Maar dat moeten we niet als excuus aanhalen. Ajax heeft verdiend gewonnen

    "Maar dat moeten we niet als excuus aanhalen. Ajax heeft verdiend gewonnen"

    zondag 22 oktober 2017 om 18:45

    Karim El Ahmadi merkt dat de vele wisselingen in het Feyenoord-elftal de resultaten niet ten goede komen. Zondag gingen de Rotterdammers redelijk kansloos onderuit tegen Ajax (1-4). Het is de zoveelste tegenslag in korte tijd voor Feyenoord. 

    Emile van de Sande
    ROTTERDAM

    Giovanni van Bronckhorst moest de afgelopen weken vooral in de verdediging noodgedwongen veel rouleren. "We missen vastigheden", concludeert El Ahmadi na de Klassieker in gesprek met de aanwezige pers. "Maar dat is normaal als je vanaf de tweede wedstrijd van het seizoen elke week met nieuwe spelers moet spelen. Maar dat moeten we niet als excuus aanhalen. We waren vandaag gewoon ondermaats. Ajax heeft verdiend gewonnen."

    El Ahmadi nuanceert zijn uitspraken daarna. "Iedereen heeft het nu over de verdediging, maar we hebben allemaal gefaald. We moeten allemaal in de spiegel kijken omdat het gewoon niet goed was. Dat het niet goed gaat kan iedereen wel zien. Dat we nu in de hoek zitten waar de klappen vallen is duidelijk. Vooral qua uitslagen, maar ook qua blessures. Maar we moeten door."

    Plaats een reactie

    zondag 22 oktober 2017 om 18:49
    We zullen doorgaan ...
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 22 oktober 2017 om 18:52
    Sterker door strijd.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +683
    zondag 22 oktober 2017 om 19:30
    Ik heb vandaag 2 tob ploegen gezien met een clown die het uit de hand liet lopen. Ajax en Feyenoord speelden meer tegen zichzelf dan elkaar.

    Op het moment dat Feyenoord achterin 1 op 1 gaat spelen dan kunnen er inderdaad nog een paar vallen, dat dat gebeurt is jammer maar next time btr
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 22 oktober 2017 om 19:31
    Volledig met je eens!
    Vind ik leuk
    Limbo1908 +645
    maandag 23 oktober 2017 om 09:05
    Niet helemaal mee eens. Doordat er op een zwakke manier werd verdedigend en de koppies al waren gaan hangen werd het nog 1-4. Niet perse door het feit dat er nog maar 3 man stonden. Dit moet je in mijn ogen te allen tijde zien te voorkomen...
    Vind ik leuk
    Vakkie D +683
    maandag 23 oktober 2017 om 11:32
    De kopjes gingen pas na de 1-3 hangen. Daar kan je die 4e wel aan ophangen inderdaad.
    Vind ik leuk
    AFFA +1305
    maandag 23 oktober 2017 om 10:34
    Whahaha
    Vind ik leuk
    Morris +20010
    zondag 22 oktober 2017 om 19:43
    Heel goed.. 18 jaar volhouden ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 20:39
    Dan heeft Ajax nog 15 jaar te gaan.
    Vind ik leuk
    Morris +20010
    zondag 22 oktober 2017 om 21:10
    Haha boks ouwe..

    En nu je slechte humeur loslaten hè
    Vind ik leuk
    Guusman +5974
    zondag 22 oktober 2017 om 22:15
    Met die tweede zin ontkracht je de eerste.
    Vind ik leuk
    14forever +7979
    zondag 22 oktober 2017 om 20:30
    Naar beneden? :)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7160
    zondag 22 oktober 2017 om 21:09
    De zwakte cq kwetsbaarheid van Feyenoord zit em in de bank, een kwestie van geld..............
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 18:49
    el Ahmadi, gwn straight to the point. Hou ik wel van.
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 20:32
    Rotterdammert;)
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 20:33
    Snappiee ;-)
    Vind ik leuk
    HansVites +4172
    zondag 22 oktober 2017 om 18:51
    Waren de vorige 25 topics over Ajax van vandaag nog niet genoeg of zo ?
    Vind ik leuk
    zomer +928
    zondag 22 oktober 2017 om 18:57
    misschien krijgt Vermeer iets minder doelpunten tegen, Jones oogt op dit moment niet echt relaxt. Hij is op dit moment lang niet van het nivo van vorig seizoen, uiteraard is de uitslag wel wat geflatteerd. Karim heeft ook wel een punt dat ze vandaag ondermaats waren.
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 22 oktober 2017 om 19:10
    Is Kenneth alweer fit inmiddels?
    Vind ik leuk
    zomer +928
    zondag 22 oktober 2017 om 19:19
    Hij zat op de bank, dus ik ga er vanuit dat hij dan ook weer vit is
    Vind ik leuk
    Woudo +8150
    zondag 22 oktober 2017 om 19:22
    Dat heb ik helemaal gemist joh :o Dan is het misschien wel een idee om Kenneth weer de kans te geven, Jones oogt niet zo zeker meer als vorig seizoen!
    Vind ik leuk
    Juventus FC +3506
    zondag 22 oktober 2017 om 20:57
    Alleen maar intikkers en balletje in de hoeken. Kan hij verder weinig aan doen. Maar goed, we zijn Pec Zwolle en Excelsior alweer vergeten waar Jones ons al redde...
    Vind ik leuk
    buddha +7741
    zondag 22 oktober 2017 om 20:33
    ik vroeg vanmiddag aan gio of hij er al bijna was. zegt gio hij is niet ver meer
    Vind ik leuk
    zondag 22 oktober 2017 om 20:41
    Met zulke verdedigers voor je, word iedereen knap zenuwachtig. Alles is mogelijk. Ook een terugspeelbal in de kruising.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    FSCeara +7592
    zondag 22 oktober 2017 om 19:07
    De enige die bij feyenoord goed was was Haps.de rest ver ondermaats.het is hopen dat vermeer snel weer op doel staat want die jones begint beetje op joop hiele te lijken
    Vind ik leuk
    ajax1973 +1968
    zondag 22 oktober 2017 om 19:13
    vermeer is nog minder altijd matig geweest
    Vind ik leuk
    zomer +928
    zondag 22 oktober 2017 om 19:28
    Matig en dan toch 3x als 1e keeper een kampioenschap meemaken nee das best lekker voor een matige keeper.
    Of ben je bang dat Cillessen dan concurrentie krijgt bij oranje
    Vind ik leuk
    FSCeara +7592
    zondag 22 oktober 2017 om 20:02
    Typisch antwoord van ajacied.huntelaar kon er toen hij weg was bij schalke ook geen klote meer van en nu moet hij weer in oranje.echt zielig alsof iedereen die bij ajax speelt top materiaal is.mogen de schoenen van echte toppers nog niet poetsen
    Vind ik leuk
    DuWijk +307
    zondag 22 oktober 2017 om 19:50
    El Ahmadi, geeft eigenlijk altijd heldere en duidelijk analyses.

    Natuurlijk snapt hij ook wel dat je met Diks in de verdediging het tegen Ajax altijd tricky is. Maar het middenveld en (vooral) de voorhoede gaven ook niet thuis.
    Vind ik leuk
    Bida +27
    zondag 22 oktober 2017 om 20:46
    a
    Vind ik leuk
    jari_ +581
    zondag 22 oktober 2017 om 21:21
    Ik houd van het realisme en de nuchtere kijk van El Ahmadi.

    Bovendien, in alle eerlijkheid, die 1-4 is natuurlijk geflatteerd. De overwinning terecht, maar door het risico van Feyenoord in de laatste fase vliegen er extra goals in voor Ajax. Geen volledige afspiegeling van de verhoudingen 90 min. lang.
    Vind ik leuk
    Nashua +6673
    zondag 22 oktober 2017 om 23:56
    Vanmiddag zat ik in de kuip, wat mij opviel is dat de helft van dat z.g. hondstrouwe publiek al een kwartier van tevoren het stadion verliet !!!!
    Vind ik leuk
    buddha +7741
    maandag 23 oktober 2017 om 00:45
    ik moest met de trein mee. en die vertrekt 8 minuten na het fluitsignaal. in de drukte haal ik die trein niet meer en moet ik een kleine 3 kwartier wachten. sorry. ik zal volgende x blijven zitten. maar dan zit ik weer lekker bij excelsior op de tribune ;)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12313
    maandag 23 oktober 2017 om 02:40
    Respect hoe ze in Rotterdam zo sportief kunnen zijn om toe te geven dat Ajax vandaag beter was. Kunnen ze in Eindhoven nog iets van leren...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Maar dat moeten we niet als excuus aanhalen. Ajax heeft verdiend gewonnen"