'Ze maken hem helemaal gek. Hij gaat echt niet nog drie jaar bij Ajax spelen'

    'Ze maken hem helemaal gek. Hij gaat echt niet nog drie jaar bij Ajax spelen'

    maandag 19 maart 2018 om 21:30

    Wim Kieft voorspelt een snel afscheid van Justin Kluivert bij Ajax. Frank de Boer vindt dat de Ajacied minimaal nog twee jaar in Amsterdam moet blijven, maar Kieft denkt dat de grote clubs komende zomer tegen elkaar op gaan bieden en het hoofd van Kluivert op hol gaan brengen.

    "Het gevaar is met Kluivert dat als hij op te jonge leeftijd naar grote clubs gaat, dat niet goed is voor z'n ontwikkeling", zegt Kieft bij Rondo van Ziggo Sport. "Of hij blijft? Nee, dat gaat hij niet doen. Ze gaan allemaal bieden en maken die jongen natuurlijk helemaal gek. Het gaat uiteindelijk om geld. Hij gaat echt niet nog drie jaar bij Ajax spelen."

    De Boer is lovend, maar denkt ook niet dat Kluivert nog lang te houden is. "Hij heeft heel veel potentie, net als Bergwijn dat heeft. Ik vind het een genot om naar te kijken. Het rendement moet natuurlijk omhoog, maar kijk even naar hoeveel goals hij al gemaakt heeft. Ik vind het aardig voor een eerste jaar."

    "De duels met Dumfries waren echt heel leuk (tegen Heerenveen, red.). Daar wordt hij beter van. Dumfries is heel snel, maar toch rende hij hem er een paar keer uit. Hij moet nog minimaal twee jaar 34 wedstrijden spelen."

    Poll

    Wat denk jij?

    (2521 stemmen)

    Plaats een reactie

    D0mmeLFCT65 +16044
    maandag 19 maart 2018 om 21:33
    Beste is dat hij nog even blijft.
    Maar met Raiola in de buurt vraag ik het me af.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:34
    Waar moet hij heen om te spelen. Laat hij eerst veel wedstrijden achter elkaar goed spelen bij Ajax. Op naam alleen red je het niet.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10511
    maandag 19 maart 2018 om 21:37
    Ben bang dat hij veel te vroeg pleite gaat en dan eindigt bij een club als Watford of zoiets..
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7384
    maandag 19 maart 2018 om 21:52
    Nee hoor daar voelt hij zich veel te goed voor. Hij gaat naar een grotere club met veel minder kans om te spelen. Voor Engeland is hij niet sterk genoeg. Dat kan gewoon niet.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    maandag 19 maart 2018 om 23:19
    Nog te hoog gegrepen
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:41
    Het enige dat de heren vergeten is dat vader Kluivert multi-, multi-, multimiljonair is en dat Justin dus geen geld hoeft te verdienen om z'n familie te onderhouden of iets dergelijks. Laten we hopen dat hij zich daardoor wat minder gek laat maken.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:42
    Haha droom verder hij had nog een schuld van 100.000 aan gokschulden.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13066
    maandag 19 maart 2018 om 21:52
    Kluivert bezit volgens de laatste schattingen zo'n 15 miljoen aan eigen vermogen :)

