Update: Ajax reageert gedecideerd op transfergerucht rond middenvelder: 'Nee'

Update: Ajax reageert gedecideerd op transfergerucht rond middenvelder: 'Nee'

dinsdag 22 augustus 2017 om 16:23

FC Utrecht-middenvelder Yassin Ayoub 'weet helemaal niets' van de vermeende belangstelling van Ajax. De NOS heeft vernomen dat de topclub uit Amsterdam een oogje heeft op Ayoub, die dit kalenderjaar in grootste vorm steekt. 

Onlangs zag de international van Marokko een transfer naar Bursaspor afketsen. Voor de camera van de NOS wordt Ayoub zondag geconfronteerd met een mogelijke overstap naar Asterdam. "Belangstelling van Ajax? Daar weet ik niets van", lacht hij. 

"Het is voetbal, weet je. Als je presteert, dan ga je opvallen. Voor mij is het nu focussen op FC Utrecht. Ik wil nu een ronde verder komen in de Europa League", vervolgt Ayoub zijn verhaal. 

Of hij een transfer naar Amsterdam ziet zitten? "Ik heb altijd gezegd: de volgende stap voor mij zou de top-drie moeten zijn. Als dat niet mogelijk is, dan moet ik naar het buitenland. Ajax zou een mooie stap zijn, maar er is nu geen sprake van."

Update 22/8 16.23: Utrecht-middenvelder Ayoub is níet in beeld bij Ajax. De Amsterdamse club laat dat dinsdag weten aan Voetbal International. Afgelopen weken dook het gerucht op dat Ajax in de slotweek van de zomerse transfermarkt mogelijk een bod ging uitbrengen op Ayoub. Dat lijkt dus uitgesloten. 

Poll

Is Ayoub een aanwinst voor Ajax?

(5917 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 20 augustus 2017 om 20:35
Goeie speler
Vind ik leuk
3ismo +2936
zondag 20 augustus 2017 om 21:20
haal dan ook die labyad erbij dan zit je voorin ook goed! opvolger voor younes! en die labyad kan overal voorin spelen! goed doorpakken overmans!!!
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
zondag 20 augustus 2017 om 21:30
Heb je Cerny zien spelen? Opvolger van Younes is aanwezig. Linksbenige linksbuiten gaf ook 2 assists (niet uit voorzetten trouwens).
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 20 augustus 2017 om 21:33
Twee assists waarbij z'n teamgenoot nog de alles beslissende bewegingen moest maken om tot scoren te komen. Dat waren dus niet echt assists, een assist is dat wat Ziyech deed op Huntelaar, een bal waar je niet nog een paar man voor moet uitkappen.

Cerny, Kluivert en Neres zijn geen van drieeen geschikte basisspelers, ze zijn zo wisselvallig als de pest. Je kunt niet 3 wisselvallige spelers hebben en maar 1 basis kracht, want Younes is ook niet top doordat hij al een jaar geen enkele concurrentie heeft.

Ajax moet dus een buitenspeler voor de basis halen, maar ja we weten allemaal dat dat niet gaat gebeuren, want die kunnen ze niet vinden!
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
zondag 20 augustus 2017 om 22:06
Ik vind Cerny helemaal niet zo wisselvallig. Krijgt nooit de kans. Was een groot talent en had pech met zijn blessure. Nu zie je dat hij weer 100% fit is en er tegenaan kan.
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 20 augustus 2017 om 22:09
Vorig jaar heeft ie toch geen pepernoot geraakt in de wedstrijden dat hij de kans kreeg.

Had wel te maken met wat blessures waarmee hij kwakkelde, maar ook Cerny gaat een dip krijgen, want ook Cerny is nog slechts een talent.

Dat hij wel meer de kans moet krijgen ben ik met je eens, Younes heeft keihard behoefte aan concurrentie, want die heeft een jaar lang geen enkele concurrentie gehad en die leek ook niet gewisseld te mogen worden, waardoor hij stil is komen te staan in zijn ontwikkeling.
Vind ik leuk
Sil Meijer +12531
zondag 20 augustus 2017 om 22:11
Ik denk dat nog niet hersteld was aan zijn blessure. Zat vorig jaar idd in een dip, maar op de trainingen vind ik Cerny fris en scherp ogen.
Vind ik leuk
3ismo +2936
zondag 20 augustus 2017 om 22:26
dat geld ook voor neres en kluivert daar moet je niet te veel druk oo zitten en te veel van verchachten. anders moord je die jongen uit en put je hun kracht uit op jaarbasis. iemand met ervaring als labyad moet je zien als terug keer van babel of elia bij feyenoord! een jaar duurt lang je speelt veel wedstrijden je kan altijd rouleren en in geval van blesures heb je een brede bank! zou zeker die labyad ophalen voor dat het te laat is en onbetaalbaar! zijn stats bij utrecht zijn ongelooflijk!
Vind ik leuk
Garinsha +2696
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:32
ik ben er nu wel mee eens dat je mannen als kluivert beter kan laten invallen dan in de basis laat starten want het is inderdaad wisselvallig..maar wie weet wat dat opleverd.. een buitenspeler erbij zou mooi zijn.
Vind ik leuk
furgist +1452
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:23
Ja, gewoon een goeie buitenspeler. 20 miljoen voor een echte dienende buitenspeler, aub, doe et
Vind ik leuk
Gerro +3304
woensdag 23 augustus 2017 om 00:43
Verschil van inzicht.

