'Als ik na de zomer naar Feyenoord ga, ga ik de rest van het team ook aansteken'

    'Als ik na de zomer naar Feyenoord ga, ga ik de rest van het team ook aansteken'

    Gepubliceerd: dinsdag 13 maart 2018 om 18:59di 13-03-2018 om 18:59

    Yassin Ayoub is 'best wel een beetje verslaafd' aan het populaire spel Fortnite. Zondag eerde de middenvelder van FC Utrecht het spel door met een Fortnite-dansje  zijn doelpunt tegen Vitesse te vieren. 

    Fortnite verovert de laatste weken de harten van fanatieke gamers en ook Ayoub speelt het spel soms uren achter elkaar, geeft hij toe. "Ik kan makkelijk drie uur bezig zijn. Ha, niet zo leuk voor mijn vrouw, want ik ben best wel een beetje verslaafd, hoor", zegt de Utrecht-speler tegen het Algemeen Dagblad

    Of Ayoub het spel elke avond speelt? "Als ik een week niks te doen heb, dan zou dat wel kunnen gebeuren, ja. Maar in een normale week heb ik ook wel andere dingen te doen, weet je: ouders en schoonouders bezoeken en zo. Dus in een normale week is het vier avonden per week, of zo. En dan van 19.30 tot 23.30 uur."

    Komend seizoen speelt Ayoub voor Feyenoord. Of ze Fortnite in Rotterdam al ontdekt hebben weet hij niet, maar: "Als ik na de zomer naar Feyenoord ga, ga ik de rest van het team natuurlijk ook aansteken. Dan moeten ze in Rotterdam ook allemaal aan de Fortnite."

    Plaats een reactie

    #Keizerout +33117
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:02
    Dus in een normale week is het vier avonden per week, of zo. En dan van 19.30 tot 23.30 uur.

    Ik vind dit best veel voor iemand die getrouwd is.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22154
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:04
    Zolagn hij ook haar genoeg aandacht geeft, boeie
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33117
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:05
    Ja, maar als je een keer naar je schoonouders gaat, een keer naar jouw ouders, 4x in de week van 19:30-23:30 gamen.. dan blijven er niet veel avondjes samen over :p
    Vind ik leuk
    Adje80 +8985
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:18
    Je kan beter gamen dan naar je schoonouders gaan
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33117
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:30
    hangt van je schoonouders af
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:43
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    035 +6379
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:34
    gerapporteerd
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:41
    Wat ?
    Omdat t bij jou langer duurt zeker
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 13 maart 2018 om 20:41]
    Vind ik leuk
    035 +6379
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:43
    Nee hoor, ik vind jouw reactie walchelijk, meer niet. Als jij dat niet begrijpt is dat een tekortkoming aan jouw achtergrond of IQ.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:54
    Over IQ gesproken, hoe schrijf jij walgelijk...
    Vind ik leuk
    035 +6379
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:29
    IQ heeft helemaal niets te maken met schrijffouten. Dat is dus een gemis aan jouw IQ.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:35
    Een schrijffout is als je een verkeerde letter typt / schrijft. Als je niet weet welke letters je moet hebben valt het niet onder schrijffout maar onder stommiteit.
    Vind ik leuk
    035 +6379
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:38
    Jouw mening is stommiteit alleen heb jij dat nog niet door......
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:45
    Truste maat
    Vind ik leuk
    woensdag 14 maart 2018 om 07:51
    Welkom in de voetbalwereld, oftewel mannenwereld. Niet zo janken man. En dan nog heel trots gerapporteerd zeggen in hoop dat je likes krijgt, zielig.
    Vind ik leuk
    base +2408
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:43
    Huilenbalk.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1854
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:08
    Als hij dat toch leuk vindt.....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33117
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:10
    Dan had ie misschien leuker moeten trouwen.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +494
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:07
    Wat heeft dit met voetbal te maken? Van mijn part gaat ie vissen of kantklossen....
    Vind ik leuk
    Butsbal +14978
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:10
    What about punniken ?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:10
    Kutspel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:13
    Op PC is het wel leuk hoor.
    Vind ik leuk
    base +2408
    dinsdag 13 maart 2018 om 23:44
    zegt iedereen die er niks van bakt. ;₩
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:12
    Werkelijk geen idee waar ze het over hebben maar als ik dat dansje zo zie; geen interesse.
    Vind ik leuk
    Fr!ts +101
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:13
    Lekker leventje, voetballen voor geld en 's avonds lang spelletjes spelen. Zou ik ook willen.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19995
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:20
    Lekker man
    Vind ik leuk
    Just Nuts +283
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:24
    Ga toch lekker lol spelen veel leuker
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15884
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:30
    Het zijn bijna mensen.....
    Vind ik leuk
    WHAAAAAA +138
    dinsdag 13 maart 2018 om 19:31
    Ook voetballers hebben hun hobby's buiten het voetbal.
    Lekker knallen met die shizzle.
    Vind ik leuk
    dinsdag 13 maart 2018 om 20:06
    Speel maar twee spellen, dat zijn starcraft 2 en fortnite =). Vond het wel grappig toen ik het dansje van Ayoub zag :)
    Vind ik leuk
    Branco +38
    dinsdag 13 maart 2018 om 21:49
    Ayoub gaat t zoiezoo niet redden in de kuip
    Vind t een zeer matige voetballer!
    Voegt totaal Niks toe
    Is er gewoon weer een als zovelen!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24235
    woensdag 14 maart 2018 om 09:15
    Als hij het nu wèl gaat redden Branco, hoe matig zal dit commentaar van jou dan doorklinken volgend jaar? Stop je dan met dit forum, of verschuil je je dan achter een andere naam?
    Vind ik leuk
    Branco +38
    woensdag 14 maart 2018 om 09:35
    Kerel zo kijk er tegen aan en hoop dat ik ongelijk krijg ben tenslotte Feyenoord
    Maar vind t een matige voetballer
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws