De Mos: 'Als Overmars en Van der Sar kloten hebben, geven ze die titel terug'

    De Mos: 'Als Overmars en Van der Sar kloten hebben, geven ze die titel terug'

    zondag 20 mei 2018 om 11:13

    Aad de Mos vindt dat de landstitel die Ajax in 1985 veroverde, eigenlijk aan hém toebehoort. Dat zegt hij in een reconstructie van Andere Tijden Sport. Enkele weken voor het einde van het seizoen 1984/85 werd De Mos op straat gezet door de clubleiding van Ajax. De Amsterdamse topclub ging op dat moment aan kop in de Eredivisie. 

    Ruim dertig jaar later zit het De Mos nog steeds niet lekker. "Het kwam als een klap voor een jonge trainer", blikt hij terug. "Zo mooi het was om bij Ajax te beginnen, zo ellendig was het om op die manier afscheid te nemen."

    "Ik zeg nog steeds: als Ajax een beetje kloten aan het lijf heeft, dan zouden Marc Overmars en Edwin van der Sar die titel aan mij terug moeten geven. Ze zouden moeten zeggen: dat is de titel van Aad de Mos. Want hij ontbreekt op mijn curriculum. Vind ik."

    Finale
    In het seizoen 1987/88 staat De Mos met zijn nieuwe club KV Mechelen in de finale van de Europa Cup II - uitgerekend tegen Ajax. Het wordt 1-0 voor de Belgen en De Mos laat zich gaan na het laatste fluitsignaal. "Ik dacht weer aan al die ellende bij Ajax. Alles kwam eruit. Ik zag Harmsen, Bartels, Van Eijden (de Ajax-directie, red.) en dacht: doei. Middelvinger. Ik weet niet of ze het gezien hebben."

    De volledige uitzending van Andere Tijden Sport is zondagavond om 22.05 uur te zien op NPO 1. 

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Plaats een reactie

    erekenner +222
    zondag 20 mei 2018 om 11:23
    Het is maar waar je jezelf druk over kunt maken Aad.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:25
    Zo zijn er nog wel een paar hoor die diepe wonden hebben gemaakt.
    De Graafschaf - Ajax
    Excelsior - AZ
    Vind ik leuk
    erekenner +222
    zondag 20 mei 2018 om 11:27
    Dat is toch niet vergelijkbaar met een ontslagen trainer die vindt dat de behaalde titel van hem is?
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +769
    zondag 20 mei 2018 om 14:46
    33 jaar geleden man.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10383
    zondag 20 mei 2018 om 11:36
    Tja zo kun je nog wel een lijstje maken met psv, Feyenoord, Ajax etc
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    zondag 20 mei 2018 om 11:35
    Aan de andere kant... koploper zijn en dan ontslagen worden? Kan alleen bij Ajax. Gelukkig voor Aad kon hij al 3 jaar later sportieve wraak nemen. Maar dat was dus 30 jr terug, dus nou is t wel klaar. ;-)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    erekenner +222
    zondag 20 mei 2018 om 11:37
    Precies. Aad haalt graag oude koeien uit de sloot.
    Vind ik leuk
    chicken +8841
    zondag 20 mei 2018 om 12:29
    Aad is oud...
    Vind ik leuk
    ficusje +1612
    zondag 20 mei 2018 om 16:16
    Het lange termijn geheugen komt terug,gaat niet goed meer met aad.
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    zondag 20 mei 2018 om 11:49
    Kan niet alleen bij Ajax hoor.

