Emoties in De Kuip: Van Bronckhorst houdt het niet droog  bij afscheidsceremonie

Emoties in De Kuip: Van Bronckhorst houdt het niet droog bij afscheidsceremonie

Gepubliceerd: zondag 12 mei 2019 om 16:54zo 12-05-2019 om 16:54

Laatste update: zondag 12 mei 2019 om 16:58zo 12-05-2019 om 16:58

Emotionele beelden uit De Kuip, waar Giovanni van Bronckhorst zondagmiddag tegen ADO Den Haag (0-2) zijn állerlaatste duel als trainer van Feyenoord leidde. Na afloop kreeg Gio een groots afscheid. Zijn kinderen kregen een hoofdrol in de ceremonie - tot grote ontroering van Van Bronckhorst. 

Van Bronckhorst gaat de geschiedenisboeken in als meest succesvolle trainer ooit van de club. Hij veroverde onder meer de landstitel en twee KNVB Bekers. Het is nog niet bekend wat hij na afloop van dit seizoen gaat doen. 

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

zondag 12 mei 2019 om 16:58
Gio Bedankt!
Vind ik leuk
RebelVox +13425
zondag 12 mei 2019 om 17:01
Lekkere afscheidswedstrijd voor 2 grootheden, afgedroogd worden door ADO
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:04
Wat een armoedige competitie..
Vind ik leuk
kees ee +1169
zondag 12 mei 2019 om 18:12
. . een van de sterkste europese competities, zo blijkt.
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 19:54
Out Go Home!
Vind ik leuk
020west +852
zondag 12 mei 2019 om 17:04
Zeik ff lekker. Van Persie heeft toch voor de ultieme vreugde gezorgd tegen Spanje? Welk shirt je ook aan hebt, die man verdient louter applaus!!!!
Vind ik leuk
RebelVox +13425
zondag 12 mei 2019 om 17:06
Daarom!
Ik had hem een dikke overwinning met Feijenoord tegen ADO toegewenst.
Zo jammer dat hij er nu zo af moet.
[Reactie gewijzigd op zondag 12 mei 2019 om 19:42]
Vind ik leuk
Toerie +609
zondag 12 mei 2019 om 17:08
6-2 bedoel je?
Vind ik leuk
RebelVox +13425
zondag 12 mei 2019 om 17:22
Ja dit keer had het 6-2 mogen worden voor Robin en Gio.
Vind ik leuk
cj_fey +4471
zondag 12 mei 2019 om 17:53
Ach ik kan me nog een afscheidswedstrijd van jullie grootste voetbalheld herinneren.... 0-8 🙈
Vind ik leuk
Wilex +3701
zondag 12 mei 2019 om 18:04
Was uiteindelijk niet niet zijn afscheid bij Ajax.
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 18:20
Tja of gewoon een wedstrijd waarin het 0-11 werd tegen de lampjes.
Shit happens
Vind ik leuk
020west +852
zondag 12 mei 2019 om 18:53
Oef gelukkig “jong” genoeg om dit niet te hebben gezien :)
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:19
Had niet de indruk dat het afscheid minder indrukwekkend was toch?
Vind ik leuk
Ale Carrus +306
zondag 12 mei 2019 om 18:16
Ultieme vreugde lol. Had die dat maar in de WK finale gedaan. Juichen als gekken voor een overwinning in de groepsfase xD
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 20:31
Top reactie!!
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:08
Maar wel met 6-2 gewonnen van de aartsrivaal
Vind ik leuk
Wilex +3701
zondag 12 mei 2019 om 18:05
Jullie verloren ooit met 8-2 in een jaar dat je toch kampioen werd.
Val dit dus nog wel mee
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 18:21
Om er vervolgens uit te vliegen in de beker.
Maar respect voor v persie en gio trouwens
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:14
Ga lekker op je eigen topics feestvieren ipv kutten op die van ons.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2417
zondag 12 mei 2019 om 17:42
Wat jij van de week andere verwijt mbt reageren op topics van andere clubs doe je nu zelf ook. Hypocriet kereltje ben jij zeg...
Vind ik leuk
RebelVox +13425
zondag 12 mei 2019 om 18:03
Ik zit niet te kutten zoals afgelopen week, ik vind het alleen heel jammer voor deze 2 grootheden dat ze met verlies van het veld afstappen.
