'FC Barcelona heeft akkoord om verdediger voor 9 miljoen over te nemen'

'FC Barcelona heeft akkoord om verdediger voor 9 miljoen over te nemen'

donderdag 16 februari 2017 om 19:26

FC Barcelona gaat zich versterken met een Colombiaans verdediger. Yerry Mina maakt de overstap naar Camp Nou, maar de vraag is nog wanneer. Dat melden Spaanse media, waaronder Sport.

Barcelona bedong een optie op de speler, toen die de overstap maakte van Independiente Santa Fe naar Palmeiras in mei 2016. Door de stormachtige ontwikkeling van Mina willen de Catalanen nu gebruik maken van de optie. De 1.93 meter lange mandekker kan voor negen miljoen euro de overstap maken. In Camp Nou wordt hij gezien als de opvolger van Javier Mascherano en Jeremy Mathieu.

Palmeiras is er echter veel aan gelegen om de 22-jarige Colombiaanse international wat langer aan boord te houden. De Brazilianen willen met Mina een gooi doen naar de Copa Libertadores en hopen op de medewerking van Barcelona. Mina zou in dat geval pas eind dit kalenderjaar naar Spanje vertrekken. Beide partijen overleggen deze week in Barcelona.

Plaats een reactie

donderdag 16 februari 2017 om 19:53
Dat is niet Mina op de foto
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:09
Een talent en geen topper. Barca heeft behoefte aan een grote naam.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:15
Dat vind ik ook wel, maar dan vooral op het middenveld of op de back posities.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:27
Zeker op rechtsback. Barca zal ook op zoek moeten naar een vervanger voor Iniesta.. Een keeper die Beyer is dan Ter Stegen en Cillessen kan ook geen kwaad.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:33
Ja de rechtsback is echt een aderlating nu. Er liep zoveel via Dani Alves.
Ter Stegen komt er wel weer denk. Al zal het nooit een Courtois worden.
Ze hadden die Hart moeten halen. Vond ik de ideale keeper voor Barca.
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 20:41
Ze hebben interesse in de keeper van Benfica. Vraagprijs is 60M! We gaan het zien..
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 13:51
Volgens mij was dinsdag goed zichtbaar dat ze behoefte hebben aan versterking op alle posities in de verdediging :P
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 15:25
Onzin.
Als ik een smerig omelet eet, zegt dat niet dat al mn ingrediënten slecht waren.
Vind ik leuk
vrijdag 17 februari 2017 om 16:49
Hele rare vergelijking dit
Vind ik leuk
donderdag 16 februari 2017 om 21:57
Waarom staat er een speler uit Ecuador en een speler uit Bolivia op die foto terwijl Mina een Colombiaan is?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'FC Barcelona heeft akkoord om verdediger voor 9 miljoen over te nemen'