Volkskrant vraagt Overmars om reactie: 'Zijn niet doorgegaan op voorstel Spurs'

    Volkskrant vraagt Overmars om reactie: 'Zijn niet doorgegaan op voorstel Spurs'

    donderdag 17 mei 2018 om 19:43

    Directeur spelersbeleid Marc Overmars bevestigt dat Ajax met Tottenham Hotspur aan het onderhandelen was over een transfer van Justin Kluivert. De Premier League-club wilde hem contracteren en vervolgens nog twee jaar in Amsterdam laten spelen.

    Kluivert gaf in een uitgebreid interview met de Volkskrant aan dat hij zijn contract bij Ajax niet gaat verlengen omdat er teveel gebeurd is. De negentienjarige aanvaller kreeg van zaakwaarnemer Mino Raiola 'op het laatste moment' te horen dat Overmars met Spurs aan het onderhandelen was over een Kluivert-transfer, terwijl hij zelf helemaal niet naar die club wilde.

    De Volkskrant heeft Overmars om een reactie gevraagd. 'In de gesprekken met Spurs over Sánchez is zijdelings over Justin gesproken', zo laat hij weten in een schriftelijke reactie. 'Het voorstel van Spurs was dat hij dan nog twee jaar in Amsterdam zou spelen en dat hij daarna naar Spurs zou gaan. Daar zijn we verder niet op doorgegaan, omdat we toen zelf het contract met Justin wilden verlengen. Net zoals we dat nu ook nog willen.'

    Lees ookKluivert niet blij met Ajax: "Ik hoorde dat op het laatste moment"

    Lees ookKluivert stuurt aan op vertrek bij Ajax: "Ik voel me onder druk gezet"

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 19:44
    Kluivertje het geldwolfje, lekker dumpen die vent en vangen wat je er nog voor kan krijgen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:47
    Een Ajacied die Kluivert , Kluivertje noemt ? ook al wil hij weg dat klinkt een beetje raar.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:48
    Hahahahaha kansloos ben jij zeg...uhm tut tut tut je mag geen Kluivertje zeggen.

    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:49
    ?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:52
    Het is toch ook nog net een kleuter?
    Vind ik leuk
    PRICE +25993
    donderdag 17 mei 2018 om 20:01
    Kluivert gaat zich een klein beetje onmogelijk maken in Amsterdam
    Vind ik leuk
    pietprecies +3268
    donderdag 17 mei 2018 om 22:14
    Raiola ook weer blij, die hoort de kassa al rinkelen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 20:02
    Ronald de Boer doet het ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:02
    Niks raars aan, als hij nou snuivertje zou zeggen, zou ik zeggen oké. Maar nu klink je een beetje als tante sidonia
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    donderdag 17 mei 2018 om 20:13
    Ik ben al mijn leven lang fan van Ajax. En ik kan me heel goed voorstellen dat als je vele malen miljonair kan worden dat je dan gewoon weg gaat. Niets vreemds aan. Kijk is in de spiegel allemaal en vraag je af wat je zelf zou doen.
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +421
    donderdag 17 mei 2018 om 20:16
    Heb je het stukje überhaupt wel gelezen?
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    donderdag 17 mei 2018 om 20:21
    Ja gelezen, maar belangrijkste is dat hij financieel onafhankelijk kan worden voor de rest van zijn leven. Want dat is nu de keuze voor hem.
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +421
    donderdag 17 mei 2018 om 20:25
    Hij ontkent dus in alle toonaarden dat het hem om geld gaat dus vandaar mijn vraag!
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    donderdag 17 mei 2018 om 21:09
    Ja is goed, iedereen weet wel beter.
    Zelfde als Bosz, alles wordt er bij gehaald en Bosz was naar een grotere club plus 4 miljoen. Die had zulke eisen bij Ajax neergelegd waar geen club op ingaat, en zeker Ajax niet.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5361
    donderdag 17 mei 2018 om 22:26
    Je zit bij beide gevallen mis...

