'Ik heb de afgelopen week research gedaan naar Michiel Kramer'

'Ik heb de afgelopen week research gedaan naar Michiel Kramer'

zaterdag 23 september 2017 om 23:42

NAC Breda-held Mark Birighitti heeft afgelopen week goed zijn huiswerk gedaan door Michiel Kramer te analyseren. De sluitpost van de ploeg uit Breda stopte bij een 0-1 stand een strafschop van de Feyenoord-spits.

"Over de penalty kan ik kort zijn: het was geen penalty", zegt Birighitti in gesprek met Voetbal International. "Ik heb afgelopen week samen met Jelle ten Rouwelaar (keeperstrainer, red.) research gedaan naar Michiel Kramer en ook naar zijn penalty's."

Daar waar velen een walk-over hadden verwacht in De Kuip, won NAC zeer brutaal met 0-2. "Vooraf weet je eigenlijk dat het een hele lastige wedstrijd wordt. Het stadion, de sfeer, de supporters. Maar we hebben vandaag keihard gewerkt voor dit resultaat en verdiend gewonnen. Feyenoord wilde ons in de eerste twintig á dertig minuten slachten. Wij hadden het gevoel dat wanneer wij de eerste storm zouden overleven en de nul konden houden dat we ver konden komen in deze wedstrijd."

Plaats een reactie

zaterdag 23 september 2017 om 23:45
Research doen naar Kramer? Dan ben je heeeeeeeeel snel klaar.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:54
HAHAHAH!
Vind ik leuk
Olfie +2846
zondag 24 september 2017 om 04:22
Hij heeft een parttime contract, moet efficiënt met zijn uurtjes om gaan.
Vind ik leuk
CPP +252
zondag 24 september 2017 om 05:43
Had graag gezien dat van Bronckhorst eens research naar Kramer had gedaan.

Was de conclusie toch zeker geweest dat je hem niet op moet stellen of dat je dan opportunistisch moet spelen met veel ballen van de zijkant. Als je wil voetballen heb je niets aan hem!
Vind ik leuk
Johan.l +4077
zondag 24 september 2017 om 07:49
En dan is er eens een jonkie professioneel en dan word hij geslacht, niet terecht!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 07:58
Geweldig dit! haha
Vind ik leuk
Pvdsluis +2391
zaterdag 23 september 2017 om 23:46
Een held nog wel, toe maar vp
Vind ik leuk
zaterdag 23 september 2017 om 23:48
En maandag ff VI kijken. Karma is a bitch.
Vind ik leuk
Forza u +1256
zaterdag 23 september 2017 om 23:49
Research hij heeft veel naar de bank gekeken.
Vind ik leuk
Teo Smith +13773
zaterdag 23 september 2017 om 23:49
Ik mis Angelos Charisteas!!
Vind ik leuk
Old Star +4097
zondag 24 september 2017 om 08:14
Hahaha ja idd. Dat was een topper vergeleken bij deze kapstok!
Vind ik leuk
BassieN +8030
zaterdag 23 september 2017 om 23:52
Ik ben weer rustig, het is maar een spelletje.. :(
Vind ik leuk
Richard020 +10086
zaterdag 23 september 2017 om 23:56
Juist en met het excuus dat jullie ook 4 belangrijke spelers niet konden inzetten: Jorgenson, Haps,Toornstra en Berghuis. Niet te zwaar aan tillen, kan gebeuren dat zoiets gebeurt!
Vind ik leuk
BassieN +8030
zondag 24 september 2017 om 00:01
Tja maar toch moet je NAC thuis gewoon winnen natuurlijk. Hoe Kramer, Bilal en Diks presteren is echt zorgwekkend, evenals het centrale duo. Vorig seizoen werden veel van hun zwaktes nog verbloemd door Karsdorp en Kongolo maar nu er op RB ook een zwakke speler staat valt het blok ook door de mand
Vind ik leuk
Richard020 +10086
zondag 24 september 2017 om 00:07
Diks is geen topclub materiaal, Kramer is leuk voor Den Haag / Excelsior en Bilal kan je ook beter zien kwijt te raken, onbegrijpelijk dat zijn contract werd verlengt.

Aan de andere kant, hoe meer fluitconcerten hij krijgt des te slechter gaat die jongen presteren, bij Heerenveen was het echt een leuke speler om te zien!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:30
Excuus..???? Geen excuses mogelijk!! Van nac moet je als Feyenoord zijnde ten alle tijden winnen! Gewoon gefaald vanavond!
Vind ik leuk
Voebtal +344
zondag 24 september 2017 om 00:00
Kort researchje :p
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:00
Wedstrijd niet gezien. Zeer verrassende uitslag...verdiende overwinning?
Vind ik leuk
Richard020 +10086
zondag 24 september 2017 om 00:08
Absoluut een terechte overwinning voor NAC
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:20
Ja geheel terecht.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zondag 24 september 2017 om 00:12
Je gaat echt met terugwerkende kracht spijt krijgen dat we niet 4 miljoen bij Sparta hebben neergelegd voor Dumfries en Van Drongelen en 1 miljoen bij Fenerbahce voor Van Persie. Dan had je nu niet met Kramer, Nelom, Diks en Basacikoglu aan de aftrap hoeven verschijnen...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:19
Precies....dit gaat een zwaar seizoen worden.
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
zondag 24 september 2017 om 00:26
Denk eens aan ons, die jaren dat we nu al droog staan
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:38
Europese finale!
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
zondag 24 september 2017 om 00:41
is leuk voor een keer, maar als je niet wint dan heb je niets, over 10 jaar weten alleen de meeste Nederlanders nog dat Ajax die finale tegen Utd speelde.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:52
Komt goed!
Vind ik leuk
Ajacied02 +2041
zondag 24 september 2017 om 11:01
Jazeker, de vraag is wanneer :P Vandaag eerste stap zetten door eindelijk boven feyenoord te staan na dik een jaar
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 12:09
Als Feyenoorder is het wel wennen om niet bovenaan te staan :P
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 24 september 2017 om 02:15
Alleen dat daar geen kritiek op is van de media...Roept t al vanaf t begin.. Maar alleen Masr complimenten gelezen dat de selectie zo goed in orde is.. en dat je een brede selectie heb.. Is gewoon onzin gebleken
Vind ik leuk
feyeniels +17878
zondag 24 september 2017 om 13:28
Ik vind persoonlijk de selectie wel breder dan vorig seizoen, maar niet breed genoeg. Vorig seizoen hadden we geen stand-in voor Vilhena/El Ahmadi, nu Amrabat. We hadden ook geen vervanger voor Elia/Berghuis, nu hebben we Boetius, Berghuis en Larsson. We hebben nu met St. Juste ook een goede contrumverdediger op de bank.

Maar er zijn inderdaad nog steeds een aantal plekken waar je geen vervanger hebt; linksback, rechtsback en spits.
Vind ik leuk
AFC +3749
zondag 24 september 2017 om 13:42
Je had Kuijt en elia en nu boethius / Larsson .. Als je van beek terug heb dan heb je niks aan ST juste... Maar nog steeds zit je met kramer/bassie/tapia/ nelom .. vorig jaar niet goed genoeg maar spelen nog steeds
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 00:44
Dat heeft van bronkhorst al jaren gedaan, met als resultaat.o.o.
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 01:51
Hoe heeft Feyenoord gespeeld?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:22
Feyenoord speelt dinsdag pas ;-))))))))
Vind ik leuk
T&T +9921
zondag 24 september 2017 om 07:41
Juist...gisteren deden ze niet mee!
Ze waren afwezig!
Heel scherp opgemerkt baileys!
;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 09:42]
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 09:35
Heeft Feyenoord verloren dan? :O
Vind ik leuk
T&T +9921
zondag 24 september 2017 om 09:43
Geen idee....heb het niet gezien of gehoord.

Ik was gisteren "oost Indische doof en blind"...

;-)))
[Reactie gewijzigd op zondag 24 september 2017 om 09:47]
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 09:49
Haha dat dacht ik al... Maar ik zie het al. Verloren van NAC met 0-2 in de KUIP nog wel... Ongelofelijk..
Vind ik leuk
T&T +9921
zondag 24 september 2017 om 09:55
Wat...wie ..waar....!?

Waar heb jij het over!?

Oohh shit...heb storing met mijn internet!

;-))))
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 10:01
Gssshh gsssh gsssh slechte verbinding gsssh gssh

Je valt weg.... Gsssh gsshh
Vind ik leuk
T&T +9921
zondag 24 september 2017 om 10:03
Hahahaha...jij hebt dat probleem ook al... Kut internetverbinding!

;-)))))
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 10:06
Het lijkt net alsof je door een tunnel rijdt ;-) Gister was voor jou wel een hele lange tunnel.
Vind ik leuk
T&T +9921
zondag 24 september 2017 om 10:09
Hahahaha...en vandaag komen er nog een paar tunnels aan.
En waarschijnlijk de rest van de week!

Ik hoop dat het jou beter vergaat vandaag.

(Maar liever niet natuurlijk)

;-)))))
Vind ik leuk
United FC +12744
zondag 24 september 2017 om 10:10
Vandaag hoop ik dat we boven Feyenoord staan!!
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 02:04
In elk mensenhart daar vind je Amsterdam
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 10:08
vandaar al die ellende in de wereld......
Vind ik leuk
T&T +9921
zondag 24 september 2017 om 10:13
Over Amsterdam gesproken... Ik ben deze week 3 x op de Albert Cuyp Markt geweest.
Maar wat een item markt is het geworden zeg.
Ik als recht geaarde Rotterdammer...mist de Amsterdammers op die Markt.

Er staan meer mensen van buiten Amsterdam dan echte Amsterdammers.
(Shit...wat zeg ik nu..
Mijn medicijnen beginnen te werken).
Hajaja
;-)))
Vind ik leuk
JohnFe +289
zondag 24 september 2017 om 23:29
Meen je dat nu echt?
Vind ik leuk
Teo Smith +13773
zondag 24 september 2017 om 07:01
Ook weer lulkoek, niet geweldig in geschoten hij duikt naar een hoek en houd hem tegen. Nou nou.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:30
En hij wordt er nog voor betaald ook.
Vind ik leuk
Vak-DD +8038
zondag 24 september 2017 om 07:08
Dat Kramer die penalty mist is een blunder. Maar ze vergeten wel wie Kramer naar feyenoord hebben gehaald, die zijn daar zelf schuldig aan. Bij Ado was hij de perfecte spits, maar veel te licht voor feyenoord.
Vind ik leuk
1892 +6998
zondag 24 september 2017 om 07:22
Kramer is nog slechter dan Castaignos.
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 07:55
Maar hoe moeten we Van Bronckhorst ooit nog serieus nemen?? Hij blijft Kramer maar doodleuk opstellen steeds...
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 08:30
Gaat de KNVB ook research doen naar Kamphuis?
Vind ik leuk
zondag 24 september 2017 om 09:36
Wie? Kramer? Man man man, wat een wandelende ramp.
Vind ik leuk
fer65 +203
zondag 24 september 2017 om 13:51
Je hebt verdient gewonnen van die klojos,zakkenvullers branieschoppers bluffers luieaapen en nog veel meer tyfus zooi wat een bagger ongeloofelijk schaamjje diep Gio en staf en zeker M.v.Geel
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Ik heb de afgelopen week research gedaan naar Michiel Kramer'