Dat jij zo dom bent om dit niet op te kunnen pikken kan ik ook niets aan doen en kijk es een keer in de spiegel voor je begint te spugen.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2417
zondag 12 mei 2019 om 18:05
Dan spuug ik op de spiegel?
Vind ik leuk
cody123 +312
zondag 12 mei 2019 om 17:56
😂😂😂😂 ja en ze klappen ook nog.
Vind ik leuk
kees ee +1169
zondag 12 mei 2019 om 18:09
niet leuk, maar, . . kan me nog een afscheidswedstrijd van jc, de grote herinneren ??
Vind ik leuk
S - SIDE +363
zondag 12 mei 2019 om 17:14
gio BEDANKT!!!
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 16:59
Een echte gentleman en een goed persoon. Hoop dat hij een mooie club vindt en het goed gaat doen. Good luck Gio! ❤️Je hebt er alles uitgehaald bij die club.
[Reactie gewijzigd op zondag 12 mei 2019 om 17:04]
Vind ik leuk
Evo +1224
zondag 12 mei 2019 om 16:59
Ik hou het ook niet droog Gio!!! Prachtige dag!!!!
Vind ik leuk
cody123 +312
zondag 12 mei 2019 om 18:05
ze hebben me weg moeten brengen wat slecht .pfff
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 16:59
van Bronckhorst is een lafaard, want weer stond z,n vriendje Clasie in de basis i.p.v. Kokcu.
Vind ik leuk
J Kiprich +19159
zondag 12 mei 2019 om 21:12
Wat ben je te vaak toch een lul 1e klas!
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:00
Prachtig !! Veel succes in de toekomst
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:01
Rinus,kan ik bij jou vuurwerk bestellen? Jij doet er toch niks mee.Whahahaha wie t laatst lacht,lacht t best❌❌❌⚪🔴⚪WZAWZDB
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:03
Zeg maar wat je nodig hebt maat
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:04
Een paar rood witte bloembedden.En als je toch bezig bent, plunder gelijk ff die doping kast van je favoriete club Juve.Drank hebben we al,we missen alleen dope&vuurwerk!
[Reactie gewijzigd op zondag 12 mei 2019 om 17:05]
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:08
Wil je ook de vuurkorf lenen want dan haal ik hem even leeg en zet ik hem erbij
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:09
Nee die hebbem we zelf
Vind ik leuk
cody123 +312
zondag 12 mei 2019 om 18:34
ajaxieden trollen net zo hard .afgelopen woensdag was het huilie en iedereen is tegen ons.landsbelang iegenbelang bedoelen ze deze ronde had niet gespeelt hoeven worden .
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 18:35
Is ook zo.Daarom haal ik nu ff 1 avond mn gram.uitdelen en incasseren
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:00
Pracht kerel!

Het ga je goed gio
Vind ik leuk
ficusje +3374
zondag 12 mei 2019 om 17:00
Tja verliezen is hij nu toch wel aan gewend.
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:00
Droog je tranen ook al heb je veel verdrieeeet,in de Kuip was t dit jaar allemaal net nieeeeet.
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:04
Net niet ? Volgens mij zijn ze niet eens in de buurt geweest
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:05
Tissues ruilen tegen vuurwerk?
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:08
Heb je ook tork rollen ?
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:10
Yup je zegt t maar
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:10
Dan gaat mijn voorkeur uit naar een paar tork rollen altijd handig die dingen
Vind ik leuk
BassieN +11710
zondag 12 mei 2019 om 17:22
Je kan toch ook een keer niet lullig doen?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2417
zondag 12 mei 2019 om 17:47
Ajacieden zoals jij zijn echt kut.
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 18:36
Wat loop je nou te huilen man.Jullie hebben die 6-2 toch?
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2417
zondag 12 mei 2019 om 18:41
Zijn gewoon 3 punten, denk je nou echt dat ajax zo belangrijk is dat we nog steeds de polonaise lopen na die 6-2.

En wat heeft die 6-2 eigenlijk te maken met het feit dat jij kut bent?
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 19:36
⚪🔴⚪😘😘😘
Vind ik leuk
cody123 +312
zondag 12 mei 2019 om 19:04
het was al gespeelt maar geef dan alles voor de supporters.schande
Vind ik leuk
cody123 +312
zondag 12 mei 2019 om 19:41
5 jaar geleden schaam je en nog met competitie aanpassing in het voordeel van ajac.
Vind ik leuk
SjakieNYC +294
zondag 12 mei 2019 om 17:00
Beetje gekke kwalificatie om door die twee bekers de beste trainer ooit te zijn....
Vind ik leuk
buddha +11137
zondag 12 mei 2019 om 17:15
Lezen schijnt een probleem te zijn voor je. Er staat SUCCESVOLSTE. Degene met de meeste prijzen gewonnen met Feyenoord onder zijn leiding. 2x de beker, 2x de J C schaal, en 1x kampioen. En als niet 1 trainer meer prijzen heeft gepakt met Feyenoord, dan is Gio de succesvolste.
Vind ik leuk
SjakieNYC +294
zondag 12 mei 2019 om 17:37
Jawel maar dat voor een club met Europa cups...laten we nu niet doen alsof de Nederlandse beker gelijk staat aan bv. de UEFA cup...
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +2417
zondag 12 mei 2019 om 17:49
De MEESTE prijzen niet de dikste, eerst verkeerd lezen daarna verbeterd worden en het vervolgens nog niet snappen😂👏
Vind ik leuk
SjakieNYC +294
zondag 12 mei 2019 om 23:29
Ik snap prima wat er staat...ben het simpelweg niet mee eens (meeste prijzen =/ succesvolste imo)....maar goed; als jij hem als de meest succesvolle coach wilt zien, ga je gang...
Vind ik leuk
Mr bien +10809
zondag 12 mei 2019 om 17:01
Dat is een lokaal huil buitje in Brabant is het noodweer qua huilbuien
Zowel NAC als Psv
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:01
Van Persie wil geen afscheidswedstrijd. Krijg je zo'n zaadpot.

Kut voor RvP en Gio.
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:02
Gio komt wel weer op z'n pootjes terecht. Succes met je nieuwe uitdaging
Vind ik leuk
Johan59 +1586
zondag 12 mei 2019 om 17:04
Je noemt je eigen trainer een verrader wat voor een ellendig stuk vreten bij jij dan?
Vind ik leuk
voetbal@com +1577
zondag 12 mei 2019 om 17:04
Gio fantastische voetballer / trainer.

Vind ik leuk
ArieBombarie +44142
zondag 12 mei 2019 om 17:04
Je zou haast vergeten dat er in de periferie ook nog gevoetbald werd.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +7021
zondag 12 mei 2019 om 17:12
Is dit nodig zielig stuk vreten? Ga lekker feest vieren joh loser
Vind ik leuk
ArieBombarie +44142
zondag 12 mei 2019 om 17:23
Thanx voor de felicitatie.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +7021
zondag 12 mei 2019 om 18:17
Als je niet zo laag had gereageerd had je die van me kunnen krijgen
Vind ik leuk
Il Gordo +22261
zondag 12 mei 2019 om 17:21
Ja, pauper provincie.
Vind ik leuk
Smithsonian +46411
zondag 12 mei 2019 om 17:34
Gefeliciteerd arie. ;).

