Keihard oordeel over Bosz-spits: Verraad aan de fans, je werkgever, de hele club

Keihard oordeel over Bosz-spits: "Verraad aan de fans, je werkgever, de hele club"

donderdag 23 november 2017 om 12:36

Pierre-Emerick Aubameyang wordt tijdens de Borussia Dortmund-crisis flink aangepakt in Duitsland. Voormalig Schalke 04-speler Thorsten Legat hakt de spits voorafgaand aan de Kohlenpott-Derby in de pan.

"Wat Aubameyang laat zien is van een absolute onbeschaamdheid", zegt Legat tegen Der Westen. "Hij heeft geen zin meer in Borussia Dortmund. Geen zin meer om te werken voor zijn werkgever. Als fan zou ik helemaal gek worden. Dat is verraad aan de fans, aan je werkgever, aan de hele club."

Legat denkt dat Schalke 04 de derby tegen Dortmund komend weekend gaat winnen. "En dan is het waarschijnlijk helaas voorbij voor Peter Bosz. Niemand mag de baas zijn, maar de voetballers zijn dat op de een of andere manier wel. En dat is slecht", aldus de 49-jarige oud-voetballer.

Poll

Gaan Bosz en co tegen Schalke zorgen voor de ommekeer?

(2118 stemmen)

Plaats een reactie

feyeniels +17878
donderdag 23 november 2017 om 12:40
Mocht Coutinho vertrekken bij Liverpool, dan zou ik een hereniging met Klopp wel mooi vinden. Dan kan Firmino als schaduwspits spelen, terwijl Aubameyang in de punt van de aanval kan. Lijkt me prima!
Vind ik leuk
Bengelino +6694
donderdag 23 november 2017 om 12:46
Bel ze even op om je plannen kenbaar te maken
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 23 november 2017 om 12:54
Klopp nam niet op, dus heb hem maar een sms-je gestuurd :p
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:11
Kloppt niets van
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
donderdag 23 november 2017 om 13:22
Je kan het niet laten, hé? ;-)
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:19
Kloppt!
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 14:14
Hoor wie Kloppt daar kinderen?
Vind ik leuk
Mad Max +6952
donderdag 23 november 2017 om 12:47
Als er aan hem wordt getrokken door Real, Barca, AC MIlan, Juve etc, waarom zou hij dan naar Liverpool gaan?
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 23 november 2017 om 12:55
Als die clubs niet slagvaardig genoeg zijn en Liverpool is dan wel...
Daarbij schaal ik Liverpool hoger in de AC Milan
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
donderdag 23 november 2017 om 12:59
Liverpool is op dit moment zonder twijfel beter dan Milan. Dat je hun dan bij dit rijtje opnoemt is belachelijk.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:54
Jij bent belachelijk,
Vind ik leuk
Mad Max +6952
donderdag 23 november 2017 om 14:25
Doe eens normaal man! HVeen mag prima zijn eigen mening hebben.

@HVeen: ik bedoelde ook niet dat AC Milan groter of mooier is dan Liverpool. Ben met je eens dat Liverpool een mooiere club is. Maar je kunt niet voorbij gaan aan de andere clubs in dat rijtje. Liverpool speelt gewoon niet meer voor de prijzen, dus is dat niet echt een droomclub van echte broodvoetballers denk ik.
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
donderdag 23 november 2017 om 14:39
Ik had het niet over of Liverpool een mooier club dan Milan, of de andere clubs die je hebt opgeschreven.

Liverpool staat 5e, en kan misschien 4e worden als er word gewonnen van Chelsea. AC Milan staat 7e met 7 punten achterstand op de nummer 6. Dan lijkt mij kiezen tussen Liverpool of Milan nu niet zo erg lastig, tenzij dat je goed weer wilt ;-)

Maar met Real, Barca, Juve, die zijn gewoon beter dan Liverpool helaas. Zolang we met deze verdediging spelen, zullen we geen prijzen pakken. Dus ik was het met je eens, behalve dat je AC Milan tussen dat rijtje had neergezet ;-)
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
donderdag 23 november 2017 om 13:01
Firmino speelt al als shaduw/valse spits. Klopp heeft gezegd dat die geen spelers gaat aantrekken waar die al mee gewerkt heeft. Dus Auba zie ik niet komen.
Vind ik leuk
feyeniels +17878
donderdag 23 november 2017 om 13:18
Oke, dat laatste wist ik niet. Jammer!
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
donderdag 23 november 2017 om 13:21
Dat is iets wat ik nog al die tijd heb onthouden. Dus ik snap het dat mensen dit niet weten.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:55
Knap van je
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
donderdag 23 november 2017 om 14:34
Weet ik.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 23 november 2017 om 14:24
Liverpool kan de salariseisen van Aubameyang niet trekken.
Waar de doorsnee Afrikaanse voetballer een salaris wil waar hij zijn familie en stam van kan onderhouden, wil Aubameyang maar meteen een salaris waar hij het hele continent van kan onderhouden.
Die gaat gewoon naar China om dat salaris te halen.
Vind ik leuk
Mad Max +6952
donderdag 23 november 2017 om 14:27
De salariseisen niet trekken? 190 miljoen tv geld per seizoen, plus eigendom van het zeer rijke New England Sports Ventures. Dus dat zou geen probleem moeten zijn. De vraag is of ze dat WILLEN betalen, niet of ze het KUNNEN betalen.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 23 november 2017 om 14:40
Ik geloof niet dat Liverpool hem een " Chinees Tevez" salaris zou kunnen bieden zonder in de FFP-shit te geraken.
Plus als hij dat salaris krijgt, kan je wachten tot er nog een paar bij die Amerikanen op de deur kloppen voor zo'n salaris.

Fenway Sports Group is overigens eigenaar van Liverpool maar dat ter zijde. ik begrijp je punt. Geld zat.

Liverpool zit gewoon in een lastig parket. Moeten wel de top salarissen betalen maar krijgen daar niet de echte toppers voor op het veld maar die er net onder zitten.


Vind ik leuk
HveenLFC +3142
donderdag 23 november 2017 om 15:24
Als Aubameyang ongeveer hetzelfde vraagt als die bij Dortmund krijgt, dan kan Liverpool dat wel betalen.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
donderdag 23 november 2017 om 16:33
Ongetwijfeld.
Maar dat vraagt ie niet.
Afgelopen zomer was er sprake van £500.000 per week wat ie in China wilde\kon verdienen
Vind ik leuk
HveenLFC +3142
donderdag 23 november 2017 om 17:46
Klinkt meer als een gerucht.
Vind ik leuk
Mad Max +6952
donderdag 23 november 2017 om 16:59
Fenway SG en New Engeland SV zijn 2 namen voor hetzelfde bedrijf. NESV is de formele naam.
Vind ik leuk
DubRtd +15763
vrijdag 24 november 2017 om 08:54
Als ik het goed begrijp is Fenway de nieuwe naam en was het vroeger New England en is er nog een NE Group onderdeel van Fenway. Baseer me daarbij vooral op een Liverpool fan forum die het altijd over Fenway hebben

Maar zoals het zo vaak gaat bij dat soort toko's, de constructie is om allerlei redenen zo complex mogelijk.
Vandaar dus dat voor mij "De Amerikanen van Liverpool" de veiligste benaming is want dan weet iedereen wie je bedoelt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 24 november 2017 om 08:55]
Vind ik leuk
JustH +866
donderdag 23 november 2017 om 16:10
Scheelt ons dan ontwikkelingsgeld
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:03
Precies Niels, LFC verdiend een topspits.
Vind ik leuk
derksen +7151
donderdag 23 november 2017 om 12:41
Ik praat niet goed hoor

Maar als je om je heen half tamme spitsen tussen de 65 en 220 miljoen ziet verkocht worden en Dortmund werkt hem al 2 jaar tegen dan kan het wel eens gebeuren dat je het niet meer ziet zitten
In normale doen is hij echt de absolute top.
Vind ik leuk
Mad Max +6952
donderdag 23 november 2017 om 12:47
Jij praat niet goed. Mooi statement.
Vind ik leuk
derksen +7151
donderdag 23 november 2017 om 13:03
Praten lukt wel

Alleen schrijven is een drama!
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:33
Gaat steeds beter, derksen!
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 14:58
Ik ook hoor maakt niet uit welkom bij de club ;-)
Vind ik leuk
Ruud40 +7159
donderdag 23 november 2017 om 13:30
Alleen Dortmund?

Bij Ajax was er een half elftal dat zich onder deze trainer niet meer happy voelde en uiteindelijk verkocht werd.

Ligt dus niet zozeer aan de speler, maar meer aan zijn trainer
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:43
nu is geen enkele speler gelukkig.. bij bosz vielen enkel de spelers af die nu de tribune warmhouden of de bank (op tete na) dolberg is niks meer kluivert younnes fdejong sdejong klagen over minuutjes en ze spelen allemaal met de ziel onder hun armen.. dus tjah wat moet je nu wel niet vinden
Vind ik leuk
Mari +2241
donderdag 23 november 2017 om 12:43
Van verraad weet Bosz alles
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 12:44
Dat wordt wat a.s. zaterdag tussen Schalke 04 en Dortmund, dus lekker kijken op Fox.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 23 november 2017 om 12:47
Als Auba er geen zin meer in heeft stelt de rest van de ploeg nog weinig voor om eerlijk te zijn.

Bosz ligt er volgende week uit.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 13:23
Een beetje zoals Jørgensen? :p
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 23 november 2017 om 13:55
Jorgensen doet het de laatste weken niet zo slecht hoor laatste 3 wedstrijden dat hij in de basis stond een doelpunt, en daarvoor was hij geblesseerd. Jorgensen toont altijd inzet als hij speelt, dus is een beetje een rare vergelijking.
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 14:06
Ik doelde meer op je laatste gedeelte van de comment, dat Feyenoord zonder Jörgensen weinig voorstelde.

Was niet serieus bedoeld, kijk die emoticon.
Ff dollen.
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 23 november 2017 om 14:10
Feyenoord zonder Jorgeson betekend nog minder doelpunten dan dat ze met hem scoren de laatste tijd :(. Iedereen roept maar dat het aan de geblesseerde verdedigers ligt, maar dat vind ik persoonlijk wel mee vallen. Ik denk dat het probleem ligt bij dat iedereen behalve Jorgensen het goal niet weet te vinden, en Jones de laatste weken nogal al wat fouten gemaakt heeft.

Vilhena en Berghuis missen de laatste week kans op kans, Toornstra scoort niet meer in de Kuip. Kan wel stellen dat bijna iedereen hopeloos uit vorm is!
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:40
Zeker waar, de grootste reden is het missen van de kansen. Echter vind ik St. Juste ook geen sterke indruk maken, tegen Napoli en Roda zorgde dat voor een tegengoal en tegen VVV was het ook al bijna weer zo ver.

De rest van de verdediging kan me wel bekoren, Nieuwkoop is een prima back, Haps maakt laatste tijd verdedigend ook een iets sterkere indruk en Van Beek is een verdediger naar mijn hart. Wat speelt die sterk sinds ie terug is. St. Juste kan dan leuker zijn om naar te kijken qua voetballend vermogen, maar Van Beek is veel meer betrouwbaar. Niet voor niks dat het duo Van Beek-Tapia zo sterk stond te spelen tegen City afgelopen dinsdag.
Vind ik leuk
lemon9 +541
donderdag 23 november 2017 om 13:07
Hoop dat BVB verliest sorry Peter
Vind ik leuk
Woudo +7796
donderdag 23 november 2017 om 13:56
Niet zo vreemd als je een Twente supporter bent toch? Jullie hebben toch een warme band met de supporters van Schalke?
Vind ik leuk
lemon9 +541
vrijdag 24 november 2017 om 09:36
Klopt maar ben al vanaf mijn 13e fan van S04 mijn oom en tante woonde in gelsenkirchen
Vind ik leuk
pro +86
donderdag 23 november 2017 om 13:40
@Redactie, wat is een derbu?
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:00
Derby
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:02
Thorsten steekt alleen het vuurtje op!
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:11
Hoop dat Schalke wint. Maar zou het ook jammer vinden als Bosz daardoor het laatste duwtje richting de uitgang krijgt...
Vind ik leuk
donderdag 23 november 2017 om 15:18
Word weer genieten van de sfeer. Ik ga erheen dus kijk er erg naar uit.
Vind ik leuk
rpaulp50 +3820
vrijdag 24 november 2017 om 02:01
"Verraadt aan de fans, je werkgever en de hele club" :
Een leerzaam koekje van eigen deeg voor Bosz.......
Vind ik leuk