Youness zodra hij aan de bal komt krijgt hij dubbele dekking zowel nationaal als internationaal daar zouden anderen hun voordeel mee moeten doen maar dit is vaak niet het geval.
Werkt daarnaast hard voor zijn team.
Het enige wat er echt aan mankeert is dat hij zijn eigen gecreëerde kansen niet afmaakt maar zou ie dat wel doen niet lang meer voor Ajax speelt
Vind ik leuk
woensdag 23 augustus 2017 om 00:10
Overmars is een sukkel.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:36
Goed genoeg voor Ajax?
Vind ik leuk
5697956 +1543
zondag 20 augustus 2017 om 20:40
Ajax zal hem drie wedstrijden opstellen en daarna op de bank plaatsen en ten slotte afserveren.
Vind ik leuk
yuuup +5499
zondag 20 augustus 2017 om 22:04
Ja dat is het ultieme doel van Ajax. Als hij op de bank zou komen, wat ik goed kan begrijpen, dan doet hij dat toch echt zelf.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:36
Op dit moment zou Ayoub een ongelooflijke aanwinst zijn voor het totaal niet uitgebalanceerde, en veel te lichte Ajax middenveld.
Vind ik leuk
chicken +6161
zondag 20 augustus 2017 om 20:49
Kan die mooi de lijnen uitzetten op 6, gesteund door al zijn ervaring.


Vind het geen aanwinst voor ajax. Goede speler hoor. Maar liever een gelouterd iemand voor op 6.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:51
Door het vertrek van Klaassen missen jullie gif. Ayoub brengt dat.
Vind ik leuk
chicken +6161
zondag 20 augustus 2017 om 20:54
Klopt. Maar wel iemand die ook kan stofzuigeren en meer ervaring heeft. Genoeg offensief denkende middenvelders, we hebben een verdedigende nodig.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:01
Die rol heeft hij toch best goed ingevuld tegen Zenit?
Vind ik leuk
chicken +6161
zondag 20 augustus 2017 om 21:15
Niet gezien die wedstrijd...ik ben meer voor wat extra ervaring erin. Talenten zat toch..
Vind ik leuk
12345 +89
zondag 20 augustus 2017 om 21:57
Waarom halen ze Nigel de jong niet op
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 21:57]
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:08
Hahaha
Vind ik leuk
3ismo +2936
maandag 21 augustus 2017 om 00:09
denk dat hij dat ook niet kan belopen 90min en zo veel wedstrijden en krijg je nog de vraag hoe fit is hij! zou een topper zijn voor de brede als mentor boven de groep met hunt en als de wedstrijd erom vraagt zoals vandaag hunt! maar zie in ayoub meer toekomst dan nigel! maar zou zeker blij zijn met zijn terugkeer!
Vind ik leuk
Mari +1778
zondag 20 augustus 2017 om 20:38
Goede vervanger voor Schone en bovendien is de vervanger van Zyech helaas niet meer beschikbaar. Misschien kan hij zijn trainer meenemen. trainers nemen altijd spelers mee, nu omgekeerd
Vind ik leuk
Garrie +2039
zondag 20 augustus 2017 om 20:41
Ten hag moet idd nog eens bij Ajax terecht komen! Beetje type Bosz..
Vind ik leuk
Nova +950
zondag 20 augustus 2017 om 20:57
Na Keizer direct Ten Hag aanstellen als trainer.
Vind ik leuk
Henk3 +211
maandag 21 augustus 2017 om 00:39
Ten Hag doet het goed bij Utrecht omdat hij het technische hart is. Hij doet het aankoopbeleid, en smeed daarmee een team van spelers die nuttig zijn. Bij Ajax krijgt hij die vrijheid niet. Ten Hag zijn systeem is 4-4-2, dat mag hij bij Ajax al niet spelen. Dus nee, Ten Hag gaat niet naar Ajax. Ik denk eerder rechtstreeks naar een mooie club in Duitsland of Engeland. Als Utrecht zo blijft spelen dienen die kansen zich wel aan.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:41
smeedt
Vind ik leuk
Henk3 +211
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:21
No one likes a smart ass.
Vind ik leuk
Gozert +2392
zondag 20 augustus 2017 om 20:38
Het is zeker een goede speler alleen vind ik hem hetzelfde type als Schöne en De Jong. Zou liever iemand met wat meer lengte zien.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:02
Speelt Engelaar nog?
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:43
Kramer
Vind ik leuk
vinny99 +690
zondag 20 augustus 2017 om 20:38
Heel graag.. Zeg alvast welkom terug Ayoub.
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 20 augustus 2017 om 20:53
"Welkom terug" ? Na 4 wedstrijden in de C1. Aha ik voel hier een nieuwe eigen jeugdspeler aankomen.
Vind ik leuk
vinny99 +690
zondag 20 augustus 2017 om 21:01
LOL...
Vind ik leuk
Butsbal +4312
zondag 20 augustus 2017 om 22:03
Bietje kutte he
Vind ik leuk
vinny99 +690
zondag 20 augustus 2017 om 22:14
Hou ik wel van...
Vind ik leuk
Soky21 +285
zondag 20 augustus 2017 om 20:39
Zou een prima aanwinst zijn , maar waar gaat hij spelen?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:02
In de ArenA
Vind ik leuk
yuuup +5499
zondag 20 augustus 2017 om 22:06
Dus geen aanwinst.
Vind ik leuk
pos +4740
zondag 20 augustus 2017 om 20:40
Gaat ie naar Feyenoord dan zegt Overmars dat hij niet goed genoeg is gaat ie naar Ajax dan natuurlijk wel.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 20:48
Logisch. Ajax heeft geld zat, dus als Ajax een speler van een subtopper wil hebben dan lukt dat ook.