Vind ik leuk
Toes010 +1728
zondag 12 mei 2019 om 17:05
Toch wel bijzonder dat een aantal Ajacieden weer vervelend moet reageren. Niet doen, ga lekker het kampioenschap vieren, gefeliciteerd bij deze.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6435
zondag 12 mei 2019 om 17:06
Jammer van de nederlaag maar alle respect voor wat Giovanni heeft bereikt met Feyenoord, gaat een trainer hem niet snel meer nadoen.

Heel veel succes met wat jullie nog gaan doen gio en robin heb heel veel genoten van jullie tot aan het eind.

Ik kijk weer uit naar jullie volgende uitdagingen en prestaties.
Vind ik leuk
BenikBen +152
zondag 12 mei 2019 om 17:33
Denk dat met elke andere trainer Feyenoord dit jaar al een stuk verder zou zijn met inpassen betere voetballers !! Gio moet zich schamen voor wat hij heeft gepresteerd dit jaar en wat hij achterlaat ..
Vind ik leuk
Smithsonian +46411
zondag 12 mei 2019 om 17:07
Bedankt gio! Ga je goed, veel succes.
Vind ik leuk
Renelas +344
zondag 12 mei 2019 om 17:11
Mooie beelden. Gio heeft het alsnog prima gedaan bij Feyenoord.
Vind ik leuk
Nietkoeroe +7021
zondag 12 mei 2019 om 17:12
Boegbeeld❤️
Vind ik leuk
Connie Veren +5903
zondag 12 mei 2019 om 17:20
bedankt voor je besluit om te vertrekken.
Vind ik leuk
ficusje +3374
zondag 12 mei 2019 om 17:26
Precies feyenoord gaat niet beter worden met gio.tja hij wint wel van ajax.een dooie mus.
Vind ik leuk
BenikBen +152
zondag 12 mei 2019 om 17:31
Werkelijk schandalig dat spelers het niet op kunnen brengen om er een mooie wedstrijd van te maken .! Clasie Van Beek Vihlena kunnen direct door naar dr uitgang . Jullie moeten je diep diep schamen !!!! Den Haag heeft gewoon hun plicht gedaan en maakte een mooi gebaar richting Robin v Persie. .Feyenoord kan beter niet afreizen naar Fortuna want dat word helemaal niks. En als ze daar wel winnen moeten ze zich nog meer kapot schamen ! SUKKELS
Vind ik leuk
Connie Veren +5903
zondag 12 mei 2019 om 19:13
de trainer gooit een elftal de wei in die je verwacht als je tegen ajax of psv speelt. Niet als je nergens meer voor speelt en er een feestje van wil maken.
Eigen schuld dikke bult.
Vind ik leuk
Il Gordo +22261
zondag 12 mei 2019 om 17:32
Mooi, de tribune op Varkenoord wordt vernoemd naar Van Bronckhorst. Volledig terecht als je ziet wie er onder hem is doorgebroken en zich heeft ontwikkeld.
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 17:39
Dit Feyenoord moet als team hun ogen uit hun kop schamen wat een afscheid voor deze groot heden ze hadden alles moeten geven om hen een waardig afscheid te geven maar eens te meer laten ze het afweten stumpers
Vind ik leuk
cj_fey +4471
zondag 12 mei 2019 om 18:02
Sorry, maar als ik de reacties zo lees van velen, inclusief mede supporters, dan krijg ik plaatsvervangende schaamte. Iets meer respect voor Gio zou wel mogen. Man met een groot Feyenoord hart, met een prima staat van dienst. Gewerkt met, hoe je het ook bekijkt, beperkte middelen.
Vind ik leuk
kees ee +1169
zondag 12 mei 2019 om 18:07
. . beperkte middelen ?, . . valt reuze mee, . . maar toch, . .
Vind ik leuk
BenikBen +152
zondag 12 mei 2019 om 20:45
De Gio van Bronckhorst tribune ??? Tsja daar zaten ze vaak onder deze trainer. En hij stelde altijd zijn holmaatjes op Clasie Martina Vihlena van Beek.... Als hij dit seizoen meer succes had willen hebben had hij na Trencin al alles om moeten gooien dan waren we als club al een stuk verder on ontwikkeling . Wanbeleid!
Vind ik leuk
Il Gordo +22261
zondag 12 mei 2019 om 21:25
Ontzettend veel respect voor Van Bronckhorst. Vanaf Varkenoord uiteindelijk in de Engelse en Spaanse top terecht gekomen. Aanvoerder NL elftal in een WK finale en teruggekeerd bij Feyenoord terwijl-ie basisspeler was bij Barca.

