'Meerdere clubs willen Zoet hebben; PSV bepaalt vraagprijs voor doelman'

'Meerdere clubs willen Zoet hebben; PSV bepaalt vraagprijs voor doelman'

vrijdag 18 augustus 2017 om 23:35

Het Eindhovens Dagblad weet dat Crystal Palace niet de enige partij is die geïnteresseerd is in Jeroen Zoet. De doelman van PSV staat op het verlanglijstje van meerdere Europese clubs.

Het ED meldt dat naast het Palace van Frank de Boer ook Watford in de markt is voor Zoet. Uit Portugal is Benfica concreet voor de Oranje-international. De Portugezen hopen Zoet voor ongeveer vijf miljoen euro over te nemen, maar dat is voor technisch manager Marcel Brands op dit moment onbespreekbaar. PSV wil pas praten over een transfer als er rond de tien miljoen euro geboden wordt. Naast de drie genoemde clubs, zijn er meerdere partijen die hem op het lijstje hebben staan. Het gerucht dat De Boer Zoet naar Palace wil halen, deed Brands direct af als onzin.

Als PSV erin slaagt om Zoet deze periode binnenboord te houden, dan is een contractverlenging volgens het Eindhovens Dagblad realistisch. Zijn huidige verbintenis loopt tot de zomer van 2019. Bij een contractverlenging is het mogelijk dat PSV op het gebied van transfers en prijzen afspraken maakt met Zoet.

Poll

Moet PSV Zoet laten gaan?

(1752 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 23:40
Strik erom
Vind ik leuk
Harrie82 +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:41
Watford, ruilen met Gomes en 5 miljoen.
Oh laat die held weer terug keren in Eindhoven, wat zou dat prachtig zijn.
Gomes en Room uit laten vechten als eerste keeper.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 23:42]
Vind ik leuk
Bizzy +4535
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:44
Slecht plan. Ben niet vergeten hoe Gomes vertrokken is uit Eindhoven. Daarnaast verdiend Room een eerlijke kans bij PSV. Je hebt ook nog Koopmans en Jurjus.
Vind ik leuk
Harrie82 +2052
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:45
Nee dat klopt, maar dat heeft ook met andere zaken te maken. Deze man wil ik wel in genade nemen. Wat een held blijft het.
Vind ik leuk
John040 +188
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:46
Het gaat om dit seizoen hebben geen Koopmans tit winterstop en geen Jurjus. En ik vergeet ook niet wat Gomes voor PSV heeft betekend en voor alle spelers.
Vind ik leuk
MeAgain +3303
zaterdag 19 augustus 2017 om 01:25
Documentere eens kijken over gomes. Hij heeft daar heel veel spijt van en zou heel graag nog bij psv willen zitten
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 06:22
Koopmans is een pannenkoek en misschien kunnen jullie Kezman ook gelijk terug halen??
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 06:23]
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:31
Jan Rekers ,dat was de oorzaak,die is verleden tijd
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:09
Hoe mooi dat ook zou zijn, het is kapitaalvernietiging. Hem 1 miljoen per jaar moeten geven voor die 2 jaar misschien nog.... begrijp me niet verkeerd, ik wil heel graag dat hij weer naar PSV komt maar wel als keeperstrainer misschien.
Vind ik leuk
Bizzy +4535
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:43
Voor Nederlandse begrippen een uitstekende keeper. Voor 5 mil kunnen de Portugezen lekker aan de piri piri blijven.15 mil lijkt mij realistischer. De speler in kwestie is 2x kampioen geworden, heeft CL ervaring en is daarnaast Oranje international. Die ga je toch niet voor een appel en een ei weg doen.
Vind ik leuk
Jozef +17802
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:52
Moeten jullie ook niet doen. Ik heb namelijk niet de stellige indruk dat Zoet per se weg wil. Dat op zich is natuurlijk een best belangrijk gegeven...
Vind ik leuk
Bullet +1269
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:00
15 miljoen is niet heel realistisch voor een doelman. Zeker niet als er clubs komen die niet in de top spelen, of clubs uit de PL.
Vind ik leuk
John040 +188
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:44
Minstens 15 miljoen en goede vervanger die er meyeen staat anders nooit verkopen
Vind ik leuk
Utca030 +1179
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:44
10 miljoen peseta's zeker
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:45
laat benfica maar schuiven.... verdienen genoeg aan de verkoop van hun spelers...
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:52
Precies 40 miljoen ontvangen voor ederson . We zitten in een zetel. Al was hij vorige week de reddende tegen az
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 23:52]
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:50
Tien miljoen lijkt mij een reeele prijs. Weliswaar geen absolute topper, maar ook geen vliegenvanger. Heeft zich in de CL zeker bewezen maar heeft ook zwakke momenten. Al met al een redelijke keeper, in deze gekke markt is tien miljoen een redelijke prijs. Met Room hebben ze een redelijk ervaren vervanger, maar een jong talent zo er dan wel bij moeten. Ik zou gaan voor Predrag Rajkovic.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:51
Hahaha watford en 5 miljoen
Vind ik leuk
Lurton +1468
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:37
PSV moet Zoet laten gaan. Hij straalt de grijze periode in Intevieuws uit.

Vernieuwing daar is PSV aan toen.
Vind ik leuk
Lukas27 +246
zaterdag 19 augustus 2017 om 00:39
Zeker als je Room achter de hand hebt! Een hele grote strik erom en volgend jaar geld verdienen door Room naar het buitenland te laten gaan!

Jurjus terughalen als tweede keeper en een goede nieuwe eerste keeper (Padt) terughalen! Lijkt me een mooie opbouw:)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 19 augustus 2017 om 00:40]
Vind ik leuk