'Op termijn' terug in Oranje: 'Moet blijken of Koeman als bondscoach voordeel is'

'Op termijn' terug in Oranje: 'Moet blijken of Koeman als bondscoach voordeel is'

maandag 12 februari 2018 om 17:54

Sven van Beek spreekt van een 'horrorscenario' voor Feyenoord. De Rotterdammers gingen zondag met 3-1 onderuit bij Vitesse en staan slechts vierde in de Eredivisie.

"Uiteindelijk kun je wel spreken van een horrorscenario", zegt Van Beek tegen ELF Voetbal. "Eigenlijk bizar, dat we pas na die rode kaarten, met negen man, echte strijdlust toonden. We kregen zelfs nog twee kansen."

De mandekker weet niet waarom het contrast met vorig seizoen zo groot is. "We moeten hier met z'n allen over gaan praten, over wat er beter kan. En daarbij moeten we elkaar eens flink de waarheid vertellen", vervolgt Van Beek. "We hebben gewoon een brede, goede selectie met kwaliteiten. Iedereen moet goed in de spiegel kijken. De beker winnen is nu het hoofddoel. "We zijn dat bijna verplicht aan de fans, ook gezien de stand in de competitie."

Met een sterke eindspurt kan Van Beek zich mogelijk ook in de kijker spelen bij bondscoach Ronald Koeman, die in Arnhem op de tribune zat. "Ik ben nog niet met Oranje bezig, zeker nu ik net weer een paar maanden speel. Op termijn wil ik er graag weer bij komen, maar of het een voordeel is dat Koeman bondscoach is moet blijken..."

Plaats een reactie

maandag 12 februari 2018 om 18:00
Tja wat wil je als je toornstra en bilal maar blijft opstellen krijg liever met eigen jeugd op onze klote dan met die 2
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:09
Het is wel erg Matig, investeren is niet aan feyenoord besteed! Precies wat je zegt, beter gewoon met eigen jeugd blijven werken
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:15
Ja toch kijk ik vind niet alle aankopen slecht amrabat moet de tijd even krijgen is nog erg jong st juste op rechtsback zie ik als potentiele opvolger van karsdorp larsson moet gewoon op 10 kunnen spelen maar toornstra bilal blijven opstellen heeft geen zin je weet dat ze te kort komen elke wedstrijd weer dan maar eigen jeugd en kijken waar het schip strand
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:57
Aankopen zijn wel goed. In het begin van het jaar ging het heel goed. Maar wanneer het team een dip krijgt weet onze Gio het tij niet te keren. Ging in z'n eerste jaar fout en nu weer.
Vind ik leuk
Kuip +4033
maandag 12 februari 2018 om 18:03
Van Beek in Oranje? Wat een onzin. Met van Dijk, de Vrij, de Ligt, Fosu-Mensah zijn er genoeg rechtsbenige centrale verdedigers.
Vind ik leuk
feyeniels +19765
maandag 12 februari 2018 om 18:19
Mij lijkt inderdaad ook dat er eerst een hele hoop blessures moeten zijn voordat Van Beek in aanmerking komt. Naast de spelers die jij noemt hebben we ook nog Bruma, Nuytinck en Gouweleeuw die wekelijks in topcompetities spelen.
Ik zou Van Dijk, De Vrij en Bruma altijd selecteren. Mocht één van die drie niet fit zijn dan komt Fosu-Mensah wat mij betreft in aanmerking. Daarna pas Gouweleeuw, De Ligt of Nuytinck.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:24
Zelfs een Beugelsdijk heeft momenteel meer recht op een uitnodiging als die van Beek
Vind ik leuk
feyeniels +19765
maandag 12 februari 2018 om 18:27
Zullen we ze allebei maar gewoon niet oproepen? ;-)

Beugelsdijk zit wel in een goede periode, moet ik zeggen. Gewoon een prima kracht voor ADO!
Vind ik leuk
fedor2501 +1902
maandag 12 februari 2018 om 18:37
Beugelsdijk en van Beek samen. Rustaaaaaaaaaaaagh
Vind ik leuk
fedor2501 +1902
maandag 12 februari 2018 om 18:36
Vergeet Hoedt niet. Die speelt volgens mij ook wekelijks.
Vind ik leuk
13 +5671
maandag 12 februari 2018 om 18:43
Hoedt is toch een linkspoot?
Vind ik leuk
fedor2501 +1902
maandag 12 februari 2018 om 18:46
Ja is ook wel makkelijk toch ipv alleen maar rechtsbenige spelers
Vind ik leuk
13 +5671
maandag 12 februari 2018 om 18:48
Tuurlijk haha, maar het ging hier over Van Beek en welke rechtspoten hij voor zich zou hebben.
Vind ik leuk
fedor2501 +1902
maandag 12 februari 2018 om 18:49
Ja zie het nu. Dan is het simpel. van Beek in Oranje.
Vind ik leuk
Rodajc +4568
dinsdag 13 februari 2018 om 00:55
Denk dat Gouweleeuw zelfs beter is dan Bruma, de Ligt zal dat binnen 2 jaar ook zijn verwacht ik.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 13 februari 2018 om 00:55]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:06
Die komt echt nooit in Oranje.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:12
van beek moet eerst een lekker seizoen draaien bij Feyenoord, en uiteindelijk een mooie transfer maken. hij is nog maar 23 dus kan nog van alles gebeuren! ik zie hem nog wel beter worden.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 18:36
Ronald kwam toch voor Linssen kijken?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:04
Sven van Beek gaat mee in de malaise bij Feyenoord dus begrijp niet echt waarom hij hoopt op Oranje.
Vind ik leuk
13 +5671
maandag 12 februari 2018 om 19:09
Dat komt doordat je de link bij dit artikel niet hebt geopend. Stukje:
“Wist je trouwens dat bondscoach Ronald Koeman op de tribune zat? Hij liet jou debuteren bij Feyenoord en was altijd een fan van jou als verdediger. Is het Nederlands elftal halen voor jou nu ook weer een doel, nu je weer wekelijks speelt bij Feyenoord?”
"Nee, ik wist niet dat Ronald Koeman er was. Weet je, ik focus mij eerst op mijn club en geef elke wedstrijd honderd procent. Ik ben nog niet met Oranje bezig, zeker nu ik net weer een paar maanden speel. Op termijn wil ik er graag weer bij komen, maar of het een voordeel is dat Koeman bondscoach is moet blijken... Vind je het goed als ik nu ga douchen? Sorry man, ik ben niet zo vrolijk. Je begrijpt vast wel waarom."
[Reactie gewijzigd op maandag 12 februari 2018 om 19:10]
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:11
Als ik Ronald bel kunnen samen wel een borrel drinken in de drie gezusters.
Vind ik leuk
13 +5671
maandag 12 februari 2018 om 19:13
Zal best, ik kan je niet echt volgen?
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 19:34
De Ligt is Van Beek voorbij gestreefd. Dat is geen schande. De blessure voor Van Beek kwam uiterst ongelegen mbt het Nederlands elftal. Ondertussen ontwikkelde en ontwikkelt De Ligt zich in Beast Speed.
Vind ik leuk
maandag 12 februari 2018 om 20:03
Hoogmoed komt voor de val. Hij deelt toch redelijk mee in de malaise bij Feyenoord.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Op termijn' terug in Oranje: 'Moet blijken of Koeman als bondscoach voordeel is'