Gewilde Overmars koppelt toekomst aan Ten Hag: 'Eigenlijk niet mee bezig'

Gewilde Overmars koppelt toekomst aan Ten Hag: 'Eigenlijk niet mee bezig'

dinsdag 13 februari 2018 om 07:07

Van een vertrek van Marc Overmars bij Ajax is op korte termijn geen sprake. Dat zegt de directeur spelersbeleid zélf in gesprek met De Telegraaf. Overmars heeft zijn toekomst verbonden aan trainersduo Erik ten Hag - Alfred Schreuder. 

Op voorspraak van met name Overmars werd Ten Hag in december aangesteld als opvolger van Marcel Keizer. Algemeen directeur Edwin van der Sar zei in januari dat opstappen een optie is wanneer Ajax in 2018 geen progressie boekt onder Ten Hag en Schreuder. Overmars lijkt daar anders in te staan. "Erik en Alfred hebben mij gevraagd me 2,5 jaar aan hen te committeren", zegt hij.

Het contract van de voormalig Oranje-international loopt door tot medio 2020. Vanuit Engeland was er sprake van 'sluimerende' belangstelling. "Ik ben eigenlijk niet met mijn eigen positie bezig. Het gaat er nu om de club zo snel mogelijk weer op de rails te krijgen."

Lees ook: Overmars op de barricaden: 'Voor die vijf spelers hebben zich clubs gemeld'

Lees meer over:EredivisieAjax

Poll

Is Overmars geschikt voor een Engelse topclub?

(411 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 13 februari 2018 om 07:21
Dat zou ik niet doen als ik hem was ten hag heeft last van de ziekte van hedel meer haar op zijn zak dan op zijn schedel
Vind ik leuk
Kees Bman +3631
dinsdag 13 februari 2018 om 07:24
Jij kent hem ,en hedel is een zware ziekte.
Vind ik leuk
Jozef +30795
dinsdag 13 februari 2018 om 07:27
Zelf verzonnen, of ben je opa's moppentrommel aan het leeghalen?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 10:00
Aan jou gebruikersnaam te zien trek jij de bijbel open die is toch een stukje ouder dan mijn opa
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:40
of de ziekte van Rupke, meer haren op de zak dan op het Kupke.
Vind ik leuk
Kees Bman +3631
dinsdag 13 februari 2018 om 07:23
Waar moet hij heen een of ander Turkse of Marokkaanse club samen met flappie zijn we tevens van de galbakken af ,letterlijk en figuurlijk.
Vind ik leuk
Jozef +30795
dinsdag 13 februari 2018 om 07:29
Wat in de wereld hebben ze jou misdaan dan?

Het enige wat heel duidelijk is, is dat jij iemand minacht en uitscheldt. Dat zegt alles over jou vermoed ik en niks over Overmars of van der Sar.

Is het nou zo moeilijk om een beetje respectvol te zijn?
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:57
Racist bitch
Vind ik leuk
derksen +8283
dinsdag 13 februari 2018 om 07:24
Het is ajax dus zal mij een reet schelen, maar Marc is wel de allerbeste TD van Nederland
Als je enkel de inkomsten van transfer neemt de laatste jaren, kampioenschappen,finale Europa league
Dan weet ik zeker dat die het beter zal doen als die koekebakkers bij chelsea, man united, enz enz
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 07:59
overmars heeft na een moeilijke start met niet de beste aankopen en beslissingen zich toch heel goed herpakt en bewezen een uitstekende TD re zijn. ik vind dat hij het nu meer dan prima doet dus mooi als hij nog een beetje bij ajax blijft!!
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:24
Overmars heeft meer geld dan Ajax. Haha. Waarom zou hij uberhaupt werken? Die is het gezeur meer dan zat. Maar hij blijft een sportman.

En misschien verveelt hij zich wel gewoon.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 08:33
Overmars heeft bij verre na niet zoveel als Ajax.. zijn totaal vermogen inclusief ondernemingen zit rond de 40/50.. Ajax inclusief bezittingen en uitstaande rekeningen ruim een miljard euries.

Maar Marc is inderdaad een van de slimmere voetballers heeft vroeg in de vastgoed goed geïnvesteerd. Maar heeft ook veel verliezen zakelijk geleden daar in tegen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6770
dinsdag 13 februari 2018 om 09:18
Bij elk bedrijf wordt er een winst en verliesrekening opgemaakt, Marc kijkt dus naar het saldo....en hij zag dat het goed was.
Vind ik leuk
dinsdag 13 februari 2018 om 12:18
Arsenal en Chelsea hadden al eerder interesse getoont (vooral Arsenal)
Vind ik leuk
Mari +4695
dinsdag 13 februari 2018 om 09:17
Gelukkig
Vind ik leuk
Stoep +1865
dinsdag 13 februari 2018 om 09:18
Volgens mij hebben ze de verkeerde ( bergkamp) weggedaan.
Vind ik leuk
rpaulp50 +6770
dinsdag 13 februari 2018 om 09:57
Marc koopt een kampioensteam bij elkaar en dan is ten Hag de grote Meester,
"hebben we altijd al gezegd" zeggen ze dan in Utrecht en claimen vervolgens
50% van de credits.
Vind ik leuk
Aspers +395
dinsdag 13 februari 2018 om 10:03
Lekker dan....zijn we eind seizoen Overmars,, vd Sar en Ten Hag kwijt. Kunnen we weer overnieuw beginnen.
Vind ik leuk
14forever +7810
dinsdag 13 februari 2018 om 14:18
Krijgt langzaam het krediet wat hij verdiend.
Zeker heeft hij blunders gemaakt, maar Ajax maakt nog steeds winst op transfergebied. Daardoor kan je dus zonder problemen een grotere transfersom neerleggen en normaliter iets betere spelers halen.
Vind ik leuk
woensdag 14 februari 2018 om 00:40
Wat nou grote club, Ajax is een grote club.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Gewilde Overmars koppelt toekomst aan Ten Hag: 'Eigenlijk niet mee bezig'