'Problemen bij PSG: gerommel in spelersgroep na kritiek Thiago Silva'

    'Problemen bij PSG: gerommel in spelersgroep na kritiek Thiago Silva'

    vrijdag 12 januari 2018 om 15:54

    De resultaten zijn uitstekend, maar het is opnieuw onrustig bij Paris Saint-Germain. Het rommelt in de spelersgroep door kritiek van aanvoerder Thiago Silva op Javier Pastore en Edinson Cavani.

    Silva uitte deze week, na de 2-0 bekerzege op Amiens, zijn onvrede over Pastore en Cavani, die te laat terugkeerden van hun kerstvakantie. De twee kregen daarvoor een boete van trainer Unai Emery. "Het ligt voor de hand dat Pastore wil vertrekken, maar PSG heeft geen akkoord kunnen bereiken met de andere club", draait Silva er niet omheen in gesprek met L'Equipe. Die andere club is naar verluidt Internazionale.

    Vervolgens moest Cavani eraan geloven. "Cavani is een iets ander verhaal dan Pastoor, want het is belangrijk dat de spelers op tijd terugkeren naar de club. Dat heeft Cavani niet gedaan", aldus Silva. L'Equipe schrijft dat de uitspraken van Silva tot nieuwe spanningen hebben geleid binnen de spelersgroep. De Braziliaanse kliek zou het niet goed kunnen vinden met de andere Zuid-Amerikanen.

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +18441
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:56
    Ooeh smullen:)
    Vind ik leuk
    Candela32 +1204
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:13
    Lekker VP, ik wist niet dat Alex pastoor bij Psg zat
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5401
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:58
    Goede tijden, slechte tijden is er niets bij
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:03
    Echt niet daar gaan ze dood en komen ze terug!
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    vrijdag 12 januari 2018 om 15:59
    Ze moeten er een serie voor op tv van maken. De diva's van PSG. Succes gegarandeerd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:00
    Braziliaanse kliek of niet, hij heeft gelijk. Mag dan wel weer binnenskamers gehouden worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:06
    ? De media wist het al... dus wat moet je binnenskamers houden?

    Eindelijk iemand die wel eerlijk is en hij zegt niks verkeerds. De spelers die dit niet kunnen slikken moeten maar volwassen worden.
    Vind ik leuk
    Och jeh +1915
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:16
    De grootste spanning is ontstaan na het contracteren van Neymar.
    Vind ik leuk
    Cappie +6970
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:22
    Op de bank ziet het er wel gezellig uit.
    Vind ik leuk
    Setovitch +1473
    vrijdag 12 januari 2018 om 16:43
    "Cavani is een ander verhaal dan Pastoor"
    Huh is Alex trainer van Psg sorry ff gemist...
    Vind ik leuk
    Knorrenboef +1054
    vrijdag 12 januari 2018 om 17:25
    Wist niet dat Pastoor daar speelde...
    Vind ik leuk
    Renelas +180
    vrijdag 12 januari 2018 om 18:47
    Hij heeft inderdaad gewoon gelijk. Ik weet niet in hoeverre het verstandig is om het mede te delen via de pers, maar het mag alsnog best gezegd worden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 12 januari 2018 om 18:47]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Problemen bij PSG: gerommel in spelersgroep na kritiek Thiago Silva'