'De Vrij is mondeling akkoord met topclub: vijfjarig contract, 4 miljoen salaris'

    'De Vrij is mondeling akkoord met topclub: vijfjarig contract, 4 miljoen salaris'

    dinsdag 20 februari 2018 om 14:35

    Niet FC Barcelona, Chelsea of Atlético Madrid, maar Internazionale lijkt aan de haal te gaan met Stefan de Vrij. De Italiaanse krant La Repubblica weet dat De Vrij een mondeling akkoord heeft met Inter. 

    De centrale verdediger van SS Lazio en het Nederlands elftal vertrekt komende zomer transfervrij uit Rome. Lazio maakte maandag bekend dat er geen overeenstemming is bereikt met De Vrij (26) over een nieuwe verbintenis. 

    La Gazzetta dello Sport meldde eerder op de dag dat er uit Spanje en Engeland concrete belangstelling is voor de voormalig Feyenoorder. De Vrij lijkt zijn keuze echter al te hebben gemaakt: hij zou met Inter akkoord zijn over een vijfjarig contract, tegen een salaris van vier miljoen euro plus bonussen. 

    Er is nog wel één belangrijke voorwaarde. De deal tussen Inter en De Vrij gaat namelijk níet door als de Nerazzurri kwalificatie voor de Champions League-mislopen. Die kans is best reëel, aangezien de ploeg van trainer Luciano Spalletti aan een dramatische reeks bezig is en de laatste maanden terugviel naar de vijfde plaats in de Serie A. 

    Poll

    Is Internazionale de perfecte club voor De Vrij?

    (1690 stemmen)

    Plaats een reactie

    davidben +3411
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:37
    Goede club voor De Vrij.
    Vind ik leuk
    Mad Max +9182
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:38
    Nee man, De Vrij moet lekker gaan ballen in Engeland of Duitsland. Italiaanse competitie, en zeker Inter, is volstrekt vergane glorie.
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:39
    Italiaanse topclub. Ze zijn overgenomen door een 'rijke' miljardair. Komt wel goed met Inter. Ze bouwen aan een topploeg.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mallerd +1669
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:44
    Net zoals AC Milan zeker?
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:45
    Dit soort zaken gaan niet over een dag ijs. Kijk maar naar Chelsea, City, Milan in de jaren 80. Kom op, historisch besef.
    Vind ik leuk
    wijnsmaakt +160
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:31
    Nee kan vriezen en dooien een nacht ijs is niks. Inter trouwens ook niet.
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:39
    Lees mijn bericht nog een keer. Volgens mij snap 'm niet,
    ken je gezegden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:07
    in de jaren 90 kwam Chelsea en zo'n 8 jaar geleden City, historisch besef ;)
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:26
    Komma's....Milan in de jaren 80. De rest niet natuurlijk later.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6188
    dinsdag 20 februari 2018 om 19:55
    Klopt, maar Italië is volledig voorbijgestreefd door zowel Spanje als Engeland. Daar zit het grote geld en dat gaat niet binnen de termijn van de carrière van de Vrij weer veranderen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7501
    woensdag 21 februari 2018 om 01:08
    Historisch besef? Zowel Chelsea als City komen uit de Championship nog niet zolang geleden dus wel besef heb jij het dan over.
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    woensdag 21 februari 2018 om 16:06
    Dat een middelmatige club door financiële injecties transformeert in een topclub. Je interpreteert mijn bericht denk ik verkeerd.
    ----------------------------
    Toelichting:
    Historisch besef heeft te maken met wat er in het verleden is gebeurd met de genoemde clubs en wanneer deze dus door externe geldschieters steeds rijker zijn geworden, en nu dus een topclub zijn,
    ---------------------------
    P.S.
    City heb je min of meer gelijk (16 jaar geleden) en Chelsea speelde eind jaren 80 voor het laatst in Div2 (heette anders toen).
    Vind ik leuk
    De Ajacied +7501
    woensdag 21 februari 2018 om 01:07
    De Vrij moet naar Engeland en als hij het daar te nat en te koud vind is Spanje een goede tweede.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:52
    Inderdaad, wat je zegt. Inter is helemaal geen topclub (meer).
    Bij Liverpool, Dortmund of Tottenham zou de Vrij een veel beter plek hebben.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +197
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:43
    Ik had hem liever eens in Spanje of Engeland gezien maarja, toch veel succes gewenst
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:53
    Duitsland zou ik ook nog wel mee kunnen leven.
    Vind ik leuk
    BarcAjax +197
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:54
    Ja inderdaad
    Vind ik leuk
    Metal +2296
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:23
    Spanje? Daar heb je maar 5 a 6 clubs die het leuk maken. De rest is pure opvulling om maar een competitie te hebben.
    Duitsland, Engeland en Italie zijn veel leukere competities. Zelfs het Italiaanse voetbal is tegenwoordig leuk om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:37
    Ik vind het razend knap dit, voor zo'n beperkte voetballer.
    Vind ik leuk
    Sytz +2684
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:48
    Ach man, één van de beste verdedigers in een competitie waar het verdedigen tot kunst verheven is. Dan ben je geen beperkte voetballer hoor, ook niet als je Zidane draaitjes kan maken die daadwerkelijk zin hebben. Die jongen heeft een uitstekende functionele techniek en eet die spitsen daar op. Inter is eigenlijk een club te laag voor hem.
    Vind ik leuk
    soplul +2204
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:56
    Totaal niet serieus te nemen jij
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:37
    Zonde als dit waar is. Had 'm graag in de top van Spanje gezien. Inter blijf ik een labiele club vinden.
    Vind ik leuk
    Aal +20076
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:38
    Zou zonde zijn. Zag hem graag bij Barca.....samen met Jasper bankje warm houden.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1177
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:38
    Hou het kort! Niet waar natuurlijk!!
    Vind ik leuk
    Bdog +4760
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:39
    Vrij onwaarschijnlijk.
    Vind ik leuk
    RtdDub +8443
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:39
    "De deal tussen Inter en De Vrij gaat namelijk níet door als de Nerazzurri kwalificatie voor de Champions League-mislopen."

