LIVE-discussie: Lozano en Hendrix terug bij PSV, fans eren afwezige VVV'er

    LIVE-discussie: Lozano en Hendrix terug bij PSV, fans eren afwezige VVV'er

    zaterdag 17 maart 2018 om 19:10

    Om 19.45 uur komt PSV in het eigen Philips Stadion in actie tegen VVV-Venlo. Bij winst vergroot de koploper van de Eredivisie het gat naar nummer twee Ajax weer tot tien punten. Goed nieuws voor PSV: Hirving Lozano en Jorrit Hendrix zijn weer inzetbaar. 

    Beide spelers keren terug van een schorsing. Topscorer Lozano miste drie duels, Hendrix ontbrak alleen vorige week, toen PSV in Tilburg met 5-0 onderuit ging tegen Willem II. Door de rentree van Lozano en Hendrix verdwijnen Gastón Pereiro en Derrick Luckassen naar de bank. 

    Bij VVV is Lennart Thy zoals bekend afwezig. De Duitse spits richt zit dit weekend op een stamceltransplantatie inclusief bloeddonatie, waarmee hij het leven van een leukemiepatiënt kan redden. Ralf Seuntjens neemt zijn plek in de punt van de aanval over. PSV-fans zullen Thy eren tijdens de wedstrijd. 

    De opstellingen

    PSV: Zoet, Arias, Schwaab, Isimat, Brenet, Van Ginkel, Hendrix, Ramselaar, Lozano, De Jong en Bergwijn

    VVV: Unnerstall, Rutten, Promes, Röseler, Labylle, Van Crooy, Post, Leemans, Castelen, Seuntjens en Hunte

     

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij PSV-VVV?

    (297 stemmen)

    Plaats een reactie

    zaterdag 17 maart 2018 om 19:10
    En nu maar hopen dat PSV de vorm van afgelopen week weet vast te houden, met zo'n elftal moet dat toch lukken zou je zeggen. Succes VVV en laat je niet naaien of van het veld schoppen daar in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Always PSV +7485
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:12
    Kan me wel vinden in deze opstelling. Vanavond eis ik 3 punten!
    Vind ik leuk
    14forever +7904
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:15
    Zit er dik in he,je speelt in je sterkste opstelling en thuis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:26
    7 punten voor op die geweldige top team
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:34
    Die geweldige top team?? Moeilijk he Nederlands.
    Vind ik leuk
    Johan1984 +687
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:30
    Haha, idd! Heeft zichzelf ook nog even een like gegeven :p
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:53
    En nu nog hopen dat Sparta morgen punten pakt droeftoeter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:14
    Vvv verdiend minimaal een punt voor deze actie
    Vind ik leuk
    14forever +7904
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:14
    Ik denk 3-1 vandaag, al hoop ik 1-3 natuurlijk
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2386
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:15
    Hup vvv.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 19:17]
    Vind ik leuk
    14forever +7904
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:16
    Druk een punt
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:17
    4-0
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +17130
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:18
    Veel hangt af van hoe de wedstrijd verloopt in het begin. Een achterstand voor PSV kan extra hard aankomen vandaag...
    Vind ik leuk
    Mo +10839
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:22
    Nee hoor. Als PSV achterkomt winnen ze hem alsnog gewoon met 4/3-1. VVV is net een paar maatjes te klein
    Vind ik leuk
    Mo +10839
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:21
    Mooi gebaar van de PSVers. Geweldig natuurlijk ook wat Thy doet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:23
    Provocatie, reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:26
    ook maar weer voor je matchday account gekozen vandaag?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:34
    Hey daar hebben we ons lokale slurfje weer, alles goed manneke.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:35
    Met mij altijd, maar ja dat zie jij doordeweeks ook wel onder je andere accountje dus........
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:38
    Weekend blijft het hoogtepunt. Ik kan doordeweeks niet altijd met je praten, er moet ook gewerkt worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:39
    jaja
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:40
    We kunnen niet allemaal de gehele week een beetje te lopen internetten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:44
    ik lig doorgaans
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:49
    Oh vandaar.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:03
    Jii hebt zeker geen baan...
    Vind ik leuk
    JansenD10 +115
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:36
    De opmerking van De 40 Fopneuzen SE is gewoon terecht. Het is een misselijkmakend ventje die Lozano, jankbal de Jong is inderdaad nog net een stapje verder
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:38
    stuur elkaar een bloemetje
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:58
    Chris Jansen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:04
    Wie is Chris Jansen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:32
    Nee die is hier wel maar met weer een ander account
    Vind ik leuk
    buddha +7662
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:47
    vallen onder de categorie Veltman.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:18
    Dat ie kan voetballen staat buiten kijf. Maar wat een jankwijf is het zeg...
    Vind ik leuk
    El Cazador +4740
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:25
    Hup VVV parkeer die dubbel dekker riant voor de goal en met breakouts er snel uit komen!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:27
    Gas erop , koste wat kost die drie punten in eindhoven houden
    Vind ik leuk
    El Cazador +4740
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:30
    Koste wat het kost minimaal twee punten verspelen vanavond.
    Het zal je mss verbazen Stratumseind maar ik ga die wedstrijd in zijn geheel kijken. O wat zal die mexicaan het koud hebben, hahahaha
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:34
    mij verbaasd niks meer.
    het kan 2 kanten op : of onze vrienden uit abcoude e.o. schieten als mollen uit de grond omhoog of het word een rustig avondje.
    Een paar "bekende" vrienden hebben al weer ingelogd met hun matchday account zag ik dus....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:35
    Gas erop, mmm discutabele uitdrukking.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:38
    want?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:39
    het is koud?
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:40
    een graadje of 14 dus ja das niet echt warm
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:42
    Ach met een houten kop (die je waarschijnlijk al weer zal hebben) maakt de temperatuur niet veel uit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:43
    klopt met dat waterhoofd van jou loop je veel meer risico als het vriest
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:48
    Ach water of brandhout, ik zou het wel weten.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:45
    och jee we hebben gozobojoekje......
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 19:55
    Stupid actie had zomaar een penalty voor VVV kunnen worden. Wat is PSV allemaal aan het doen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:11
    Reacties na de 5-0: Wake up call, het beste wat dit PSV kon overkomen, dat gaan ze tegen VVV rechtzetten, reactie verwacht van PSV thuis, incident, kan een keer gebeuren.

    En dan dit, zijn ze echt zo slecht of is dit de gedroomde reactie?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:14
    PSV heeft echt de arbitrage weer nodig om nog een puntje aan deze wedstrijd over te houden. Werkelijk wat speelt PSV vreselijk slecht zeg, koppositie onwaardig (maar dat wisten we al).
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:16
    Lijkt godverdomme nergens na.
    Vind ik leuk
    Voebtal +1959
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:18
    Zeikerds, zo speelt psv al het hele seizoen en zo gaat psv gewoon winnen vandaag. Zo wint het al het hele seizoen.
    Vind ik leuk
    derksen +8307
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:20
    Psv-vvv wordt gewoon 0-4!
    PSV speelt gewoon weer als vanouds als een drol!
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:24
    Aan de reacties te zien leggen onze vrienden uit Eindhoven alweer een galavoorstelling op de mat. Geniet van de wervelende show boys!
    Vind ik leuk
    2cents +49041
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:35
    Lozano is toch wel het toppunt van snel lichamelijk herstel. Zoveel pijn als hij steeds lijkt te hebben, zo makkelijk loopt hij steeds weer direct nadat hij opstaat. Bovenmenselijk bijna.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4740
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:38
    Viel mij ook al op. Prima als hij niet scoort, lekker laten liggen zou ik zeggen!!
    Best man bij VVV Seuntjes, wat heeft PSV het daar lastig mee, heerlijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:18
    En die krijgt natuurlijk rood.....
    Vind ik leuk
    Eendracht +12855
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:39
    Hij heeft op de eerste rang gezeten bij de Stervende Zwaan voorstellingen van Veltman...
    Vind ik leuk
    2cents +49041
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:48
    Nou, Veltman mag tevreden zijn. De leerling heeft de meester inmiddels ruimschoots overtroffen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:40
    Op basis waarvan wordt dit PSV ff kampioen?
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:06
    Meeste punten denk ik?? Of werkt dat anders tegenwoordig?
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:43
    Provocatie, reactie verwijderd door vp
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:49
    Provocatie, reactie verwijderd door vp
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 17 maart 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:44
    Wat een slechte wedstrijd zeg, van Ginkel mag wel eens opstaan die bakt er ook niks van. Traag bal terug rr zit geen vertrouwen in deze ploeg je vrrdiend niet eens kampioen te worden en van az uit win je niet en thuis tegen ajax wordt je afgestraft. Nee lijkt nergens op.
    Vind ik leuk
    stratumseind +139143
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:48
    Tandje er bij jongens
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1202
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:56
    Deze gaan jullie wel winnen
    Vind ik leuk
    buddha +7662
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:01
    heel kustgebit straat
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2425
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:54
    Het schiet niet op bij PSV
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1202
    zaterdag 17 maart 2018 om 20:59
    Je wordt toch gek van die Castelen
    Vind ik leuk
    buddha +7662
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:00
    GROENNNNNNNNNNNNNNNN oh het is geen lingo hier
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1202
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:01
    Oeh.. tegen 10 man..lijkt me nadelig voor psv
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1202
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:11
    Uit t boekje
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17571
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:11
    De ban is gebroken 1-0
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:11
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ginkel.
    Vind ik leuk
    Mass +4066
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:11
    Lozano is back...
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2425
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:14
    Eeeeiiiiiiiiindelijk heehee
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:16
    Goh, een tegenstander van PSV die in een lastige wedstrijd een rode kaart krijgt.....zie je niet veel. Maar niet teveel meer roepen dat Ajax altijd door de arbitrage geholpen wordt.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:22
    In hoeverre wordt PSV hier bevoordeeld cq geholpen door de arbitrage?
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12448
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:28
    Omdat er gewoon helemaal niets aan de hand is.
    Hendrixs wacht op het contact en gaat liggen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:40
    Oh jeetje, wat gemeen van die meneer van PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:02
    Omdat je tot de 60e minuut weinig in te brengen had. Rood kaartje en penalty en klaar. Neem van mij aan dat jullie geliefde Nijhuis hier geen kaarten had uitgedeeld!!
    Vind ik leuk
    buddha +7662
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:26
    ik zie de pot niet . maar was het een terechte rode kaart of niet ?
    Vind ik leuk
    Eendracht +12855
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:27
    Yup. Al geel op zak en dan rand eigen zestien vasthouden..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:04
    Maar ff serieus, denk jij dat Nijhuis in deze wedstrijd een kaart had getrokken?? En je kunt ook gewoon reëel zijn en zeggen dat het wel weer helpt.....
    Vind ik leuk
    Eendracht +12855
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:10
    Dus?
    Lekker belangrijk.
    Of moet ik nou antwoorden dat als wij tegen Heerenveen 2 keer een andere scheids hadden gehad Lozano wellicht er niet af was gestuurd en we geen verliespunten hadden opgelopen??
    Is toch ook onzin.

    Het was gewoon oerdom, klaar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 23:23
    Tuurlijk! En het helpt jullie aan de overwinning.....of liep het naar wens tot de 60e minuut??
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:19
    Zeker verdient dit, maar oh oh oh wat gaat het moeizaam.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:25
    siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Lozano
    Vind ik leuk
    Reyhan +271
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:28
    Zeer geflatteerde tussenstand. Het feit dat PSV pas na de rode kaart scoorde zegt mij genoeg. Wel weer leuk dat Lozano speelde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:31
    Och jonguh gaat het?
    Vind ik leuk
    Reyhan +271
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:34
    Met mij wel pik en met jou ? Jammer dat jij als PSV-supporter helaas niet het talent hebt om objectief te reageren.. Volgens jou speelt PSV de pannen van het dak vermoed ik. Wat anders de reden is waarom je op die manier reageert is voor mij een raadsel.. Leg anders eens uit..
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 22:15
    Ja lekker 3 punten over het spel zullen we het maar niet hebben we moeten het (helaas) accepteren dat ons spel niet goed is maar wel vaak 3 punten waard is. Maar in zijn totaliteit ziet het voetbal er bij ons in Nederland er niet uit.met az en Utrecht als uitzondering. Niveau is gewoon slecht, kijk naar van Persie 34 en zijn bal aannemen is beter dan bij elke andere speler in Nederland.
    Vind ik leuk
    Reyhan +271
    zondag 18 maart 2018 om 09:56
    Ik kan niets met je reactie op mijn vraag, maar heb wel waardering dat je nu op een andere toon reageert.
    [Reactie gewijzigd op zondag 18 maart 2018 om 09:57]
    Vind ik leuk
    zaterdag 17 maart 2018 om 21:31
    Lekker 3-punten en een bavaria in de hand helaas morgen werken anders Sparta zien winnen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Lozano en Hendrix terug bij PSV, fans eren afwezige VVV'er