'Monaco wimpelt Engelse grootmacht af na bod van 75 miljoen euro op Mbappé'

'Monaco wimpelt Engelse grootmacht af na bod van 75 miljoen euro op Mbappé'

vrijdag 19 mei 2017 om 00:00

AS Monaco is niet van plan Kylian Mbappé te verkopen. De kampioen van Frankrijk heeft een duizelingwekkend bod van Liverpool van tafel geveegd.

Dat melden verschillende media donderdagavond. Half Europa zit achter Mbappé aan, nu de spits aan de lopende band blijft scoren. Deze week bezorgde hij zijn ploeg de landstitel. Het maakt Monaco er nog zekerder van dat de achttienjarige spits deze zomer nergens heengaat.

Dat heeft ook Liverpool te horen gekregen. De Premier League-club zou tevergeefs een bod van 75 miljoen euro hebben gedaan op het Franse toptalent. De Russische eigenaren van Monaco hebben het geld niet nodig en zijn ervan overtuigd dat Mbappé nog een jaar wil blijven.

"We doen er alles aan om Mbappé hier te houden", zegt vice-voorzitter Vadim Vasilyev tegen Canal+. "Maar het hangt natuurlijk ook af van de speler. Wij hebben het idee dat hij wil blijven." Mbappé was dit seizoen betrokken bij veertig goals van Monaco (26 goals, 14 assists).

Plaats een reactie

Bien +5959
vrijdag 19 mei 2017 om 00:10
Hij gaat mooi naar Real kan die naast zijn idool spelen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 00:12
Messi speelt toch bij barcelona?
Vind ik leuk
Bien +5959
vrijdag 19 mei 2017 om 00:16
https://www.google.nl/search?q=mbappe+ronaldo+poster&tbm=isch&imgil=gEvj_ExNncGzOM%253A%253BpLoNH1M1Cq_xPM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fcronaldodaily.com%25252F2889%25252Fmbappe-become-ronaldos-protege-summer%25252F&source=iu&pf=m&fir=gEvj_ExNncGzOM%253A%252CpLoNH1M1Cq_xPM%252C_&usg=__PPP9qURhcCdTFxoI7xqganORhgQ%3D&biw=1280&bih=694&ved=0ahUKEwir-beAvPrTAhWIY1AKHYmJBEQQyjcINQ&ei=Ih0eWavgF4jHwQKJk5KgBA#imgrc=gEvj_ExNncGzOM:
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 00:21
Dat was toen ie nog jonger was, die posters zijn allang in de prullenbak terecht gekomen!

Hij is nu wat ouder en verstandiger :D
[Reactie gewijzigd op vrijdag 19 mei 2017 om 00:22]
Vind ik leuk
Bien +5959
vrijdag 19 mei 2017 om 00:44
Ja hoor. Oke als jij het wilt vooruit:p In de prullenbak dat denk ik niet die zal nog wel in zijn huiskamer staan. Ik zie hem graag naar Real gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 05:35
Florian 1987 , juist nu hij verstandiger is geworden kiest hij voor de beste voetballer en natuurlijk voor de grootse club van de wereld.
Er is maar 1 club die hem alle prijzen kan laten winnen en dat is Real Madrid.
Vind ik leuk
Polleke +573
vrijdag 19 mei 2017 om 08:40
Ik zie Real Madrid niet snel de FA Cup winnen... :-P

Even serieus, het gaat natuurlijk om clubs als Rael Barca, Engelse grootmachten en evt een Bayern Munchen...bij al deze clubs kan hij grote Europese prijzen winnen...dus zal het van zijn eigen voorkeur (en misschien wat centjes...) gaan afhangen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 06:44
luuk de jong spelt toch bij ons p.s.v.?
Vind ik leuk
Noudyo. +8302
vrijdag 19 mei 2017 om 07:36
Ik wist niet dat Mbappé vroeger professioneel zwemmer wou worden
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 00:19
had ajax m 2 jaar geleden maar voor een prikkie gehaald.....
Vind ik leuk
Bien +5959
vrijdag 19 mei 2017 om 00:45
Als dit als dat als dit je hebt er geen kut aan. Als Robben de bal nou niet tegen de teen van Iker schoot waren we wereldkampioen jammer dat toen jammerlijk faalde in de finale dan.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 05:54
Net als Filipe Luis zeker. Daar zagen ze het ook niet bij zitten. Speelt nu gewoon voor atletico he
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 09:14
Als Liverpool dan toch veel geld gaat uitgeven dan liever Aubameyang of Cavani.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Monaco wimpelt Engelse grootmacht af na bod van 75 miljoen euro op Mbappé'