    Daarmee kan dit bericht dus meteen naar de bak met het label "Bull shit"

    Lazio is zelf in de race voor CL en dus heeft De Vrij dat zo'n beetje zelf in de hand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:19
    Ze staan slechts één punt achter op Lazio en twee op AS Roma, kan alle kanten nog op dus.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +18942
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:40
    Als hij echt naar Inter gaat is hij knettergek
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:40
    Neeee! Kan toch veel beter dan dit man. Tuurlijk veel meer salaris, maar qua team (-prestatie) ga je echt achteruit.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:42
    Raar verhaal. Alleen wanneer Inter zich voor de CL plaatst (hoogst onzeker) dan vertrekt De Vrij naar dit minder goede elftal?
    Als ik De Vrij was, zou het simpel zijn; alleen Juventus is een verbetering, meldt die zich niet, dan is het Engeland of Spanje. Maar wie ben ik ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1862
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:57
    Napoli ?
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:19
    Ja. Al enkele jaren de nr2 van Italie. Maar voor hoelang? Zou het wel tof vinden wanneer De Vrij zich inderdaad bij bijv. een topteam uit de PL kan laten zien. Napoli is sportief een stap(je) vooruit, maar zal dat financieel nauwelijks zijn. Wel een prachtige club. Dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:42
    Goeie club? Niet mee eens, een andere competitie brengt bij hem meer stabiliteit in zijn spel. Gezien zijn fysieke kracht zou ik hem liever in een Engelse of Spaanse competitie aan het werk zien!
    Vind ik leuk
    Bulldog 1 +951
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:44
    Klein stapje voor uit ik hoopte op liverpool of chelsea was beter geweest voor zijn ontwikkeling
    Vind ik leuk
    Nikos85 +840
    dinsdag 20 februari 2018 om 17:25
    Zijn management beslist wel heel veel dat is de laatste weken wel duidelijk geworden. Ook de verwijzing van lazio zelf zegt genoeg want die spreekt dat ze er met hen niet zijn uitgekomen. Die zaakwaarnemer wilt em naar inter hebben en hoopt dat de top dan wel met een lekkere som over de brug gaat kopen binnen 1a2 seizoenen. Dat is cashen in hun wereldje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:47
    Absoluut niet doen stefan. Betalen misschien een hoop maar lazio is momenteel niet minder. Ga lekker naar spanje joh, pas je prima en ook daar is het weer goed!
    Vind ik leuk
    Alain2708 +9455
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:51
    In Madrid of Barcelona kan het in de winter ook goed sneeuwen hoor..

    Maar Inter moet hij niet doen, vind ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:21
    Tuurlijk kan het sneeuwen maar het klimaat is over het geheel toch prima. En nee, inter is gewoon geen leuke club meer de laatste jaren en presteert iedere keer weer matig. Nu is het zijn kans om voor een topclub te spelen en in italie zie ik dan alleen napoli of juve als opties. Roma kan hij niet maken :p
    Vind ik leuk
    james89 +532
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:49
    Echt ongelofelijk als dit waar is, dan beter in Rome blijven
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:50
    En dan kies je voor inter.. waarom in vredesnaam..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:50
    Ongezond verstand noemen we dat maar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:52
    Ja precies. Zn zaken waarnemer waarschijnlijk haha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:55
    Maar dan nog steeds ongezond verstand. Je laat jouw leven toch niet beslissen door een zaakwaarnemer. Ze zijn er zelf ook nog altijd bij, het zijn geen slaven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:11
    Je zou het haast wel gaan denken
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:13
    Ja ik snap die spelers allemaal niet. Zijn echt weekdieren volgens mij.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:58
    Tja.. geld zal een grote rol spelen denk ik. Worden vanaf begin af aan bergen met goud beloofd, “de zakenwaarnemer” regelt het wel en zorgt dat ze bij een topclub komen. Als je dat maar vaak genoeg hoort dan ga je het nog geloven ook denk ik haha
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +78313
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:50
    Wat een domme keuze zeg maar ja dan doe je het puur voor geld.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +1862
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:50
    Meest slechtste keus die die kan maken.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:51
    Zeker geen Italiaanse club meer gewoon naar Engeland of Duitsland daar komt hij meer tot zijn recht..
    Vind ik leuk
    Hyena +26916
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:55
    Dat zou ik een hele vreemde overstap vinden. Kan hij net zo goed bij Lazio blijven. Ga lekker naar Engeland of Duitsland.
    Vind ik leuk
    GKL +196
    dinsdag 20 februari 2018 om 14:57
    Zou een hele rare move zijn.
    Vind ik leuk
    Demi +214
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:01
    Hij moet gewoon voor LFC kiezen.. samen met V.Dijk in het centrum spelen!!
    Vind ik leuk
    Ryan82 +854
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:08
    Laten we aannemen dat Inter oneindig rijk is.. Welke topvoetballer wilt in de italiaanse comp. spelen? Tuurlijk is het PSG gelukt maar uiteindelijk spelen de beste in La Liga en de Premier League. Dit is gewoon doodzonde dat Stefan de Vrij niet een stap hogerop gaat. Inter is wellicht een stap achteruit. Inter staat 1 plaats onder Lazio. Daarnaast .. Hoe lang heeft inter nodig om topspelers te halen? Misschien duurt dit wel 5 jaar. Dan speel je 5 seizoenen om plaats 4-7.
    Vind ik leuk
    RedNas +2682
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:16
    Pjanic, D.Costa, Higuain, Dybala, Chiellini, Bonucci, Icardi, Callejón, om er maar een paar te noemen.
    In de UEFA-ranking wordt al jaren met Duitsland en Engeland gestreden wie zich de tweede competitie van Europa mag noemen. En dat ondanks een aantal magere jaren voor de Italianen. Daarnaast heeft de serie A de meeste CL-finalisten afgeleverd van alle landen. Resultaatvoetbal is er tot een kunst verheven, en ik word er erg blij van als Oranje-verdedigers daar hun kwaliteiten kunnen aanscherpen.
    Dat AC Milan met ongeveer 250 miljoen aan nieuwe spelers slechts 7e staat in de Serie A, is misschien tegenvallend van Milan, maar zegt ook gewoon veel over de kracht van de andere ploegen in die competitie.

    En dat Inter momenteel onder Lazio staat lijkt me niet echt voldoende om een transfer af te laten ketsen. Real Madrid staat onder Valancia, is Real nu dan ook geen vooruitgang meer voor spelers van Valencia? Lazio is een club waar je niet bij wilt horen. Twijfelachtige bestuurders en een groep misdadige neonazi's onder de fans. Inter is een gigantische club met een mooie geschiedenis en een groot potentieel. Prima club voor De Vrij wat mij betreft.
    Vind ik leuk
    Ryan82 +854
    woensdag 21 februari 2018 om 07:51
    Chiellini, Bonucci zijn indd geweldige verdedigers. Maar D.Costa, Higuain, & Callejón zijn geflopt bij hun vorige club. Juventus is een prachtige club. Ik zou eigenlijk hem daar zien voetballen als daar plek is. De rest heb ik geen hoge pet van. Inter en AC hebben nu voldoende geld maar de animo is er niet van de topspelers. Lazio , Inter, AC, het is een minimale stap voorwaarts in de carrière van de Vrij. Ik denk overigens niet dat je het Italiaanse verdedigen kunt toepassen in het voetbal van het Nederlands elftal. Stefan de Vrij krijgt compleet andere instructies mee dan wanneer hij met oranje speelt. Inter heeft wel een leuke historie met een potentieel. We gaan het zien :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:24
    Lekker banken in Milaan
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:39
    Inter blijft een mooie club met een nog mooier shirt hoor! Zeker een goede club voor De Vrij.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1263
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:46
    Sorry, maar van dit bericht geloof ik geen klote van.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 15:51
    Stefan is een intelligente vent. Eén van de weinige voetballers met een universitair denkniveau. Die gaat echt niet naar Inter als de halve Europese top op zoek is naar een goedkope CB.
    Vind ik leuk
    Mass +4019
    dinsdag 20 februari 2018 om 16:19
    4 miljoen per jaar neem ik aan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 februari 2018 om 18:37
    Als je naar inter gaat. Wat van progressie boek je dan?? Lazio is van het zelfde kaliber
    Vind ik leuk
    Rodajc +9567
    dinsdag 20 februari 2018 om 20:32
    Puur voor het geld dus, sportief is het geen stap vooruit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De Vrij is mondeling akkoord met topclub: vijfjarig contract, 4 miljoen salaris'