Van Geel sprak met ontevreden Kuyt: Of ik daar iets over ga zeggen? Nee

Van Geel sprak met ontevreden Kuyt: "Of ik daar iets over ga zeggen? Nee"

vrijdag 22 september 2017 om 07:37

Donderdagavond is de documentaire KUYT in première gegaan. Onder andere technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel was bij het evenement aanwezig. Documentairemaakster Deborah van Dam volgde de familie van Dirk Kuyt het gehele vorige seizoen.

In de documentaire is onder andere te zien hoe de 36-jarige oud-voetballer worstelt met zijn reserverol bij Feyenoord. Halverwege vorig seizoen moest de routinier het steeds vaker doen met een plek op de bank. Kuyt sprak met trainer Giovanni van Bronckhorst, maar ook met Van Geel. "Ja, we hebben diverse gesprekken met elkaar gevoerd", zegt de technische man van de Rotterdammers voor de camera van RTV Rijnmond.

"Dat waren hele goede en vertrouwelijke gesprekken. Of ik daar iets over ga zeggen? Nee, je hebt het helemaal door. Het waren goede gesprekken tussen mensen met respect voor elkaar. We hebben alles in perspectief geplaatst. Als je ziet wat het gebracht heeft, het kampioenschap, mogen we allemaal heel trots zijn."

Pierre van Hooijdonk is niet jaloers omdat het Kuyt wel gelukt is om kampioen te worden met Feyenoord en hem niet. "Kampioen worden met Feyenoord na achttien jaar betekende enorm veel voor Rotterdam. Dat heb je kunnen zien aan het feesten. Of ik jaloers ben? Nee, toen ik bij Feyenoord speelde was het kampioenschap nog niet zo hot als dat het later werd."

Plaats een reactie

vrijdag 22 september 2017 om 07:47
Haha die Pierre zal het nooit toegeven! Wat was hij graag kampioen geworden tijdens zijn periode bij Feyenoord. Al is het winnen van de UEFA cup uiteraard ook een fantastische prijs
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 07:51
Zeldzamer in ieder geval. Dat was Pierre zijn beste jaar wel denk ik. Journalisten zoeken graag, als de club niet uit Amsterdam komt.
Dan komt niet de vraag : en hoe voelde je je toen?
Vind ik leuk
Splintair +1025
vrijdag 22 september 2017 om 09:20
Een vrije trap van pierre in die tijd stond gelijk aan een penalty...echt geweldig
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:49
Vind ik een iets mooiere prijs eigenlijk (-:
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 07:48
Kritiek mag toch wel? Of dat ook al niet meer?
Vind ik leuk
vrijdag 22 september 2017 om 08:19
Onzin Pierre. Regelrechte onzin. Kampioen worden is altijd HOT.
Vind ik leuk
Fredsjhe +2514
vrijdag 22 september 2017 om 08:23
Pierre had gewoon "pech" dat Pim Fortuyn een paar dagen voor de finale vermoord werd, en dat er daardoor geen huldiging op de Coolsingel mocht. De impact van die prijs is daardoor kleiner geweest.
Vind ik leuk
DubRtd +15794
vrijdag 22 september 2017 om 09:13
Het is nou niet zo dat Pierre niks heeft gewonnen met Feyenoord.
Zou zo maar eens kunnen dat ie de laatste Europa cup ooit voor Nederland heeft gewonnen met Feyenoord.

En dan hadden we natuurlijk ook nog dat bizarre seizoen 2002/3 toen Feyenoord met 80 punten 3de werd, wat sindsdien bijna zonder uitzondering goed voor de titel zou zijn geweest.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 september 2017 om 09:18]
Vind ik leuk
fer65 +202
vrijdag 22 september 2017 om 13:32
Nou een ding op die momenten was het het kampioenschap met pierre ook helemaal niet aan de orde.Wel meegenomen als het zo ver zou komen maar het werd de uefa beker,dus hij mag trots zijn op die prestatie zeker weten en ook heel nederland en europa want feijenoord liet weer van zich horen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Van Geel sprak met ontevreden Kuyt: "Of ik daar iets over ga zeggen? Nee"