Miljoenentransfer PSV lonkte: 'Niet verwacht dat een club dit al zou bieden'

Miljoenentransfer PSV lonkte: 'Niet verwacht dat een club dit al zou bieden'

woensdag 13 september 2017 om 07:28

Steven Bergwijn werd op de slotdag van de transferperiode gelinkt aan een miljoenentransfer naar Torino, maar de aanvaller van PSV heeft nooit serieus een vertrek overwogen uit Eindhoven. De Italiaanse club bood tien miljoen euro op hem.

"Tien miljoen? Dan zal ik wel goed bezig zijn", lacht Bergwijn in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Mooi dat ze het hebben gedaan hoor, zo'n bod. Maar ik ben blij met PSV. Natuurlijk is het veel, maar in het voetbal verhuizen spelers nou eenmaal voor enorme bedragen. Zo'n transfer van Neymar (222 miljoen euro, red.) heeft ook invloed op de rest. Clubs kijken niet alleen naar het nu, maar ook naar de potentie van een speler en ik weet dat er iets van me wordt verwacht."

Bergwijn voelt geen drang om weg te gaan bij PSV. "Totaal niet. Snel weggaan bij PSV zit helemaal niet in de planning en ik had ook niet verwacht dat een club dit al zou bieden. Ik houd het bij voetbal en laat dit aan mijn zaakwaarnemer over, die al meer dan tien jaar goed bevriend is met mijn vader. Mijn hele carrière wil ik met hem werken, hebben we ooit samen afgesproken."

Poll

Is Bergwijn al tien miljoen waard?

(700 stemmen)

Plaats een reactie

jesseee +747
woensdag 13 september 2017 om 07:30
Die 10 miljoen is net als de 50 miljoen op dolberg niet geboden, een speler die net bij het 1e zit gaan ze geen 10 miljoen voor betalen...
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 07:47
knap dat jij dat weet
Vind ik leuk
Adje80 +2031
woensdag 13 september 2017 om 07:52
Of het wel of niet serieus geboden is het gaat wel in de ronde..deze berichten kunnen zo'n jongen langs zijn schoenen laten lopen, is voor de club nooit goed. Vind het wel een goede speler maar 10 miljoen slaat nergens op, heeft pas een paar wedstrijden gespeeld je het eerste en nog niet zo gek veel laten zien.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 13:47
Ik had hem gebracht
Vind ik leuk
Nashua +3687
woensdag 13 september 2017 om 07:31
Het komt er niet uit bij 'em.

Maar kan nog komen

Vind ik leuk
Romario9 +4750
woensdag 13 september 2017 om 10:15
Precies. De dreiging heeft ie wel, alleen het rendement nog niet.
Vind ik leuk
mirkoff +1593
woensdag 13 september 2017 om 10:17
Dat gevoel had ik ook altijd bij hem, maar sinds dit seizoen heb ik meer geloof in hem gekregen.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:35
Misselijk mannetje. Ik moet nog zien hoe ver die komt. Het is tijd voor een grote jonge speler mét karakter.
Vind ik leuk
robery +1821
woensdag 13 september 2017 om 07:38
Waaruit blijkt dat hij een misselijk mannetje is? Jij bent eerder een misselijk iemand om zoiets te typen. Doe gewoon normaal.
Vind ik leuk
RDB2402 +1310
woensdag 13 september 2017 om 07:40
Je bent zelf een misselijk menneke .. heeft je vriendje niet met je piekel gespeeld gisteren en ben je daarom zo chagerijnig ?
Vind ik leuk
HWET +755
woensdag 13 september 2017 om 07:59
Als dat was gebeurt was hij niet chagrijnig geweest denk ik. :)
Vind ik leuk
2cents +31231
woensdag 13 september 2017 om 08:46
Ligt het aan mij of schrijf jij heel veel van dit soort reacties de laatste tijd.

Zou je die reacties uit de VP context halen en dan mensen zou vragen van wat voor soort forum ze komen of wat voor persoon dit zou schrijven, krijg je vast heel confronterende antwoorden.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:45
Misselijk mannetje ? Bergwijn is een van de meest aardige karakters die je in het voetbal rond ziet lopen snap niet hoe je erbij komt
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
woensdag 13 september 2017 om 09:26
Bergwijn komt niet voor niets oorspronkelijk van Ajax;)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:27
Ja en weet je ook dat hij van Ajax is weg gegaan omdat hij daar niet zo goed werd behandeld ;)
Vind ik leuk
Lurton +1471
woensdag 13 september 2017 om 09:37
Cocu for president. Yeah sure.

Misschien in Liechtenstein.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 09:41
Liechtenstein is een vorstendom
Vind ik leuk
dezink +291
woensdag 13 september 2017 om 11:47
Een misselijk , waardeloze , nietszeggende opmerking .
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:41
Hij heeft totaal geen rendement. Maar aan het eind van de transferperiode komen wel vaker hoge bedragen voorbij.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 07:49
Als het waar is, heeft PSV geld laten liggen. 10M ga je niet meer voor hem krijgen. Bergw8jn speelt heel wisselvallig en meestal komt het er niet uit.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:02
Als er 10 miljoen geboden is, kan je jezelf beter zorgen maken als 'talent'.
Vind ik leuk
orion73 +615
woensdag 13 september 2017 om 08:07
Op basis waarvan had Torino hem willen kopen dan?
Vind ik leuk
Old Star +3199
woensdag 13 september 2017 om 08:23
Youtube#jupiler leage... ;-)
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 08:08
nog lang niet en gaat hij ook niet worden, hij heeft alleen de eerste wedstrijd redelijk gespeeld.en vooral als hij met zo een arrogante kop op het veld gaat lopen gaat hij het echt niet ver schoppen. maar ja hij zit in een arrogante team,die helemaal niets voorsteld
Vind ik leuk
DEWEE +1446
woensdag 13 september 2017 om 08:14
10 miljoen.... als het waar is een dikke strik eromheen. Tot nu toe een hele matige voetballer. Zie in ieder geval (nog) niet het 'grote talent'

Vind ik leuk
JCJWZ +8064
woensdag 13 september 2017 om 09:27
Ik denk ook als het waar is Brands hem echt wel had verkocht, voor 8miljoen kun je een Lozano kopen die 10x beter is. 10Miljoen is absurd veel voor een matige vleugel als Bergwijn.
Vind ik leuk
Marco S +2507
woensdag 13 september 2017 om 08:52
Goede wijn moet eerst rijpen..
Vind ik leuk
pinkelman +2401
woensdag 13 september 2017 om 09:14
Prijzen zullen na dit seizoen hard kelderen als er geen Europees voetbal wordt gehaald voor dergelijke spelers.
Dit PSV is inmiddels wel op diverse fronten ingehaald door clubs als AZ, Utrecht, Vitesse en Heerenveen die niet stil hebben gestaan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 09:16]
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
woensdag 13 september 2017 om 09:28
Ben ook benieuwd of Psv 3e, 4e, 5e of misschien zelfs 6e zal worden dit seizoen. Dan beginnen de tv-inkomsten ook af te nemen, moeten ze nog meer snijden in hun begroting.
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 15:03
PSv zal gewoon bij de eerste 4 komen hoor, wees maar niet bang en dit allemaal door een nederlaag tegen Heerenveen? waar we elk jaar met redelijk cijfers verliezen?
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
donderdag 14 september 2017 om 00:13
Blessures en schorsingen heb je niet in de hand Korn en we hebben nu al meerdere malen gezien dat ze hun emoties niet de baas zijn op t veld. Cocu heeft geen brede selectie en het seizoen is, ondanks geen Europees voetbal, nog lang.
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 08:37
dat is ook zo, Feyenoord had ook geen brede selectie... dus ik verwacht PSV gewoon bij de eerste 4
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
donderdag 14 september 2017 om 09:58
En Feijenoord liet vorig seizoen ook direct punten liggen als er basisspelers vervangen moesten worden. Het zal bij Psv sterk afhangen hoe de in te passen jeugd de handschoen oppakt. Voor Nederland te hopen dat Psv weer gewoon Europees voetbal haalt.
Vind ik leuk
Korm +18989
donderdag 14 september 2017 om 10:31
zeker :)
Vind ik leuk
pinkelman +2401
woensdag 13 september 2017 om 21:50
Klopt, en ik weet nou niet gezien het spel wat psv laat zien dat ze of ze uberhaupt europees voetbal gaan halen.Lukt dat niet dan zullen de spelers nog meer in waarde gaan dalen en psv heeft die transfers + de europese wedstrijden inkomsten nodig.
Na maher zou ook ramselaar wel eens een fiasco kunnen worden die ze ook bepaald niet goedkoop hebben binnen gehaald maar het domweg ook niet kan maken in het typerende psv-spel.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 september 2017 om 21:52]
Vind ik leuk
mirkoff +1593
woensdag 13 september 2017 om 10:23
Ja want PSV is bijna failliet, ze gaan degraderen, hebben bijna geen supporters, geen investeerders hebben helemaal niks meer. Man lul niet zo dom.
Vind ik leuk
Korm +18989
woensdag 13 september 2017 om 15:02
Hahahahaha (k)neusje!
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 12:46
Top transfer naar Torino, zegt alles over de kwaliteiten die PSV hem toedicht.
Vind ik leuk
woensdag 13 september 2017 om 18:37
Ik geloof nog steeds niet dat het klopt dat Lozano maar 8 miljoen heeft gekost. Ik denk dat er nog een addertje onder het gras zit.
Vind ik leuk
JCJWZ +8064
donderdag 14 september 2017 om 00:16
Dat kan niet anders maar daar zullen ze in Eindhoven altijd schimmig over blijven doen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Miljoenentransfer PSV lonkte: 'Niet verwacht dat een club dit al zou bieden'