'Wat ik nog mis om bij de besten ter wereld te horen? Qua kwaliteiten niks'

    'Wat ik nog mis om bij de besten ter wereld te horen? Qua kwaliteiten niks'

    maandag 19 maart 2018 om 20:45

    Memphis Depay besliste zondagavond de topper tussen Olympique Lyon en Olympique Marseille (2-3). Na afloop van dat duel liet hij zien over een behoorlijke dosis zelfvertrouwen te beschikken. De aanvaller denkt de absolute top te kunnen bereiken, zegt hij in gesprek met Canal Football Club.

    Depay tekende in januari 2017 een contract bij Lyon en maakt een steeds sterkere indruk. "Natuurlijk wil ik de beste speler ter wereld worden en tegen grote teams en absolute sterspelers spelen. Wat ik nog mis om bij de beste spelers ter wereld te horen? Qua kwaliteiten eerlijk gezegd niks. Ik mis alleen nog een bepaalde mate van constantheid in mijn spel om bij de besten te horen."

    De Oranje-international is ervan overtuigd dat Lyon niet zijn eindbestemming is. "Ik ben als voetballer onderweg naar de top en ben pas 24. Toen Cristiano Ronaldo 24 was, was hij ook nog steeds onderweg. Bovendien kan ik bij Olympique Lyon niet de beste speler ter wereld worden. Dat is duidelijk."

    Plaats een reactie

    Obl93 +2406
    maandag 19 maart 2018 om 20:54
    Spreekt tenminste wel vertrouwen uit, hebben we meer nodig. Laat het de laatste maanden ook zien, dus als hij zich hier goed bij voelt, prima.
    Vind ik leuk
    Rtbos79 +196
    maandag 19 maart 2018 om 20:56
    Als hij zich is alleen met voetbal bezig houd en niet met handtasjes enzo dan kan ie zeker een hele grote worden
    Vind ik leuk
    Butsbal +15269
    maandag 19 maart 2018 om 20:58
    Die loopt zó ver langs zn schoenen dat ie ze niet meer kan zien
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 20:58
    Depay aan de sterke drank?
    Vind ik leuk
    Mallerd +1757
    maandag 19 maart 2018 om 21:01
    Deze jongen leeft echt in zijn eigen wereld, toen Ronaldo 24 was liep hij al bijna 1 op 1 bij Manchester United. Depay mag zich nog niet vergelijken met de grote teen van Ronaldo.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:03
    Danste hij swingende dribbelde hij langs menig verdedigers, was toen zeer lichtvoettig ook. Depay moet dicht bij zichzelf blijven... Alle realiteit kwijt die vent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 21:03]
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3396
    maandag 19 maart 2018 om 21:03
    Zeg nooit nooit maar het zou me zeer verbazen als hij gekozen werd tot beste voetballer ter wereld.
    Vind ik leuk
    Ale +4765
    maandag 19 maart 2018 om 21:03
    Ja hoor als wisselspeler zo'n grote mond hebben, typisch Depay. Zal de top nooit halen.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10757
    maandag 19 maart 2018 om 21:05
    Altijd even bescheiden;)
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +21517
    maandag 19 maart 2018 om 21:06
    Plopperdeplop
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    maandag 19 maart 2018 om 21:10
    Nou.... je bent nog heeeeel ver weg van de wereldtop. Eerst maar eens proberen topspeler van Oranje te worden dan ben je al halverwege.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:13
    Fijne uitspraak over z'n club ook!
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:17
    In Lyon zijn ze ook weer blij met Memphis.
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    maandag 19 maart 2018 om 21:22
    sowieso moet nog veranderen aan zijn gedachte dat'ie aan kwaliteit nix mist, . . want mi schort er dan al iets stevigs aan zijn inschattingsvermogen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:27
    Hij mag nog niet eens de veters strikken van Messi. Wat een omhoog gevallen droeftoeter
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:29
    Vuilnisman, mag deze zak ook mee?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5280
    maandag 19 maart 2018 om 21:40
    't Is moeilijk bescheiden te blijven
    Wanneer je zo goed bent als ik
    Zo stoer, zo charmant en zo aardig
    Dat zie je in één ogenblik
    Ik denk als ik kijk in de spiegel
    Daar staat een geweldige vent
    't Is moeilijk bescheiden te blijven
    Voor een kerel met zoveel talent (jaja)
    Vind ik leuk
    Gid010 +668
    maandag 19 maart 2018 om 21:43
    Het is een speler die wel een wedstrijd kan open breken, ga nu niet op Kluivert lijken a.u.b.
    Vind ik leuk
    Smash +3330
    maandag 19 maart 2018 om 21:51
    Ronaldo was op zijn 24e al zo ver, wat jij nooit zal bereiken!
    Vind ik leuk
    Doe dan! +6676
    maandag 19 maart 2018 om 22:22
    Hahahaha!
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 22:24
    Alles zal nooit top worden is niet eens instaat om bij Lyon een basis plaats af te dwingen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260
    maandag 19 maart 2018 om 22:31
    Idioot jeemig wat een eikel die depay
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26559
    maandag 19 maart 2018 om 22:46
    Vetgeleken met CR7 mist hij toewijding. Er zijn masr weinig spelers die.harder trainen dan CR7.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40856
    maandag 19 maart 2018 om 23:22
    Intelligentie is ook een kwaliteit.
    Net als zelfkennis. En reflectievermogen.

    Depay mist ze alle 3. Volledig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:26
    Heeft hij nou serieus zichzelf vergeleken met Ronaldo? Whahahahaha, waar haalt hij deze humor vandaan zeg? Stand up comedy op de voetbal velden? Maar hij heeft wel gelijk dat hij bij Lyon niet de beste speler van de wereld kan worden, al had hij er eerlijkheidshalve ook bij moeten zeggen dat hem dat bij geen enkele club zal lukken. Zelfs niet bij een Madrid of een Barça, of een Bayern. Maar dat zijn bijvoorbeeld al clubs die hem zeker niet eens willen. Hij heeft het zelf verpest met zijn eigen gedrag. Misselijk gewoon. Dat soort dingen horen anderen over je te zeggen, dat hoor je niet zelf te doen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 00:26]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:27
    Heeft hij nou serieus zichzelf vergeleken met Ronaldo? Whahahahaha, waar haalt hij deze humor vandaan zeg? Stand up comedy op de voetbal velden? Maar hij heeft wel gelijk dat hij bij Lyon niet de beste speler van de wereld kan worden, al had hij er eerlijkheidshalve ook bij moeten zeggen dat hem dat bij geen enkele club zal lukken. Zelfs niet bij een Madrid of een Barça, of een Bayern. Maar dat zijn bijvoorbeeld al clubs die hem zeker niet eens willen. Hij heeft het zelf verpest met zijn eigen gedrag. Misselijk gewoon. Dat soort dingen horen anderen over je te zeggen, dat hoor je niet zelf te doen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 00:28]
    Vind ik leuk
    Kuip +7915
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:17
    Nou meneer Memphis, laat het vrijdag maar eens zien dan...
    Ik voorspel nu al dat we ons na de wedstrijd afvragen of Memphis überhaupt heeft meegedaan. Hij vind vooral zichzelf goed maar in Manchester en Lyon denken ze daar blijkbaar anders over gezien het feit dat hij vaak op de bank zit.
    Vind ik leuk
    COYG +6178
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:01
    Volledige mentaliteit. Kan goed ballen. Maar na United is hij wel heel vreemd gaan doen. Qua kleding niet, maar gewoon het gedrag. Hij is teveel bezig met randzaken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws