'PSV bevestigt verwacht vertrek uit Eindhoven, vermoedelijk ook exit Zinchenko'

'PSV bevestigt verwacht vertrek uit Eindhoven, vermoedelijk ook exit Zinchenko'

vrijdag 19 mei 2017 om 23:16

Siem de Jong staat niet op het lijstje van geplande versterkingen van PSV. De oud-Ajacied keert terug naar zijn broodheer Newcastle United, en wil daar voor zijn kansen gaan. Vermoedelijk trekt ook Oleksandr Zinchenko de deur achter zich dicht.

Technisch manager Marcel Brands bevestigde tegenover het Eindhovens Dagblad dat De Jong in principe niet voorkomt in de plannen van de Eindhovenaren. De Jong kwam dit seizoen op huurbasis over van The Magpies, die zijn teruggekeerd in de Premier League.

Zinchenko lijkt ook te vertrekken bij PSV, al houdt Brands de deur op een kier. PSV moet nog in gesprek met Manchester City, waarvan de Brabanders de aanvaller dit seizoen huurden.

PSV gaat zijn uiterste best doen om Marco van Ginkel in het Philips Stadion te houden. Hij werd voor het tweede seizoen op rij een half jaar gehuurd van Chelsea.

Plaats een reactie

vrijdag 19 mei 2017 om 23:46
Psv was opzoek naar een snelle vleugelspeler terwijl zinchenko vaak genoeg heeft bewezen dat te zijn alleen al toen hij er in kwam tegen pec zag je meteen dat de ploeg weer ging leven als ik psv was zou ik zinchenko toch nog een jaartje huren
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 09:34
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat Zinchenko zo weinig speeltijd heeft gekregen. Die liet in 3 kwartier tegen PEC meer zien dan Perreiro en Bergwijn samen in het hele seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 19 mei 2017 om 23:54
Klaassen naar Chelsea voor 20 miljoen plus Van Ginkelnaar ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:15
Wij hebben van ginkel niet nodig. En Chelsea Klaassen niet denk ik.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:19
Gaat niet gebeuren. Van Ginkel heeft al aangegeven dat Ajax een gepasseerd station is. Als Chelsea hem niet meer wil, gaat deze jongen naar PSV, mits de vraagprijs niet te hoog is.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:21
Gaat niet gebeuren. Van Ginkel heeft al aangegeven niet naar Ajax te willen. PSV is zijn club in NL. Als Chelsea hem wil verkopen, gaat hij naar PSV mits de vraagprijs niet te hoog is.
Vind ik leuk
14forever +6503
zaterdag 20 mei 2017 om 03:12
Van Ginkel leuke voetballer, maar.zie hem liever niet bij Ajax spelen..
Vind ik leuk
MeAgain +3305
zaterdag 20 mei 2017 om 11:19
Dit gaat over psv, waarom begin jij over Ajax? Van ginkel is al een paar keer eerder gevraagd om naar ajax te gaan maar dat wil hij niet.
Vind ik leuk
Butsbal +3373
zaterdag 20 mei 2017 om 00:19
Houdoe, niet bedankt
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:19
Siem, we weten in Eindhoven niet wat wij in coiffeursmeervoud zonder jou zouden moeten beginnen, maar we gaan het tóch proberen,

Afscheid met bloedend hart, Broedermoord in Eindhoven.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 mei 2017 om 00:21]
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 00:41
Stuur een kaartje !!
Vind ik leuk
Wouta80 +221
zaterdag 20 mei 2017 om 01:11
Ajax wilde hem niet daarom ging hij naar PSV. Logisch ook was weg en genoeg betere spelers. Daarnaast wilde hij graag met zijn broer samen spelen. Wel erg ironisch dat Luuk vervolgens zijn slechtste seizoen ooit speelt.
Vind ik leuk
Sazzz +7496
zaterdag 20 mei 2017 om 08:10
Niet vervolgens. Siem was geruime tijd niet inzetbaar en ook toen speelde Luuk bagger.
Vind ik leuk
frank1971 +1631
zaterdag 20 mei 2017 om 01:17
De Jong wil bij NU voor zijn kansen gaan. Nou, veel succes dan al heb je daar weinig kans van slagen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 06:18
Ik denk dat Pvs ,Willems, guardado, propper Luc de jong moet laten gaan. Haal Haps, amrabat en ayoub. Verder zou ik st Justine ophalen . En proberen Huntelaar en berghuis te kopen. Dan is de selectie naar mijn gevoel goed in balans en zijn het directe versterkingen.
Vind ik leuk
zaterdag 20 mei 2017 om 06:26
Dan zou ik toch eerder gaan voor: Haps, Baker, Unal, Rashica.
Vind ik leuk
Sazzz +7496
zaterdag 20 mei 2017 om 08:11
Kopen kopen kopen
Vind ik leuk
cheeks +1012
zaterdag 20 mei 2017 om 11:00
En het mooie is dat ajax de afgelopen 5 jaar meer spelers heeft gekocht dan PSV.....
Vind ik leuk
Sazzz +7496
zaterdag 20 mei 2017 om 20:16
En toch staat er veel jeugd in Ajax 1
Vind ik leuk
cheeks +1012
zaterdag 20 mei 2017 om 11:16
Mbt spelers uit de Nederlandse competitie zijn alleen Amrabat en Unal versterkingen. Unal is te duur en Amrabat niet nodig vanwege Rigo en Lundqvist die vanuit jong PSV doorschuiven. Haps, st Juste etc, hebben niet het niveau wat je moet nastreven. Wijndal van AZ wordt vele malen beter dan Haps. Prioriteit zijn een rechtsbuiten en mocht Veltman blijven dan vol voor Tete gaan.
Vind ik leuk
pinkelman +2417
zaterdag 20 mei 2017 om 12:21
Oleksandr Zinchenko is toch dat spelertje waar de Mos destijds zo'n groot talent in zag?
Luuk de Jong, Pereiro, Locadia, Bergwijn, Ramselaar, Willems, Isimat...
Met alle respect begrijp ik niet dat men de selectie van PSV als het beste van de eredivisie ziet, ik denk dat Utrecht op dit moment zeker niet minder is. Als je met de begroting van PSV mag werken levert Brands eerlijk gezegd niet zo'n denderend werk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 20 mei 2017 om 12:22]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'PSV bevestigt verwacht vertrek uit Eindhoven, vermoedelijk ook exit Zinchenko'