Gewilde Overmars koppelt toekomst aan Ten Hag: 'Eigenlijk niet mee bezig'

    Gewilde Overmars koppelt toekomst aan Ten Hag: 'Eigenlijk niet mee bezig'

    dinsdag 13 februari 2018 om 07:07

    Van een vertrek van Marc Overmars bij Ajax is op korte termijn geen sprake. Dat zegt de directeur spelersbeleid zélf in gesprek met De Telegraaf. Overmars heeft zijn toekomst verbonden aan trainersduo Erik ten Hag - Alfred Schreuder. 

    Op voorspraak van met name Overmars werd Ten Hag in december aangesteld als opvolger van Marcel Keizer. Algemeen directeur Edwin van der Sar zei in januari dat opstappen een optie is wanneer Ajax in 2018 geen progressie boekt onder Ten Hag en Schreuder. Overmars lijkt daar anders in te staan. "Erik en Alfred hebben mij gevraagd me 2,5 jaar aan hen te committeren", zegt hij.

    Het contract van de voormalig Oranje-international loopt door tot medio 2020. Vanuit Engeland was er sprake van 'sluimerende' belangstelling. "Ik ben eigenlijk niet met mijn eigen positie bezig. Het gaat er nu om de club zo snel mogelijk weer op de rails te krijgen."

    Lees ook: Overmars op de barricaden: 'Voor die vijf spelers hebben zich clubs gemeld'

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Is Overmars geschikt voor een Engelse topclub?

    (411 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 13 februari 2018 om 07:21
    Dat zou ik niet doen als ik hem was ten hag heeft last van de ziekte van hedel meer haar op zijn zak dan op zijn schedel
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:24
    Jij kent hem ,en hedel is een zware ziekte.
    Vind ik leuk
    Jozef +34570
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:27
    Zelf verzonnen, of ben je opa's moppentrommel aan het leeghalen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:00
    Aan jou gebruikersnaam te zien trek jij de bijbel open die is toch een stukje ouder dan mijn opa
    Vind ik leuk
    MeepMeep +156
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:40
    of de ziekte van Rupke, meer haren op de zak dan op het Kupke.
    Vind ik leuk
    Kees Bman +3615
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:23
    Waar moet hij heen een of ander Turkse of Marokkaanse club samen met flappie zijn we tevens van de galbakken af ,letterlijk en figuurlijk.
    Vind ik leuk
    Jozef +34570
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:29
    Wat in de wereld hebben ze jou misdaan dan?

    Het enige wat heel duidelijk is, is dat jij iemand minacht en uitscheldt. Dat zegt alles over jou vermoed ik en niks over Overmars of van der Sar.

    Is het nou zo moeilijk om een beetje respectvol te zijn?
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:57
    Racist bitch
    Vind ik leuk
    derksen +8540
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:24
    Het is ajax dus zal mij een reet schelen, maar Marc is wel de allerbeste TD van Nederland
    Als je enkel de inkomsten van transfer neemt de laatste jaren, kampioenschappen,finale Europa league
    Dan weet ik zeker dat die het beter zal doen als die koekebakkers bij chelsea, man united, enz enz
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 februari 2018 om 07:59
    overmars heeft na een moeilijke start met niet de beste aankopen en beslissingen zich toch heel goed herpakt en bewezen een uitstekende TD re zijn. ik vind dat hij het nu meer dan prima doet dus mooi als hij nog een beetje bij ajax blijft!!
    Vind ik leuk
    Mari +6651
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:17
    Gelukkig
    Vind ik leuk
    Stoep +1786
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:18
    Volgens mij hebben ze de verkeerde ( bergkamp) weggedaan.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +8360
    dinsdag 13 februari 2018 om 09:57
    Marc koopt een kampioensteam bij elkaar en dan is ten Hag de grote Meester,
    "hebben we altijd al gezegd" zeggen ze dan in Utrecht en claimen vervolgens
    50% van de credits.
    Vind ik leuk
    Aspers +442
    dinsdag 13 februari 2018 om 10:03
    Lekker dan....zijn we eind seizoen Overmars,, vd Sar en Ten Hag kwijt. Kunnen we weer overnieuw beginnen.
    Vind ik leuk
    14forever +8381
    dinsdag 13 februari 2018 om 14:18
    Krijgt langzaam het krediet wat hij verdiend.
    Zeker heeft hij blunders gemaakt, maar Ajax maakt nog steeds winst op transfergebied. Daardoor kan je dus zonder problemen een grotere transfersom neerleggen en normaliter iets betere spelers halen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 00:40
    Wat nou grote club, Ajax is een grote club.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Gewilde Overmars koppelt toekomst aan Ten Hag: 'Eigenlijk niet mee bezig'