Toffe beelden: voormalig PSV'er en familie gaan uit hun plaat na WK-selectie

Toffe beelden: voormalig PSV'er en familie gaan uit hun plaat na WK-selectie

Gepubliceerd: dinsdag 15 mei 2018 om 13:05di 15-05-2018 om 13:05

De 28-jarige Fágner kreeg dinsdag tot verrassing van velen te horen dat hij deel uitmaakt van de 23-koppige WK-selectie van Brazilië. Zo'n tien jaar geleden speelde Fágner voor PSV. Met zijn vrouw, kinderen en familie hoorde de verdediger het nieuws. Wat een vreugde-explosie! 

Plaats een reactie

Blindsy +15926
dinsdag 15 mei 2018 om 13:10
Kijk, dáár wordt je vrolijk van. Je kunt miljoenen verdienen, maar je eigen land mogen vertegenwoordigen op een WK, daar kan geen miljoen tegen op. Iets wat vooral z'n familie leek te beseffen. ;-) Oprechte vreugde, mooi om te zien.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:11]
Vind ik leuk
dhrwobo +36856
dinsdag 15 mei 2018 om 13:27
Exact!
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:12
Fagner en Cassio, twee spelers die het hier niet gered hebben nu dus met Brazilië naar WK. Hebben we iets verkeerd gezien?
Vind ik leuk
The Iceman +12952
dinsdag 15 mei 2018 om 13:17
+ Michel Bastos en Felipe Luis in het verleden
[Reactie gewijzigd op dinsdag 15 mei 2018 om 13:18]
Vind ik leuk
dhrwobo +36856
dinsdag 15 mei 2018 om 13:29
Nee, op dat moment waren ze gewoon echt niet goed genoeg. Tal van voorbeelden van mensen die ergens floppen en daarna alsnog floreren. Denk aan De Bruyne bij Chelsea, Lukaku ook..
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 15:38
En Salah...
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:42
Batshuayi
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 16:41
Batshuayi
Vind ik leuk
DrJ +1066
dinsdag 15 mei 2018 om 18:51
Bastos, bij Feyenoord niet goed genoeg. Aan Excelsior verhuurd.... en paar jaar later speelde hij in het Nationaal Braziliaans elftal.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:39
Kan aan zoveel dingen liggen:
- sprong in ontwikkeling pas later gemaakt
- mentale blokkade vanwege lang en ver weg bij familie
- geen match in cultuur of type voetbal
- het weer
....
Vind ik leuk
Sideburnn +3166
dinsdag 15 mei 2018 om 14:30
In nederland moet je op je 21 al top zijn.....in het echt ben je op je best rond je 28e
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:13
Toch wel jammer dat hij bij PSV niet doorbrak al kreeg hij wel de kans toen.
Vind ik leuk
Donnygo +3437
dinsdag 15 mei 2018 om 13:15
Hij kan blijkbaar niet presteren buiten Brazilie werd ook toen gekocht door Wolfsburg geloof ik en verhuurd naar brazilie na 1 jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 15 mei 2018 om 13:18
Is altijd kut inderdaad. Ik heb hetzelfde gevoel bij Felipe Luis van Atletico
Vind ik leuk
Midden-Noord +93922
dinsdag 15 mei 2018 om 13:13
Hahaha, dat is toch gaaf om te zien!
Vind ik leuk
Wazzupp +625
dinsdag 15 mei 2018 om 14:36
Op dumpert gaat het nu alleen over de kont van deze mevrouw
Vind ik leuk
Midden-Noord +93922
dinsdag 15 mei 2018 om 15:31
Logisch toch! ;-p
Vind ik leuk
Cookee +11836
dinsdag 15 mei 2018 om 14:43
Leuk man... zo zie je maar niet alles is verloren als je in dit land gespeeld hebt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws