Kuipers beticht van partijdigheid: 'De slechtste Real Madrid-speler is Kuipers'

    Kuipers beticht van partijdigheid: 'De slechtste Real Madrid-speler is Kuipers'

    woensdag 25 april 2018 om 22:40

    Ondanks een haast foutloze wedstrijd, is men in Duitsland - en sommige delen van Spanje - niet te spreken over het optreden van Björn Kuipers in de eerste halve finale tussen Bayern München en Real Madrid (1-2). De scheidsrechter trok drie gele kaarten, waarvan 'slechts' één aan Real. Na afloop wordt hij beticht van partijdigheid.

    Poll

    Welke beoordeling geef jij Kuipers?

    (6873 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 25 april 2018 om 22:43
    Floot heel slecht inderdaad. Dat sommige nog hier zeggen dat die prima floot.. flikker op. Had ook een paar meer gele kaarten knnen geven
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17669
    woensdag 25 april 2018 om 22:45
    Hij floot niet best maar Bayern was ook gewoon niet top vandaag
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:46
    Ik vond Bayern goed spelen. Hadden enorm veel kansen, maar hij wou niet invallen. Geen idee wat met Lewa vandaag aan de hand was. Hümmels mag trouwens wel trainen op vrije trappen en voorzetten
    Vind ik leuk
    Gerro +5809
    woensdag 25 april 2018 om 23:07
    kansen missen is nou net het verschil tussen aardig goed en heel goed
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:07
    Weet je wat de probleem van Bayern is? Ze kopen beste spelers op van alle concurrenten in Duitsland zodat ze met 2 vingers in de neus kampioen worden. Het werkt niet altijd natuurlijk. Ze worden net voor winterstop kampioen en dus is er totaal geen uitdaging meer. En daarmee kom je nog tot de kwartfinales of halvefinale, maar dan komt Real om ze een lesje te leren.
    Vind ik leuk
    Gerro +5809
    woensdag 25 april 2018 om 23:05
    klopt al had Lewandowski wel een pingel moeten hebben dacht ik. Daarnaast miste Bayern een paar grote kansen met Ribery
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11121
    donderdag 26 april 2018 om 10:13
    Lewsndowski was één van de slechtste op het veld gisteravond.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:50
    Ik zei al eerder of Kuiper fan is van Real
    Vind ik leuk
    stratumseind +147674
    woensdag 25 april 2018 om 23:08
    de nederlaag ligt niet aan kuipers maat dat weet jij ook wel .
    maar er is nog niks beslist
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:12
    IDD
    Bayern had gewoon teveel kansen gemist....Volgende vol aan de bak en snel scoren :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +147674
    woensdag 25 april 2018 om 23:16
    kansen ga je in madrid ook genoeg krijgen , vraag is alleen of je het verdedigend dicht kan houden
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:25
    Ik denk dat Bayern het zwaar gaat krijgen. Real lijkt vaak verslagen, maar het moet toch een wereld elftal zijn als je zulke prestaties op de mat kan leggen. Het is zeker nog niet over en hopen op een super pot.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 23:29]
    Vind ik leuk
    Hagenees +329
    woensdag 25 april 2018 om 23:28
    Ribery kost jullie je nek hoor niet kuipers...wel realistisch blijven
    Vind ik leuk
    HJR +6847
    woensdag 25 april 2018 om 23:24
    Hoe kan je nu als eerste reageren met: dat sommige hier nog zeggen.......
    Ik moet toegeven dat ik niet alle topics over deze wedstrijd heb gelezen, dus misschien doel je daar op :)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:25
    Live topic en het artikel onder deze
    Vind ik leuk
    Hagenees +329
    woensdag 25 april 2018 om 23:26
    Flikker zelf op man leip...bayern verliest niet omdat er misschien een kaart vergeten is..
    Bayern heeft dat aan zich zelf te danken huilende hoeren zijn jullie.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:26
    Je doet je naam eer aan
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +818
    donderdag 26 april 2018 om 01:40
    Hij heeft gelijk dat gejank en altijd maar wijzen naar de scheids wordt je zo schijtziek van.
    Vind ik leuk
    Nuance +8006
    woensdag 25 april 2018 om 23:52
    Riberi had de mogelijkheid om ipv zelf te schieten een keer op Lewandowski en een keer op Muller af te leggen. Dan scoor je twee keer. Als Rafhina niet simpel de bal in de voeten van Ascensio speelt, is er helemaal niets aan de hand. Kuipers heeft geen invloed gehad op het resultaat van deze wedstrijd. Nul komma nul. Bayern moet naar zichzelf kijken.
    Vind ik leuk
    Thobar +3763
    donderdag 26 april 2018 om 00:33
    Hypocriete houding van die Kuipers
    Nu lust ie geen Duitsers maar wanneer ze met een volle winkelwagen richting Nordhorn gaan hoor je hem niet klagen
    Vind ik leuk
    Ale +3959
    donderdag 26 april 2018 om 06:42
    Haha man hij floot foutloos. Werkelijk klinkklare onzin wat je verkondigd.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5173
    woensdag 25 april 2018 om 22:43
    Is toch geen verrassing meer met Barca en Real..?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:35
    Was toch echt wel een verassing voor mij dat Barca door Roma geklopt werd, vooral na die eerste wedstrijd.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18244
    woensdag 25 april 2018 om 22:44
    Haha, die scoort niet bepaald punten in het buitenland. Ook niet echt in het binnenland trouwens....
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +17669
    woensdag 25 april 2018 om 22:44
    Ze moeten niet naar de scheids wijzen.
    Het was gewoon niet goed genoeg vandaag
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    woensdag 25 april 2018 om 22:46
    Juist
    Vind ik leuk
    stratumseind +147674
    woensdag 25 april 2018 om 22:44
    Die kijken allemaal geen eredivisie zie ik........
    we hebben nog veel slechtere im angebot
    Vind ik leuk
    SDMSIM +715
    woensdag 25 april 2018 om 22:44
    Wat een gelul zeg. Kuipers floot zeker niet zijn beste wedstrijd, maar om te zeggen dat hij pro Real floot slaat nergens op. Bayern heeft de nederlaag echt aan zichzelf te wijten, jezus wat een slechte bal van Rafinha...
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    woensdag 25 april 2018 om 22:44
    Schlechte Verlierer heisst das
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8337
    woensdag 25 april 2018 om 22:45
    Er is geen scheids die altijd goed fluit. De scheids heeft het altijd gedaan. Laat die Duitsers maar naar zichzelf kijken ipv de scheids de schuld geven.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:45
    In München en Barcelona vinden ze Kuipers een klootzak 😂😂. Hij floot een orima pot.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    woensdag 25 april 2018 om 22:47
    Eerste duimpje ooit van mij voor jou
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:47
    Hahaha. Ik doe het niet voor duimpjes, maar bedankt.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:02
    Zeker neutraal gefloten en wedstrijd in de hand gehouden, mee eens dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:11
    Hij floot inderdaad netjes, als je wil kun je altijd iets vinden. München begrijp ik, bedoel je echt Barcelona of bedoel je Madrid?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:13
    In de tekst staat dat kuipers bijna een foutloze wedstrijd floot al zijn ze daar in Duitsland en sommige delen in Spanje er niet mee eens. Ja dan denk ik aan München en Barcelona die daarmee niet blij zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:20
    Dan snap ik je, snel geanalyseerd TN, klasse.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:45
    Heelveel buitenlands gebrabbel.