Als ze dus niet naar Ajax gaan dan had Ajax dus geen interesse. En waarom had Ajax dan geen interesse? Ze vonden ze niet goed genoeg. Terecht of onterecht, maar dat mag toch?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:58
Larsson is 3x beter dan Younnes. dus 020 waardig. gewoon een rotsmoes en iedereen weet t. Gewoon te duur (of Mark te weinig daadkracht)maar zeg dat dan.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:03
Larsson mist een motortje, Younes heeft er wel een maar is alsnog behoorlijk langzaam, beide geen geweldenaars
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:11
scoren kan Sam iig wél. incl vrijetrappen.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:11
scoren kan Sam iig wél. incl vrijetrappen.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:12
scoren kan Sam iig wél. incl vrijetrappen.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:12
scoren kan Sam iig wél. incl vrijetrappen.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 21:29
Wat een onzin. Ten eerste voetbalt Younes al bij Ajax dus daar is de keuze niet tussen en ten twee zoekt men spelers die écht veel beter zijn, zoals die Richarlison. Op een haar na mislukt, maar als je dat niveau niet kunt krijgen dan verdient Cerny de kans want doe kan prima concurreren met Younes.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:10
succes met de zoektocht.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:01
Dat bewijzen ze met Neres. Hahaha.
Vind ik leuk
2cents +35264
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:40
Gaan jullie maar gijn door met het afschrijven van Neres. Ik vind het allemaal prima.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:20
Van de 10 acties van larson lukken er 3 en de andere 7 keer moet je er achteraan en dat hoe hij niet eens altijd.
Ik vind hem echt over gewaardeerd
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 00:10
Haha Larsson beter dan younes.. ben benieuwd of Larsson dat even kan laten zien Europees dit seizoen aangezien boetius vandaan niet veel was beetje kenmerkend voor boetius ene wedstrijd top andere wedstrijd totaal niet aanwezig buiten ze goal om
Vind ik leuk
pos +4740
zondag 20 augustus 2017 om 21:18
Normaal gesproken zou dat zo moeten zijn. Alleen had Ziyech nu ook Feyenoorder kunnen zijn. En die hadden toen nog niet zoveel poen. En ik denk dat Ajax zo'n Haps nu ook maar wat graag zou hebben binnengehaald. Ayoub zou ook weer zo'n last minute paniekaankoop zijn vind ik. Wel een goeie overigens. Ageren op transfergebied is niet echt een sterk punt bij Ajax.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 21:26
Als Ajax Haps had willen hebben had hij toch gewoon bij Ajax gespeeld? Al vóórdat Feyenoord Kongolo verkocht wist Ajax al waar het aantoe was op linksachter. Nogmaals, geld zat en dus had het Haps zo op kunnen halen. Terecht of onterecht, maar Ajax had simpelweg geen interesse.

Haps wordt in mijn ogen ook overschat, maar daar mogen jij en anderen anders over denken.

Zoals Overmars vandaag nog zei, men is al maanden bezig met een aantal spelers, ook voor de linkerkant van de verdediging. Zoals die Oostenrijker. Eerst lukte dat niet, vandaar Barac maar dat verhaal is bekend. Nu probeert men opnieuw bij Wien.

Probleem is dat het vaak te lang duurt. In die zin, op snelheid, doet Feyenoord het zeker beter. Terecht of onterecht, Ajax zoekt meer kwaliteit. Lukt dat uiteindelijk niet, dan faalt Overmars gewoon.
Vind ik leuk
Stranger +1597
zondag 20 augustus 2017 om 21:41
Wat is kwaliteit? Het moet er ook nog uit komen.
Kijk naar Vejnovic bij Vitesse een geweldenaar bij Feyenoord komt het er niet uit. Cassiera, Neres zeg het maar!
Het mooiste voorbeeld toentertijd Litmannen niet goed genoeg voor Barcalona en PSV , maar een topper bij Ajax. Ik denk dat er ook een portie geluk bij komt kijken.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 22:07
Absoluut. Maar in deze is kwaliteit toch vooral in hoeverre een speler beter is dan je al hebt of voor een vergelijkbare prijs elders zou kunnen krijgen.

Bovenal vind ik het een te rechtvaardigen keuze.
Vind ik leuk
Stranger +1597
zondag 20 augustus 2017 om 22:36
Haps is naar mijn mening veel beter dan wat Ajax er nu heeft lopen. Ga je naar een buitenlander kijken ben je al snel hetzelfde of hoger bedrag kwijt . En zoals gezegd garantie krijg je niet dat het lukt.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 22:41
Die garantie heb je met Haps ook niet, bovendien ben ik het daarin niet met je eens. Ajax is volgens mij helemaal niet bezig met een specifieke linksback. En als ze Haps hadden gewild had hij nu in Amsterdam gespeeld. ;)
Vind ik leuk
Stranger +1597
maandag 21 augustus 2017 om 08:46
De garantie heb je inderdaad niet.
Als Ajax niet met een linksback bezig is vind ik het onbegrijpelijk dat ze eerst Dijks wilde laten gaan en toen uit nood geboren hebben gehouden.
Vind ik leuk
2cents +35264
maandag 21 augustus 2017 om 08:57
Sinkgraven raakte geblesseerd en de belangstelling voor Sánchez raakte in een stroomversnelling waardoor Viergever centraal moest spelen. Dat terwijl de beoogde CV niet door de keuring kwam. Overmars vond de linkerkant met Sinkgraven en Viergever al dubbel bezet. En Keizer blijkbaar ook.
Vind ik leuk
pos +4740
zondag 20 augustus 2017 om 21:42
Vind je niet dat hij al een tijdje aan het falen is als je nu nog bezig bent met meerdere versterkingen ? En dan bedoel ik niet het feit dat Sanchez plotseling vertrekt want dat kan gewoon gebeuren.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 22:04
Zolang Sánchez er was stond de basis gewoon in de ogen van Keizer en het TH. Ik had liever een andere back gezien maar die moet wel echt beter zijn dan wat er al rondloopt. Daar kun je over discussiëren maar ik vind Haps dus ook niet beter dan wat Ajax al heeft met Sinkgraven, Viergever en Dijks. Waarbij ik niet zeg dat ze alledrie op alle fronten beter zijn dan Haps.

