Update: 'Blessure Ibrahimovic blijkt nóg ernstiger dan op voorhand gedacht'

Update: 'Blessure Ibrahimovic blijkt nóg ernstiger dan op voorhand gedacht'

zaterdag 22 april 2017 om 07:40

Zlatan Ibrahimovic komt dit seizoen hoogstwaarschijnlijk niet meer in actie. De spits van Manchester United ging donderdag in het Europa League-duel met Anderlecht lelijk door zijn knie.

Volgens Sky Sports is de blessure dusdanig ernstig dat Ibrahimovic een streep kan zetten door het seizoensslot. Bronnen van het doorgaans betrouwbare Engelse medium zeggen dat het onwaarschijnlijk is dat de Zweed nog in actie komt.

In een luchtduel kwam Ibrahimovic tegen Anderlecht verkeerd terecht. Op de beelden was te zien dat zijn knie naar binnenknakte. Het nieuws komt United erg slecht uit, want de Engelsen plaatsten zich ten koste van Anderlecht voor de halve finale van de Europa League.

Vrijdag werd United aan Celta de Vigo gekoppeld. Ibrahimovic miste dit seizoen nauwelijks een wedstrijd. Mocht de finale bereikt worden, dan is mogelijk Ajax de tegenstander. De Amsterdammers maken met Olympique Lyon uit wie de eindstrijd bereikt.

Update 22/4 7.40: Over de ernst van de blessure van Zlatan Ibrahimovic wordt volop gespeculeerd. Volgens ESPN staat de Zweed tot zeker januari 2018 buitenspel. Hij zou schade opgelopen hebben aan zijn kruisband. Wat dit voor zijn toekomst betekent, is onbekend. Ibrahimovic beschikt over een aflopend contract. United deed nog geen officiële mededelingen.

Plaats een reactie

vrijdag 21 april 2017 om 17:21
Dat lag wel in de lijn der verwachting. Desalniettemin bijzonder spijtig!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:29
Een verhaaltje voor het eten ...
Ik denk dat we straks een Facebook baby'tje kunnen kopen. Geen gehuil aan je hoofd. Dan zet je het geluid van je telefoon gewoon wat zachter. Leuk man, met je Facebook vriendjes een baby opvoeden. Kijk eens wat hij al kan?
Een pak luiers voor een euro. En dan kun je zo'n kind kunstjes leren. Zingen, DJ of voetballer.
Trainen, trainen en trainen. En ... dan verkoop je hem op z'n 20e aan Ajax in het FIFA spel. Voor 5 miljoen.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 17:54
Sorry maar ik zie niet echt het nut van deze reactie. Zwaar aan de drugs gezeten?
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:23
Nee, dat heb ik niet nodig. Ik heb zelf al fantasie zat.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 19:33
Dat blijkt ja, misschien moet je er iets mee doen ipv hier een beetje onzin uitkramen.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 07:45
Waar heb jij aangezeten om erop in te gaan dan?
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:20
Nergens aan gezeten. Waar heb jij dan aan gezeten om nog eens te reageren op mijn reactie over dit onderwerp? Wil je dat hij nog een leuk verhaaltje verteld dan kan je het gewoon vragen aan hem.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:10
Aan de drank!

Jij heb geen humor, saaie vent!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 april 2017 om 09:11]
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:56
Dit is geen onzin maar gewoon humor....waar je wel een heel klein beetje bij na moet denken.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 09:12
Denken? Daar worden ze moe van ;)
Vind ik leuk
Kuip +886
vrijdag 21 april 2017 om 17:30
Kruisbandje? Einde van z'n prachtige carriere?
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 18:41
Dat denk ik niet! Zlatan is een vechter, een doorzetter!
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 20:37
Einde carriere is precies wat ik dacht.
Vind ik leuk
Bien +1122
vrijdag 21 april 2017 om 17:49
Sterke Iba.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:35
Mooie Bien
Vind ik leuk
Gu3rilla +6389
vrijdag 21 april 2017 om 17:52
Hoe gek het ook klinkt maar hier United beter van Zlatan mist zoveel simpele kansen en vertraagt de hele aanval met Rashford is het veel sneller en beter.
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 18:25
Hij wordt ook een daggie ouder.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 18:42
Dat ligt ook gewoon aan hoe United speelt. Rashford is zeker een hele goede vervanger. Maar de buitenspelers zijn net pupillen met Lingard en Rashford. Daar komen nauwelijks goeie voorzetten.
Vind ik leuk
oke dan +1850
vrijdag 21 april 2017 om 18:45
Alleen al de uitstraling van Ibra mis je,zijn aanwezigheid op het veld is mentaal zo groot. Ibra als kapstok met Rashford-Mkhitaryan erachter kan zo gevaarlijk zijn. Helaas doet Mourinho dat nooit. De vertraging in het spel zit op het middenveld bij Fellaini.
Vind ik leuk
United +9961
vrijdag 21 april 2017 om 18:38
Poor Zlatan!!
Vind ik leuk
Truth +810
vrijdag 21 april 2017 om 18:57
De kans voor martial of rashford want ik ben ervan overtuigd dat zonder zlatan er veel sneller kan gespeeld worden !
Vind ik leuk
vrijdag 21 april 2017 om 22:15
En sneller de 4e plaats verspeeld ;-)
Dus sneller is niet altijd beter!
Vind ik leuk
Truth +810
zaterdag 22 april 2017 om 17:10
Ik zou daar zo zeker nog niet van zijn ....
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 17:34
Ga daar maar wel vanuit.United moet hopen dat het de E.L wint,die kans is best groot overigens.Via de competitie zal kwalificatie voor de C.L niet lukken.
Vind ik leuk
Truth +810
zondag 23 april 2017 om 10:28
Er zijn nog genoeg wedstrijden en zolang het mathematisch niet over is dan blijf ik geloven mss tegen beter weten in maar als supporter is dit the way
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 07:43
Echt heel erg jammer, ik zie hem stoppen nu. Als hij terug zal komen dan is hij echt een beest.
Vind ik leuk
Hoogeveen +1110
zaterdag 22 april 2017 om 07:45
Dat zou toch een domper van jewelste zijn. Een carrière, zoals die van Zlatan, beëindigd zien worden door een blessure gun je niemand
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 20:11
Ik zag hier toch echt berichten voirbij komen van 'mensen die hopen dat Guidetti zijn nek moet breken.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 07:56
Klote dit..
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:08
Echt heel sneu voor die jongen ik hoop nog wel dat hij zijn carrière voort kan zetten.
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:16
De onbreekbare toch gebroken..
Vind ik leuk
United +9961
zaterdag 22 april 2017 om 10:09
Ja dit is iets wat niet bij Ibra past!
Vind ik leuk
Zeus +2666
zaterdag 22 april 2017 om 08:27
Dit seizoen niet meer?!

Ik denk dat de kans groot is dat dit einde carrière is!
Vind ik leuk
zaterdag 22 april 2017 om 08:52
Jammer voor hem !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 22 april 2017 om 08:53]
Vind ik leuk
Teo Smith +5020
zaterdag 22 april 2017 om 09:24
Zonde. Denk dat het dan over en uit is bij united. Jammer dit gun je echt niemand.
Vind ik leuk
United +9961
zaterdag 22 april 2017 om 10:11
Ibra kennende en aan de beelden gezien te hebben deed het echt veel pijn! Hij is een harde maar je zag toch dat hij het er erg zwaar mee had.
Vind ik leuk
United +9961
zaterdag 22 april 2017 om 10:10
Hopelijk weten ze snel meer! Zou echt zonde zijn als dit zijn einde van zijn carrière zou betekenen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Update: 'Blessure Ibrahimovic blijkt nóg ernstiger dan op voorhand gedacht'