    Nu naar een topclub is ie niet in 1x voor de rest van zn leven onafhankelijk hoor. Ja de komende 4 jr komt ie wel door maar dan is ie 22 en is ie al 4x uitgeleend aan een andere club of middenmotor. Erg lastig om dan nog bij de echte top te komen, laat staan genoeg te verdienen voor de komende 60 jaar.

    Maar als je nog 2 jr blijft en bij de top v NL hoort (zoals Memphis, Klaassen, Ziyech en De Ligt en kijk hoe het die 1ste 2 is vergaan) en een vaste waarde bij het NL elftal bent kan je voor een topclub kiezen waar je wel elke wedstrijd speelt en niet na 3 slechte op de tribune komt want dat gaat gebeuren.... dan stippel je een carriere uit waardoor je op het einde 5x zoveel geld hebt ipv alleen bij je 1ste te vroege overstap.

    En Bosz had helemaal geen absurde eisen. Hij wilde een andere assistent dan Spijkerman en ook Bergkamp moest weg of een andere functie. Overmars wilde dit ook honoreren maar vd Sar niet. Bergkamp als spitsentrainer die op zondag liever bij zn dochters op de hockeyclub was als Ajax uit speelde, met in de praktijk net zoveel en vaak meer macht dan de hoofdcoach. Dat werkt niet. Uiteindelijk zijn Bergkamp en Spijkerman alsnog weg dus blijkbaar was de eis van Bosz toch niet zo vreemd.

    Vind ik leuk
    JustH +13246
    donderdag 17 mei 2018 om 23:18
    En als Kluivert blijft en zijn knie wordt in achten geschopt. Dan is het klaar. Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Kluivert kiest net als Bosz voor het geld, en dat doet 99% van de mensen. Bosz wilde dat Ajax FC Bosz ging heten, Hoe kan je nou met zulke eisen aan komen kakken, dan geef je toch aan dat je 4 miljoen op gaat halen in Duitsland. Ik geloof niet in die sprookjes. Ik geef ze groot gelijk, vind het wel jammer dat er om gelogen wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:20
    dat gebeurt wekelijks dus is inderdaad een groot risico.
    Vind ik leuk
    R2 +4904
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:24
    Behalve dat Memphis de 2e seizoenshelft de topspeler van Lyon was en het hier klinkt alsof hij al volledig is mislukt, geef ik je hier gelijk.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1186
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:48
    Als je 10 jaar bij Ajax 1milj bruto verdiend ben je ook financieel onafhankelijk.
    De gemiddelde Nederlander moet zeker 20 jaar werken om 1 milj te verdienen, dus waar hebben we het over.
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:01
    Als je 10 jaar speelt wel.
    Maar het kan ook zo zijn dat je knie in achten wordt geschopt.
    Het zijn keuzes, en ik snap dat je dan voor je geld zou kunnen kiezen.
    Ik heb nooit voor de keuze gestaan, makkelijk oordelen voor de meeste.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +18015
    donderdag 17 mei 2018 om 20:19
    Kluivert die niet naar Spurs wil....het voelt een klein beetje als een meisje van 6 die weigert de Jamin in te gaan, omdat ze ooit met schoolreisje de grote snoepfabriek heeft gezien.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:52
    Geef hem groot geluhk
    Vind ik leuk
    Paddepoel +429
    vrijdag 18 mei 2018 om 16:00
    Waarom hem een geldwolf noemen?
    Elke idioot gaat voor minstens verdubbeling van je salaris voor precies hetzelfde werk weg.
    Wie zegt van niet die liegt!

    Vind ik het slim dat hij gaat qua voetbal? Nee, hij zou nog 1 a 2 jaar moeten blijven bij ajax om echt door te groeien en constanter worden.
    Maar altijd dat gejank omdat spelers voor geld kiezen vind ik zo'n onzin.
    Logisch dat ze voor geld kiezen..elke idioot doet dat.
    Ook jij, ook ik..iedereen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 19:45
    Gewoon verkopen en verder geen aandacht meer geven aan Justin Kluivert.

    Wanneer Overmars alsnog wil proberen het contract te verlengen is Overmars echt van het padje, 10 maanden lang is meer dan genoeg geweest!

    Ik zal wel voor koud uitgemaakt worden maar ik zeg: Laat Kluivert maar lekker oppleuren bij Ajax :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 19:47
    Op zich wel jammer, want het zou me niks verbazen als al die woorden van Kluivert van Raiola komen.
    Goede verkopers kunnen goed pitchen. En het klinkt als een soort pitch.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 19:52
    Dan nog komt het ook door Kluivert zelf, wanneer Kluivert echt had willen verlengen had Kluivert dat allang gedaan.

    Laat maar vertrekken naar het buitenland en daar op de bank terecht komen, dan komt ie erachter hoe dom het is geweest om zo jong te vertrekken!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 19:54
    Dat klopt, maar ik leg de schuld bij oplichting altijd bij de oplichter :p

    Ja, dat zal het denk ik wel worden. Alleen dat is ook jammer voor ons.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    donderdag 17 mei 2018 om 19:54
    Als Kluivert niet weg wilt, dan gaat hij niet weg. Kluivert heeft zelf bij Mino aangegeven elders te willen voetballen. Zodra Raiola dat hoort gaat hij op pad natuurlijk!
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 19:55
    Daarom zeg ik ook wegwezen met Kluivert :)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    donderdag 17 mei 2018 om 19:58
    Ik vang die dingen wel eens op van een goede vriend van me zoals ik hier al vaker heb gezegd. Het liefst weet ik zo min mogelijk trouwens, want ik kan het nooit laten om het dan hier te roepen wat er allemaal speelt :p
    Vind ik leuk
    2cents +50903
    donderdag 17 mei 2018 om 19:59
    Kluivert wilde nog een jaar blijven om vervolgens gratis weg te lopen.

    Onder het mom van “Ajax wil me nog een jaar houden dus dan zijn we allebei tevreden”.