Dus dan miet he spelers halen voor de concurrentie/breedte of spelers die de ploeg écht significant beter maken. De tweede categorie zal het moeilijkst zijn en loopt in Nederland niet echt rond in de subtop. De eerste categorie wel, zoals Ayoub, maar ik
Vraag me af of je dat moet willen en vooral ook wie dat willen. Dat laatste geldt weer helemaal voor buitenlanders in de perfecte leeftijd van midden twintig. Dat maakt het shoppen moeilijk. Had ik het liever sneller? Ja. Had het veel uitgemaakt voor de basisploegen in de al gespeelde wedstrijden? Ik denk het niet. Keizer had z'n ploeg al staan.
Vind ik leuk
pos +4740
zondag 20 augustus 2017 om 22:27
Je vergeet dat oa Ziyech, Sinkgraven, Viergever en Dijks ook afkomstig zijn van de subtop. Significant betere spelers halen wordt op jou manier inderdaad erg lastig dan. Of Keizer zijn ploeg had staan weet ik niet maar ook hij wil er inmiddels maar wat graag een paar spelers bij. En dat is niet omdat de start van het seizoen zo lekker loopt.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 22:45
Voor de breedte wilde hij er de hele tijd al spelers bij. Dat heeft hij ook steeds gezegd.

Van de 4 die jij noemt is alleen Ziyech echt een aanwinst. De rest is typisch zo'n bij gebrek aan beter categorie dat Ajax niet naar een hoger niveau tilt. Dat weet jij ook wel. Viergever en Dijks had men nu ook nooit meer gehaald. Sinkgraven waarschijnlijk ook niet. Dat zegt genoeg.

Maar als ze niet beter kunnen vinden dan zijn ze aan een kansloze missie bezig.
Vind ik leuk
Jorchie +210
zondag 20 augustus 2017 om 22:50
Maar vind je nu zelf ook niet dat alle spelers die Feyenoord nu gekocht heeft, ook ajax goed had kunnen gebruiken? En met het geld wat ajax op de bank heeft staan hadden ze toch ook gewoon bij jullie kunnen voetballen. De categorie waar Marc in zoekt die komen echt niet naar Nederland. En dan zul je toch bij de beste uit de sub top uitkomen.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 23:00
Nee. Haps kun je over twisten hoor, maar vind ik geen versterking. Allemaal hooguit voor de breedte. Maar waarom zou je daar voor de breedte in investeren, zeker als je denkt elders beter te kunnen krijgen voor een vergelijkbare prijs?

Haps kostte meer dan Sánchez...
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 23:43
Hoewel Haps nog veel stappen moet maken is ie nu al beter dan Dijks, zowel Ajax als PSV lopen nu al weken te klooien zonder fatsoenlijke back en met een beetje pech loopt Ajax net als PSV Europees voetbal mis...
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 23:54
Onze eerste back is geblesseerd en de tweede staat centraal omdat we net onze beste verdediger hebben verkocht. Deze week zal er wel een vervanger komen.

Ter vergelijking, als Haps geblesseerd zou zijn dan had bij Feyenoord Nelom gespeeld....

Overigens is Dijks verdedigend zeker niet slechter dan Haps.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 23:21
En wat als de speler niet naar dat arrogante clubje wil?
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 23:26
Zelfs Ayoub laat blijken dat hij wil hoewel het nu niet speelt en hij onder contract staat bij Utrecht, met z'n supporters waarvan hij weet dat het gevoelig ligt. Denk je werkelijk dat Haps, Amrabat, St Juste of Larsson niet naar Ajax had gewild? Alleen Boetius had het niet gedaan.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 23:44
Amrabat weet ik nog niet zo net.. maar geloof me, niet iedereen krijgt een stijve van Ajax.
Vind ik leuk
2cents +35264
zondag 20 augustus 2017 om 23:54
Waar baseer je dat op?
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 12:03
Omdat de ene gewoon een beter gevoel heeft bij een bepaalde club dan een ander, en past qua karakter ook beter bij de ene club dan de andere.
Vind ik leuk
2cents +35264
maandag 21 augustus 2017 om 12:09
Alleen Amrabat nu net niet. Dat geldt vooral voor types als Immers, De Wolf, Pothuizen, Bosschaart, Kramer enz.

Deze generatie pleintjes voetballers wil gewoon lekker voetballen en gaan maar wat graag bij Ajax aan de slag.

Prima dat jij denkt van niet hoor, maakt verder weinig uit.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 02:45
Ook niet van psv hoor
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 11:48
Ik ben ook niet degene die dat beweerd..
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:40
Goede speler en concurrentie van de rest van de top 3 is er niet, dus...
Vind ik leuk
Filip_FCU +6507
zondag 20 augustus 2017 om 20:40
Afblijven, overigens heeft hij oprecht een slecht hart, durft Ajax dat aan na Nouri? Barac transfer ging daardoor niet door toch?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:36
@filip_fcu Klopt zeker niet wat je zegt hij is daarvoor gecontroleerd als ik het goed heb Zelfs voor geopereerd en daar kwam uit dat alles gewoon goed zat en als je kijkt naar zijn loopvermogen is er helemaal niks
Met dat hart ! Pff wat een drive gecombineerd met voetbal!
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:40
Alsjeblieft niet zeg naar Ajax, geen haat tegen Ajax, Ayoub kunnen wij niet missen!
Vind ik leuk
hans59 +173
zondag 20 augustus 2017 om 20:52
Kan je begrijpen
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:41
Koopclub
Vind ik leuk
Reem +82
zondag 20 augustus 2017 om 21:07
Verkopen doen wij ook!
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:41
Laat maar door komen

Brengt echt iets mee
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:43
Ik denk dat Ajax beter op zoek kan naar een paar capabele backs. Dan kan het middenveld gewoon aan aanvallen denken ipv continue achteruit kijken of het wel goed gaat.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:43
Ook die is te min voor Overmars.
Vind ik leuk
Bizzy +7765
zondag 20 augustus 2017 om 20:44
Geloof dat Ajax meer heeft aan verdedigers. Veltman, de Ligt , Viergever en Dijks bakken er niet veel van.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 02:51
Presteren gewoon op een fatsoenlijk niveau hoor.. heb vandaag Lukassen gezien maar die bakte er echt niks van. Net als Diks bij Feyenoord... wat een aanfluitingen
Vind ik leuk
Bizzy +7765
zondag 20 augustus 2017 om 20:45
Van Seumeren is niet gek. Ajax mag straks flink aftikken.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:53
Nou, wat is daar mis mee. Geld is er toch.
Vind ik leuk
Bizzy +7765
zondag 20 augustus 2017 om 20:56
Zou jij teveel willen betalen voor je nieuwe auto of keuken ? Ook al heb je een goede baan.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:59
Ik heb geen klagen, dank je. Ajax heeft het geld en zou dat best een beetje in de Eredivisie kunnen laten vloeien. Dat krijg je ervan als je zolang wacht he, dan kun je de boom in en terecht.
Vind ik leuk
Bizzy +7765
zondag 20 augustus 2017 om 21:02
Beste Marcel denk dat Ajax meer aan goede verdedigers heeft. Natuurlijk kan Ajax wgeld laten rollen alleen werkt het aanstekelijk. Straks moet de club voor iedere eredivisie speler de hfd betalen. Dat hou je niet eeuwig vol.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:05
Dat is één ding wat zeker is en snel ook. Sierd vertelde net dat Vermaelen vrij is, geef daar maar wat aan uit dan. Maar Ayoub mag er best bij, ik zie nog wel iemand vertrekken. Begint met een Z eindigt op yech.
Vind ik leuk
JJD +215
zondag 20 augustus 2017 om 22:36
Blijf het een belachelijk zooitje vinden dat die transfer window ondanks dat de competitie allang is begonnen nog gewoon open is.
Zo werk je competitievervalsing in de hand.
Ben die smerige actie van twente nog niet vergeten toen ze nog even snel Leroy Fer bij Feyenoord weg kochten. Niet omdat ze hem nodig hadden maar om Feyenoord te verzwakken.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 02:55
Hoezo smerig.. Feyenoord moest ook goedkeuring geven. Hadden ze ook niet hoeven te doen hoor. Voor iedere club in Nederland eindigd de transferperiode op dezelfde dag en op hetzelfde tijdstip. Niks smerigs aan, is al jaren een normale regel.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 02:52
Prima toch dat Ajax flink mag aftikken.... wij kunnen dat
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:47
Goeie speler een echte kuiten bijter,en scoorend vermogen.
Ik zou hem halen denk dat het een mooi duo is met ziyech.
Vind ik leuk
ajax1973 +1401
zondag 20 augustus 2017 om 20:47
pffff nee dankje
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:49
Die kunnen nog wel wat middenvelders gebruiken ! Wat er nu loopt is niet veel.
Vind ik leuk
Jordanees +9173
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:33
Whaha Ziyech, vd Beek, Schone, De Jong niet veel noemen haha
Vind ik leuk
Bennie498 +1075
zondag 20 augustus 2017 om 20:49
Is echt goed genoeg en veel beter als Larsson hahaha Over en Mars .
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 20:50]
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 23:02
Jij denkt dat Larsson beter is of begrijp ik je verkeerd. Feyenoord heeft met Larsson een vreselijke kat in de zak gekocht maar daar komen ze nog wel achter als die jongen een paar weken op het bankie heeft gezeten. Dan wordt ie lastig.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 00:18
en dat voor 7a8 mil je zou haast denken dat de geld bomen daar tot de hemel groeien... niet dus
Vind ik leuk
Copi +7
zondag 20 augustus 2017 om 20:50
Zouu mooi zijn voor ajax
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:51
Hiermee zijn alle problemen heel snel opgelost.
Vind ik leuk
Wolfman +105
zondag 20 augustus 2017 om 20:52
En daarna Sergi samper ,vermaelen en jordan lukaku halen
Vind ik leuk
Het Brein +2068
zondag 20 augustus 2017 om 21:38
En toen ging de wekker en presenteerde 'de kleine dwerg' Pelupessy, Bijen en Van Peppen...
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 00:21
heel reeel man...
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:54
20 miljoen minimaal moet FC Utrecht dan vragen en krijgen!
Vind ik leuk
Het Brein +2068
zondag 20 augustus 2017 om 21:37
En Bursaspor kon hem voor 1,2 miljoen halen ofzo...
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 08:51
Ja maar Ajax is misschien wel een concurrent voor FC Utrecht en dan moet je altijd meer betalen en geld hebben ze genoeg.
Vind ik leuk
Reem +82
zondag 20 augustus 2017 om 20:56
Zeker een toegevoegde waarde voor Ajax!
Hij zal niet goedkoop zijn..
Vind ik leuk
Blueman +634
zondag 20 augustus 2017 om 20:57
Niet doen, in Amsterdam kom je op de bank
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 02:58
Haha Blueman... vind je hem zo goed. Hij speelt gewoon hoor en zeker in deze vorm
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 20:57
Hij wil graag bij de top-3 spelen. Dan kan hij dus beter bij Utrecht blijven.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 21:01]
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:00
Zou niet misstaan bij Ajax maar ik hoop dat hij bij Utreg blijft .Deze jongen is te belangrijk voor Utreg om hem nu te laten gaan.En Ajax heeft genoeg middenvelders en eerder behoefte aan verdedigers.......
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 03:01
Ze willen nog twee verdedigers (backs), één middenvelder en één spits erbij hebben. Dus dat komt wel weer goed. We beginnen met Ayai Youpi Youpi hey... Ayai Youpi Youpi Hey.... maar dan in Amsterdam
[Reactie gewijzigd op maandag 21 augustus 2017 om 03:02]
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:02
Ayoub is best een goeie speler.

Toch vind ik het echt wanbeleid de laatste jaren.
Ja. Vorig jaar heeft het goed uitgepakt met Bosz (bijna de Europa League).

Maar ook El Ghazi & Bazoer kwijt en nu Tete & Riedewald. Dat zijn in potentie echt hele goeie spelers. Ok, je ontvangt een bom duiten, maar wat heb je aan duiten als je er niet iets beters van kan kopen?

Ja maar die jongens willen weg. Dat is juist het wanbeleid. Waarom willen die gasten weg? Er is er dan iets mis in het management.

Maar goed. Het seizoen is net begonnen en er kan nog van alles gebeuren. Maar toch een beetje jammer dat je weer "reperatie aankopen" moet doen.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 03:04
Die jongens wouden weg omdat ze dachten dat ze in de basis hoorden. En als je je niet kunt schikken aan het team belang dan zijn ze je liever kwijt dan rijk. Heeft niks met wanbeleid te maken maar met de houding en instelling van de spelers. De trainer bepaald en niet de speler.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:03
Het is hem gegund een stap hogerop. In tegenstelling tot veel anderen is er niets op hem aan te merken en hij zet zich altijd 120% in. Ajax zou zich in hun handen mogen wrijven met Ayoub.

Toch hoop ik dat hij het seizoen afmaakt in Utrecht. Er staan mooie dingen te gebeuren! En daar hebben we Ayoub voor nodig! Te beginnen aanstaande donderdag tegen Zenit!
Vind ik leuk
Mauritz +332
zondag 20 augustus 2017 om 21:05
Hoop voor hem dat hij slim genoeg is om niet naar die middelmaat te gaan, zou zonde wezen voor zijn loopbaan bij dat achterbakse zooitje.
Vind ik leuk
vinny99 +690
zondag 20 augustus 2017 om 21:07
En nu nog 2 backs.. Zeker een rechts back.. Veltman is dat absoluut niet
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 00:23
die is al gekocht die Colombiaan. komt die cuveas nog ?
Vind ik leuk
Mari +1778
zondag 20 augustus 2017 om 21:08
Veel postings dat de verdedigers van Ajax niets voorstellen. Kan, maar mijns inziens hebben veel clubs veel mindere verdedigers (bijv Utrecht, aangezien het over een speler van Utrecht gaat), toch zit het verdedigend goed in elkaar.
Je goed opstellen, op tijd instappen, coachen enz. Dat moet de trainer de jongens bijbrengen. Daar gaat het nu mis. Meer naar Atletico Madrid kijken
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:08
Goh wat zei ik vrijdagavond nou?? Oja vd wiel en ayoub zouden mooie versterkingen zijn (-:
Vind ik leuk
Reem +82
zondag 20 augustus 2017 om 21:14
Wat een gelucky
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:17
Echt niet... heb wel vaker van die dingen (-:
Vind ik leuk
JJD +215
zondag 20 augustus 2017 om 21:11
Ayouperde poep.
Vind ik leuk
Reem +82
zondag 20 augustus 2017 om 21:12
In plaats van Ayoub zou je Katy Windrunner kunnen halen.
Vind ik leuk
Soky21 +285
zondag 20 augustus 2017 om 21:13
als Ajax met de punt naar voren zou spelen zie ik wel een positie voor hem , met Ziyech achter de spits en 2 man daar achter . Anders zou ik niet weten waar hij zou moeten spelen .
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:20
Koopclub
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:14
Koopclub?zegt een psv er dat nu?
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 03:08
Je kunt ook gewoon een gehuurde speler aanvoerder maken... dat staat lekker tegenover je eigen spelers.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:51
Waarschijnlijk één van de meest opmerkelijke beslissingen in Eredivisie geschiedenis. :D
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:25
hij wisselt hele goede westrijden met slechte wedstrijden af als hij constant kan zijn bij Ajax zie ik hem graag komen vooral ook omdat hij best wel wat Technise bagage bezit
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:26
Hahaha, Ayoub is wel goed genoeg voor het 'grote' ajax volgens marc overmars. Raar beleid daar in adam
Vind ik leuk
Hammie +623
zondag 20 augustus 2017 om 21:28
Overmars zou zeggen geen niveau 020.

Veltman
Dijks
Viergever

Die zijn 020 waardig
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 03:09
Veltman is Eagles niveau
Vind ik leuk
furgist +1452
zondag 20 augustus 2017 om 21:30
Was die selectiefoto al gemaakt? ik hoop van wel, want Ayoub heeft een hoop goeie dingen, maar geen beste porem ;)
Vind ik leuk
Foebele +33199
zondag 20 augustus 2017 om 21:30
Hij doet het goed bij Utrecht en wij hebben echt een veel te smalle selectie, 1 talent in de basis kan, dat is Donny, maar als je dan moet wisselen en alleen Eiting of de Jong kan brengen dan wordt je er eigenlijk altijd zwakker van.

Dan is Ayoub absoluut een prima versterking, zie hem Schone nog wel uit de basis spelen, die jongen heeft sowieso niet heel veel jaar meer te gaan, dus dan is Ayoub een prima vervanger van Schone.

Haal die jongen dan alleen wel even na de Europa League wedstrijd tegen Zenit, hij gaat voor Ajax natuurlijk nooit meer mee kunnen doen tegen Rosenborg, dus dan kun je hem beter na die EL wedstrijd halen, anders ben je gewoon een lul die het Nederlandse voetbal ook nog eens een slechte dienst bewijst door Utrecht van hun cruciale speler te beroven voor een belangrijke europese wedstrijd.
Vind ik leuk
3ismo +2936
maandag 21 augustus 2017 om 00:32
hij ken ajax hij weet hoe ze spelen waarom zou hij niet kunnen invallen donderdag als de wedstrijd om vraagt met zijn ervaring! ziyech stond er ook gelijk! gelijk doen en dodeedag laten invallen uit in rosenborg! als hij tot na doderdag blijft gaat er wat van de prijs af?
Vind ik leuk
Het Brein +2068
zondag 20 augustus 2017 om 21:35
Ach gut, wordt dit weer de 'grote-goedmaker-Hakim-Ziyech-last-minute-transfer'? Leuk...
[Reactie gewijzigd op zondag 20 augustus 2017 om 21:36]
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:35
Zingt rond? Heet hij al een eigen liedje dan?
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:46
is wel een bikkel die we nu missen
Vind ik leuk
Mo +7998
zondag 20 augustus 2017 om 21:47
Gewoon halen voor een paar miljoentjes, prima speler om erbij te hebben
Vind ik leuk
reggie +818
zondag 20 augustus 2017 om 21:49
Zou een blamage en een paniek aankoop zijn, ajax onwaardig.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 03:12
Haha blamage en paniek aankoop!! Zulke Supporters die dit roepen moeten zich zelf gaan schamen. Tijd zat en een paniekaankoop doe je op de laatste dag,,,
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:56
jullie krijgen helemaal niks
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 21:56
jullie krijgen helemaal niks
Vind ik leuk
Soky21 +285
zondag 20 augustus 2017 om 22:09
wie heeft het over krijgen ? Betalen er vast wel vergoeding voor . Maak je geen zorgen , geld zat.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 03:16
Wij komen hem gewoon netjes ophalen en betalen... als we met een koffertje geld aankloppen dan heeft van Zeumeren de pen al klaar om te tekenen.

Gezellig in de Arena spellen... Ayai Youpi Youpi Heey singing Ayai Youpi Youpi Heey...
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:12
Ik hoop niet dat Ajax hem neemt.had hem graag in Rotterdam gezien maar daar zijn al zat middenvelders.goede talentvolle middenvelder
Vind ik leuk
defons +1243
zondag 20 augustus 2017 om 22:15
Denk niet dat ajax het aandurft zoals bekend heeft ayoub hartproblemen dat is ook de reden dat hij nog niet bij een grote club zit.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:50
@defons dat klopt zeker nier ik zei net al dat het bij hem is gecontroleerd en als ik het goed heb geopereerd zelfs en het bleek allemaal
Goed te zitten dus van hartproblemen geen sprake en dat mensen hierboven nog zeggen dat hij niet goed genoeg is snap ik dan niet als je die jongen afgelopen jaar en dit jaar zit spelen dan is hij allang al
Toe aan een stap ik zie hem graag komen! En schone is al
wat aan de oudere kant dus is hij ook gewoon voor de toekomst een hele goede speler!!
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 22:24
Ik ben van hem gecharmeerd als voetballer. Ik hoop dat het lukt.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 23:02
Volgens Overmars zijn andere spelers in de eredivisie buiten de spelers van Ajax niet goed genoeg om bij Ajax te spelen.
Daarom hengelt hij in andere vijvertjes, zijn zijn eigen woorden, maar meneer dagobert pinokio verandert met de dag van mening dus .......het is zo maandag
Vind ik leuk
Makis +868
zondag 20 augustus 2017 om 23:11
Mocht dit waar zijn.... eerst half zuid Amerika afreizen en denken dat je met de grote jongens mee kan bieden om vervolgens 50km verderop een speler te halen die evt het "Ajax-Niveau" niet aankan. Als dat gebeurd dan is Marc echt de weg kwijt.
Vind ik leuk
zondag 20 augustus 2017 om 23:14
Kan op de plek waar Frenkie en Schone en Donny klaar voor zijn. Hebben daar net geen versterking nodig.
Vind ik leuk
Kuip +3152
zondag 20 augustus 2017 om 23:19
Ayoub is een hele leuke voetballer voor Utrecht, maar absoluut niet voor Ajax. Ajax heeft behoefte aan een grote sterke zeer dynamische speler. Eentje met diepgang en veel loopvermogen. Ayoub is toch een beetje van hetzelfde als Schone en de Jong. Allemaal klein, komen in de bal en weinig dynamiek. Ajax heeft een speler nodig als Pogba. In de eredivisie loopt er niet een rond dus zal Ajax in het buitenland moeten kijken. Het is natuurlijk belachelijk dat dat nog niet is gebeurd. En het feit dat nu ineens de naam Ayoub valt is ook vreemd. Als ze die echt hadden gewild dan hadden ze dat zes weken geleden al kunnen regelen.
Vind ik leuk
Gerro +3304
maandag 21 augustus 2017 om 00:22
Prachtige voetballer maar waar moet ie komen te spelen. Met Ziyech,vd Beek en Frenkie de jong is er al veel creativiteit en kwaliteit op het middenveld aanwezig.
Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 03:18
Te weinig creativiteit anders haal je geen versterking erbij.
Vind ik leuk
orion73 +646
maandag 21 augustus 2017 om 06:44
Goede speler maar komt tekort voor Ajax.
Vind ik leuk
3ismo +2936
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:52
op basis van wat komt hij tekort?
Vind ik leuk
3ismo +2936
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:52
op basis van wat komt hij tekort?
Vind ik leuk
DjoDjo +110
maandag 21 augustus 2017 om 10:15
Ik heb alles even gauw gescand (half gelezen) maar als ik alle commentaren goed begrijp dan moet Marc gewoon die zak met geld omkeren en behalve de keeper een nieuw elftal kopen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:41
Ze moeten Overmars en van der sar verkopen ..
Waarom nog een middenvelder als je toch echt behoefte hebt aan een verdediger ..

