'Tweede superdeal PSG in stroomversnelling: 170 miljoen voor Mbappé'

    'Tweede superdeal PSG in stroomversnelling: 170 miljoen voor Mbappé'

    donderdag 17 augustus 2017 om 18:05

    Heet nieuws uit Monaco. Supertalent Kylian Mbappé maakt vrijdagavond géén deel uit van de wedstrijdselectie voor het competitieduel met FC Metz. De aanvaller van AS Monaco is niet geblesseerd. Franse media schrijven dat een transfer steeds dichterbij komt. 

    Paris Saint-Germain wil er alles aan doen om Mbappé (18) voor het sluiten van de transfermarkt aan de selectie toe te voegen. Nadat de grootmacht uit Parijs eerder deze maand al 222 miljoen euro op tafel legde voor Neymar, zou PSG nu zo'n 170 miljoen euro hebben gereserveerd voor de achttienjarige international van Frankrijk. 

    Afgelopen week zat Mbappé op de bank tijdens het competitieduel met Dijon (4-1 winst). Nu ontbreekt het wonderkind dus volledig. Eerder deze zomer werden ook onder meer FC Barcelona, Real Madrid, Manchester City en Arsenal gelinkt aan de tiener. 

    In 2016/17 beleefde Mbappé zijn grote doorbraak bij Monaco. Hij werd kampioen met de club en scoorde in 29 competitieduels vijftien keer. 

    Poll

    Gaat PSG de Champions League winnen met Neymar en Mbappé?

    (1763 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mo +11248
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:07
    'Wonderkind'. Ook een VP-woordje
    Vind ik leuk
    kevin512 +260
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:09
    Inderdaad, En super en megatalent kennen ze ook maar al te goed hier. Zovaak al gebruikt dat op elk "talent" het word geplakt
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1045
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:31
    Ik ben zelf een irreëel insane talent. Wisten jullie dat?
    Vind ik leuk
    HveenLFC +4666
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:45
    Ja da wist ik.
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:15
    Dat weten we toch Knorrenboefje.
    Vind ik leuk
    Aal +20035
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:10
    Voetbal is amper nog leuk te noemen met al die bedragen! Commercie is alles en sportief is er niets meer aan.
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:15
    Misschien minder druk maken om de bedragen? En gewoon voetbal kijken..
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +9773
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:12
    ... is LYRISCH over WONDERKIND... staat te boek als MEGATALENT

    aldus het gemiddelde VP topic over Mbappe
    Vind ik leuk
    Mo +11248
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:38
    Laten we 'enorm potentieel' niet vergeten
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:16
    Laten we de ''nieuwe'' Messi en Neymar's (of welke andere willekeurige sterspeler) niet vergeten...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Beulen +1083
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:15
    Championship manager 2000/2001 (ja zo werd dat vroeger nog genoemd, inmiddels football manager) kende al wonderkinderen.
    Vind ik leuk
    sphynx +856
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:06
    Wel de leukste versie, nieuwe patch erover en gaan :)
    Vind ik leuk
    Sjaakhaak +2353
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:17
    Bosz' anders ook wel.. die heeft aardig wat teams ondertussen.
    Vind ik leuk
    United FC +12265
    donderdag 17 augustus 2017 om 20:18
    Wist je al dat Dortmund van Bosz was?
    Vind ik leuk
    oke dan +4043
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:09
    Wordt deze transfer dan ook via een zogenaamd sponsorship gehaald. Gewoon 400 miljoen voor 2 spelers,de gekte is nog lang niet over daar.
    Vind ik leuk
    Robbie 0346 +2490
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:11
    als het goed is hebben ze hun budget nog aangezien neymar door de olieboeren betaald is
    Vind ik leuk
    Sanders +3281
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:38
    Man man man hoe gaat zo'n jong met 2 benen op de grond blijven als er overal zulke berichten staan.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:20
    dan is die 50 miljoen die Marcie vraagt maar en schijntje. Dit gaat nergens meer over.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:11
    Geen geld
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +1836
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:15
    Goede voetballer, staat buiten kijf. En ook knap om in je eerste seizoen 15x te scoren. Maar overall gezien is dat toch niet veel? Veel te veel geld. Ik denk echt dat als Martial 2 jaar jonger was hij in deze positie had gezeten. Was hij dan 170 miljoen waard geweest? Dat Monaco lacht zich echt de ballen uit zijn broek...
    Vind ik leuk
    3ismo +2916
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:26
    dat denk ik ook! die harken zo veel geld binnen niet normaal!!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:27
    Zoveel maakte castaignos er ook op 16/17-jarige leeftijd. Wel in NL natuurlijk ;-).
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:16
    Tuurlijk! Fc Maffia maak het voetbal maar kapot met die Sjeik eigenaren...niet goed dit.
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:18
    en is zo'n speler van die leeftijd zoveel geld waard? Idioten zeg.
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2892
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:19
    Je was nogal stil op de topics over de Spaanse supercup...
    In jouw woorden, muy malos!!!!
    Ik verwacht dit seizoen meer van Cambuur!
    Vind ik leuk
    goedemorgen +2892
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:16
    PSG heeft de prijs voor meest ongeloofwaardige club met overmacht gewonnen dit jaar.
    Wat een zielige club is dit zeg, het begon met Chelsea ( die het eerlijk gezegd nog enigszins netjes doen ). Man City en United ( als je zoveel geld uitgeeft en niet eens de halve finale van de Champions League haalt moet je gewoon wieberen als technisch directeur).
    Vind ik leuk
    Liwwadder +3977
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:18
    helemaal eens!
    Vind ik leuk
    3ismo +2916
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:30
    die arabieren zijn wel beter dan die russen en chinezen hahaha die maak je gewoon echt beter en smijten met geld! van die kaliber zijn ze van mij welkom!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:17
    Hier moet iets tegen gedaan worden..
    Vind ik leuk
    Nashua +6673
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:18
    PSG gaat het komende CL seizoen in ieder stadion uitgefloten worden.

