Telstar-comeback kwam uit het niets: 'In de rust kon ik er zeker geen klote van'

Telstar-comeback kwam uit het niets: 'In de rust kon ik er zeker geen klote van'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 23:07vr 22-03-2019 om 23:07

Telstar-trainer Mike Snoei vindt de bijzondere remontada van Telstar, dat in Den Bosch een 3-0 achterstand omzette in een 3-4 overwinning, uitstekende reclame voor zijn club. Snoei zag hoe zijn ploeg zich revancheerde voor een teleurstellend begin.

In de tweede helft repareerde Telstar binnen dertien minuten een 3-0 achterstand, waarna Terell Ondaan twintig minuten voor tijd met de vierde Velsense goal het vonnis over Den Bosch velde. "Nu ben ik ineens een wereldtrainer", grapt Snoei voor de camera van FOX Sports. "En in de rust niet, toen kon ik er natuurlijk geen klote van."

Snoei gaf toe weinig bijzonders te hebben gedaan in de rust. "Ik nam ze kwalijk dat ze een matige eerste helft speelden", legt hij uit. "Ik heb geen tegeltje uit de muur geslagen, maar we hebben elkaar wel diep in de ogen gekeken. Uiteindelijk heb ik genoten. Dit is leuk voor Telstar, geweldige PR. Daar moeten we het ook een beetje van hebben."

Plaats een reactie

Roeptoeter +19167
vrijdag 22 maart 2019 om 23:09
Deze man moet de volgende bondscoach worden.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:14
Bondscoach van Madagascar inderdaad
Vind ik leuk
RenW +5710
vrijdag 22 maart 2019 om 23:42
Overmars moet hem gelijk bellen.
Vind ik leuk
koosje +1167
vrijdag 22 maart 2019 om 23:09
gefeliciteerd
Vind ik leuk
jamesquinn +4216
vrijdag 22 maart 2019 om 23:12
Remontada?

Pfff... Kennen ze op de redactie geen Nederlands woord daarvoor?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
zaterdag 23 maart 2019 om 06:30
Dat moet blijk geven van een hoger niveau...... "ik ken een woord dat jij niet kent", lekker 🤔
Vind ik leuk
Relaxie +1105
vrijdag 22 maart 2019 om 23:13
Is een hele grote hoor die Mike!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 23:18
remontada.... een nieuw soort bier???
Vind ik leuk
rpaulp50 +14495
zaterdag 23 maart 2019 om 06:27
Verschrikkelijk.....
Vind ik leuk
NvC +9670
vrijdag 22 maart 2019 om 23:46
Telstar straft FCDB snoeihard af.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 00:30
Doelpuntje van Moreira. Gaat het dan toch nog lukken in het profvoetbal een niveautje lager.
Vind ik leuk
G.Kopf +5718
zaterdag 23 maart 2019 om 07:58
Jaja wat een stunt, ook een beetje geluk bij het eerste Telstar doelpunt natuurlijk.
Maar wel weer heel fijn en 4 overwinningen op rij :)
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:18
Bedankr dat jullie FCDB pakken ;), gaat mijn clubbie op 5 punten komen van ze
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:28
Play-offs wordt Den Bosch - Go ahead en Idd met 5 punten voor mogen jullie eerst uit. Dat is zeker een voordeel.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:31
Staat nog niet eens vast
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:32
Nee klopt maar lijkt er wel op.
Wat denk jij dan? Go ahead 2e?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:39
1 punt achter sparta, dus denk het wel sparta draait niet lekker
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4100
zaterdag 23 maart 2019 om 10:36
T gifbekertje lijkt in den bosch nog niet helemaal leeg... Wat een negatieve spiraal daar
Vind ik leuk
Enw02 +684
zaterdag 23 maart 2019 om 10:37
Boessen deze week op non actief
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:29
Omdat er zeven spelers geblesseerd zijn en 4 afwezig vanwege interlands de trainer ontslaan waarmee je de play-offs haalde?

Degenen die Boessen zouden moeten ontslaan zijn vd Kraan, vanaf volgende week bij Twente, of Jordania, pas vanaf volgende week officieel eigenaar.
Den Bosch en Sparta zijn zich aan het voorbereiden op de play-offs dat is OK, een 3-0 voorsprong weggeven en het publiek boos maken is niet OK.
Zo kan het niet, dat trekt Boessen zich aan en er zal ook wel wat gaan veranderen in de opstelling.
Het experimenteren is klaar.
Vind ik leuk
Enw02 +684
zaterdag 23 maart 2019 om 12:12
Je weet toch hoe het werkt in het voetbal. Na de 5-0 vorige week en deze nederlaag kan je een reactie verwachten. Na de winterstop gaat het sowieso een stuk minder. En behaalde resultaten bieden geen garantie, jammer genoeg
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 12:26
Tuurlijk werkt het zo, maar niet als je een half elftal mist.
Volgende week zijn we op Holla, vd Winde, Deijl en Bouyaglafen na nagenoeg compleet. Dan mag je wat eisen.
Marchioni, de gelegenheidsback, had schuld aan alle goals o.a. omdat hij geen Engels spreekt.
Dat kun je Boessen moeilijk verwijten. Als Boessen Marchioni en de anderen vervangers de volgende week tóch opstelt, dan zou het kunnen dat er wordt ingegrepen.
Vind ik leuk
Bromsnor +51
zaterdag 23 maart 2019 om 16:44
Dat van Jordania is helemaal nog niet zeker, ik heb er een raar gevoel bij, sta er niet van te kijken als de KNVB het afwijst. Dan is het over en sluiten.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:48


[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 08:48]
Vind ik leuk
Bromsnor +51
zaterdag 23 maart 2019 om 17:23
Zo te lezen weet jij wat.....?
Ik heb nergens kunnen lezen dat er wat anders aan de hand was.
Maar ik hoop dat jij gelijk krijgt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 17:24]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 17:55
Jawel dat was wel te lezen op deze site.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:29
Tja waar een belchinees al niet goed voor is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws