Keihard oordeel over Bosz-spits: Verraad aan de fans, je werkgever, de hele club

    Keihard oordeel over Bosz-spits: "Verraad aan de fans, je werkgever, de hele club"

    donderdag 23 november 2017 om 12:36

    Pierre-Emerick Aubameyang wordt tijdens de Borussia Dortmund-crisis flink aangepakt in Duitsland. Voormalig Schalke 04-speler Thorsten Legat hakt de spits voorafgaand aan de Kohlenpott-Derby in de pan.

    "Wat Aubameyang laat zien is van een absolute onbeschaamdheid", zegt Legat tegen Der Westen. "Hij heeft geen zin meer in Borussia Dortmund. Geen zin meer om te werken voor zijn werkgever. Als fan zou ik helemaal gek worden. Dat is verraad aan de fans, aan je werkgever, aan de hele club."

    Legat denkt dat Schalke 04 de derby tegen Dortmund komend weekend gaat winnen. "En dan is het waarschijnlijk helaas voorbij voor Peter Bosz. Niemand mag de baas zijn, maar de voetballers zijn dat op de een of andere manier wel. En dat is slecht", aldus de 49-jarige oud-voetballer.

    Poll

    Gaan Bosz en co tegen Schalke zorgen voor de ommekeer?

    (2118 stemmen)

    Plaats een reactie

    derksen +8549
    donderdag 23 november 2017 om 12:41
    Ik praat niet goed hoor

    Maar als je om je heen half tamme spitsen tussen de 65 en 220 miljoen ziet verkocht worden en Dortmund werkt hem al 2 jaar tegen dan kan het wel eens gebeuren dat je het niet meer ziet zitten
    In normale doen is hij echt de absolute top.
    Vind ik leuk
    Mad Max +9173
    donderdag 23 november 2017 om 12:47
    Jij praat niet goed. Mooi statement.
    Vind ik leuk
    derksen +8549
    donderdag 23 november 2017 om 13:03
    Praten lukt wel

    Alleen schrijven is een drama!
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 13:33
    Gaat steeds beter, derksen!
    Vind ik leuk
    Ruud40 +11268
    donderdag 23 november 2017 om 13:30
    Alleen Dortmund?

    Bij Ajax was er een half elftal dat zich onder deze trainer niet meer happy voelde en uiteindelijk verkocht werd.

    Ligt dus niet zozeer aan de speler, maar meer aan zijn trainer
    Vind ik leuk
    nummer10 +243
    donderdag 23 november 2017 om 13:43
    nu is geen enkele speler gelukkig.. bij bosz vielen enkel de spelers af die nu de tribune warmhouden of de bank (op tete na) dolberg is niks meer kluivert younnes fdejong sdejong klagen over minuutjes en ze spelen allemaal met de ziel onder hun armen.. dus tjah wat moet je nu wel niet vinden
    Vind ik leuk
    Mari +5726
    donderdag 23 november 2017 om 12:43
    Van verraad weet Bosz alles
    Vind ik leuk
    Woudo +8240
    donderdag 23 november 2017 om 12:47
    Als Auba er geen zin meer in heeft stelt de rest van de ploeg nog weinig voor om eerlijk te zijn.

    Bosz ligt er volgende week uit.
    Vind ik leuk
    lemon9 +737
    donderdag 23 november 2017 om 13:07
    Hoop dat BVB verliest sorry Peter
    Vind ik leuk
    Woudo +8240
    donderdag 23 november 2017 om 13:56
    Niet zo vreemd als je een Twente supporter bent toch? Jullie hebben toch een warme band met de supporters van Schalke?
    Vind ik leuk
    lemon9 +737
    vrijdag 24 november 2017 om 09:36
    Klopt maar ben al vanaf mijn 13e fan van S04 mijn oom en tante woonde in gelsenkirchen
    Vind ik leuk
    pro +158
    donderdag 23 november 2017 om 13:40
    @Redactie, wat is een derbu?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81885
    donderdag 23 november 2017 om 15:02
    Thorsten steekt alleen het vuurtje op!
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +16214
    donderdag 23 november 2017 om 15:11
    Hoop dat Schalke wint. Maar zou het ook jammer vinden als Bosz daardoor het laatste duwtje richting de uitgang krijgt...
    Vind ik leuk
    donderdag 23 november 2017 om 15:18
    Word weer genieten van de sfeer. Ik ga erheen dus kijk er erg naar uit.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7648
    vrijdag 24 november 2017 om 02:01
    "Verraadt aan de fans, je werkgever en de hele club" :
    Een leerzaam koekje van eigen deeg voor Bosz.......
    Vind ik leuk