Maher laat voeten spreken na overleg met Cocu: Je moet aan jezelf denken

Maher laat voeten spreken na overleg met Cocu: "Je moet aan jezelf denken"

donderdag 21 september 2017 om 23:03

Adam Maher is blij dat hij donderdagavond zijn voeten heeft laten spreken tijdens het bekerduel met SDC Putten. Tegen de amateurclub tekende de middenvelder, die zo'n anderhalf jaar niet in actie kwam in PSV 1, voor twee treffers en een assist. De Eindhovenaren wonnen met 4-0 in Putten. 

Maher leek niet meer voor te komen in de plannen van Phillip Cocu. "Ik heb een gesprek gehad met de trainer. Ik zei: kijk, ik heb geen transfer gemaakt, door mijn gevoel. Ik ben nog steeds speler van PSV. Ik probeer mijn best te doen, geef alles op de training. Als hij me nodig heeft, dan moet ik er staan", aldus Maher voor de camera van FOX Sports. "Ik ben blij met deze kans."

"Uiteindelijk wil je wedstrijden spelen. Als je bij het eerste elftal de kans niet krijgt, dan wil je bij Jong PSV zoveel mogelijk spelen, om je ritme te behouden. Je moet uiteindelijk ook aan jezelf denken, want je wilt fit blijven voor de wedstrijden wanneer je nodig bent."

Aan opgeven heeft Maher nooit gedacht. "Nee, zo ben ik niet. Ik ben een liefhebber van het voetbal. Als ik kan voetballen, dan wil ik graag voetballen. En dan geef ik alles."

Poll

Verdient Maher ook in de Eredivisie meer speeltijd?

(982 stemmen)

Plaats een reactie

Recycle +1771
donderdag 21 september 2017 om 23:05
Waarom stemmen we 'ja' ?
We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
99% van de stemmers ziet hem niet trainen, dus kunnen ook niet weten of hij het afdwingt.
Vind ik leuk
Santi +15581
donderdag 21 september 2017 om 23:11
Goed argument zeg. Nu weet ik ook niet of Ronaldo wel basiswaardig zou zijn bij Putten. Ik zie hem ook nooit trainen
Vind ik leuk
Recycle +1771
donderdag 21 september 2017 om 23:15
Gelukkig liegen de cijfers van Ronaldo niet.
Op basis waarvan moet Maher in hemelsnaam speeltijd krijgen? We hebben voldoende spelers met potentie die eerder een minuutje mee zouden mogen pakken dan Maher.
Vind ik leuk
Santi +15581
donderdag 21 september 2017 om 23:16
Creativiteit
Vind ik leuk
Recycle +1771
donderdag 21 september 2017 om 23:18
Ah, oke. Creatief zijn tegen Jupiler clubs en vooral de wedstrijd van zojuist zijn een goede maatstaf dus.

Ik ben het met je eens dat we creativiteit missen op het middenveld, maar met Maher lossen we dat waarschijnlijk niet op. Die 2,5M pak je toch wel voor 'm deze winter. Of hij speelt of niet.
Vind ik leuk
Breda83 +443
donderdag 21 september 2017 om 23:27
Als je met een ‘10’ speelt, wat normaal Pereiro zou zijn, dan kun je Maher prima als back-up erbij hebben. Voor de andere twee posities op het middenveld heeft hij aangetoond bij PSV geen waarde te hebben. Dus gewoon lekker half jaartje mee laten doen en proberen in Januari weer te slijten
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 07:10
en kunnen ze hem wel betalen? Ik heb nooit zijn contract gezien.
Vind ik leuk
United FC +12262
vrijdag 22 september 2017 om 09:39
Heb je ooit een contract gezien van een speler?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 18:59
nee, geen idee wat ze betaald krijgen.
Vind ik leuk
mirkoff +1688
donderdag 21 september 2017 om 23:05
Heb hem ook lang niet aan woord gezien, klinkt ouder en wijzer. Hoop zo voor je dat je je nivonvam AZ weer zal evenaren.
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 23:07
Je moet aan jezelf denken, want een egoïst is iemand die niet aan mij denkt!
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 23:12
Hij heeft ook een jaar op huurbasis in turkije gespeeld, ook met wisselend succes. Hij moet eens wat constanter worden want dat hij kan voetballen weten we wel
Vind ik leuk
donderdag 21 september 2017 om 23:23
Goed om Thijs Slegers weer te zien.
Vind ik leuk
0260165 +400
donderdag 21 september 2017 om 23:46
Ongelofelijk dat we 24 jarige spelers al zo afschrijven. Cocu zei zelf dat als hij net nieuw bij PSV was geweest hij meer kans had gehad om te spelen. Maher is een van de meest creatieve middenvelders van Nederland en we hebben zulke spelers hard nodig, dit geldt tevens voor het middenveld van PSV.
Vind ik leuk
14forever +6664
vrijdag 22 september 2017 om 04:19
Tuurlijk Putten.is natuurlijk het Bayern munchen van Nederland, dus Maher helemaal terug. De relevatie van het seizoen, die legt er als lb ook nog wel zo een 20 in.
Vind ik leuk
robery +2073
vrijdag 22 september 2017 om 05:32
Hahaha, leek mij ook al voorbarig maar gun het die jongen wel dat jij weer in de picture is. Was toch 1 van de grootste talenten jaren geleden.
Vind ik leuk
United FC +12262
vrijdag 22 september 2017 om 09:41
Was...
Vind ik leuk
Jozef +18848
vrijdag 22 september 2017 om 07:43
Je legt de vinger wel op de zere plek...

Een compleet talentloze Locadia met zijn 'Bayern motivatie ' speelt wekelijks in de basis en de zeer talentvolle, maar de verwaarloosde Maher vindt gewoon genoeg motivatie om zijn stinkende best te doen tegen een stel amateurtjes.

Als het inderdaad een mentale dip is geweest bij Maher, dan kan PSV nog veel aan hem hebben. In principe qua talent de beste middenvelder van PSV.
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 06:25
Deze speler is een gok waard!
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 07:41
Met Maher op naar het kampioenschap???
Wellicht is/wordt hij de missing link...
Laten wij allen een voetprocessie houden om het beste voor PSV te vragen...

Maar één ding blijft...
Philip Cocu moet echt met sabbatical... dit kan echt niet voor een professionele voetbalclub zoals PSV toch claimt te zijn?
Nog 3 competitiewedstrijden en dan is het gepiept...

Groeten uit Helmond,

Jan
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 07:43]
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 07:53
Hé Janneman, broertje,
je reageert nog al heftig op Maher...
Moet die processie dan naar Handel of Ommel?
Nee, joh, dat wordt niks. Minstens naar Lourdes als je zulke grote dingen aan de voorzienigheid gaat vragen...
Ik ben wel bang Jan dat je alleen moet lopen...haha
Maar tegen die tijd ben ik met pensioen en gaan we samen. Dat hebben wij wel voor ons cluppie over...

gelukkig ja dat Cocu over 3 wedstrijden zijn eigen plan trekt...

Groeten,

Chiel
ps. en volgende keer niet meer zo vroeg reageren... Het kan ook na 9.00 uur, toch?
Vind ik leuk
Bizzy +5718
vrijdag 22 september 2017 om 07:55
Maher heeft genoeg kansen gekregen. En ja het was tegen putten. Begrijp dat sommigen hier moed uit willen halen maar voor Maher is het einde oefening bij Psv. Hopelijk kunnen we nog iets vangen voor die jongen.
Vind ik leuk
rinirat +703
vrijdag 22 september 2017 om 13:19
Gaat helemaal niks worden met Maher.
Een keer spelen tegen 5 e klas amateurs en gelijk weer het grootste woord.
Is niet goed genoeg voor jupiter league.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Maher laat voeten spreken na overleg met Cocu: "Je moet aan jezelf denken"