    Maar er zal wel uit blijken dat ze ontevreden zijn.
    Vind ik leuk
    Ou Sou Baa +375
    woensdag 25 april 2018 om 22:45
    Daar beginnen ze weer. Hij floot goed. Had alleen eerder met kaarten. Overtreding op isco was donker geel. En daarom gaf hij de volgende niet. Maar matig wedstrijd van beide.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:46
    Ik vond Kuipers priem fluiten, liet zich niet intimideren door de Bayeren fans spelers en publiek liet zich niet gek maken.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:46
    Veel Spaanse reacties die Kuipers bekritiseren. Zullen wel Catalanen zijn.
    Vind ik leuk
    Butsbal +13498
    woensdag 25 april 2018 om 22:47
    Dus niet Spaans ;)
    Vind ik leuk
    masterpsv +13936
    woensdag 25 april 2018 om 22:51
    Goeie ja niet Spaans;)
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:52
    Juist wel Spaans. Althans volgens de rest van Spanje en de andere helft van de Catalanen.

    Maar inderdaad: waarschijnlijk heeft 100% van de Catalanen een bloedhekel aan Real Madrid.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2847
    woensdag 25 april 2018 om 23:09
    Waarom de Catalanen weer, dit heeft hier toch niets mee te maken sjonge toch hoe is het mogelijk!
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:14
    Opvallend veel Spaanstalige reacties die stellen dat Kuipers in het voordeel van Real floot.

    Maar misschien kwamen ze wel uit Baskenland of Galicia. Maar ik denk uit Catalunya.
    Vind ik leuk
    Tomajo +327
    woensdag 25 april 2018 om 22:46
    Geeft alleen maar kaarten tijden de beker finale maar in de CL zet ie zich zo voor paal ...
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    woensdag 25 april 2018 om 22:48
    Och och och, wat laten ze zich kennen die Duitsers. Bayern speelde als een natte krant tegen een Madrid dat ook niet best was. Als ik 10 punten mocht geven aan beide halve finales dan zouden 9,5 naar Liverpool en Roma gaan en 0,5 naar Bayern en Real.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13124
    woensdag 25 april 2018 om 22:48
    Heb de wedstrijd keurig gevolgd maar eigenlijk weinig negatiefs vertellen over "Team Kuijpers". Ik vond zelf dat hij keurig gefloten heeft. Hij floot niet alles kapot, floot als het nodig was en anticipeerde goed op schwalbes en op de handsbal van Ronaldo.

    Gewoon keurig gefloten.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:49
    Heel goed dat eindelijk wordt gezien hoe slecht deze kan fluit. Lekker van alle grote wedstrijden afhalen. En ook geen rol geven op het WK.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1472
    woensdag 25 april 2018 om 22:49
    Kuipers floot goed. Voelde de wedstrijd aan en gaf niet bij het minste of het geringste gelijk een gele kaart.
    Vind ik leuk
    Micha EL +874
    woensdag 25 april 2018 om 23:31
    Hij had Ronaldo wel geel moeten geven voor die hands bal waar uit hij scoorde . Een bewuste en kijken of hij er mee weg komt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 23:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:49
    Only true winners are glorious in defeat. De ongetalenteerde criticasters en zogeheten 'liefhebbers' die menen een arbiter de maat te kunnen nemen worden zelf vloeibaar onder druk en choken al bij de gedachte dat ze in de rust de arbiter een kopje thee mogen inschenken.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3009
    woensdag 25 april 2018 om 22:51
    Wijze woorden.
    Vind ik leuk
    remakil +4900
    woensdag 25 april 2018 om 22:50
    Dit is zijn normale Eredivisie niveau... marchanderen, met 2 maten meten en dingen wegwuiven..
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:51
    Niet fluiten voor de overtreding tegen Marcello...
    Genant gewoon.
    Ik zeg: fluitje inleveren
    Vind ik leuk
    sooike1973 +666
    woensdag 25 april 2018 om 23:02
    Enige èchte fout was geen geel aan mevrouw ronaldo te geven na bewuste handsbal!!
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1359
    woensdag 25 april 2018 om 22:54
    Kuipers geen invloed gehad op resultaat dus ok
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 22:55
    Enne... die uitbal... die grens stond er boven op!
    Daar staat ie toch voor??
    Vind ik leuk
    sooike1973 +666
    woensdag 25 april 2018 om 23:01
    Goh.... een simpel ingooitje niet gezien... jankert
    Vind ik leuk
    deltiaan +1093
    woensdag 25 april 2018 om 22:56
    kuiper had nooit deze wedstrijd mogen fluiten die achterbakse smeerlap
    Vind ik leuk
    Romo +487
    woensdag 25 april 2018 om 22:58
    Laten die Duitsers ff hun mond houden
    Net of die scheids gisteren bij Liverpool - Roma zo lekker floot
    Gewoon slechte verliezers die Duitsers
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 22:59]
    Vind ik leuk
    munkikiii +1437
    woensdag 25 april 2018 om 22:59
    Floot ook er matig
    Vind ik leuk
    sooike1973 +666
    woensdag 25 april 2018 om 23:00
    Wat een gejank hier weer zeg! Zeg dan ff wat voor grote fouten hij heeft gemaakt??

    Kuipers heeft gewoon prima gefloten!! Al is dat voor sommige azijnzeikers blijkbaar moeilijk om toe te geven
    Vind ik leuk
    markpark +979
    woensdag 25 april 2018 om 23:01
    Ondanks dat 'ie misschien wat meer geel had mogen geven, vond ik hem best goed fluiten. Bayern moet gewoon in de spiegel kijken, hadden beter moeten afmaken.

    Gezien de kwartfinales is 't nog niet gespeeld, maar het wordt wel lastig voor Bayern.
    Vind ik leuk
    Fred1975 +453
    woensdag 25 april 2018 om 23:01
    Ronaldo maakt hands en krijgt geen gele kaart, maar als dezelfde situatie zich zondag in de Eredivisie voordoet trekt die engerd wel geel.
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:06
    Buiten geen geel voor Carvajal vond ik Bjorn deftig...
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:07
    Triest als je niet je dag hebt de schuld aan de scheids te geven, zwakte bod.
    Hij floot niet best maar het resultaat heeft Bayern helemaal aan zich zelf te danken.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3777
    woensdag 25 april 2018 om 23:08
    Wat een gezeur, prima pot van team Kuipers. Kuipers kan er niks aan doen dat Lewandowksi en Ribéry zulke kansen missen en Rafinha een bal zo in de voeten
    van de tegenstander schuift.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1570
    woensdag 25 april 2018 om 23:09
    En zo kan Rafinha dus zonder enig schuldgevoel een wijntje pakken en naar bed gaan. Was allemaal de schuld van Kuipers!
    Vind ik leuk
    rinirat +1803
    woensdag 25 april 2018 om 23:11
    Kuipers was niet partijdig en vloot terecht.
    Dat kon je zien in de herhalingen.
    Bayern was slecht veel persoonlijke fouten.
    Dat kostte ze de wedstrijd.
    Niet achteraf zeuren.
    Ik haat Real,ze hadden inderdaad veel geluk en profiteerden van de fouten.
    Kuipers floot prima.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +15795
    woensdag 25 april 2018 om 23:11
    Kuipers de volle laag van de Duitsers.
    Makkelie de volle laag van de Italianen. (Roma uit bij Barca)
    Nijhuis de volle laag van de Nederlanders.

    Hebben we dan echt geen kundige scheidsrechters? Die passen zich blijkbaar moeiteloos aan het niveau van de eredivisie.
    Hoe komen die dan toch op zo'n podium terecht??
    Vind ik leuk
    Micha EL +874
    woensdag 25 april 2018 om 23:35
    Alle scheidsrechters krijgen commentaar en 99% van het verliezende team.
    Vind ik leuk
    Enden +3653
    woensdag 25 april 2018 om 23:11
    Heeft erg weinig invloed gehad op het verloop van de wedstrijd. Geen grote missers.
    Bayern speelt Real van de mat. Zelfs zonder Alaba, Robben en Boateng.
    Maar wanneer Bayern alle kansen verprutst dan mag het wel eerst naar zichzelf wijzen.
    Real gaat weer dodelijk met de kansen om.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 23:12]
    Vind ik leuk
    Hagenees +329
    woensdag 25 april 2018 om 23:13
    Ach jezus...wat triest zeg..ze hebben door zich zelf verloren door niet te scoren en robben en boateng uitvielen door blessure.
    Wat een zielig figuur ben om te zeggen dat kuipers real heeft voorgetrokken
    Vind ik leuk
    woensdag 25 april 2018 om 23:17
    De scheids moet de wedstrijd zich laten ontvouwen en onzichtbaar de controle houden. Wat soms grijs is (wel of geen kaart / overtreding / inworp / buitenspel) moet hij met zijn team omzetten in een ja of nee beslissing. Die nuance van een beetje overtreding of een beetje kaart kan hij niet maken. Dus oordeel: 7.
    Vind ik leuk
    HJR +6847
    woensdag 25 april 2018 om 23:22
    Ach ja, de spelers van Bayern zelf waren ook niet foutloos
    [Reactie gewijzigd op woensdag 25 april 2018 om 23:24]
    Vind ik leuk
    Hulsink +376
    woensdag 25 april 2018 om 23:24
    Ik geloof niet in partijdigheid van scheidsrechter Kuipers, maar vind zijn leiding in deze wedstrijd niet erg sterk. Het ene moment (vooral in de beginfase) mag alles en dan weer fluit hij alles af en geeft een gele kaart. Ik kan geen lijn in zijn leiding ontdekken in deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Starkoo +575
    woensdag 25 april 2018 om 23:48
    Man heeft geen nut om de CL te kijken Real heeft gewoon wederom met geld betaald om de CL te winnen!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8090
    woensdag 25 april 2018 om 23:48
    Kuipers floot voor se verandering eens een degelijke pot.... maar..... Germany ... no points !!!
    Vind ik leuk
    HupHolland +1514
    donderdag 26 april 2018 om 02:55
    Twee absolute geldploegen. Zoveel gemisde kansen. Na de 1-1 heb ik de samenvatting op Youtube uitgezet.
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    donderdag 26 april 2018 om 04:59
    Hij dacht zeker dat real feyenoord was.
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 06:37
    Hij was de held geweest als hij Ronaldo een terechte gele kaart had gegeven voor zijn handsbal. Hij zag het goed maar vergat de kaart.
    Vind ik leuk
    La Luz +388
    donderdag 26 april 2018 om 06:53
    Geen slechte pot gefloten. Ga er maar eens aanstaan, tussen al dat matennaaien, provoceren en klagen. Je moet dan stevig in je schoenen staan en je kan Kuipers veel verwijten, maar die staat (soms te) stevig in zn schoenen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +22699
    donderdag 26 april 2018 om 08:20
    Ondanks dat hij overtredingen van bijv carvajal wel zwaarder had mogen bestraffen, heeft Bayern t aan zichzelf te danken. Ze hebben het weggegeven, met de 1-2 als dieptepunt. En ben eerlijk, de 1-0 hebben ze cadeau gekregen van navas!

    Ik was voor Bayern, maar real was gewoon slimmer/scherper
    Vind ik leuk
    berwi +428
    donderdag 26 april 2018 om 08:44
    had best wat meer mogen optreden in het begin veel vieze overtredingen
    verder een prima pot geflloten
    [Reactie gewijzigd op donderdag 26 april 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    Peb +80
    donderdag 26 april 2018 om 09:49
    Kuipers heeft prima gefloten. Welke overtredingen zou hij allemaal geel voor moeten geven ? Het theater van de spelers doet meestal voorkomen alsof het zware overtredingen zijn. Wedstrijd was ook totaal niet hard. Alleen omdat Bayern de ballen er niet inschoot en Real verschrikkelijk effectief was door fouten van Bayern is men aan het zeiken. Hulde Kuipers !!
    Vind ik leuk
    Kesse Vodde +7277
    donderdag 26 april 2018 om 09:54
    Ik heb een beetje mixed feelings over Kuipers. Ergens had ik het idee dat hij wel goed floot maar toch waren er veel opstootjes en onduidelijkheden bij spelers.

    De waarheid zal ergens in het midden liggen. Dat Bayern zich benadeeld voelde moet Kuipers schijt aan hebben. Als ze hun kansen hadden benut was dit helemaal geen item geweest.
    Vind ik leuk
    Bjorn24 +281
    donderdag 26 april 2018 om 10:17
    Ronaldo in 1 woord omschrijven JANKERD
    Vind ik leuk
    donderdag 26 april 2018 om 11:40
    Kuipers is een angsthaas net als die andere nederlandse schijtsrechters.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kuipers beticht van partijdigheid: 'De slechtste Real Madrid-speler is Kuipers'