'Manager-loos Arsenal komt in actie op transfermarkt: 40 miljoen voor Turk'

    'Manager-loos Arsenal komt in actie op transfermarkt: 40 miljoen voor Turk'

    dinsdag 15 mei 2018 om 15:01

    Een opvolger voor Arsène Wenger is nog niet aangesteld, maar dat weerhoudt Arsenal er niet van om door te pakken op de transfermarkt. The Telegraph meldt dinsdag dat de topclub uit Noord-Londen druk bezig is met de komst van Caglar Soyuncu. 

    Soyuncu is een 21-jarige verdediger van SC Freiburg. Eerder dit jaar werd de international van Turkije ook al gelinkt aan Manchester City en Chelsa. The Gunners willen nu werk maken van de komst van Soyuncu, die volgens The Telegraph zo'n 40 miljoen euro moet kosten. 

    Hoewel hoofdscout Sven Mislintat zéér gecharmeerd is van de verdediger, lijkt het logisch dat de transfer níet wordt afgerond voordat de nieuwe manager van Arsenal zijn goedkeuring heeft verleend. Mikel Arteta is volgens Engelse media momenteel dé topkandidaat. De voormalig middenvelder is nu nog assistent-manager van Pep Guardiola bij Manchester City. 

    Ook Julian Nagelsmann werd genoemd als mogelijk opvolger van Wenger. Hoffenheim weigert de Duitse oefenmeester echter te laten gaan. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 15 mei 2018 om 15:10
    Wie?


    Ff serieus ik begin langzamerhand de transferprijzen van Ajax nog te begrijpen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    3Bier +5088
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:13
    Ja bizar he? Nog nooit van die gozer gehoord. Wellicht dat onze Turkse forumleden er wat meer vanaf weten.
    Dan maar 60 miljoen voor De Ligt vragen. Niet normaal wat er met geld gesmeten wordt.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15535
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:24
    Dat je Soyuncu niet kent zegt meer over jou.
    Gigantisch groot verdedigend talent zeer sterk aan de bal en uitstekende duel kracht
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:26
    21 en speelt nog bij Freiburg. Kan aan mij liggen maar 40 miljoen? Of ben jij ook zo'n iemand die al van martial had gehoord voordat ie voor 60 mil naar United ging?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
    Martial deed het heel goed bij Monaco voor hij naar United ging. Martial stond bekend als ''Het Talent van Frankrijk"
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:32
    ik volg frankrijk pas sinds memphis dr zit. Zal wel aan mij liggen dan.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:53
    Geef niet, niet iedereen volgt alles.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:28
    Deels heb je gelijk maar zie jij hem bij bv City zich in de basis spelen? Ik denk eerst de subtop maar eens proberen. City zou hem naar alle waarschijnlijkheid verhuren. Bij Arsenal zie ik hem ook niet snel in de basis staan. Neemt niet weg dat het een groot talent is.
    Vind ik leuk
    Bizzy +14939
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:34
    Transfermarkt is verziekt. Spelers beginnen vanaf 40 mil.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:10
    ff serieus nu, u kent hem niet en dat is bepalend voor iemand zijn kwaliteiten? Soyuncu is een prima verdediger!
    Vind ik leuk
    jakeisback +4212
    dinsdag 15 mei 2018 om 16:15
    ? Hoe bedoel je 5 mio voor Labyad is een prima bedrag. Luckassen en ramselaar zijn toch ook voor 11 mio samen gekocht daar ga je geen winst op maken. Labyad wel denk ik.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 19:23
    Bedoel verkoopprijzen 5 mil op labyad is marktconform lijkt me.
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:10
    Mijn brüür gaat het helemaal maken
    Vind ik leuk
    base +1114
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:13
    Als ze succes hebben zijn ze je bruur ineens. ;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:29
    Altijd
    Vind ik leuk
    Bavaria +8
    dinsdag 15 mei 2018 om 18:19
    Moet ie niet zo lui zijn als jou en wat moet je met een turk in de ploeg
    Vind ik leuk
    Topdrie +1942
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:20
    Welcome to Arsenal Kadioglu :P
    Vind ik leuk
    Vato75 +1606
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:22
    Ze hadden toch die minslat gehaald als scout nou komen ze weer met niet spelers
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +76436
    dinsdag 15 mei 2018 om 15:25
    Nagelsmann zou wel de ideale vervanger zijn van Wenger. Als Julian de spelers ervoor heeft dan kan hij zijn ploeg prima aanvallend en verzorgd laten voetballen. Prima trainer!

    Caglar Soyuncu: Doet het super goed maar ik zie nog niet wat de topclubs zien. Hij is wel goed maar voor de top is hij ''denk ik'' nog niet goed genoeg. En 40 miljoen is aan de hoge kant anderzijds is het voetbal aan het veranderen. Dubbel!
    Vind ik leuk
    dinsdag 15 mei 2018 om 17:59
    Typisch Arsenal...alle grootmachten (Man City, United, Tottenham en Chelsea) halen spelers die een toegevoegde waarde hebben en Arsenal gooit 40 miljoen in de sloot voor een Turkje wat nog niets heeft bewezen. Voor 40 miljoen moet er toch wel iets leuks te koop zijn wat naam heeft?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Manager-loos Arsenal komt in actie op transfermarkt: 40 miljoen voor Turk'