    Bij NEC gebeurde het ook...
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    zondag 20 mei 2018 om 16:47
    Ja? Stond NEC ook 1e? Of bedoel je dat de voorganger van Lijnders werd ontslagen toen NEC 1e stond?
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:11
    niet gelijk lopen mekkeren over dat dit alleen bij ajax gebeurt !
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    zondag 20 mei 2018 om 16:59
    Maar wel vaker dan bij vele clubs. Gemiddeld houdt n trainer het bij Ajax ca 1,5jr vol. Frank de Boer was n uitzondering.
    Verder heb ik overigens geen medelijden met Aadje, en net viel te lezen dat de resultaten onder Aad aan t eind ineens flink tegenvielen. Dus misschien toch de beste beslissing om Aadje door de beruchte 'troika' te laten vervangen?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:12
    Bij NEC ook :)
    Vind ik leuk
    Tweey +1136
    zondag 20 mei 2018 om 12:33
    Gaat over andere tijden sport. Ken je het concept niet? Andere tijden zegt het al.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    zondag 20 mei 2018 om 17:00
    Ja, maar wát een tijden, heh? ;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    zondag 20 mei 2018 om 14:55
    Morten Olsen stond 2e... die werd ontslagen, was later wel goed genoeg om bondscoach van Denemarken te zijn.
    Lijkt een probleem dat ze bij Ajax altijd verkeerde leiding hebben.
    Of dat nu 'wel klaar is', we herdenken nog steeds die oorlog.
    Als je onrecht wordt aangedaan, hoe maak je daarvan los?
    De trainer van Fortuna haalt de spelers, maakt de 1e opstelling, hij zet de club bovenaan en moet weg... kan me voorstellen dat er oudzeer zit.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    zondag 20 mei 2018 om 16:41
    Ja, is ook waar, hoor. Wist niet dat het hem nog zo dwars zat.
    Maar dit is t probleem van n club die graag groot wil zijn.
    Er is snel paniek en onvrede, en dan sneuvelt regelmatig de trainer.
    Erik ten Hag? Als Ajax de CL niet haalt, staat hij al op scherp. Als ze dan ook niet meteen nr 1 in de competitie staan, haalt Ten Hag de Kerst niet.
    Weet je nog hoe t met Blind afliep? Was TD, werd gevraagd om het van n ontslagen trainer over te nemen. Vroeg nog of iemand anders het seizoen kon afmaken? Maar nee, Blind was de man.
    Ploeg stijgt nog wat onder zijn leiding (van 7 naar 5 geloof ik), en Blind wint play offs voor de EL en laat in n 2-luik Feyenoord kansloos.... Kortom, seizoen nog enigzins gered... Reactie Ajax-bestuur? Voetbal niet beter geworden, Blind ontslagen. Ook niet terug als TD, nee, gewoon weg na nog geen half seizoen.
    In de seizoenen erna wordt z'n zoon elke wedstrijd uitgefloten. Maar anno 2018 heeft Blind weer n functie? Ik had gezegd: krijg de Rambam maar.
    Tuurlijk sneuvelen er overal trainers, en wordt er uitgefloten.. maar het afserveren van trainers en het uitfluiten van spelers komt bij Ajax wel nét wat vaker voor.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    zondag 20 mei 2018 om 18:29
    Goh ja, die arme Daley die door eigen publiek werd uitgefloten, dat moet wel het dieptepunt zijn in zijn carriere.

    Ik denk dat 't probleem bij Ajax is dat ze alleen Amsterdammers hoog hebben zitten, dus wie er ook trainer is krediet heb je daar alleen als je van Ajax bent... en die zijn er niet... ja Reiziger en F de B. Welke trainer heeft nou een Ajax verleden? Vergelijk dat met Cambuur er zijn wel 18 ex-spelers met een trainers diploma.
    PSV heeft nu Bommel en Nistel klaarstaan, Ajax niks.

    Over Blind, nog even, het kan wel zijn als het spel niet aan te gluren is dat je dan toch weg moet. Maar dat Danny net zo makkelijk weer binnenstapt... dan zit er wel een plaatje voor de kop... van beide kanten, ook raar dat Danny dat doet.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    zondag 20 mei 2018 om 22:09
    Dit is de meest bittere en treurige reactie die ik sinds lange tijd heb gehoord.

    Aadje afkoopsom bij tientallen clubs? Zou het niet gewoon aan hem liggen? Of aan die tientallen clubs waar hij faliekant mislukt is?
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    maandag 21 mei 2018 om 16:36
    Ja, best vreemd dat het bij Mechelen zo goed ging. Dan zou je zeggen de man heeft het trucje wel door.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    zondag 20 mei 2018 om 22:06
    En bij hem vreemd genoeg bij iedere club. Toevallig dat je overal ontslagen wordt? Het lijkt toch meer aan Aadje afkoopsom te liggen.
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    zondag 20 mei 2018 om 22:02
    Als jij kloten hebt Aad dan rot je toch lekker op, dat heb je bij iedere club gemoeten. Het is niet voor niets Aadje afkoopsom.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    maandag 21 mei 2018 om 09:20
    Mooi verhaal. Maar iedereen weet dat een trainer in zeker 50-60% van de gevallen zijn contract niet uitloopt. Denk dat als je n lijstje zou maken, Aadje en Dickie niet eens bovenaan zullen staan. Maar goed, door zijn eigen wijsneuzerige houding heeft Aad weinig vrienden gemaakt, dan is het leuker om hem uit te jennen dan naar hem te luisteren, begrijp ik wel.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 11:23
    Haha wat een kwal is het toch ook!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34859
    zondag 20 mei 2018 om 11:39
    Ff wiki erbij gehaald:

    In het seizoen 1984/85 leek De Mos opnieuw op weg naar de titel, na in de eerste 16 ronden ongeslagen te zijn geweest (13 zeges, 2 gelijke spelen uit, 1 inhaalduel tegoed; 2de week december 1984). In de tweede seizoenshelft, met name in april en in de eerste week van mei, begon de club echter in rap tempo punten te verliezen, waardoor concurrenten Feyenoord en PSV steeds dichterbij kwamen. De Mos voerde vele tactische wisselingen uit, maar kreeg het elftal slecht op de rails. Op 5 mei 1985 leed de club een ontluisterende 1-0 nederlaag tegen HFC Haarlem en behield de club ternauwernood de koppositie doordat ook PSV punten verspeelde. Op 6 mei vroeg aanvoerder Dick Schoenaker een gesprek aan met het bestuur, dat concludeerde dat er onvoldoende draagvlak was voor het aanhouden van de trainer.[5] Ten tijde van zijn ontslag stond de Amsterdamse club op de eerste positie. Een trainerstrio bestaande uit Spitz Kohn, Tonny Bruins Slot en Cor van der Hart maakte het seizoen vol en werd met Ajax kampioen
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 11:46
    Hé de Eindhovenaar jaja_PSV wat geiler wordt van Ajax nieuws dan van zijn eigen mokkel thuis, en drukker met Ajax bezig is dan met zijn eigen club PSV!

    Alles goed zuigertje?
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    zondag 20 mei 2018 om 11:52
    Wat doet hij hier nu verkeerd florian?

    Hij komt met een informatief stuk over het seizoen waar dit artikel over gaat, en tackelde hiermee De Mos zijn argument. In feite neemt hij het dus op voor Ajax.

    Jaja is af en toe inderdaad echt een kwal, maar jij bent ook wel steeds nadrukkelijk op zoek naar redenen om hem voor kwal uit te maken. Siert je niet.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 11:57
    Het is geen kwal en ik noem hem ook nergens een kwal, laat ik maar niet echt zeggen wat ik over hem denk dan heb ik direct een ban te pakken!

    Het begint wel héél vervelend te worden dat die gek al dagen, nee weken lang zelfs elke dag Ajax topics aan het verkloten is met al zijn haat. Dat jij vind dat het mij niet siert daar heb ik maling aan. Weetje wat nog het lafste is van jaja? Wanneer je het stuk vuil op diverse topics aanspreekt over dingen die ook bij zijn club gebeuren dan zwijgt ie opeens als het graf, maar dat doen wel meer PSV'ers hier, zou het soms een besmettelijke ziekte zijn bij de PSV'ers die zwijgzaamheid?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +18263
    zondag 20 mei 2018 om 12:04
    Dat is geen zwijgen waar ze goed in zijn.... dat heet Brabantse hypocrisie....
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2392
    zondag 20 mei 2018 om 12:18
    Valt me van je tegen deze reactie pik.. effe los van wat he van jaja vind. Jij weet doorgaans beter en reageert doorgaans sympathieker!
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 12:24
    Op dat figuur kan ik niet meer sympathiek reageren, ik vind het een grote huichelaar! Staat altijd met zijn grote bek klaar om te zeiken dat Ajacieden vervelend en aan het trollen zijn op de site en is zelf wel heel lang bezig met trollen op alle Ajax-topics!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:13
    En weer heb je het over PSV
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34859
    zondag 20 mei 2018 om 16:30
    Florian, ik kopieer iets van Wikipedia, zonder oordeel.
    Daarna ben ik gaan fietsen met me gezin en staat er deze bullshit.
    Ik maak mij er niet al te druk om, niks verkeerd gedaan of gezegd. Gisteren nog positief gereageerd op verlengen contract van 16 jarige Ajacied.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 11:58
    Overigens speek ik hem niet dagelijks aan, je lult dus weer als een onwetend iets met dat ik steeds nadrukkelijk op zoek ben naar die idioot!
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    zondag 20 mei 2018 om 12:11
    Laat ik het zo zeggen: je reageert nu op een reactie van hem, waarin hij helemaal niks verkeerd zegt.
    Vind ik leuk
    Richard020 +12795
    zondag 20 mei 2018 om 12:14
    Ik snap niet echt goed waarom mensen zich druk maken over Aad afkoopsom, die kerel is de 70 al gepasseerd, nog een jaar of 10 en we zijn verlost van zijn slappe gelul, gun die de Mos nog maar even zijn aandacht.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:23
    Dat is voor hypocriete primeurhaantjes
    cum suis uiteraard geen enkele belemmering om hun puberale Ikea ballenbakfitties te cultiveren en uit te vergroten. Hoe armoedig en kinderachtig.

    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +34859
    zondag 20 mei 2018 om 16:26
    Dank je spiegel.
    Ik heb iets gekopieerd van Wikipedia zonder oordeel. Daarna ben ik gaan fietsen met me gezin.

    Gisteren nog positief gereageerd op Ajax bericht dat ze een 16jarige speler hebben verlengd qua contract.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:12
    Florian waarom heb jij het iedere keer weer over PSV in een Ajax-topic
    Vind ik leuk
    Blindsy +7195
    zondag 20 mei 2018 om 16:45
    Volgens mij maakt jouw blinde liefde voor Ajax dat je zijn goede bedoelingen niet lijkt te begrijpen...
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    zondag 20 mei 2018 om 12:18
    Je bent wel veel met Ajax bezig. Net zoals je valse zusters Eendracht en Bien. Ik zou zeggen ga professionele hulp zoeken, want het begint eng te worden.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 12:29
    Wanneer je denkt alles gehad te hebben komt Schwalbe aka de psycholoog ook weer online :D

    Ook dat is een grote grapjas, commentaar op alles en iedereen en zelf heeft ie ook 4 keer een ban gekregen met al die overdreven accounts van hem! Spreek je later Mark, ik ga met de kleine hooligan naar het water :D
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    zondag 20 mei 2018 om 12:34
    Ik bedoelde het ook meer in de zin van: laat je door zon gozer niet op de kast jagen. Je bent een van de fatsoenlijke forumgebruikers hier, die vete of hoe je het ook wil noemen met jaja, heb jij helemaal niet nodig.

    Uitbannen doe je ze toch niet, dan kan je ze beter geen aandacht geven.

    Het werkt hetzelfde als een puistje: knijp je hem uit krijg je er meer + littekens.
    Negeer je hem is ie na 2 dagen weg.
    Vind ik leuk
    stollie38 +16813
    zondag 20 mei 2018 om 12:42
    Is goed Florian en geniet ervan. :-D
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +13490
    zondag 20 mei 2018 om 11:43
    Aad is een ouwe narcist, zelden mensen zo verliefd op zichzelf gezien als Aadje hoor
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 20 mei 2018 om 12:00
    je hebt mij ook nog nooit ontmoet........
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +13490
    zondag 20 mei 2018 om 12:11
    Nee maar van jou had ik ook wel hetzelfde beeld inmiddels straat :p
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 20 mei 2018 om 12:14
    valt me tegen ....

    Aadje mag niet eens in mijn schaduw staan wat dat betreft......
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    zondag 20 mei 2018 om 12:34
    En al helemaal niet in oewe zon? ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 20 mei 2018 om 12:36
    da al zeker nie inderdaad
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:23
    Hahaha, ik kan die man maar niet serieus nemen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    zondag 20 mei 2018 om 11:24
    Die landstitel komt niet op jou CV, is je totaal niet gegund.
    Kan nu nog wel wat zeggen over waar die woont en welke club die hij sponsoort, maar dat ga ik op dit mooie pinsterweekend ff niet doen.
    Maar Aadje blijft een azijnzeikert
    Vind ik leuk
    Thilo +2492
    zondag 20 mei 2018 om 11:24
    Aha dit verklaart een hoop
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8453
    zondag 20 mei 2018 om 11:28
    En die rancune zit nog steeds erg diep bij Aadje.
    Vind ik leuk
    Zippy +3723
    zondag 20 mei 2018 om 11:28
    Zozo Aad, was Ajax in 1987 al een broeinest van ongedierte.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 11:31
    In ieder geval niet zo erg als het ongedierte Zippy afkomstig uit dat klote landje België :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 20 mei 2018 om 12:02
    gaat je herstel niet snel genoeg florian? je komt zo gebeten over vandaag?
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 12:07
    Ik ben allang hersteld, heeft ook niet veel daarmee te maken! Het wordt gewoon erg vervelend dat al die nare gezwelletjes die PSV supporteren iedere dag weer Ajax moeten bashen, het begint zielig te worden hoe triest jullie hier bezig zijn!
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 20 mei 2018 om 12:15
    de wond is open en groot en zout is goedkoop en gemakkelijk te verkrijgen.
    Deal with it like a man.

    (goed dat je zelf trouwens weer hersteld bent)
    Vind ik leuk
    Spiegel +7680
    zondag 20 mei 2018 om 12:38
    Ja kom, laten we lekker alle psvers over een kam scheren.

    Hoe “jullie” hier bezig zijn.

    Denk je dat wij als fatsoenlijk forumgebruikers op die gasten zitten te wachten?

    Maar beetje leedvermaak moet kunnen man.

    Maar geloof me: als we kunnen kiezen tussen Ajax afzeiken of Aadje afkoopsom voor lul zetten, kiezen de echte leuke forumgebruikers er gewoon voor om aadje voor lul te zetten. Al doet hij dat 9/10 keer lekker zelf.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:16
    Florian weer over PSV
    Vind ik leuk
    zapperboy +420
    zondag 20 mei 2018 om 17:55
    "" Ajax moeten bashen, ""
    ....... EN NOG STEEDS ZO STOM ZIJN OM DAAROP TE REAGEREN.
    Het wordt echt tijd om ff bij te stellen,hahaha.
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    zondag 20 mei 2018 om 20:07
    Toch fijn om te weten zip, euh zap...
    Vind ik leuk
    Mauritz +1266
    zondag 20 mei 2018 om 11:32
    Is begonnen bij de oprichting van dat zooitje, mentaliteit van een zwijn verander je nooit meer.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    zondag 20 mei 2018 om 13:57
    Dat bewijs je keer op keer.
    Vind ik leuk
    The Iceman +4588
    zondag 20 mei 2018 om 11:33
    Wees maar blij, anders had België een ECII minder gehad.
    Vind ik leuk
    Florian1987 +7169
    zondag 20 mei 2018 om 11:35
    De Mos werd niet alleen bij Ajax ontslagen, ook bij Anderlecht en de club die jij support in Nederland PSV, daar was het schijnbaar in 94 ook niet echt koek en ei tussen PSV de supporters en Aad! Daar was het zelfs zo erg dat Aad de Mos onder politiebeveiliging naar de bus gebracht moest worden omdat Aad zich niet veilig voelde! Begin beter maar niet meer over ongedierte!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:17
    En Florian heeft het weer over PSV
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    zondag 20 mei 2018 om 20:08
    Hij komt wel met aardige feitjes.
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +348
    zondag 20 mei 2018 om 12:20
    Ongedierte loopt rond in Rotterdam-Zuid. Bij Ajax is het slechts een wespennest.
    Vind ik leuk
    Bossie020 +3689
    zondag 20 mei 2018 om 11:35
    Als Aad de afkoopsom terugstort gaat Overmars gerust overstag.
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    zondag 20 mei 2018 om 11:36
    Je begint je werkelijk af te vragen of Aad de Mos representatief is voor alles wat in die stad van hem woont?? Tis maar een vraag die in me opkomt
    Vind ik leuk
    Futjebal +1160
    zondag 20 mei 2018 om 11:46
    Als je het niet weet dan kun je beter niks zeggen ..Aad woont namelijk niet in een stad maar in een dorp genaamd Acht. Hier heb je dus het antwoord op je ietwat dommige vraag
    Vind ik leuk
    El Cazador +4452
    zondag 20 mei 2018 om 12:03
    Ach
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    zondag 20 mei 2018 om 12:40
    T
    Vind ik leuk
    Futjebal +1160
    zondag 20 mei 2018 om 13:04
    Erg he als je leuk en bijdehand wil doen maar het blijkt meer dom en nietwetend te zijn...dan sta je eigenlijk een beetje voor lul
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:37
    Oh die warme club zeker ..............toen al he ...........
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    zondag 20 mei 2018 om 12:42
    Nee, andere clubs wachten net zolang totdat een trainer de voorsprong heeft verspeeld? Ik kan me bij Feyenoord nog twee trainers herinneren die op voorspraak van de spelersgroep zijn ontslagen
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:38
    waarom is deze man nog steeds zo vaak in het nieuws?
    Vind ik leuk
    reggie +1388
    zondag 20 mei 2018 om 11:41
    Hij is goed he De Mos.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:41
    Als ze jou hadden laten zitten kreeg je een Lijnders-effect, was je 3e geworden....
    alleen het verschil is dat deze jongen aan het begin van een carrière staat.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:43
    Aad heeft gelijk en dan ook maar de champions league van 95 op aad zijn naam zetten want daar had aad ook een aandeel in .... dat dits oort seniele mannen nog een podium krijgt ..,
    Vind ik leuk
    Morris +19974
    zondag 20 mei 2018 om 11:43
    Aad en zijn ego..

    Mooi duo
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:43
    Aha, dit verklaart wel zijn negatieve visie op Ajax........#AadjeAfkoopsom
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:44
    Er behoord u NIETS toe U was in dienst van AFC AJAX als passant,passanten komen en gaan het is niet Uw verdienste eerder het tegendeel dat U ontslagen werd door Uw werkgever ,die het niet meer in U zag zitten en U NU 30 jaar blijk geeft van frustratie en in de e tjes kinderen weg stuur de omdat U het niet in hen zag zitten....Uw ego is zo groot dat Uw elke dag een orgasms moet krijgen.sucses en oak het washandje maar weer.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +21457
    zondag 20 mei 2018 om 11:45
    Wow.. Aadje heeft een serieus probleem.. als je je na 34! Jaar hier druk over kunt maken, dan heb je hulp nodig.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:46
    Wat een droeftoeter hij heeft nog nooit ergens zijn contract uitgedient een overal en afkoopsom gehad
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:46
    Als je dement wordt haal je van alles van vroeger terug. Dus droom maar lekker door Aadje je bent dus echt van het paadje .
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7638
    zondag 20 mei 2018 om 11:46
    Geef hem die titel, maar dan wel zijn afkoopsom met rente terugbetalen.

    Doet ie toch niet :)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +8453
    zondag 20 mei 2018 om 11:47
    Volgende week komt Martin Jol langs die de eerste titel van Frank De Boer opeist?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:52
    Aad de Mos is ouwe zeur, overal ontslagen en toch nog steeds beweren dat ie een garantie voor succes is.
    Vind ik leuk
    HanV +3384
    zondag 20 mei 2018 om 12:32
    Misschien over 10 jaar, dan is hij ongeveer even oud als De Mos nu. Jol en De Boer waren dat seizoen beide 17 wedstrijden de coach, dus je verwacht het niet.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 11:52
    Heb even elftal foto gekeken van 1985 ... van basten , koeman , rijkaard , vanenburg , olsen , silooy , ... kun je het niet slecht mee doen
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 20 mei 2018 om 11:54
    Ze hebben al niks meer wil aad ook nog die ouwe stofnesten van vroeger terug hebben.......
    De club blijft ook niks bespaard.....
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    zondag 20 mei 2018 om 12:15
    Kom maar eens kijken in onze prijzenkast , dan schrik je hoeveel er staat. Dat hebben jullie over 100 jaar nog lang niet bereikt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +134577
    zondag 20 mei 2018 om 12:17
    moet ik zelf een stofmasker mee brengen of krjjg je dat er bij bij aanvang van de rondleiding daar?
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    zondag 20 mei 2018 om 12:44
    Dat ligt er aan of je met je platte kar uit het dorp komt , dan wel zou ik zeggen voor onderweg
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    zondag 20 mei 2018 om 12:29
    niks meer en die kleine 200.000.000 euro op de bank en bank!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    zondag 20 mei 2018 om 12:06
    Pffff next
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10344
    zondag 20 mei 2018 om 12:11
    Het is altijd de titel van een club, nooit van een trainer of speler
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1382
    zondag 20 mei 2018 om 12:13
    Aadje is full of shit
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:22
    Hé iemand laat Aad de Mos weer eens aan het woord.... het moet komkommertijd zijn.
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +348
    zondag 20 mei 2018 om 12:22
    Als Aad er dan voor zorgt dat Ajax de CL van 1996 terug krijgt van een door doping volgespoten Juventus dan vind ik het best hoor. Met andere woorden. Soms win je en soms verlies je.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 12:25
    Aad de Mos is een kleurrijk type en het slachtoffer van zijn eigen succes.
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    zondag 20 mei 2018 om 12:26
    die man zit vol haat en wrok tegen Ajax ! en alleen om dat Johan Cruyff hem toen heef geholpen op de bank!!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:40
    Je kent je klassiekers niet; tenzij naast met Aad de Mos sprake is van een soortgelijk incident als met Leo Beenhakker.
    Vind ik leuk
    Mi amigo +58
    zondag 20 mei 2018 om 12:32
    Amsterdamse jankertjes.
    Vragen ze zich nog af waarom iedreen een tyfus hekel aan die arrogante club met aanhang heeft.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    zondag 20 mei 2018 om 12:48
    De jankerd hier is toch pro psv anders
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18217
    zondag 20 mei 2018 om 14:01
    Wij vragen ons niets af. Dat een ieder met een verstandelijke beperking steeds met Ajax bezig is, zegt alles over hen.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Ad Godloos +306
    zondag 20 mei 2018 om 15:31
    jij heb in ieder geval een hekel aan Ajax ! hoe meer mensen een hekel hebben aan Ajax ! hoe meer ik trots ben op Ajax dat laat alleen maar zien hoe gigantisch groot Ajax is!
    Vind ik leuk
    Mi amigo +58
    zondag 20 mei 2018 om 15:52
    Niet is maar was.
    Vind ik leuk
    Foebele +46399
    zondag 20 mei 2018 om 12:34
    Mooi verhaal voor je klein kinderen, maar als je dit in de media gaat roepen gaan mensen toch altijd zich afvragen of je nog wel voor de volle 100% toerekeningsvatbaar bent..
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +15368
    zondag 20 mei 2018 om 12:35
    Bah, echt bescheiden is aadje ook niet he
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    zondag 20 mei 2018 om 12:37
    Oh, geen wonder dat ie altijd zo ontzettend negatief is over Ajax... De druifjes zijn nog altijd ontzettend zuur kennelijk....
    Wat hebben Sar en overmars er nou mee te maken? Kom op zeg.
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    zondag 20 mei 2018 om 20:12
    Nou, die waren indertijd vast al een jaar of tien en supporter van Ajax...


    :-)

    Zie de link ook niet joh...
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 13:04
    Die man gaat steeds gekker doen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +175
    zondag 20 mei 2018 om 13:05
    Op iedere reactie van Aad, zeg ik het zelfde. Aad heeft Ajax van een titel bestolen, door in de rust van PSV-Vitesse, zijn uitstekend presenterende keer te wisselen, waardoor Ajax 1 doelpunt te weinig maakte tegen WillemII en Cocu de goal maakte, die nooit gemaakt had mogen worden vanaf een meter of 30. Aad is zwaar gefrustreerd.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2904
    zondag 20 mei 2018 om 13:11
    Mensen die zo nig in het verleden leven moet je geen voetbalanalist meer maken. De man word steeds zieliger.
    Vind ik leuk
    Champ +121
    zondag 20 mei 2018 om 13:15
    Als de Mos een beetje stijl zou hebben gehad, zou hij daar 30 jaar later niet over beginnen en na de finale zijn middelvinger niet hebben opgestoken.
    Vind ik leuk
    deltiaan +1056
    zondag 20 mei 2018 om 13:24
    dat was toen al een achterbakse bende AAD
    Vind ik leuk
    Horas +425
    zondag 20 mei 2018 om 13:24
    Gefrustreerd geneuzel uit de voltooid verleden tijd.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +2904
    zondag 20 mei 2018 om 13:51
    Niemand zal groter zijn dan Ajax en Cruyff was Ajax.
    Vind ik leuk
    Wurmpie +248
    zondag 20 mei 2018 om 13:52
    De mos heeft ieder geval geen kloten dat hij nog steeds loopt te janken wat een droef toeter
    Vind ik leuk
    B3v3r +357
    zondag 20 mei 2018 om 14:02
    Zielig arrogante kwal van een vent die al jaren probeert met alles in de media te blijven terwijl hij al 20 jaar niets meer gepresteerd heeft
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:05
    Laat die man zijn mond houden en met pensioen gaan en nooit meer iets van zich laten horen, wat een oen zeg.
    Vind ik leuk
    Gerro +5389
    zondag 20 mei 2018 om 14:19
    Huilie huillie
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:39
    Aad is als Mos, komt op de meest ongelegen momenten opduiken.
    maar wel gein, die Adrie
    Vind ik leuk
    renemar +436
    zondag 20 mei 2018 om 14:45
    Aad afkoopsom. Zijn aversie t.o.v. de club die hem de kans heeft gegeven laat hij telkens blijken.
    Als trainer was hij een nietsnut en nu als co-commentator bij Ziggo eveneens. Onbegrijpelijk dat die onbenul een podium krijgt.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 14:54
    84/85 wat heeft het te maken met Sar of Overmars?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:19
    Ik zie de beelden nog voor me die man moet naar een psycholoog en dan e.m.d.r. volgen met een balletje en de schaal erbij mischien dat hij er dan vanaf komt met zijn negatieve gezeik
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:27
    Volgens mij drinkt hij smorgens al
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:24
    De mos zoveel meegemaakt met premies ontvangen om hem af te kopen van zijn contracten als hij dan een kerel was geweest dan had hij toen ook moeten zeggen jongens laat maar zitten ik heb jullie ook niet gebracht wat jullie dachten
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:26
    Aad de mos heeft gelijk
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:28
    Waarom?
    Verduidelijking graag...
    Geloof niet dat sar en Overmars iets met Ajax te maken hadden... Pas begin jaren 90
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 16:32
    Bekijk ook eens objectief de andere kant wr zal wel wat voor gevallen zijn anders ga je er niet zomaar uit wees eerlijk dan moet je beide kanten horen wil je er een mening over kunnen hebben maar 33 jaar later doet het bij hem nog zeer alsof het gisteren gebeurd is wees dan een kerel ga naar ajax toe en praat het uit maar zoek dan geen aandacht op deze manier beetje zielig en onvolwassen gedrag
    Vind ik leuk
    Jozef +32680
    zondag 20 mei 2018 om 20:14
    Uitpraten?

    Hij is er toch uit gegooid?

    Houden zo.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11177
    zondag 20 mei 2018 om 23:05
    Alsof er ooit een trainer is geweest die een titel heeft gekregen ipv de club...
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 17:23
    Nou goed, we weten al 33 jaar dat Aadje het nooit vergeten is.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 17:39
    Zielig...
    Vind ik leuk
    Chebaisit +359
    zondag 20 mei 2018 om 18:52
    Als ik Aad de Mos hoor spreken voel je gelijk zijn wrok tegen Ajax .
    Laat hem lekker in zijn vel gaar koken.
    Flapdrol .
    Onvolwassen gedrag .
    Vind ik leuk
    Markus80 +1888
    zondag 20 mei 2018 om 22:00
    Deze man heeft echt psychologische hulp nodig. Nee niemand heeft dat gezien en het interesseert ook niemand. Ga lekker thuis lopen janken zeikerd. Ik hoef die uitzending niet te zien van onze oer loser. Treurig dat je hier kennelijk nog steeds mee zit.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Mos: 'Als Overmars en Van der Sar kloten hebben, geven ze die titel terug'