Maar als trainer/oefenmeester vind ik dat er best wat aan te merken valt. Mag toch?

Overigens een mooi afscheid. Gelukkig maar. Zie je niet vaak, dat trainers zo uitgezwaaid worden.
Vind ik leuk
cj_fey +4471
zondag 12 mei 2019 om 22:51
Natuurlijk zijn er aanmerkingen te maken....
Maar lees even terug.... totaal respectloos, zelfs van medesupporters...
Vind ik leuk
kees ee +1169
zondag 12 mei 2019 om 18:05
. . bedankt gio !!!
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 18:33
Robin Bedankt!
Gio Bedankt!
Supporters Bedankt!

Met de Johan Cruyff Schaal en de legendarische zege op Ajax als hoogtepunt van dit seizoen.

Had graag nog meer hoogtepunten willen opnoemen...zijn er niet.
Dieptepunten noem je niet bij een afscheid. Zijn er teveel.

Hopelijk neemt 3/4 van het elftal ook afscheid.
De meesten kunnen wel, maar willen niet.

Volgend seizoen: Sterker Door Strijd!
Vind ik leuk
Il Gordo +22261
zondag 12 mei 2019 om 21:26
Hopelijk ook sterker door goed (minder slecht) voetbal.
Vind ik leuk
zondag 12 mei 2019 om 20:49
Deze man verdiend het om een ere plaats te krijgen in de Bestuurskamer van Feyenoord, hij heeft geroeid met de de riemen (spelers) die hij tot zijn beschikking had. RESPECT voor GIO.
Vind ik leuk
Duckhunt +97
zondag 12 mei 2019 om 21:42
Mooi afscheid voor Gio, fantastisch gepresteerd de afgelopen seizoenen.
Vind ik leuk
Panna +402
zondag 12 mei 2019 om 21:45
Ach als Ajacied vind ik Gio en Robin helden... Gaat ze goed!!!
Vind ik leuk
Farmer +15196
maandag 13 mei 2019 om 00:16
Tja....Ondanks de 0-2 nederlaag heeft men wel gewoon het respect en fatsoen om deze man een moment te gunnen....VP geeft híer ook netjes wat aandacht aan.

In tegenstelling tot het gebeuren in Groningen, waar de langstzittende Directeur uit de Eredivisie, officieus afzwaaide vanmiddag, na 25 jaar ontzettend goed werk te hebben verricht voor club, regio, en eigenlijk de competitie er bij!
Met alle respect, maar de (bij)verdiensten van Giovanni van Bronkhorst zijn niet te vergelijken met wat Hans Nijland heeft betekend.

Maar hierover meldt VP dus helemaal niks....

Nee, die zitten met hun ACHTERLIJKE kutkoppen te bedenken ''GoH, hOe MoEt hEt 200e Ajax-ToPiC gEnOeMd WoRdEn'..... Knoop in de zakdoek, en een bakje voor het kwijlen dr bij.

[Reactie gewijzigd op maandag 13 mei 2019 om 00:20]
Vind ik leuk
maandag 13 mei 2019 om 11:29
Als Ajacied bedank ik deze iconen van Feyenoord voor hun geweldige bijdrage aan het Nederlands voetbal. Jullie mogen en moeten trots zijn op wat jullie hebben gepresteerd........ Dank je wel ik heb van jullie genoten..!!!
Vind ik leuk
cody123 +312
maandag 13 mei 2019 om 18:29
bedankt GIO .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws