Update: Brands reageert razendsnel op Zoet-gerucht: Onzin

Update: Brands reageert razendsnel op Zoet-gerucht: "Onzin"

vrijdag 18 augustus 2017 om 20:17

Frank de Boer kan de keepersproblemen bij PSV een stuk groter maken. Crystal Palace wil namelijk serieus werk maken van de komst van Jeroen Zoet. Dat meldt de NOS.

Zoet en Crystal Palace worden al een tijdje aan elkaar gelinkt, maar nu meldt ook de NOS dat de interesse van De Boer in de Oranje-doelman serieus is. Een vertrek van Zoet zou een flinke aderlating zijn voor PSV. De Eindhovenaren zagen Remko Pasveer naar Vitesse vertrekken, verhuurden Hidde Jurjus aan Roda JC en moeten het tot 2018 doen zonder Luuk Koopmans. Laatstgenoemde doelman moet een schouderoperatie ondergaan.

Als De Boer er daadwerkelijk in slaagt om Zoet naar de Premier League te halen, dan heeft trainer Phillip Cocu alleen nog Eloy Room over. In dat geval schuift de van Vitesse overgekomen doelman door en zal er een jeugdkeeper aan het eerste elftal moeten worden toegevoegd.

Update 20.15: Marcel Brands reageert razendsnel op het gerucht rond Zoet. De technisch manager van PSV geeft aan dat het bericht niet klopt. "Onzin", zo laat hij weten aan het Eindhovens Dagblad.

Poll

Is Zoet goed genoeg voor Palace?

(756 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 18 augustus 2017 om 20:06
Keepers zat toch in NL? Lamprou? Overmars wil wel ...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 20:07]
Vind ik leuk
Paul1982 +6738
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:12
Elk bedrag boven 1500 euro wordt geaccepteerd ;-)
Vind ik leuk
robery +2538
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:16
1500? Nog best pittig eigenlijk voor PSV nu Europees voetbal een jaartje is uitgesteld.
Vind ik leuk
NederBelg +1086
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:30
Zie europees voetbal maar eens te halen met de grootst club van nederland.
Anders worden jullie de 2e verzaker dit seizoen.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 03:03
Jullie blijven de 1e verzaker
Vind ik leuk
NederBelg +1086
zaterdag 19 augustus 2017 om 09:21
Beter dan de 2e. Dan heb je een slecht voorbeeld gehad.grote mond erna. En doe je hetzelfde. :-/
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 10:54
Een beetje zoals het Rostov verhaal van afgelopen seizoen bedoel je?:)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:51
@Robery: Het ging uiteraard over die Lamprou van jullie... opletten aub. Zoet moet 15.000.000 opbrengen...
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 21:52]
Vind ik leuk
robery +2538
zaterdag 19 augustus 2017 om 08:20
"Jullie"? Ben geen Ajacied maat. ;) Ben nog steeds een beetje cynisch vanwege het feit dat we Europees voetbal moeten missen. Zoet vind ik helemaal niet slecht, hij had alleen een minder jaar. 15 miljoen is hij zeker waard maar de waarde verminderd als men niet presteert.
Vind ik leuk
zaterdag 19 augustus 2017 om 12:29
Ach so.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:06
wie Zoet is krijgt lekkers....
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:12
Wie stout is de roe
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:52
Wie stout is Lamprou!!!! :-)
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:29
Zoet, Room, Koopmans,... Het wordt een heuse bakkerij hier.
Vind ik leuk
Senna +5656
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:14
Appelroomtaart.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:53
Ze gaan als Zoete broodjes.....
Vind ik leuk
Harrie82 +2435
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:07
Dan zal Brands wel in Groningen aankloppen voor Sergio Padt. Dan heb je 2 goede keepers die het gevecht met elkaar aan kunnen gaan voor de plek onder de lat.
Vind ik leuk
Kevindo +340
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:16
Ik deel jouw mening dat het twee goede keepers zijn. Echter vind ik ook dat zowel Padt als Room geen keepers zijn met 'Europese uitstraling'. Uiteraard weet ik ook dat PSV dit seizoen niet Europees spelt, dus voor dit seizoen zal het geen probleem zijn. Normaliter zou het toch zo zijn dat zowel Padt als Room een uitstekende tweede doelman is voor PSV, maar niet meer dan dat.
Vind ik leuk
Harrie82 +2435
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:52
Klopt, maar haal maar eens een betere keeper en Jurjus is er nog niet klaar voor.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:16
Hoop je...
Vind ik leuk
Manus +390
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:08
Dit is nog eens jeugd de kans geven;)
Vind ik leuk
Santi +17498
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:10
Room wordt nu eerste keeper en vervangt zo 3 jeugdopties (waarvan 1 al lang in de basis speelt dus niet meer jeugd is)