    Die paar 100.000 aan gokschulden zijn dus kattenpis voor Kluivert, maak jij je maar niet druk over Patrick, dat hoeft niemand, die heeft poen genoeg :)
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    maandag 19 maart 2018 om 23:19
    Reactie verwijderd door vp
    Vind ik leuk
    Bizzy +16743
    maandag 19 maart 2018 om 23:35
    Je bedoelt dat hij al zijn bezittingen in onderpand heeft gegeven aan de syndicaat.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8314
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:39
    Onder de duim bij danny k.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2099
    dinsdag 20 maart 2018 om 06:39
    Ik denk dat dat totaal niet meespeelt. Hij wil bij een grote club spelen en de grote man zijn.Wat hij uiteraard nog lang niet is.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 21:41
    Top oss heeft gebeld?.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 06:26
    En hebbie teruggebeld?
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +143
    maandag 19 maart 2018 om 21:44
    Jonge jonge hij is zeker twee klasse beter dan Messi wat een geweldenaar die kabouter die gaat zeker naar Barça kan die mooi aardappels schillen koffie zetten en lijnen trekken als hij maar niet gaat auto rijden
    [Reactie gewijzigd op maandag 19 maart 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    Utca030 +7941
    maandag 19 maart 2018 om 21:48
    Je mag niet met een trapauto op de snelweg.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18752
    maandag 19 maart 2018 om 21:58
    Daarom lift jij natuurlijk... anders kom je niet eens Utrecht uit....
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +143
    maandag 19 maart 2018 om 21:58
    Dat is dan maar beter zo
    Vind ik leuk
    JustH +10638
    maandag 19 maart 2018 om 21:53
    Je bent echt een naar suggestief eikeltje
    Vind ik leuk
    Wzpwwk +143
    maandag 19 maart 2018 om 21:57
    Dank je
    Vind ik leuk
    Haka Zieyech +1527
    dinsdag 20 maart 2018 om 01:01
    Jij mag van mij wel verdwijnen van dit forum. De hele dag zie ik jou hetzelfde soort opmerkingen maken die ronduit onbeschoft zijn.
    Een IP ban zou jou wel sieren
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:10
    Beetje ongepaste reactie vind je zelf ook niet? Jammer dat dit soort reacties niet worden verwijderd door VP. Je doelt op zijn vader en het ongeluk, maar wees dan een echte vent en zeg dat dan gewoon (beter nog zeg dat even tegen Kluivert zelf). Maar je bent waarschijnlijk zo'n zielige toetsenbordheld die niet eens een vriendinnetje kan scoren.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2428
    maandag 19 maart 2018 om 21:52
    Vertrekken naar een top club is banken...Subtop dan maar
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 22:00
    Cashen en gaan laten. Gráág of níet..ajacied. Ajax boeit hem niet. Is teveel met UK bezig.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:18
    @Gerard
    Noem eens drie spelers op die bij Ajax blijven omdat ze zich Ajacied voelen?
    Ik denk dat je de grootste moeite met al één speler zal hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 23 maart 2018 om 18:09
    Veltman, van de Beek en Schőne
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3048
    zondag 25 maart 2018 om 17:42
    Die blijven niet omdat ze zich Ajacied voelen maar omdat voor hun geen concrete belangstelling is.
    Dat is wat anders hè.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 22:02
    Treurig hoe VoetbalPrimeur is verworden tot een therapeutische afwerkplek voor recidivistische, onopgevoede armzaligen van geest en andere acné-pubers.

    In werkelijk elk denkbaar opzicht en verband de onderliggende partij; dan rest slechts het uitdrukken van jeugdpuistjs op het qwertyklavier om de vingertjes er over te laten uitglijden.

    Niet in staat om, verkleed als Ad Hominem, inhoudelijk van repliek te dienen.
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 22:15
    Normaliter ben ik niet echt van je pseudo-intellectuele stukjes. Qwertyklavier vind ik echter een gouden vondst.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:45
    En de azerty clan?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +35433
    maandag 19 maart 2018 om 23:16
    En wederom een diepe buiging.
    Vind ik leuk
    Eindje040 +820
    maandag 19 maart 2018 om 23:21
    Hahah ben jij echt zo veel gepest??
    Vind ik leuk
    maandag 19 maart 2018 om 23:37
    Ranzig en toch creatief.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:14
    Tja je loopt nu zelf ook vrij interessant te doen iedere keer. Leuk dat je naar school bent gegaan, maar alsjeblieft hou op met dat vingertje dan naar anderen te wijzen als je zelf net zo vervelend loopt te doen. Ben het in deze trouwens wel met je stelling eens.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16882
    maandag 19 maart 2018 om 22:03
    Tja in jouw tijd was het anders Kieft. Toen kwam alleen Pisa.
    Vind ik leuk
    R94 +1061
    maandag 19 maart 2018 om 22:03
    Gisteren allemaal naar het logo op zijn borst wijzen na dat doelpunt. Als je zo om die club geeft wordt het misschien eens tijd om bij te tekenen. Hij zou zichzelf dan ook aardig belachelijk maken als hij aankomende zomer zou vertrekken.
    Vind ik leuk
    JustH +10638
    maandag 19 maart 2018 om 22:10
    Ja maar als je in 1 keer financieel onafhankelijk kan worden, ga jij zelf toch ook wel nadenken, of niet dan?
    Vind ik leuk
    R94 +1061
    maandag 19 maart 2018 om 22:58
    Hij is 18, geen 25. Het lijkt met toch dat hij zich de komende jaren wil ontwikkelen, dan kan hij later nog genoeg financieel onafhankelijk worden.
    Vind ik leuk
    JustH +10638
    maandag 19 maart 2018 om 23:03
    Ja klopt, maar als hij ongelukkig een been breekt gaat dat verhaal niet meer op. Zijn wel afwegingen die je moet maken.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +2709
    maandag 19 maart 2018 om 22:59
    Mensen kletsen zo makkelijk. Een volwassene zou al door de war raken door al die bedragen en hij is pas 18
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23586
    maandag 19 maart 2018 om 22:12
    Als hij nou gaat zie je hem bij vitesse over een paar jaar
    Vind ik leuk
    zwollie +6552
    maandag 19 maart 2018 om 22:27
    En straks gaat kieft maar weer zeuren, dat het nivo zo achteruit gaat, hij praat iedereen naar het buitenland.
    Vind ik leuk
    NederBelg +1526
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:01
    Kieft zegt toch dat hij minimaal 2x 34 wedstrijden moet spelen.
    Dat hij beste in amsterdam kan blijven.
    Vind ik leuk
    De Hout +1285
    maandag 19 maart 2018 om 22:33
    Zoontje Kluivert is een redelijke aanvaller. Pakt zijn goaltjes dan ook mee, tegen Roda en Sparta. Meer moeten we van deze over het paard getilde knul niet verwachten. Niveau Viktor Fischer. Vaak een zesje, maar meestal een magere 5.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:15
    Zei hij vol vooringenomenheid.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +5971
    maandag 19 maart 2018 om 22:45
    Ja en dan staat er straks weer een club met een megabod voor de deur wat je niet kan weigeren. Kan je 't Ajax kwalijk nemen? Nee, de voetbalwereld is gek geworden!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12448
    maandag 19 maart 2018 om 23:21
    Die gaat voor rond de 35 miljoen naar Man UTD.
    Mourinho is een grote fan van die jongen.
    Vind ik leuk
    13 +8930
    maandag 19 maart 2018 om 23:57
    Maar zo leuk is het niet om als aanvaller onder Mourinho te spelen.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12448
    maandag 19 maart 2018 om 23:58
    Geld maakt blind, zo ook de fam Kluivert.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:16
    Die bulken van het geld...
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:01
    VP heeft ingegrepen zie ik die troll en Blufke zijn eraf gegooid.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:17
    Mooi zouden ze met meer mensen moeten doen die iedere keer een bepaalde fatsoenlijkheidsnorm overschrijden.
    Vind ik leuk
    fr1963 +1979
    maandag 19 maart 2018 om 23:29
    Doei! Veel plezier op een buitenlands bankje! Komt duidelijk te kort voor de top, leuk voor een Europese subtopper.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12448
    maandag 19 maart 2018 om 23:59
    Klopt helemaal, maar wordt op deze manier onhoudbaar voor Ajax.
    Dan maar goed verkopen toch.
    Vind ik leuk
    Farmer +10051
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:28
    Komende paar potjes gewoon veel speelminuten geven, proberen wat goaltjes te laten maken etc:"Marktprijs opvoeren. Verpatsen voor 100+ miljoen, volgende cluber DIK verlies op zien draaien, over 5 jaar terughalen voor niks :)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 00:28]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +2176
    maandag 19 maart 2018 om 23:59
    Dat had ik ook nog wel kunnen bedenken...
    Vind ik leuk
    Foebele +47675
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:07
    Die clubs doen dat niet, Raiola maakt die jongen gek en zijn vader is niet het type die weet hoe je met je beide voeten op de grond blijft staan, dus Jus is gewoon weg deze zomer. No way dat hij gaat bijtekenen!

    En misschien maar beter ook, dat joch praat teveel, over zijn contract bij Ajax, over zijn spel, over Oranje en zelfs over de concurrentie! En dan het logo kussen na je goal, zo nep!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 00:08]
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:19
    Uit jou reactie maak ik op dat je de mensen persoonlijk kent?
    Vind ik leuk
    Foebele +47675
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:29
    Ja.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:42
    Bullshit maar je wou natuurlijk het laatste woord hebben. Snap ik wel hoor als je net uit de luiers bent.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10187
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:14
    Kieft blijft zijn neus maar poederen en onzin uitkramen.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +254
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:18
    . Voor kieft
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 00:20]
    Vind ik leuk
    Gerro +5427
    dinsdag 20 maart 2018 om 00:59
    Is nog helemaal niet stabiel genoeg voor een andere competitie. Maar ja geld kan keuzes beinvloeden
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2845
    dinsdag 20 maart 2018 om 05:13
    onze koffiedik kijkers。had ik jullie ook wel kunnen vertellen。。。
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 20 maart 2018 om 05:16]
    Vind ik leuk
    Markus80 +2099
    dinsdag 20 maart 2018 om 06:37
    Zou niet handig zijn, maar als zo`n jongen weg wil en denkt er al klaar voor te zijn dan houdt het op. Dan mogen die clubs tegen elkaar opbieden en ontvangt Ajax weer heel veel geld.

    Jammer dat dit soort ventjes het geduld niet kan bewaren om hier nog te leren. Hij heeft leuke acties, maar weinig efficiënt en zo belangrijk is doorgaans nou ook weer niet in wedstrijden. In het buitenland komt hij niet in de basis en staat hij stil. Het oude verhaal. Hij is nog lang niet klaar voor een stap naar de top in Engeland of Spanje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:20
    Speculeren is wat je nu doet, en meer doet Kieft ook niet.
    Vind ik leuk
    Markus80 +2099
    dinsdag 20 maart 2018 om 11:03
    Jij denkt echt dat hij nog jaren bij Ajax blijft met alle uitspraken die hij doet? Kieft zegt dit niet voor niet.

    Maar laat hem lekker voor een grote zak geld gaan en vervolgens beseffen dat hij toch niet zo goed is als hij zelf denkt.
    Vind ik leuk
    pietprecies +2392
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:27
    Gelukkig is ome Mino zn waarnemer, oh wacht...
    Vind ik leuk
    Vapormax +1722
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:32
    Flikker op met dat ventje, wordt gehyped door Ajax clan.
    Laat kereltje eens heel seizoen TOP spelen ipv paar wedstrijdjes.
    Arrogant kut ventje
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:22
    Stoer hoor over een kind dat roepen...
    Vind ik leuk
    Hans Goor +33
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:39
    Gelukkig is het niveau van de Nederlandse Voetbalanalisten nog verder gezakt dan die van het voetbal zelf.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7202
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:39
    Uiteindelijk zijn het allemaal ED prestaties en we weten nu toch zo langzamerhand wel dat een dergelijk niveau geen maatstaf is.
    Kluivert moet zich Internationaal bij Ajax nog helemaal bewijzen.

    Vind ik leuk
    twentegoal +481
    dinsdag 20 maart 2018 om 07:54
    naar mannetje net als zijn vader
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 09:23
    Want jij kent ze persoonlijk boertje?
    Vind ik leuk
    Gerro +5427
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:11
    Dat krijg je als je ze voor hun 18 jaar laat debuteren en geen langdurig contract hebben. Die gaat dus echt niet bijtekenen. Goeie les voor Ajax, vanaf heden pas bij 18 debuteren en pas als je een 5 jarig contract hebt getekend
    Vind ik leuk
    dinsdag 20 maart 2018 om 08:29
    zo geweldig is hij ook weer niet, maar ja hij speelt bij Ajax dan ben je geweldig volgens de oude analisten kom nu toch,
    Vind ik leuk
    Axim +564
    dinsdag 20 maart 2018 om 14:18
    gaat, faalt en komt ergens op de bank terecht....
    Vind ik leuk
    Ari as +206
    dinsdag 20 maart 2018 om 16:21
    Gewoon lekker die stap maken. Kop na kleine 2 seizoenenn al zat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ze maken hem helemaal gek. Hij gaat echt niet nog drie jaar bij Ajax spelen'