PSV-transferspel is weer op de wagen: bedrag van vijf tot zes miljoen euro genoemd

    PSV-transferspel is weer op de wagen: bedrag van vijf tot zes miljoen euro genoemd

    zaterdag 13 januari 2018 om 07:03

    Luuk de Jong kan nog altijd naar Mexico verkassen. Club America heeft zich opnieuw gemeld bij PSV om de spits over te nemen. Dat meldt De Telegraaf.

    De krant schrijft dat de club bij PSV officieel kenbaar heeft gemaakt dat het tussen de vijf en zes miljoen euro over heeft voor De Jong. Technisch manager Marcel Brands bevestigt het nieuws dat de Mexicanen aangeklopt hebben, maar dat PSV bij het standpunt blijft dat het de spits liever pas in de zomer wil verkopen. Pas bij exorbitante bedragen valt er te praten over een eventuele transfer.

    Volgens De Telegraaf staat De Jong open voor een transfer naar Mexico. Zelf wil hij de kans om bij de topclub te gaan spelen met beide handen aangrijpen, maar mocht het niet tot een akkoord komen, dan blijft hij tot de zomer bij PSV.

    Poll

    Moet PSV De Jong laten gaan voor 6 miljoen?

    (1093 stemmen)

    Plaats een reactie

    Teo Smith +21528
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:12
    Niet dit weer...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:22
    Want?
    Vind ik leuk
    Butsbal +11663
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:22
    Hoezo ? Vind je het te koud ?
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21528
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:59
    Of hij gaat of niet. Ze moeten eens duidelijk zijn ;).
    Elk miljoen is er 1 te veel voor luukje.
    Vind ik leuk
    Ajax! +1598
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:19
    Gewoon doen, Psv kan dan geld goed gebruiken. Voor beide partijen goed, en dan kunnen ze Lammers (eindelijk voor hem) meer kansen geven, die scoort nu echt niet minder goals dan Luuk hoor.
    En hij is toch de toekomst? Althans zo moet je je top talenten waar je veel tijd in stopt wel zien!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:20
    hier sluit ik me bij aan
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:05
    Jij hebt helemaal gelijk. Inderdaad de Jong laten gaan voor dit bedrag en Lammers en Romero een kans geven in de spits. En ook Locadia en Pereiro kunnen in de spits spelen. Voor beide partijen is dit de beste oplossing.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:21
    Voor een niet-scorende lantaarnpaal is dat de jackpot. Ik zeg doen!
    Vind ik leuk
    Spiegel +7781
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:49
    Niet scorende, hij heeft een matig anderhalf seizoen gehad, daarvoor was ie twee jaar topscorer.
    Hij begon voor de winterstop weer beter in vorm te komen en zijn doelpuntjes mee te pakken.
    Ik denk dat hij te belangrijk is voor PSV nu locadia out is.
    Lammers is (nog) niet goed genoeg.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +12313
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:40
    De woorden van Brands, wie gelooft daar nog in?
    Vind ik leuk
    Morris +20036
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:12
    Ik!!! ;-)
    Vind ik leuk
    Old Star +6703
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:51
    Als PSV serieus een gooi naar de titel wil doen moeten ze m houden. Luuk kan nog prima van waarde zijn in wedstrijden die op slot zitten en in de 2e helft een stormram nodig hebben.
    Gewoon kampioen proberen te worden en van de zomer verkopen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21517
    zaterdag 13 januari 2018 om 07:53
    6M is een mooi bedrag. Lekker laten vertrekken. De Jong is ook toe aan een andere uitdaging. Met Romero erbij is zijn plek in de selectie opgevuld.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78531
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:00
    Als de Mexicanen ermee instemmen dat hij einde seizoen gaat dan doen. PSV gaat hem nog nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11629
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:13
    Dit zegt brands? Dan zal het wel niet waar zijn.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3105
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:16
    Als ik die Lammers zo bezig zie: laat gaan!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +1807
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:17
    Pas bij exorbitante bedragen valt er te praten over een eventuele transfer.

    Dat lijkt me dus het geval hier...
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 08:48
    Ik heb het idee dat een bepaalde zaakwaarnemer heeft aangeklopt bij PSV en zegt te handelen namens...
    Maar in werkelijkheid lijkt de club niet echt zo geïnteresseerd...vind ik...Met Menez hebben ze al een vierde aankoop gedaan deze winter.
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2798
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:50
    *Gaap*
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1390
    zaterdag 13 januari 2018 om 09:57
    Gewoon doen en Lammers de kans geven.. Anders Romero of Pereiro of Malen.. Genoeg keuzes..
    Vind ik leuk
    dezink +955
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:10
    Lekker bij ons in Eindhoven blijven , misschien nog een kampioenschap meepakken en daarna verder kijken .
    Vind ik leuk
    Napolitanos +7721
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:34
    Televaag ! Niet aan de orde volgens RE
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:35
    Lammers en locadia kunnen dat gat wel opvullen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:43
    Luuk kan beter helemaal stoppen en het theater in gaan! Huilebal
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 januari 2018 om 10:54
    Is nog geen 2 miljoen waard
    Vind ik leuk
    Emnu +2001
    zaterdag 13 januari 2018 om 11:51
    "Zelf wil hij de kans om bij de topclub te gaan spelen met beide handen aangrijpen, maar mocht het niet tot een akkoord komen, dan blijft hij tot de zomer bij PSV."

    Kleine correctie: "Zelf wil hij de kans om bij een topclub te gaan spelen met beide handen aangrijpen, maar mocht het niet tot een akkoord komen, dan blijft hij tot de zomer bij PSV."
    Vind ik leuk
    Mari +5240
    zaterdag 13 januari 2018 om 12:54
    Als de Jong wil gaan moet PSV hem laten gaan. Hij heeft zijn best gedaan altijd loyaal geweest. Afgelopen zomer is het niet gelukt, als het hem nu wel lukt dan moet iedereen blij zijn voor hem en moet PSV niet dwars gaan liggen om een tonnetje meer of zo.
    Met Maher verliezen ze vele miljoenen aan transfergeld en vele miljoenen aan salaris.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV-transferspel is weer op de wagen: bedrag van vijf tot zes miljoen euro genoemd