Van Hanegem: De kans wordt nu wel heel groot, maar ik ga het niet zegenen

Van Hanegem: "De kans wordt nu wel heel groot, maar ik ga het niet zegenen"

zondag 19 maart 2017 om 18:28

Willem van Hanegem weigert zijn zegen te geven aan het eerste kampioenschap van Feyenoord sinds 1999. Dat doet De Kromme uit bijgeloof.

Feyenoord staat na de resultaten van zondag zes punten los van Ajax en heeft bovendien een veel beter doelsaldo dan de nummer twee uit Amsterdam. Toch wil Van Hanegem uit bijgeloof niet uitgaan van de een langverwachte landstitel.

"Dat zei ik vorige keer al voor Sparta en toen liep het ook verkeerd af. Maar het zou geweldig zijn voor al die mensen", reageert Van Hanegem bij Ziggo Sport. Met een brede glimlach: "Het gaat de goede kant op."

Hoewel hij het lot niet wil tarten, blikt Van Hanegem wel stiekem vooruit op de Coolsingel. "Daar ga ik niet staan, maar het zou geweldig zijn. Toch kun je de voorsprong ook zo weer kwijt zijn, ja toch? De kans wordt nu wel heel groot, maar ik ga het niet zegenen."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Poll

Wordt Feyenoord kampioen?

(252 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 19 maart 2017 om 18:33
Reken maar dat Willem straks ook op de Coolsingel staat.

Beste mensen, even geen Like,s of berichtjes graag want de felicitatie,s zijn niet meer om bij te houden.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 maart 2017 om 18:37]
Vind ik leuk
ttfr +522
zondag 19 maart 2017 om 18:34
Feyenoord heel goed nu nog 4 te gaan en alle 15 punten pakken en kampioen is Rotterdam in feyenoord volgende week tegen Ajax heel spannend ik denk 1-1 of 1-2 of 0-1 of heel misschien 1-2 maar Ajax niet winnen ik denk dat tenminste als jullie anders denken is dat niet erg.

Kijken of psv nog spannend kan maken om Ajax maar ben benieuwd wel spannend maar als volgende week Feyenoord wint dan is al kampioen want nog maar 3 wedstrijden spelen dan en is 10 punten verschil dus kan niet omdat er maar 3 punten verdient kunnen worden per wedstrijd en zijn nog maar 3 tenzij Feyenoord punten in mindering krijgt, wie weet
Vind ik leuk
BassieN +2502
zondag 19 maart 2017 om 18:35
Over twee weken!
Vind ik leuk
ttfr +522
zondag 19 maart 2017 om 18:36
Ja dan is ook zeker spannend maar eerst volgende week de klassieker en dan verder kijken niet verder dan 1 wedstrijd kijken heet dat anders verlies je de eerst volgende
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 18:39
Als jij volgende week de uitslag weet van de klassieker zou jij mij dan prive door willen mailen?
Want dan weet ik tenminste de uitslag al van de klassieker die op 2 april gespeeld wordt.
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:08
3-1 voor ajax ! Zet daar maar geld op in Jonguh
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:39
Het kampioenschap langste zinnen maken heb jij bij deze alvast binnen. Van harte :)
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 22:33
Kun je t nu nog een x in Nederlands doen want ik snap er niet veel van.
Nog 4 te gaan en alle 15 pt (????) pakken, volgens mij zij er na Ajax nog 6 te gaan of mis ik 2 wedstrijden?
En waarom zou Geyenoord pt in mindering krijgen?
Vind ik leuk
flipper +318
zondag 19 maart 2017 om 18:58
feyenoorders maak er een mooi feest van. jullie hebben het verdiend
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:07
Op zijn minst wordt de hele stad gesloopt want dat is hun feest als ze een drankje op hebben !
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:06
Schande van de KNVB dat juist virenha de 1-2 maakt
Vind ik leuk
zondag 19 maart 2017 om 19:27
Het doet echt zeer he? Kusje er op?
Vind ik leuk
peinke +177
maandag 20 maart 2017 om 08:16
Is dit bijgeloof of toch weer de Calimero uithangen met 6 punten voorsprong, beter doelsaldo en een meer dan prima elftal. Feyenoord wordt nu echt wel kampioen hoor, dat gaat niet meer mis. Het hele team straalt dat uit, nu de achterban nog!
[Reactie gewijzigd op maandag 20 maart 2017 om 08:17]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Hanegem: "De kans wordt nu wel heel groot, maar ik ga het niet zegenen"