    Nu Ajax, uiteraard, niet mee wil werken aan een transfervrij vertrek en dus wil verlengen gaat het volgens Kluivert bij Ajax alleen om geld. Dank je de koekoek, Raiola doet net of hij van de week uit een ei gekropen is en Kluivert gaat er vrolijk in mee.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    donderdag 17 mei 2018 om 20:00
    Je ziet ook dat dat joch geen dingen zegt waar ‘ie zelf mee op de proppen komt. Raiola is een meester in het tegen elkaar opzetten, club en speler.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    donderdag 17 mei 2018 om 20:03
    Een judas dus.... dat dikke varken wil alleen maar meer en meer geld verdienen om er zelf beter van te worden.... en dan maakt het niet uit dat een jonge speler daardoor ergens op de bank komt te zitten.....schandalig opgeblazen varken is het....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 20:12
    Denk je dat Mino op z'n reet heeft gezeten tot Kluivert dit zei? Ik denk eerder dat hij Kluivert heeft omgepraat.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18228
    donderdag 17 mei 2018 om 20:13
    Ik weet dat Kluivert heeft aangegeven weg te willen. Geloof me. Als Kluivert aangeeft bij Raiola te willen blijven dan blijft ‘ie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:14]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +24957
    donderdag 17 mei 2018 om 20:16
    Ja, daar geloof ik niet in. Ik denk niet dat Raiola met die instelling zo groot was geworden.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:13
    Zo gaat het bij alle cliënten van mino 'niels'
    Dit is gewoon zijn manier van werken, kluivert is nog jong en ziet dat grote geld wel zitten. Geef hem is ongelijk. Dus luistert hij naar de streken van mino.
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    donderdag 17 mei 2018 om 23:22
    Niels het zijn spelletjes van grote mensen, 2 partijen die er wat uit willen slepen, Ajax net zo goed als Kluivert. Supporters willen het anders, maar die staan niet voor de keuze, miljonair worden of blijven met de nodige risico's zoals blessures. Ik ging er ook voor om financieel onafhankelijk te worden. En ik denk 99.9% van de mensen hier die het nu een onbenul vinden, ook.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12868
    donderdag 17 mei 2018 om 19:54
    En Kluivertje tot de winterstop rondjes laten rennen rond het trainingsveld en hem daarna voor een paar miljoen verkopen?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 19:56
    Ook een mooie optie, gewoon omdat het kan :)
    Vind ik leuk
    VanGoal +546
    donderdag 17 mei 2018 om 19:55
    Je hebt gelijk. Weg ermee. Waardeloze kerel vind ik het. Als hij serieus denkt dat er een club voor hem komt waar hij basis gaat spelen die beter is dan Ajax vreet ik mijn schoen op.
    Vind ik leuk
    Stranger +4394
    donderdag 17 mei 2018 om 20:41
    Smakelijk!
    Vind ik leuk
    Stranger +4394
    donderdag 17 mei 2018 om 20:27
    En als hij niet verkocht wil worden maar gewoon zijn contract uitdienen?
    Over een jaar komen de clubs toch wel en vangt hij een behoorlijk bedrag aan tekengeld. Dat wel eens meer kon zijn dan de 40 % die nu gevraagd worden.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 20:34
    Kan ook , dan gewoon lekker een jaar laten trainen op de Younes manier, leuker kan je het niet maken :)
    Vind ik leuk
    Stranger +4394
    donderdag 17 mei 2018 om 20:41
    Het zal allemaal met een sisser aflopen en waarschijnlijk wordt hij rond de 15 miljoen verkocht.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 20:43
    Nee joh, met 7-8 miljoen mag Ajax blij zijn!
    Vind ik leuk
    Stranger +4394
    donderdag 17 mei 2018 om 20:50
    Hij komt van Ajax , Niels niet van Feyenoord( helaas) of PSV;-)
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 20:52
    1 jaar contract en dat weten de clubs, die gaat niet veel meer opleveren, het is geen wereldtalent :)
    Vind ik leuk
    Morris +21998
    donderdag 17 mei 2018 om 19:45
    Kluivert denkt het allemaal te weten na het eten van een pizza
    Vind ik leuk
    Alain2708 +12868
    donderdag 17 mei 2018 om 19:46
    Blijkbaar denk Kluivertje echt dat hij de nieuwe Messi is, zo jammer..
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:47
    Worden weer vieze spelletjes gespeeld in Amsterdam. Is geen voetbalclub meer te noemen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:49
    Jij zat aan de onderhandelingstafel? Toch wel fijn dat er blijkbaar insiders rondlopen hier.
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:50
    Ajax staat in de brand!
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 19:54
    Laat gaan Dorpsgek is de Bien van Feyenoorders, kan alleen zijn gal spuwen op Ajax, is waarschijnlijk de enige reden waarom die dorpsgek op VP zit!
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:58
    Ben jij ook fan van het bedrijfJumbo? Of juich je alleen voor NV Ajax?
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 20:08
    Nee wij doen de boodschappen bij Albert Heijn :)
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 20:11
    Zo dan, dure boodschappen. En dan nog een seizoenskaart van Ajax, kan niet op. Ben blij voor je.
    Vind ik leuk
    Niels92 +17337
    donderdag 17 mei 2018 om 20:18
    Twee stuks zelfs :)
    Vind ik leuk
    stollie38 +17481
    donderdag 17 mei 2018 om 20:39
    Tja waarschijnlijk is het een uitkeringstrekker. Die werkloosheid is ook de grootste daar. :-D
    Vind ik leuk
    Jeroen Water +2362
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:04
    Whehehe dat is pas het goede leven;)!
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    donderdag 17 mei 2018 om 23:26
    Wat ben je dom Dorpsgek, gewoon angstig dat zoiets bestaat.
    Je heb echt de goeie naam voor jezelf gevonden.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:49
    Ik maak me klaar voor een grote transfersoap-zomer! Kom maar door!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:49
    Nou nou eerst de hemel in prijzen en nu voor alles uitmaken ,ligt puur aan dat koude clubje , tweede speler die ze weg jagen
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:50
    Precies iedereen ziet dat behalve die wespen daar in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1204
    donderdag 17 mei 2018 om 19:49
    Iedere club doet wat Ajax doet.. verlengen of vertrekken .. gratis de deur uitlopen zoals bij Schalke 04 de laatste 3 jaar 4 topspelers hebben gedaan is gewoon geen optie... en terecht... desnoods hem dat laatste jaar laten banken bij Jong Ajax... Ajax moet desnoods echt een statement maken mocht hij niet verkocht worden voor het bedrag dat Ajax in het hoofd heeft... Geen Raiola of Kluivert die bepaald of en voor hoeveel hij verkocht wordt maar Ajax moet zelf hier het heft in handen houden
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:53
    En aan wie die verkocht wordt bepaald Ajax ook natuurlijk, manmanman.

    Bepalen ze ook het weer in Amsterdam? Ik heb last van hooikoorts namelijk en zou dat graag veranderd zien worden. Dat kunnen ze ook in Amsterdam wel regelen toch?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1204
    donderdag 17 mei 2018 om 19:55
    Je doet je naam eer aan sukkeltje
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 19:56
    Ach neusje gestoten?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1204
    donderdag 17 mei 2018 om 19:58
    Kom maar .. zal ik van jouw neusje eens even verbouwen.. jij was al niet de slimste thuis he?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:00]
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 20:06
    Je kan niet eens het topje van je eigen Neus vinden.

    Waarom alles oplossen met geweld?
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:03
    welk statement wil je maken dan?
    bijteken of wegrotten?
    in het huidige klimaat waar het voetbal zich nu in bevind lijkt mij dat de slechste oplossing... welk signaal geef jij af naar andere spelers?
    dit is jou contract je tekend voor 3 jaar. en o wee als je denkt aan vertrekken in die periode... dan kun je wegrotten op de bank bij jong ajax. je mag alleen weg als ik dat zeg.... dan gaan we kijken hoeveel er nog gaan tekenen.
    maar er is nig een probleem... kluivertje heeft nog steeds zijn b1 contractje.. dus ajac kan niet vragen wat het wil... als hij er een arbitrage zaak van maakt heeft ajax geen poot om op te staan en is hij echt zo weg uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2520
    donderdag 17 mei 2018 om 19:55
    Mijn werkgever doet ook wat hij wil. Zo is het leven kluivert. Hij doet nu of hij groter is dan de club en dat hij het niet logisch vind dat hij zijn contract moet verlengen omdat ze hem niet gratis de deur uit willen laten lopen. Meer dan normaal lijkt me, als ze hem echt willen verkopen kan dat nu ook nog wel.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8666
    donderdag 17 mei 2018 om 19:56
    Er is te veel gebeurd? Hoe oud ben je snotneus!!!! Samen met je zaakwaarnemer op geld uit, terwijl je nog niks fatsoenlijks gepresteerd hebt
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:57
    Vreemd al die reacties over Kluivert.. Het is gewoon een groot talent. Hopelijk ontwikkeld hij zich goed in het buitenland. Jammer dat hij niet bij Ajax blijft want een echt goed seizoen heeft hij nog niet gedraaid
    Vind ik leuk
    PSVFU +4348
    donderdag 17 mei 2018 om 19:57
    Is dit Voetbalprimeur of Kluivertprimeur?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19481
    donderdag 17 mei 2018 om 19:58
    Lekker gaan banken, langezijde is plaats genoeg.
    Vind ik leuk
    zomer +914
    donderdag 17 mei 2018 om 19:59
    Heeft er toch alle schijn van dat Kluivert het bij het juiste eind heeft.
    Ajax heeft volgens mij ook te lang geklooid, mijn gevoel zegt dat ze gedacht hadden van äch het loopt niet zo'n vaart, het komt wel goed".
    Passief denk ik zelfs.
    Ik was er niet bij maar het gevoel Kluivert qua beleid van Ajax kan ik wel begrijpen, zeker als je in 1 jaar te maken krijgt met 3 trainers.
    Zelf vind ik het jammer wanneer die zou vertrekken, wat mij betreft mag Overmars wel wat beter zijn best doen.
    Denk zelfs wanneer Kluivert daadwerkelijk vertrekt de Ligt ook zomaar eens weg kan zijn.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    donderdag 17 mei 2018 om 20:16
    Als Raiola zijn verlenging al tegenhoudt voordat hij basisspeler was ligt dat niet aan Ajax. Als ik zie dat een Ajaxspeler bij Raiola zit weet ik al dat die bijna nooit zijn contract verlengt. Raiola heeft een probleem met Ajax omdat daar voetbal boven geld staat. Raiola denkt daar anders over.
    Ajax is een voetbalclub die een team bij elkaar willen houden, dat is de reden dat ze willen verlengen. Als iemand dan weg wil kun je via een transfersom het contract laten ontbinden. Net zoals ik lees in de reactie van Overmars dat ze inderdaad benaderd zijn door de Spurs, maar er niet op in zijn gegaan. Natuurlijk wordt dat bod doorgegeven aan de zaakwaarnemer, maar als ik het goed begrijp heeft Overmars hier niet over onderhandeld, want Ajax wilde Kluivert liever zelf houden. Nu heeft Raiola dit gebruikt om Kluivert op te zetten tegen Ajax.
    Raiola doet dit trouwens ook bij andere clubs, zoals bij Donnarumma.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1204
    donderdag 17 mei 2018 om 20:02
    Nu gewoon lekker 20 miljoen vangen voor hem want hij heeft het nu toch al verbruid bij het grootste gedeelte van de aanhang.. na Ziyech kan de F side zich op het volgende slachtoffer richten... en deze keer terecht
    Vind ik leuk
    myrthewit +1495
    donderdag 17 mei 2018 om 20:08
    Nou onderhandelen. Er kwam een bod en daar ging Ajax niet op in, dat is toch geen onderhandelen? Maar ja, Raiola is een ware meester in het opwekken van conflicten. Domme jongens laten zich door hem naar de uitgang leiden. Negen van de tien worden er uiteindelijk niet echt beter van, vraag maar aan Bouy of aan Kishna (maar die denkt dat het aan zijn blessure ligt).
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 20:13
    De grote vraag blijft; Gaan ze nu een pop van Kluivert ophangen aan de tribunes? Er is daar niet zoveel nodig om uitgekotst te worden..
    Vind ik leuk
    Jens1999 +20610
    donderdag 17 mei 2018 om 20:29
    Nee ze gaan denk ik met een groep supporters naar zijn huis toe.... en dan net als de Feyenoord supporters met hun speler deden met de dood bedreigen.... gelukkig heeft Kluivert nog geen kinderen..... anders zouden ze vast ook een klein kind zoals dat dochtertje van Toornstra bedreigen.... je kan wel blijven komen met een sneer naar Ajacieden toe..... Feyenoorders zijn geen haar beter...
    Vind ik leuk
    Dorpsgek +1182
    donderdag 17 mei 2018 om 20:41
    Was een serieuze vraag, maar ik zie dat je je heel erg aangevallen voelt. Maar het feit blijft dat niemand van Feijenoord spelers fysiek aanraakt.
    Vind ik leuk
    JustH +13246
    donderdag 17 mei 2018 om 23:32
    Iemand met de dood bedreigen is toch wel heftiger als een duw, dommie
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:15
    Dat kluivertje.. heeft welgeteld 3 goede wedstrijdjes gespeeld dit seizoen. Een stuk of 4,5 aardige potjes en de rest was kut.
    Helemaal niet erg voor een mannetje van 18 die net komt kijken.

    Maar kluivertje voelt zich zelfs al te groot voor de spurs. Hahahaha. Complete grootheidswaanzin en wederom een leuk talentje wat op deze manier naar de klote gaat. Die mino raiola is wat dat betreft onze duivel van het voetbal met zijn mooie praatjes
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6427
    donderdag 17 mei 2018 om 20:19
    Zo een geweldenaar is Kluivert nou ook weer niet

    Wordt ook overdreven
    Vind ik leuk
    Foebele +51485
    donderdag 17 mei 2018 om 20:26
    Verkopen en door.
    Vind ik leuk
    Champ +147
    donderdag 17 mei 2018 om 20:29
    Teveel gebeurt? Daar heeft hij dan toch wel zelf voor gezorgd. Strik erom en wegwezen. Niemand is groter dan de club.
    Vind ik leuk
    FACT +2189
    donderdag 17 mei 2018 om 20:33
    Laten we AUB!!!!! afspreken dat 't eerstvolgende bericht over Kluivertje is dattie EINDELIJK vertrokken is!!!!!!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8073
    donderdag 17 mei 2018 om 20:34
    Als ajax gewoon zaken had gedaan met Spurs had je nu niet gehad dat hij mogelijk transfervrij de deur uit gaat.word altijd afgeschoven op de speler maar Ajax behandeld hun spelers ook niet zoals het hoort in deze zaken
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19481
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:10
    Waarom zou Ajax zaken met Spurs hebben moeten doen? Ze wilde met hem verlengen, en als je de verhalen leest wilde Kluivertje niet eens die kant op.

    Ajax is nu al maanden bezig om te verlengen en kamp Kluivertje die zo graag bij ajax wil (de) blijven en het niet om geld gaat, heeft nog steeds geen krabbel gezet. Kortom, Ajax doet in deze niks verkeerd, ze gaam niet in op die belachelijke eisen en laten zich ook niet beinvloede door Raiola. Niemand is groter dan de club.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:37
    Op deze manier gaat die jongen Kishna achterna. Laat hem lekker bij Ajax blijven of naar de Bundesliga gaan bij clubs waar hij in ieder geval in de basis staat.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:41
    Lekker hypocriet logo kussen, maar ondertussen spuugt hij op ajax! Er is maar een kluivert en dat is zn vader....
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    donderdag 17 mei 2018 om 20:48
    Moet niet gekker gaan worden. Sinds wanneer bepaald Overmars de toekomst van speler die bij uitgang van de Arena staat. Heel bijzonder dit.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9132
    donderdag 17 mei 2018 om 21:28
    Nee dat zouden ze bij PSV natuurlijk nooit doen, een speler waar je van weet dat er genoeg interesse voor is de keuze geven om bij te tekenen en anders verkopen omdat het contract nog maar 1 jaar doorloopt.