Of 3

Vind ik leuk
maandag 21 augustus 2017 om 12:52
Lekker doen. Samen met Ziyech ben je dan twee gasten die het leuk doen tegen de middenmoot en rechterrijtje clubs. En tegen serieuzere tegenstanders altijd falen. En niet tegen kritiek kunnen, dan gaan ze direct de verongelijkte vedette uithangen.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:30
Allemaal egotrippers met een kort lontje en douchen in de onderbroek.
Vind ik leuk
Foebele +33199
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:27
23 is ook veel te oud, je kunt beter gewoon al die tieners uit jong Ajax doorschuiven.

Leuk hoor dat die gozer toegeeft dat hij grote fouten heeft gemaakt en teveel plek inruimt voor jeugd, maar dat zijn voorlopig nog steeds slechts loze woorden, hij blijft in zijn daden duidelijk dezelfde fouten maken.

Hij zegt het dan ook alleen maar om de fans even stil te krijgen, want hij meent er duidelijk geen bal van!
Vind ik leuk
666 +5056
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:30
Ook niet goed genoeg zeker.
Vind ik leuk
michelhx +2097
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:47
Natuurlijk niet. Ajax koopt liever een jonge 18 jarige Zuid Amerikaanse middenvelder met 6 wedstrijden op de teller voor pak 'm beet 12 miljoen euro.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:49
Ik hoop het.
Vind ik leuk
ihvmmdk +3599
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:48
Godzijdank.
Vind ik leuk
raoul88 +486
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:48
Hoezo geen interesse....hij heeft tenminste meer bewezen, dan neres en wober bij elkaar.
Overigens is hij nog veel goedkoper.....!

Hij is juist de ontbrekende man bij ajax, gewoon meer pit in duels en goede voortzetting.

Dan al dat trage spel van schone altijd en F. de Jong moet nog bewijzen en is nog vrij jong.!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 augustus 2017 om 16:49]
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:50
Nee ze zullen eens een echte versterking halen! Nee voor overmars alleen talenten en geen spelers die er direct staan, dat is eng :D
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:50
Ayoub is te traag. Die wordt zelfs door De Ligt er nog uitgelopen. Verder prima voetballer.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 16:54
ze zullen is een goede speler kopen!!
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:08
Dus Ayoub wordt na donderdag gekocht.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:08
Dus Ayoub wordt na donderdag gekocht.
Vind ik leuk
Mari +1778
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:10
Nee, hoeft niet persé nee te zijn.
Misschien is het echt nee, maar het kan ook zo zijn dat Ajax de voorbereiding van Utrecht niet wil verstoren.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:16
Gelukkig kunnen we alles geloven wat Ajax claimt; "wij gaan Ziyech niet halen " https://www.youtube.com/watch?v=JiQfU4Dg--g
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:25
Onzin, hebben ze niet nodig. In het tweede van Ajax lopen betere, denkt men in Amsterdam.
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:32
Inderdaad, Overmars zei een week voor de komst van Ziyech ook dat ze hem niet gingen halen omdat het middenveld overvol was.
Nu beschikken ze over 5 middenvelders en noemen vooral de supporters de naam van Ayoub, zij schreeuwden destijds ook om de komst van Ziyech!
Hij werd min of meer door de strot van Overmars geduwd, en daarvoor mag hij de supporters dankbaar zijn.
Nu openlijk de eventuele interesse in Ayoub toegeven betekent prijsopdrijving.
Nee is dus geen 100% nee bij Overmars.
Hij zou de ideale nummer 6 dan wel stand-in kunnen zijn voor die positie, een stofzuiger en een echt bijtertje die zeer nuttig zal zijn!
Iemand die gif in het elftal brengt.
Reken er maar op dat men bij Ajax nog wel concreet bij FC Utrecht zal informeren!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 22 augustus 2017 om 17:33]
Vind ik leuk
berwi +258
dinsdag 22 augustus 2017 om 17:35
zie hem dan liever bij psv
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:02
Prima! Blijf maar bij ons in Utrecht, Yassin!
Vind ik leuk
Marco S +2544
dinsdag 22 augustus 2017 om 18:18
Deze speler heeft net als Haps en Larsson niet ons vereiste kwaliteitsniveau. Wellicht is hij iets voor van Geel?
Vind ik leuk
Sjefje +26
dinsdag 22 augustus 2017 om 19:57
Wel een goeie speler om erbij te hebben maar we hebben nu al zoveel middenvelders
Vind ik leuk
dinsdag 22 augustus 2017 om 20:26
Wordt ook weer douchen in de onderbroek met Ayoub!!!!!!
laat hem lekker bij Utrecht.
Vind ik leuk
Heino +36
dinsdag 22 augustus 2017 om 21:28
Waar rook is is vuur de Nos zal het ergens vandaan hebben maar mocht hij wel in beeld zijn gaan ze het natuurlijk niet zeggen want na het debacle met de transfer van Richarlison zijn ze veel terughoudender en dan wil je dat voorkomen door stellig te zeggen dat hij niet in beeld is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws