Ook Kraay haalt uit naar de KNVB: 'Die protocollen interesseren mij geen ene reet'

Ook Kraay haalt uit naar de KNVB: 'Die protocollen interesseren mij geen ene reet'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 20:12vr 22-03-2019 om 20:12

Hans Kraay junior vindt het schandalig dat de KNVB geen minuut stilte in acht heeft genomen voor het EK-kwalificatieduel van Oranje tegen Wit-Rusland. De voetbalbond maakte bekend dat er volgens protocol gehandeld is, waarop er een storm aan kritiek losbarstte.

Nadat eerder Valentijn Driessen al zijn teleurstelling over het besluit kenbaar maakte, doet nu ook Kraay in de uitzending van FOX Sports een duit in het zakje. "De KNVB heeft zich schandalig laten kennen, vind ik. Ze hebben protocollen voor wel of niet een rouwband, maar dat vind ik nog niet het belangrijkste. Ze hadden toch een minuut stilte moeten houden voor de mensen die zijn overleden?"

"Die protocollen interesseren me geen ene reet", gaat de analist verder. "Uit respect voor wat daar gebeurd is, een terreuraanslag waar mensen zijn overleden, daar sta je toch even bij stil? Er is iemand overleden die 40 jaar lid was van de KNVB, wiens twee zoontjes en een dochter voetballen onder de KNVB-vlag. Ik vind het een schande."

Lees meer over:NederlandNederland

Plaats een reactie

De fries +2053
vrijdag 22 maart 2019 om 20:14
Opportunist kraay schopt alle open deuren in !
Hier is iedereen het natuurlijk mee eens !!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:25
Behalve de KNVB dus...
Vind ik leuk
Kuip +10212
vrijdag 22 maart 2019 om 20:33
Onzin wat Kraay zegt. Hoe verschrikkelijk ook, maar er worden dagelijks onschuldige mensen doodgeschoten waar geen minuut stilte voor wordt gehouden. Als de KNVB daar protocollen voor heeft moeten zij zich daar aan houden. Lekker makkelijk van Kraay....met alle wolven meehuilen.
Vind ik leuk
Hoogland +490
vrijdag 22 maart 2019 om 20:38
Amen
Vind ik leuk
De fries +2053
vrijdag 22 maart 2019 om 20:50
Dat bedoel ik, opportunist !
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
vrijdag 22 maart 2019 om 21:09
Precies, goedkoop scoren over de ruggen van de slachtoffers, alles voor de kijkcijfers ( Kraay ) en de oplage. ( Driessen )
Vind ik leuk
meee +295
vrijdag 22 maart 2019 om 21:22
ik weet nog toen hij bij de graafschap speelde sprak mijn vader hem aan op zijn schandalige doodschoppen. kreeg die beste man als antwoord: 'ga jij thuis je vrouwtje even volpompen'.
over schandalig gesproken....
Vind ik leuk
Johan59 +1255
vrijdag 22 maart 2019 om 21:51
En jij bent nooit jong geweest?
Vind ik leuk
De fries +2053
zondag 24 maart 2019 om 13:40
En je vader sprak hem keurig en fatsoenlijk erop aan..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:22
Auw huuuuuuuu Aldus Kraai ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:49
dit is wel heel wat anders ,heel utrecht lag plat ,omdat ze dachten dat het een tereuractie was ,weet wat het met de mensen heeft gedaan vriend ,dus aub respect man ,heel het land en buitenland leefde mee ,splers van oranje ,dus waar praten we over
Vind ik leuk
JanvdLisme +1500
vrijdag 22 maart 2019 om 20:57
Zeker weten... even een minuutje stilte en dan kunnen we er gevoelsmatig weer tegenaan.

Als we het dan toch zo insteken houden we voortaan de hele dag een aanhoudende stilte voor alle ellende in de wereld.

Gewoon helemaal kappen met stille tochten en al die andere facebookevenementen...
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 10:54
De KNVB zal zeggen; ja dan kunnen we elke week wel een minuut stilte doen. De KNVB ontkent daarmee dat de dood in ons leven een rol speelt.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6023
vrijdag 22 maart 2019 om 20:14
Geen speld tussen te krijgen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:15
Als je wedstrijden kan verplaatsen alsof het niks is dan moet je ook een minuutje stil kunnen zijn toch
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 20:17
Ach je moet je maar ergens druk over maken he in deze tijden ……...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:35
Als we dit normaal gaan vinden is het einde zoek.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 21:56
Hoezo dat er zijn 3 mensen dood wow nationale ramp, overdrijven is ook een vak zeg …….
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:37
Als jij komt te overlijden zijn er ook in 1 keer 3 mensen dood , op papier dan .
Tarcotsira , kaakchirurg en picknikkertje , maar dat is ook geen ramp hoor .
Ik zou nog niet eens met mijn ogen knipperen ....
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:26
Wat een vijandigheid :) je zult het maar in je hebben, slaap jij ook slecht ?
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:30
Wat is een Kaakchirurg en een picknikkertje?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:41
Hahahaha , kneusje , jij bent echt nog te dom om zelfstandig te schijten .
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 13:10
Nee daar heb ik jouw voor, primaat met je botte opmerkingen !!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:16
Hahahaha , en dat zegt de nerd die hierboven bralt dat ze niet moeten overdrijven met hun 3 doden .
Als 1 van die 3 doden familie was geweest van jou had jij nu liggen janken als een klein kind ofniet kaakchirurg .

Dom mannetje ben jij , maar dat zal je mama ook wel ooit tegen je gezegd hebben voordat ze jou in die kliniek gedumpt heeft .
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 13:22
Ik vind het jammer dat 1 van die 3 doden geen familie van me is. Heb namelijk een hekel aan mijn familie jij nare man met je provocerende opmerkingen !!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:29
Is het niet andersom ???
Dat jouw familie een bloedhekel heeft aan jou , want dat zou ik me namelijk heel goed voor kunnen stellen .
En jij moet niet teveel zeggen over provocerende opmerkingen knulletje .
Ik ben dat gesprek wat jij met mij had , samen met je denkbeeldige kontekruipertje picknikkertje nog niet vergeten namelijk .
En ik zal jou blijven vervelen hier .

Don't mess with the devil .
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 16:34
Wat heb jij toch met Picknikker? jij denkt dat wij 1 en dezelfde zijn jij hebt ze echt niet op een rijtje man, gelukkig heb jij geen baan met verantwoordelijkheid anders zou ik mij nog druk maken...
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:37
Gelukkig zit jij nog op de lagere school , want kinderen denken vaak dat volwassenen hun sprookjes nog geloven .
En jij weet helemaal niet voor werk ik doe , of hoe ik aan mijn geld kom , en dat gaat jou ook geen fuck aan .
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 18:30
Service Crew is een stoere drugsdealer die van voetbal houd pas maar op !!
Vind ik leuk
Johnnies +2795
zaterdag 23 maart 2019 om 08:04
Mafketel ben jij, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Laat je nakijken joh.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 18:30
Ga FVD stemmen ofzo met je doemdenken !!
Vind ik leuk
Johnnies +2795
zaterdag 23 maart 2019 om 18:55
Stem ik ook.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 11:00
Hartverwarmend zo'n reactie. Maar snel weer achter je spelcomputer dan kan je op mensen gaan schieten.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 22 maart 2019 om 21:19
een aanslag op nederland noem het maar niets!
maar was het ook al niet zo in spanje en londen en toen hoorde je de knvb niet over protocollen nee toen was er wel een minuut stilte uit respect voor de slachtoffers bij de interlands en bij de competitie maar nu in eigen land doen we het niet ze moeten zich kapot schamen en jij er bij dat is mijn mening in ieder geval.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 21:22]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:43
En de KNVB maar zo hameren op het woord respect.
Het is een bond dat de naam koningklijk niet meer mag dragen. Al vier jaar is het een dievenbende dat elkaar indekt.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 21:59
Het was helemaal geen aanslag laat staan op Nederland, gewoon een doorgesnoven gek met een geweer in de USA noemen ze dan een "Spree Killer"
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:00
Als we bij elke doden een minuut stilte gaan houden is het einde nabij !!
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 11:02
Ja stilstaan bij de dood van mensen dat is het ergste wat je kan overkomen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:21
Amen hans! Als Ajax maar de volgende ronde haald dat is hun prioriteit
Vind ik leuk
HanV +5714
vrijdag 22 maart 2019 om 20:42
Oh? Ik dacht dat het ging om het Nationaal Belang, de coëfficiëntenstand, zodat de kampioen van volgend seizoen geen voorronde in de CL hoeft te spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:47
Daar zeg je me wat hanV het is dus niet in het belang van Ajax maar in het belang van PSV anders moeten die voorrondes gaan spelen .



Ik en mijn vrienden jaaaapie en bussie nemen al onze woorden terug
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:13
Totaal onbelangrijk vergelijkend met de gebeurtenis wat er is gebeurd in utrecht
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zaterdag 23 maart 2019 om 01:20
Haalt*
Serieus, wanneer is het "haald"? In welke grammaticale spelling? Hoe kan een mens zo tering dom zijn? En het ergste is nog dat ook jij stemrecht hebt(of krijgt)
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 08:55
Erg hè? Mooie flapdrol. Weet je wat erg is? Dat jij hier op VP de slimmerik probeerd uit te hangen en iedereen maar loopt te verbeteren op zijn spelling, internetheld. En ja deze domme jongen heeft ook stemrecht en heb hem gebruikt ook. Maar iemand dom noemen om zijn spelling en dan zeggen dat het erg is dat zn iemand nog stemrecht heeft, zegt meer over hoe dom je zelf bent.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zaterdag 23 maart 2019 om 09:12
Probeert*
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 11:07
Ben jij een taal-autist die denkt dat correcte spelling iets over denkvermogen zegt?
Combineer en deduceer en je begrijpt iedereen,
en met die kennis kan je "Komuniesseren"
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:22
Als je leest Hans kraay wil je het bericht al bijna niet openen. Toch doen en zie de naam Valentijn Driessen 🤮 klik wegg
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:47
Maar niet voor je eerst gereageerd hebt .... klik weg.
Vind ik leuk
Cookee +12956
zaterdag 23 maart 2019 om 11:10
Dus jij bepaalt 1x of iemand je bevalt?
En vervolgens is je vooroordeel klaar en lees je diens mening nooit meer. Dan zit je in je eigen bubble dus - ben je Michael Jackson?

Ik ben het deze keer met Hans eens en de volgende keer misschien niet.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 11:11]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:30
Ach ach daarbij onze moraalridder met zijn gezeik. Je had het ouderlijk tuinhuisje nooit moeten verlaten !
Vind ik leuk
Dorzon +4813
vrijdag 22 maart 2019 om 20:45
Toen er in België bij Zaventem en aanslag was geweest. werd er wel een minuut stilte in acht genomen . Nu het in Nederland gebeurt niet. Zelfs in de provincie waar het hoofdkantoor van se knvb gevestigd is
Vind ik leuk
deltiaan +1475
vrijdag 22 maart 2019 om 20:49
daar licht de knvb MAFIA niet wakker van
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:01
Vind je dat niet wat ver gaan ??
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zaterdag 23 maart 2019 om 01:22
Hij kan het woordje ligt/licht niet eens goed gebruiken, dus denk je dat hij iets erg vindt?
Domme mensen houden geen rekening met de medemens
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:25
Over wie heb jij het nu dat vraag ik mij echt af inmiddels...….
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zaterdag 23 maart 2019 om 01:27
Jij ziet bij deltiaan niet dat hij licht zegt, waar ligt had moeten staan?
Heb al veel reacties van je gelezen. En je kwam al dom over, maar nu weet ik het zeker: iq van minder dan 80! Slaap lekker!
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:38
Wat een eer ik heb nog geen 1 reactie van je gelezen je viel mij niet op ofzo en nee die reactie had ik niet gezien tijdens het scrollen maakt mij dat nu dom ? Lekker kort door de bocht daarnaast mensen die het nodig hebben andere mensen dom te noemen om hun eigen ego te strelen hahahaha ja klopt die gaan het ver schoppen in het leven !!
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zaterdag 23 maart 2019 om 01:44
Dus jij reageert op een reactie zonder het te lezen? Best knap.
Dat je verder nog niks van mij hebt gezien, komt omdat ik niet altijd wil reageren. Nee dit ene maakt jou niet dom, al het andere wat je hebt gezegd onder dit artikel, dát maakt jou dom
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:55
Ik zag die reactie van hem niet, maar je bent het toch eens met wat hij zegt waarom brand jij hem dan af op zijn licht, en vertel wat is er dom aan mijn reacties je kan gewoon niet tegen de waarheid omdat je totaal de realiteit kwijt bent en een reden zoekt om te rouwen en je maar al te graag dat Telegraaf niveau wilt vasthouden hahahahaha dreigingsniveau van 5 scholen sluiten de training van Oranje sluiten lekker angstzaaien de halve politiemacht op de been en dat soort onzin. Weet jij hoeveel dat kost mijnheer de Baudet fiel …..
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:47
Dus je denkt dat hij iets erg vind? Tegen wie heb je het dan je reageerd op mij maar je doelt op deltiaan, daarnaast vraag ik mij af of jij wel rekening houd met de medemens gezien jouw reacties hoef je met domme mensen geen rekening te houden toch ?

*geen rekening houden met de medemens

gratis les empathie tonen volstaat ook
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3486
zaterdag 23 maart 2019 om 01:50
Reageert*
Rekening houdt*
Op de rest ga ik niet reageren, heeft geen zin
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 01:50]
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:57
Je moet zinnen afsluiten met een punt dikke autist, maar dit is natuurlijk makkelijker voor je want inhoudelijk reageren kun je niet ik twijfel of dit te wijten is aan je IQ...……...
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:59
Die Ronniex geilt gewoon op Ronnie flex jongens !!
Vind ik leuk
michelhx +4684
vrijdag 22 maart 2019 om 20:59
Amen.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 22 maart 2019 om 21:08
aanslag spanje minuut stilte
aanslag londen minuut stilte
aanslag eigen land niets schande om je kapot te schamen.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:03
Ja omdat dat echte aanslagen waren, dit is gewoon een doorgesnoven gek met een geweer zonder al teveel planning man man man wat ben jij een dramaqueen zeg !!
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 22 maart 2019 om 23:14
ik een drama queen je weet niet wat je zegt .
en ik weet heel goed waar ik over praat ik ken de dader namelijk persoonlijk.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 23:16
Uit de kliniek neem ik aan of een andere penitiare inrichting, neem ik aan...…..
Vind ik leuk
4everfcu +5481
vrijdag 22 maart 2019 om 23:17
nee van de straat ik neem aan dat jij in zo een kliniek woont?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 23:17]
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
zaterdag 23 maart 2019 om 01:33
Kom zelf met iets fantasieloos mannentje, ik weet niet misschien doe ik iets goeds maar ik ken zon doorgesnovens stakkers niet, maar een thuglife gozer als jij kent ze natuurlijk van de straat logisch vandaar dat je verbaal ook tekort komt !!
Vind ik leuk
Johnnies +2795
zaterdag 23 maart 2019 om 08:09
Donder op hier, imbeciel.
Vind ik leuk
4everfcu +5481
zaterdag 23 maart 2019 om 09:01
ik denk dat je weinig goeds doet gezien je punten heb je weer een nieuw account moeten nemen.
maar ik ken hem idd vd straat ik ben namelijk 12 jaar taxi chauffeur geweest en dan kom je van alles en nog wat tegen.
ik at dan ook vaak een uitsmijter op het jaarbeursplein bij de diner 66 en laat die idioot zich daar nou vaak vertonen om te dealen en mensen te bedreigen maar jij weet het allemaal hoor kneusje.
hier nog een gratis tip van mij laat je opnemen hier kun je je aanmelden sterkte de komende tijd.
www.pieterbaancentrum.nl
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 09:03]
Vind ik leuk
Romarioo +872
vrijdag 22 maart 2019 om 21:24
Go go hansie we love u we do
Vind ik leuk
Tienus +1454
vrijdag 22 maart 2019 om 21:44
En dan vandaag zo’n kansloze tweet versturen.
Vind ik leuk
TheMariner +4200
vrijdag 22 maart 2019 om 21:51
Past precies bij die KNVB. Had eigenlijk niet anders verwacht. Ze leven in hun eigen wereldje waarin ze lopen te paraderen met het woord "respect" maar waarin ze het zelf niet kunnen opbrengen. Gelukkig hebben we vanavond gezien dat Nederland wél respect kon opbrengen. Respect komt uit jezelf en staat niet in protocollen.
Vind ik leuk
joodje007 +75
vrijdag 22 maart 2019 om 21:52
Als we voor elke poep en scheet een min stilte moeten houden.
Er worden dagelijks mensen neergeschoten moeten we het dan elke keer doen overdrijven is ook een kunst.
Natuurlijk is het treurig dat dit gebeurt is.
Maar een aanslag kom op zeg
Bekende van de politie gewoon justitie die nalatig is geweest die had nooit rond mogen lopen.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 22:02
Ja exact mensen reageren geheel over de top !!
Vind ik leuk
stock3 +878
zaterdag 23 maart 2019 om 15:19
Laat de volgende idioot lekker een een amsterdamse tram pakken!
Vind ik leuk
joodje007 +75
zaterdag 23 maart 2019 om 17:37
Doe maar gewoon nergens niemand word er vrolijk van
Vind ik leuk
stock3 +878
zaterdag 23 maart 2019 om 17:58
Juist van iemand met zo een naam zou je wel een beetje meer respect verwachten. Met verkeerde liedjes staan jullie als eerste te janken maar als er ergens anders wat gebeurd is er niks aan de hand!
Vind ik leuk
joodje007 +75
zaterdag 23 maart 2019 om 19:43
Lekkere vergelijking ook.
Maar moeten we voor elk iemand die dood gaat voortaan een min stilte hebben dan.
Dan mag je elke voetbal pot wel beginnen ermee.

Natuurlijk is het triest dat dit soort dingen gebeuren
Dat gun je niemand.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:03
Niet te hard roepen kraay want dat vind de KNVB niet leuk. Eerst moet er een rouw dag komen die word bepaald door de regering. Deze zelfde regering heeft er voor gezorgd dat er zo’n gek rond loopt terwijl hij een strafblad heeft van hier tot noord Korea
Vind ik leuk
Tienus +1454
vrijdag 22 maart 2019 om 22:18
Gelukkig zondag wel iemand herdenken die een paar jaar geleden overleden is
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:14
Wedden dat er straks een BOBO overlijdt er wel 1 minuut stilte wordt gehouden.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:32
Kan je vergif op innemen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:37
Knvb verdient de koude douche!!!
Vind ik leuk
Vak-DD +12870
zaterdag 23 maart 2019 om 03:59
Die kraay probeert weer goedkoop te scoren, wat een kwal.
Vind ik leuk
Reddevil +442
zaterdag 23 maart 2019 om 10:11
Wij zijn alleen 1 minuut stil als er in het buitenland iets is gebeurd!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws