daar wel met een minimaal salaris genoegen wil nemen want dat is toch zijn oude jeugdliefde aan wie hij alles te danken heeft. En dat heeft hij zelf ook meerdere malen aangegeven.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:25
Dat is de meest logische stap denk ik .
Vind ik leuk
davidben +6903
vrijdag 22 maart 2019 om 18:04
En Robben kan Bommel niet luchten of zien, dus hij gaat echt niet naar psv. Dan zie ik 'm nog eerder naar Ajax gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:08
Dat word altijd door Ajacieden geroepen hier , maar ik heb er nog nooit iets van gehoord , dus ik weet het niet .
Ajax zal hem ook niet gaan halen denk ik ,hij is te vaak geblesseeerd , dus je schiet er niet zoveel mee op als ie nog niet eens de helft van de wedstrijden kan spelen .
Vind ik leuk
davidben +6903
vrijdag 22 maart 2019 om 18:25
Die verhalen zijn in de loop vd tijd via verschillende journalisten in het nieuws geweest. Over zijn rituelen en zijn drang om uiteenlopende zaken op Gilles de la Tourette-achtige wijze te herhalen. Daar werden natuurlijk grappen over gemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:31
Het is ook onmogelijk om in een selectie van 25 man met iedereen goed op te kunnen schieten .
En misschien hebben ze het weer bijgelegd , ik las hier een paar maanden geleden dat van Bommel geappt had met Robben .

Maar in deze conditie schiet geen 1 Nederlandse topclub iets op met Robben , hij moet meer dan de helft van de wedstrijden laten schieten omdat ie geblesseerd is .
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 08:28
Dat wist ik niet
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:14
Koeman flikte dat ook...
Vind ik leuk
FRChamp +2510
vrijdag 22 maart 2019 om 17:59
Natuurlijk wel! Zo een ervaren kampioen is van harte welkom volgend seizoen!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:39
Als ze het een jaar eerder hadden gedaan, konden ze een half seizoen vullen met Persie en Robben. Koop je vd Vaart er ook bij, heb je 3 kwart seizoen.
Vind ik leuk
Rabarber +8772
vrijdag 22 maart 2019 om 16:02
Ja dan zou het prima kunnen inderdaad, Feyenoord doet ook hooguit maar 3 kwart seizoen mee.
Vind ik leuk
Mario 1 +2834
zaterdag 23 maart 2019 om 08:54
Dit is een kansloze poging , risico voor Feyenoord is veels te groot.
Plus dat zijn hart ergens anders ligt.
Feyenoord moet opnieuw beginnen met jeugdige spelers waar op in de toekomst op verdient kan worden.!!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:59
Suggesties:
- Negeer button (zoals eerder is voorgesteld);
- Meest relevante reactie bovenaan (gerangschikt op het aantal duimpjes)

Vind ik leuk
Mario 1 +2834
zaterdag 23 maart 2019 om 09:45
Als het niet over het onderwerp gaat verweideren
Vind ik leuk
Zjor +400
vrijdag 22 maart 2019 om 15:00
Dit gaat nooit gebeuren maar ik moedig het wel aan! Zou wat zijn! Maarja, met alle respect voor iedere club in de eredivisie, Robben gaat gewoon nog ergens een zak geld halen en geef de vent eens ongelijk. Gewoon genieten!
Vind ik leuk
Habbekrats +347
vrijdag 22 maart 2019 om 15:00
Sinclair Bischop zit zeker al aan een hele vroege vrijmibo
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 22 maart 2019 om 15:08
Die is vanmorgen bij het ontbijt al begonnen.
Vind ik leuk
Habbekrats +347
vrijdag 22 maart 2019 om 15:50
Lekker! het is in ieder geval wel het weertje om vroeg te beginnen, proost!
Vind ik leuk
BramJB +1291
vrijdag 22 maart 2019 om 15:01
Nee heb je ja kan je krijgen toch
Vind ik leuk
RGB +1984
vrijdag 22 maart 2019 om 15:01
Sinclair Bischop is a certified looney. Het verhaal Robben is over en uit. Daar moet je geen cent aan uitgeven. Jammer want het was een fantastische speler.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 15:02]
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
vrijdag 22 maart 2019 om 15:01
Dat hij naar PSV gaat is al allang beklonken weet ik uit betrouwbare bron.
Vind ik leuk
RGB +1984
vrijdag 22 maart 2019 om 15:51
Dan hoop ik dat hij ze veel geld kost want dat is dan weggegooid geld.
Vind ik leuk
Piranha73 +344
vrijdag 22 maart 2019 om 15:02
De 1 aprilgrap is vroeg dit jaar!
Vind ik leuk
guusje +1638
vrijdag 22 maart 2019 om 15:02
Leuke verjonging na van Persie.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:07
Een ezel stoot zich geen twee maal aan de zelfde steen
Vind ik leuk
Deck010 +10215
vrijdag 22 maart 2019 om 15:20
Klopt, zou na Kuyt al de derde keer worden 🙈
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:27
Kuyt was fit en hielp mee aan de titel.
Van Persie heeft 15 miloen gekost en de club helemaal niets opgeleverd.
15 miljoen om een oud international uit te zwaaien......
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:37
Hoezo 15 miljoen gekost?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:43
Jorgensen is minimaal 10 miljoen minder waard plus salaris Jorgensen plus 2 jaar salaris voor de oud international van Persie die vaker niet dan wel speelde en waarmee Feijenoord 3e of 4e gaat worden.