Vind ik leuk
Quareck +2981
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:11
De keeper uit de jeugd is geopereerd en komt dit jaar niet meer in actie
Vind ik leuk
Manus +390
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:12
Koopmans bedoel je? Of bedoel je degene daarachter ook al? De A1 Heeft toch ook wel een keepertje klaarstaan voor de bank van het eerste?
Vind ik leuk
Quareck +2981
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:56
Ja zeker wel, maar met het wegvallen van Koopmans en zoet lijkt het me toch handig om buiten room en een jeugdkeeper nog een derde te hebben! 3 keepers is de standaard denk ik
Vind ik leuk
Santi +17498
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:09
Wat een klootnieus. Hoop dat als dit werkt dat Watford zo lief is en ons Gomes schenkt. Die mag nog wel een jaartje komen. Clubheld!

Maar volgend jaar ook al een probleem nu . We hebben geen keepers! Room is niet waar je naar moet steven. Jurjus is de vraag of hij het redt ,hop van wel.
Maar dit is een aderlating. Hoop dat zoet blijft
Vind ik leuk
robery +2538
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:17
"Schenkt"...? Hahaha... zou eel echt mooi zijn zo'n gebaar.
Vind ik leuk
Santi +17498
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:18
Tegen een zacht prijsje natuurlijk of een huursom van weet ik veel 5 miljoen.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:19
5M? Is Gomes inmiddels niet aardig op leeftijd geraakt?
Vind ik leuk
Santi +17498
vrijdag 18 augustus 2017 om 23:22
Ja, maar nog van grote waarde voor Watford.
Vind ik leuk
Senna +5656
vrijdag 18 augustus 2017 om 21:17
Zoet is een matige keeper niet slecht maar zeker niet goed.
Maar wel leuk voor hem als hij naar Engeland kan gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:10
Hopelijk gaat Zoet naar CP. ik vind het sws dom dat psv hals overkop gaat handelen op het begin van het seizoen waardoor ze nu een tekort hebben!
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:17
Jurjus moest eredivisie minuten gaan maken. Dat kon niet bij psv.

Pasveer wou geen 2e keeper meer zijn, en was ook bij een vertrek van zoet geen 1e keeper geworden.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:22
Als psv even had gewacht was dit allemaal niet gebeurt denk ik
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:30
Hoezo niet?
Pasveer wou/moest weg.
Jurjus was verhuur bedoeling.
Dat staat los van eventuele verkoop van zoet.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:32
Dat snap ik, maar als brands wist dat er belangstelling was voor Zoet had hij 1 van de 2 niet laten gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:35
Denk alsnog beide weg. Ze waren beide niet 1e keeper geworden, en 2e keeper was geen optie
Vind ik leuk
Quareck +2981
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:13
Ik zie het als volgt: zoet brengt nog wat miljoenen op, room wordt eerste keeper, psv huurt ergens een keeper voor een jaar, volgend jaar mogen jurjus en room het uit gaan maken.. dus een probleem wordt het niet denk ik..
Vind ik leuk
Utca030 +2204
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:14
Ben niet zo onder de indruk van zoet waarom heeft de boer ruiter niet gehaald transfer vrij
Vind ik leuk
John040 +257
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:14
Als Zoet verkocht zal worden dan niet minder dan 15 miljoen anders vermoed ok dat er rellen gaan komen in eindhoven. En dat is zijn markt waarde ook en volgende week er 2 miljoen bij en in de laatste week 20 anders kan je geen goede stand in meer kopen
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:15
Verdere leegloop daar. Luuk zal ook nog wel vertrekken!!!!
Vind ik leuk
mirkoff +1896
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:18
Ook prima dat Luuk vertrekt. Heeft 2 seizoenen zijn aandeel gehad. Vers bloed is goed.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:15
Alleen voor 20 miljoen van de hand doen. Ze weten dat we een keepersprobleem hebben, dus moeten ze ook diep in de buidel tasten.

Misschien Gomes terughalen :)
Vind ik leuk
mirkoff +1896
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:16
Prima, zoet heeft het verdient om naar het buitenland te gaan. Room is een prima 1e keeper, jeugd doorschuiven achter Room.
Vind ik leuk
14forever +6829
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:29
Wil psv enige hoop op een titel houden, dan moet Zoet behouden blijven
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:39
Al is Brands nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 augustus 2017 om 20:39]
Vind ik leuk
John040 +257
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:40
Onana voor niks
Vind ik leuk
Jaonus +27
vrijdag 18 augustus 2017 om 20:45
Kopen ze toch een ander.
Vind ik leuk
vrijdag 18 augustus 2017 om 22:41
Zodra managers met dit soort uitspraken komen, weet je eigenlijk al hoe laat het is!! Twee voor twaalf
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws