'Ik heb de afgelopen week research gedaan naar Michiel Kramer'

    'Ik heb de afgelopen week research gedaan naar Michiel Kramer'

    zaterdag 23 september 2017 om 23:42

    NAC Breda-held Mark Birighitti heeft afgelopen week goed zijn huiswerk gedaan door Michiel Kramer te analyseren. De sluitpost van de ploeg uit Breda stopte bij een 0-1 stand een strafschop van de Feyenoord-spits.

    "Over de penalty kan ik kort zijn: het was geen penalty", zegt Birighitti in gesprek met Voetbal International. "Ik heb afgelopen week samen met Jelle ten Rouwelaar (keeperstrainer, red.) research gedaan naar Michiel Kramer en ook naar zijn penalty's."

    Daar waar velen een walk-over hadden verwacht in De Kuip, won NAC zeer brutaal met 0-2. "Vooraf weet je eigenlijk dat het een hele lastige wedstrijd wordt. Het stadion, de sfeer, de supporters. Maar we hebben vandaag keihard gewerkt voor dit resultaat en verdiend gewonnen. Feyenoord wilde ons in de eerste twintig á dertig minuten slachten. Wij hadden het gevoel dat wanneer wij de eerste storm zouden overleven en de nul konden houden dat we ver konden komen in deze wedstrijd."

    Plaats een reactie

    Max Delius +2627
    zaterdag 23 september 2017 om 23:45
    Research doen naar Kramer? Dan ben je heeeeeeeeel snel klaar.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 00:54
    HAHAHAH!
    Vind ik leuk
    Olfie +3612
    zondag 24 september 2017 om 04:22
    Hij heeft een parttime contract, moet efficiënt met zijn uurtjes om gaan.
    Vind ik leuk
    CPP +607
    zondag 24 september 2017 om 05:43
    Had graag gezien dat van Bronckhorst eens research naar Kramer had gedaan.

    Was de conclusie toch zeker geweest dat je hem niet op moet stellen of dat je dan opportunistisch moet spelen met veel ballen van de zijkant. Als je wil voetballen heb je niets aan hem!
    Vind ik leuk
    Johan.l +4145
    zondag 24 september 2017 om 07:49
    En dan is er eens een jonkie professioneel en dan word hij geslacht, niet terecht!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 07:58
    Geweldig dit! haha
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +2766
    zaterdag 23 september 2017 om 23:46
    Een held nog wel, toe maar vp
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +4077
    zaterdag 23 september 2017 om 23:48
    En maandag ff VI kijken. Karma is a bitch.
    Vind ik leuk
    Forza u +1458
    zaterdag 23 september 2017 om 23:49
    Research hij heeft veel naar de bank gekeken.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24066
    zaterdag 23 september 2017 om 23:49
    Ik mis Angelos Charisteas!!
    Vind ik leuk
    Old Star +6963
    zondag 24 september 2017 om 08:14
    Hahaha ja idd. Dat was een topper vergeleken bij deze kapstok!
    Vind ik leuk
    BassieN +10919
    zaterdag 23 september 2017 om 23:52
    Ik ben weer rustig, het is maar een spelletje.. :(
    Vind ik leuk
    Richard020 +12866
    zaterdag 23 september 2017 om 23:56
    Juist en met het excuus dat jullie ook 4 belangrijke spelers niet konden inzetten: Jorgenson, Haps,Toornstra en Berghuis. Niet te zwaar aan tillen, kan gebeuren dat zoiets gebeurt!
    Vind ik leuk
    BassieN +10919
    zondag 24 september 2017 om 00:01
    Tja maar toch moet je NAC thuis gewoon winnen natuurlijk. Hoe Kramer, Bilal en Diks presteren is echt zorgwekkend, evenals het centrale duo. Vorig seizoen werden veel van hun zwaktes nog verbloemd door Karsdorp en Kongolo maar nu er op RB ook een zwakke speler staat valt het blok ook door de mand
    Vind ik leuk
    Richard020 +12866
    zondag 24 september 2017 om 00:07
    Diks is geen topclub materiaal, Kramer is leuk voor Den Haag / Excelsior en Bilal kan je ook beter zien kwijt te raken, onbegrijpelijk dat zijn contract werd verlengt.

    Aan de andere kant, hoe meer fluitconcerten hij krijgt des te slechter gaat die jongen presteren, bij Heerenveen was het echt een leuke speler om te zien!
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 00:30
    Excuus..???? Geen excuses mogelijk!! Van nac moet je als Feyenoord zijnde ten alle tijden winnen! Gewoon gefaald vanavond!
    Vind ik leuk
    Voebtal +1950
    zondag 24 september 2017 om 00:00
    Kort researchje :p
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1217
    zondag 24 september 2017 om 00:00
    Wedstrijd niet gezien. Zeer verrassende uitslag...verdiende overwinning?
    Vind ik leuk
    Richard020 +12866
    zondag 24 september 2017 om 00:08
    Absoluut een terechte overwinning voor NAC
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +17277
    zondag 24 september 2017 om 00:20
    Ja geheel terecht.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 02:04
    In elk mensenhart daar vind je Amsterdam
    Vind ik leuk
    stratumseind +139223
    zondag 24 september 2017 om 10:08
    vandaar al die ellende in de wereld......
    Vind ik leuk
    T&T +9717
    zondag 24 september 2017 om 10:13
    Over Amsterdam gesproken... Ik ben deze week 3 x op de Albert Cuyp Markt geweest.
    Maar wat een item markt is het geworden zeg.
    Ik als recht geaarde Rotterdammer...mist de Amsterdammers op die Markt.

    Er staan meer mensen van buiten Amsterdam dan echte Amsterdammers.
    (Shit...wat zeg ik nu..
    Mijn medicijnen beginnen te werken).
    Hajaja
    ;-)))
    Vind ik leuk
    JohnFe +333
    zondag 24 september 2017 om 23:29
    Meen je dat nu echt?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +24066
    zondag 24 september 2017 om 07:01
    Ook weer lulkoek, niet geweldig in geschoten hij duikt naar een hoek en houd hem tegen. Nou nou.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11245
    zondag 24 september 2017 om 07:08
    Dat Kramer die penalty mist is een blunder. Maar ze vergeten wel wie Kramer naar feyenoord hebben gehaald, die zijn daar zelf schuldig aan. Bij Ado was hij de perfecte spits, maar veel te licht voor feyenoord.
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 07:55
    Maar hoe moeten we Van Bronckhorst ooit nog serieus nemen?? Hij blijft Kramer maar doodleuk opstellen steeds...
    Vind ik leuk
    zondag 24 september 2017 om 09:36
    Wie? Kramer? Man man man, wat een wandelende ramp.
    Vind ik leuk
    fer65 +213
    zondag 24 september 2017 om 13:51
    Je hebt verdient gewonnen van die klojos,zakkenvullers branieschoppers bluffers luieaapen en nog veel meer tyfus zooi wat een bagger ongeloofelijk schaamjje diep Gio en staf en zeker M.v.Geel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik heb de afgelopen week research gedaan naar Michiel Kramer'