Sneijder naar Ajax ipv de Jong zou hetzelfde zijn.
Weggegooid geld
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:45
Aaahe zo ik snap je! Ik moet wel zeggen Jorgenson sukkelt al anderhalf jaar van blessure in blessure! Volgend seizoen gaat zijn seizoen worden ik heb nog steeds vertrouwen in deze spits, als ik hem ook zag tegen PSV toen! De hele voorhoede is natuurlijk uit vorm!
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
vrijdag 22 maart 2019 om 16:57
Een Ezel niet nee, maar we hebben het hier over Feyenoord; Martin van Geel en Sinclair.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:06
O ja dat is waar. Van Geel mocht de ezel zijn.


Van Persie doet het leuk met die kinderen, geen kwaad woord dáárover.

Als je bedenkt dat het 15 miljoen heeft gekost en Feijenoord geen elftal meer heeft, blijkt Van Geel een ezel.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
zaterdag 23 maart 2019 om 19:47
Nee dus niet want een Ezel stoot zich dus niet 2 keer aan dezelfde steen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:48
Van Geel beslist toch? Of denk je dat hij weg gaat?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:02
Mijn Vrouw zegt net dan moet je wel erg wanhopig zijn !😭
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:03
Nu een paar berichten van Sinclair Bischop gezien, maar die is dus totaal niet serieus te nemen...
Vind ik leuk
Roeptoeter +19166
vrijdag 22 maart 2019 om 15:03
Misschien ook gelijk Messi proberen?
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 15:23
Hahaha dit is toch geen voetbalnieuws jongen. Een mafkees roept iets volstrekt belachelijks. Dat hoeft hier toch niet man man man...
Vind ik leuk
Tilbo1896 +406
vrijdag 22 maart 2019 om 15:03
Ga niet lukken ,salaris is qua de hele selectie
Vind ik leuk
Harrie82 +4377
vrijdag 22 maart 2019 om 15:06
Hahaha.
Vind ik leuk
lexy88 +1950
vrijdag 22 maart 2019 om 15:06
Robben heeft nooit met Stam bij PSV gewerkt.. Wat een gelul
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:14
ze hebben er gelijktijdig gevoetbald maar ik zie hem echt niet naar Feyenoord gaan. En Feyenoord moet dat ook helemaal niet willen.
Robben voor een laag salaris naar Groningen zou het mooiste zijn, iets terug doen voor zijn oude ploeg.
Vind ik leuk
lexy88 +1950
vrijdag 22 maart 2019 om 17:52
Haha nee man. Jaap Stam vertrok bij PSV in 1998 en toen was Robben 14. Maar verklaar je nader, ben benieuwd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:58
oke dan heb ik me vergist.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 22 maart 2019 om 15:07
Vreemde berichten sinclair dag?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:08
Die kale Sinclair is het spoor helemaal bijster maar ook leuk dat hij meedenkt.
Vind ik leuk
semi1946 +389
vrijdag 22 maart 2019 om 15:12
voor 4 wedstrijdjes in een seizoen ,aub nee..!!!!
Vind ik leuk
Staaijman74 +1412
vrijdag 22 maart 2019 om 15:19
Hahaha. Alsof robben zin heeft om af te gaan en geen prijzen meer te winnen. Die gaat of voor zijn hart (groningen) of voor zijn verstand (psv). Hij zou nog eerder voor ajax kiezen dan voor feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:28
Nee, met Groningen maak je veel kansen op prijzen ........ zou zijn hart dan zo erg in Groningen liggen?
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1220
vrijdag 22 maart 2019 om 15:35
Zijn hart ligt hier zeker! Die gaat echt vele malen liever naar zijn oude liefde dan naar Feyenoord. Prijzen heeft hij genoeg gewonnen, hij gaat nu zijn hart volgen!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:15
ik hoop het voor jullie en ik zou het ook mooi vinden als hij dat doet.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1220
vrijdag 22 maart 2019 om 17:23
Al is het misschien verstandiger om de voetbalschoenen aan de wilgen te hangen en op een andere manier belangrijk zijn voor de club.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:23
Haha alsof hij daar heen gaat lijkt me een beetje vreemd zal eerder Psv of dan Groningen zijn maar ben bang dat hij helemaal niet naar Ned komt we gaan het zien.
Vind ik leuk
Tommieman +8096
vrijdag 22 maart 2019 om 15:25
Is het erg dat ik die hele man niet ken? Dus wat boeit het mij dat een volslagen onbekende iets volslagen belachelijks zegt...... 🙈
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:16
hij is een bekende journalist in Rotterdam maar hier zegt hij gewoon onzin.
Vind ik leuk
Cookee +12956
vrijdag 22 maart 2019 om 15:30
Na Robin die ons vermaakt maar als hij niet meedoet dan zie ik een dolend Fey waar de spil uit is.
Dan nu maar weer Robben die mogelijk een leuk salaris krijgt en een half jaar eruitligt. Weet niet waar Sinclair mee bezig is. Fey heeft nu behoefte aan mensen die er elke week staan.

Voor PSV kan het want die hebben zoveel anderen die het over kunnen nemen.
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1220
vrijdag 22 maart 2019 om 15:31
Haha, met alle respect voor Feyenoord! Maarvdaar gaat hij echt niet naar toe! Dan komt hij 100 x liever terug op het oude nest!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:32
Hahahaha,ja joh vraag Zlatan ook gelijk. Miss wil vd Vaart ook wel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:33
Hij moet maar lekker stoppen
Goeie speler hoor ,valt niks van te zeggen.lekker genieten van zijn gezinnetje zou beter voor m zijn
Vind ik leuk
De Hout +2037
vrijdag 22 maart 2019 om 15:35
PSV ligt voor de hand.
Vind ik leuk
davidben +6903
vrijdag 22 maart 2019 om 18:18
Zoek even op hoe/of van Bommel en Robben elkaar liggen.
Gaat echt niet naar Psv.
Vind ik leuk
psv1996psv +272
vrijdag 22 maart 2019 om 15:41
Sorry hoor met alle respect voor Feyenoord. Maar iemand als Robben kan niet bij een club gaan afsluiten waar die 1) geen emotionele binding meeheeft en 2) zo erg kwakkelt.
Ik verwacht jaartje of 2jaar PSV en dan misschien nog Groningen. Dat zou ideaal zijn.
Vind ik leuk
Zultkop +6734
vrijdag 22 maart 2019 om 15:56
'Iemand' zoals Ronald Koeman deed het ook, die had daarvoor ook weinig met Feyenoord...

Dat kwakkelen maakt geen reet uit, Robben kwakkelt zelf ook nogal....
Vind ik leuk
FCGrunn050 +1220
vrijdag 22 maart 2019 om 16:08
Klopt, Koeman gaf de Groningers destijds het gevoel dat hij terug zou komen naar het Oosterpark. Vervolgens stak hij ons een mes in de rug door plots voor Feyenoord te tekenen. Dat zie ik Robben echt niet doen. Die kiest, mits hij blijft voetballen en terug keert naar Nederland voor Groningen of PSV. Daar ben ik heilig van overtuigd!
Vind ik leuk
psv1996psv +272
zondag 24 maart 2019 om 17:03
Dat kwakkelen mag heel veel uit bij PSV is de kans op de titel 40% bij Feyenoord 5%
Vind ik leuk
bert +690
vrijdag 22 maart 2019 om 15:49
Zet het blessurebed maar vast klaar
Vind ik leuk
henk1952 +309
vrijdag 22 maart 2019 om 15:51
Nac is ook in de markt. Het schijnt dat Robben albij het ontbijt niet zonder brood kan..
Vind ik leuk
Bobo8484 +165
vrijdag 22 maart 2019 om 16:13
Van Persie zou dan misschien zijn spitsentrainert worden.. Lijkt me niet dat Robben dat wil. Maar er zijn vaak genoeg grote spelers terug gekomen naar Feyenoord, ook van andere clubs. Maar zie Robben niet voor me in een Feyenoord shirt 😜
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:16
Goed voor de medische staf
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 16:35
Ik denk dat hij eerder naar FC Groningen zo gaan. En als ik het voor hem mocht kiezen, dan werd het zeker FC Groningen. Oude liefde roest niet.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 16:39
Net of Robben naar Feyeenooit wil hahaha
Vind ik leuk
Mo +13241
vrijdag 22 maart 2019 om 16:46
Hahaha
Hahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:49
Totaal geen binding met die club enne is feyenoord de club waaar ze moeten afbouwen?
Vind ik leuk
Koekie1970 +1813
vrijdag 22 maart 2019 om 16:59
Bellen kan altijd, ben alleen bang dat Robben niet opneemt.
Vind ik leuk
Smithsonian +45156
vrijdag 22 maart 2019 om 17:09
Niet aan beginnen. Arjen is fysiek wel klaar.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:16
Robben wil europees voetbal spelen!
Vind ik leuk
pinkelman +4473
vrijdag 22 maart 2019 om 17:17
Mocht Robben terug keren naar de eredivisie dan kiest hij of voor een club waar hij nog prijzen mee kan pakken of hij kiest voor Groningen.
Feyenoord is natuurlijk het zelfde als hij voor Utrecht, Vitesse, Heerenveen zou kiezen en dat gaat het dus ook niet worden.
Vind ik leuk
meloen87 +844
vrijdag 22 maart 2019 om 17:18
Het is een zeer leuke gedachte, maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren. Zeg nooit nooit: ik zou het echt fantastisch vinden als Robben naar Feyenoord zou gaan. Hij is gewoon één van de beste Nederlandse voetballers die ooit geleefd heeft, en één van de beste vleugelaanvallers van de wereld. Ik zou inderdaad gewoon proberen hem te benaderen, je verliest er niks mee. Ik weet zeker dat Groningen dat al gedaan heeft. Maar ja, met Van Geel achter het stuur is het echt altijd afwachten.
Vind ik leuk
klick +1382
vrijdag 22 maart 2019 om 17:29
die gaat echt niet naar feyenoord. wat een domme suggestie
Vind ik leuk
Isakson +666
vrijdag 22 maart 2019 om 17:40
Robben gaat naar Bedum naar huis is mij vermoeden. Een jaartje of wat doen waar die zin in heeft. 🚜
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:03
Geen gezicht, Robben in dat shirt, Niet doen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:08
Feyenoord heeft niets aan iemand die op zijn eind loopt, beter doorselecteren en hopelijk staat er dan over een poos wel iets van waarde op het veld.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:22
Ik lees hetzelfde negatieve gelul als toen Kuyt en van Persie aan Feyenoord werden gelinkt voor eventuele terugkomst.

Laat Robben maar komen dan, de voortekenen zijn prima.
Vind ik leuk
DeNeutrale +287
vrijdag 22 maart 2019 om 18:24
Waarom zou VP moeten ingrijpen? Er bestaat nog zoiets van een vrije meningsuiting; zolang het niet seksueel getint is en discriminerend of anderszins niet door de beugel kan. Overigens gaat Robben richting 36 jaar, dus lijkt hij mij uitgespeeld. Een jaartje China of Amerika kan nog.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:34
Is geen Feyenoorder en wilt ook niet bij die club spelen. En ze kunnen niet eens zijn salaris betalen
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:54
Nederlands voetbal kan die nog wel aan. Soort van half gas. Minder blessures dus kan gewoon
Vind ik leuk
markie +3195
vrijdag 22 maart 2019 om 19:56
Hier past maar 1 reactie:

HAHAHAHAHA HAHAHAHA
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:20
Wat een gelul, Robben zal nooit voor Feijnoord spelen is veel te duur, is niet zijn club
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:13
Robben moet lekker stoppen. Hij heeft een prachtige carrière gehad. Zijn lichaam kan zijn prestatiedrang niet meer aan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 21:13]
Vind ik leuk
Ray01 +168
vrijdag 22 maart 2019 om 21:24
Heeft geen zin.. als hij naar Nederland komt gaat hij naar PSV.. Met Feijenoord neemt hij te veel risico om zonder prijzen te eindigen.. Bij PSV kunnen zijn gloriejaren daar en misschien nog mooier herleven.. Maar eerst herstellen..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:04
Robben is net als v Persie opgebrand
Vaak geblesseerd
Zonde van de centen
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:10
De ene olde weg de andere olde terug met zijn hedendaagse kwaaltjes
Vind ik leuk
kees ee +1075
vrijdag 22 maart 2019 om 22:15
robben halen, . . flauwekul ??, . . iets voor ajax ??
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 02:04
Zou wel een stunt zijn je hebt niks aan op het veld maar mischien in de kleedkamer een brabantse carnaval door het maasgebouw is toch wel gezellig topsport doet feyenoord al jaren niet meer meer mee
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zaterdag 23 maart 2019 om 08:39
En wat is de doel van jou reactie want je slaat zo veel onzin uit..

Je weet dat Feyenoord de afgelopen 6 jaar 5x wel een prijs gewonnen heeft toch?
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zaterdag 23 maart 2019 om 13:59
De doel = het doel😉. Maar hij is een muppet joh, hij wil Feyenoord gewoon afkraken, staat stijf van de pillen die Anilkumar 020er. Onze cluppie is de nr. 1 topcluppie. Huppie, huppie, huppie, huppie, Feyenoord dat is m’n cluppie.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zaterdag 23 maart 2019 om 14:00
http://www.staatajaxalbovenaan.nl, en nu mondje dicht jongen, 020se kwal
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 03:05
Hahahahaha hij gaat echt niet naar Feyenoord. Als hij al naar Nederland komt, dan is het Groningen of PSV.

Al denk ik zelf dat hij gewoon stopt.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zaterdag 23 maart 2019 om 13:37
Hahahahaha je bent gewoon bang dat ‘ie naar Feyenoord gaat, jongen
Vind ik leuk
maandag 25 maart 2019 om 13:59
Bang??? Voor wat?. Zou juist top zijn als zo’n speler naar Nederland komt.

Beetje een rare opmerking van je. Denk jij altijd in aannames?
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zaterdag 23 maart 2019 om 08:36
Super speler alleen 10 wedstrijden per jaar inzetbaar...
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zaterdag 23 maart 2019 om 13:37
Hahahahhahaha 😂👍
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 11:46
Sinclair wil de zuster in de ziekenboeg helpen, dat ze niet werkloos wordt.

Fey kan beter jonge talentvolle spelers zoeken die elke week fit zijn en nog jaren voor de boeg hebben.
Vind ik leuk
FRChamp +2510
zaterdag 23 maart 2019 om 13:36
Ik denk dat Robben wel bij Feyenoord afsluit, net als Koeman.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:10
Als van Persie weggaat of ophoudt met voetballen, heeft de groep weer een leider nodig, maar of dat Robben moet zijn is de vraag. Kan een verrassende move zijn, maar ook faliekant mislukken.
Het is beter als zij een ex Feyenoorder proberen te halen. Maar wel één die nog 100% is, qua voetbal en qua leiderschap. Maar dat deze groep een leider nodig heeft is een feit. Je ziet bijvoorbeeld als Toornstra speelt, dat de groep gretig is en wil knokken, want Toornstra is een knokker en geeft het voorbeeld. Maar er lopen zeker ex Feyenoorders in het buitenland, die status hebben en nog 100% oké zijn. die ook geschikt zijn, qua voetbal en passie, die moet VANGEEL in de gaten houden en en vragen om terug te komen, mits zij nog 2-3 jaar mee willen kunnen met het voetbal in Nederland en invloed hebben op de selectie. Zonder een goede leider, is het grootste deel van de selectie te slap om de beuk er in te gooien en dat is tuk, achterstevoren.
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 00:44
ik zou het geweldig vinden maar denk dat arjen zijn gevoel meer in groningen of eindhoven legt
Vind ik leuk
jesse +9