    Deze club staat definitief te boek als dé club die het voetbal definitief financieel om zeep geholpen heeft.
    Vind ik leuk
    Drobtine +2392
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:30
    Foutje in onze denkwijze FFP betekend Financial Foul Play
    Vind ik leuk
    Christiano +1112
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:33
    170 miljoen, geen geld. Dat verdient de eigenaar van PSG waarschijnlijk in de tijd dat hij zijn reet afveegt.
    Vind ik leuk
    za3koffie +300
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:36
    Zou leuk zijn man. Word echt een topteam!!
    Vind ik leuk
    Nick Kools +12661
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:41
    Betaal je gewoon even 400 miljoen om 2 (!!!) spelers te kopen.
    Ronduit belachelijk.
    De UEFA moet zich kapot schamen met hun zogenaamde financial fairplay!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134869
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:43
    Barca kan anders ook wel wat vers bloed gebruiken willen ze deze competitie nog ergens aan mee willen doen voor de hoofdprijzen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Hesses +911
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:44
    2 zwaluwen maakt nog geen zomer
    Vind ik leuk
    Vak-DD +10941
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:48
    F.F.P. ?
    Vind ik leuk
    kaazelien +2349
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:48
    Laat het voetbal lekker klappen en de toppertjes in het achtertuintje van de sjeik of chinees een balletje hooghouden.
    Vind ik leuk
    KrommeTop +22
    donderdag 17 augustus 2017 om 18:58
    18 jaar 170 miljoen.
    2 spelers circa 392 miljoen.
    Mijn cluppie verkoopt Marengo voor 42.500 euro hahaha.

    Zo scheef liggen de verhoudingen ondertussen.
    Het voetbal gaat kapot en ga niet vertellen dat die spelers dit waard zijn.

    Engeland dit jaar 5 ploegen CL en wij al blij als er 3 ploegen Europees voetbal spelen.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3094
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:08
    Dan moet je er ook nog bij vertellen dat hier clubs omvallen bij 3 ton schuld...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:00
    Uefa treed nu op het voetbal is al genoeg kapot gemaakt door Arabieren die denken dat zij alles kunnen kopen. Dit gaat dan ook op de legale manier van transfereren van spelers .
    Vind ik leuk
    Het Brein +3094
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:07
    Dit is echt volgens het FFP schier onmogelijk!! Dit kan niet! UEFA grijp eens in...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10407
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:25
    Ambassadeur nr 2 voor het WK 2022 ;-)
    Vind ik leuk
    Gabs +220
    donderdag 17 augustus 2017 om 23:52
    Nope. Psg heeft nog altijd een budget aangezien Ney gehaald werd via een omweg. Verder zal de transfer van Draxler ook iets opleveren.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7173
    donderdag 17 augustus 2017 om 19:26
    Wat een bedragen moet niet gekker worden
    Vind ik leuk
    klaas +177