    Niks bijzonders aan Bizzy, voetbal is zaken doen ook in Eindhoven, of denk jij soms van niet?
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    donderdag 17 mei 2018 om 22:00
    Het is altijd de speler die bepaald voor welke club hij uitkomt. Overmars en Raiola moeten weer om de tafel. Constructie zou kunnen zijn verkopen en daarna voor een jaar huren. Dit moet op te lossen zijn.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +9132
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:06
    Huren? Dat gaat nooit gebeuren, Kluivert gaat gewoon weg of denk jij dat Kluivert op fluitconcerten zit te wachten? Zoals er al bij veel Ajacieden te lezen is, die kotsen Kluivert uit, die wordt niet meer zomaar door de supporters warm ontvangen!
    Vind ik leuk
    Bizzy +18689
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:41
    Zou jammer zijn. Het is een geweldig talent
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +19481
    vrijdag 18 mei 2018 om 06:11
    Dit speelde in 2017, toen is Ajax ook begonnen met de contractverlenging van Kluivertje.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 06:11]
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:02
    Ehh je tekent een contract dr komt een club en dan mag Ajax daar over onderhandelen lelijkerd. Maar geef hem maar de boilesen route dat verdiend hij wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:08
    lekker laten gaan. Ik hoop dat Koeman hem ook niet meer oproept als ie ergens op de bank zit weg te kwijnen met al die miljoenen op z'n bank.
    Net z'n vader die had het ook al snel hoog in zijn bol
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:13
    Hahah teveel trainers gehad, bij de eerste had hij nog een luier om
    Vind ik leuk
    Enden +3656
    donderdag 17 mei 2018 om 21:28
    Is het niet de taak van de zaakwaarnemer om de voetballer tijdig te waarschuwen.
    Dat zeggen die voetballers toch altijd.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +1847
    donderdag 17 mei 2018 om 21:48
    Inpakken en op de tribune met zijn mammie.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1785
    donderdag 17 mei 2018 om 21:55
    De zeurpiet is weer in het land.. Hij heet Kluivert! Een club is vrij om te onderhandelen en als de club een goed voorstel heeft kan dit worden voorgelegd aan de speler.. Wat een zielig mannetje is die Kluivert toch, hij maakt zich echt onmogelijk..
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 21:56
    Flikker op joh vetklep. Je wil alleen maar ruzie creëren net als met Zlatan.
    Vind ik leuk
    Marco S +4143
    donderdag 17 mei 2018 om 22:11
    Kluivert is ene klein geldwolfje maar Marc is de grote boze wolf en als dit doorgaat dan blijft het bij drie biggetjes, sterretjes..
    Vind ik leuk
    Boxes +1
    donderdag 17 mei 2018 om 23:54
    Het is sneu hoe iedereen Kluivert belachelijk maakt. Is het zo moeilijk te geloven dat er goed jong NL talent is dat het kan maken in het buitenland als hij vertrouwen krijgt. Waarom kunnen jonge buitenlandse spelers het in het buitenland wel, doorbreken en het goed doen, maar van alle NL talenten die willen doorbreken in het buitenland worden ze altijd afgebrand en lijkt iedereen te hopen dat ze het niet gaan halen
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:18
    Waar wil je naar toe kluivert?tot ziens!
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 02:06
    Raiola zal er wel tussen zitten want deze man deug niet en het is net dagebert duck denk alleen aan zijn eigen geld maar denk niet aan zijn spelers dat hoor ik vaak en wat Kluiver betreft die praat met 2 monden 'n aantal weken of maanden terug was er nog te lezen dat hij zelf ook bevestig heeft voorlopig niet te willen vertrekken bij ajax hij wilde bij ajax zeker nog 2

    seizoenen woude hij bij ajax spelen want hij wilde de beste zijn van ajax en nu wild hij in een keer wel weg en gooi die schuld bij Ajax sorry maar hier zit gegarandeerd meneertje Raiola achter deze man of zakenwaarnemer wil

    altijd zijn zin krijgen daarom ligt die vaak in de clinch met zo wel zijn spelers die onder hem staan als met de clubs waar hij vaak zaken mee wil doen als deze man zijn zin niet krijgt dan ontploft die vaak en

    dat zeg ik dat ik ooit een documentaire van hem heb gezien of over hem waar verschillende spelers

    spelers die gestopt zijn met voetballen maar ook spelers die onder hem toen der tijd stonden en misschien nog onder hem staan maar ook clubs die in de documentaire in voor komen die documentaire die ik heb gezien was toen dacht ik te zien op NED 3

    het is in ieder geval geen makkelijke zakenwaarnemer maar een zakenwaarnemer die altijd zijn zin wil hebben maar daar komt hij ook vooruit in die documentaire van hem
    Vind ik leuk
    Speedy +342
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:07
    En dus........ (dit is mijn reactie op dit artikel)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 08:08]
    Vind ik leuk