De Mos: 'Als Overmars en Van der Sar kloten hebben, geven ze die titel terug'

De Mos: 'Als Overmars en Van der Sar kloten hebben, geven ze die titel terug'

Gepubliceerd: zondag 20 mei 2018 om 11:13zo 20-05-2018 om 11:13

Aad de Mos vindt dat de landstitel die Ajax in 1985 veroverde, eigenlijk aan hém toebehoort. Dat zegt hij in een reconstructie van Andere Tijden Sport. Enkele weken voor het einde van het seizoen 1984/85 werd De Mos op straat gezet door de clubleiding van Ajax. De Amsterdamse topclub ging op dat moment aan kop in de Eredivisie. 

Ruim dertig jaar later zit het De Mos nog steeds niet lekker. "Het kwam als een klap voor een jonge trainer", blikt hij terug. "Zo mooi het was om bij Ajax te beginnen, zo ellendig was het om op die manier afscheid te nemen."

"Ik zeg nog steeds: als Ajax een beetje kloten aan het lijf heeft, dan zouden Marc Overmars en Edwin van der Sar die titel aan mij terug moeten geven. Ze zouden moeten zeggen: dat is de titel van Aad de Mos. Want hij ontbreekt op mijn curriculum. Vind ik."

Finale
In het seizoen 1987/88 staat De Mos met zijn nieuwe club KV Mechelen in de finale van de Europa Cup II - uitgerekend tegen Ajax. Het wordt 1-0 voor de Belgen en De Mos laat zich gaan na het laatste fluitsignaal. "Ik dacht weer aan al die ellende bij Ajax. Alles kwam eruit. Ik zag Harmsen, Bartels, Van Eijden (de Ajax-directie, red.) en dacht: doei. Middelvinger. Ik weet niet of ze het gezien hebben."

De volledige uitzending van Andere Tijden Sport is zondagavond om 22.05 uur te zien op NPO 1. 

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

erekenner +327
zondag 20 mei 2018 om 11:23
Het is maar waar je jezelf druk over kunt maken Aad.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 11:25
Zo zijn er nog wel een paar hoor die diepe wonden hebben gemaakt.
De Graafschaf - Ajax
Excelsior - AZ
Vind ik leuk
erekenner +327
zondag 20 mei 2018 om 11:27
Dat is toch niet vergelijkbaar met een ontslagen trainer die vindt dat de behaalde titel van hem is?
Vind ik leuk
Paulus1962 +1299
zondag 20 mei 2018 om 14:46
33 jaar geleden man.
Vind ik leuk
LuckyLuksch +12048
zondag 20 mei 2018 om 11:36
Tja zo kun je nog wel een lijstje maken met psv, Feyenoord, Ajax etc
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 11:38]
Vind ik leuk
Blindsy +15908
zondag 20 mei 2018 om 11:35
Aan de andere kant... koploper zijn en dan ontslagen worden? Kan alleen bij Ajax. Gelukkig voor Aad kon hij al 3 jaar later sportieve wraak nemen. Maar dat was dus 30 jr terug, dus nou is t wel klaar. ;-)
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 11:36]
Vind ik leuk
erekenner +327
zondag 20 mei 2018 om 11:37
Precies. Aad haalt graag oude koeien uit de sloot.
Vind ik leuk
chicken +13423
zondag 20 mei 2018 om 12:29
Aad is oud...
Vind ik leuk
ficusje +2540
zondag 20 mei 2018 om 16:16
Het lange termijn geheugen komt terug,gaat niet goed meer met aad.
Vind ik leuk
Spiegel +10329
zondag 20 mei 2018 om 11:49
Kan niet alleen bij Ajax hoor.

Bij NEC gebeurde het ook...
Vind ik leuk
Blindsy +15908
zondag 20 mei 2018 om 16:47
Ja? Stond NEC ook 1e? Of bedoel je dat de voorganger van Lijnders werd ontslagen toen NEC 1e stond?
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 16:49]
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 12:11
niet gelijk lopen mekkeren over dat dit alleen bij ajax gebeurt !
Vind ik leuk
Blindsy +15908
zondag 20 mei 2018 om 16:59
Maar wel vaker dan bij vele clubs. Gemiddeld houdt n trainer het bij Ajax ca 1,5jr vol. Frank de Boer was n uitzondering.
Verder heb ik overigens geen medelijden met Aadje, en net viel te lezen dat de resultaten onder Aad aan t eind ineens flink tegenvielen. Dus misschien toch de beste beslissing om Aadje door de beruchte 'troika' te laten vervangen?
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 12:12
Bij NEC ook :)
Vind ik leuk
Tweey +2123
zondag 20 mei 2018 om 12:33
Gaat over andere tijden sport. Ken je het concept niet? Andere tijden zegt het al.
Vind ik leuk
Blindsy +15908
zondag 20 mei 2018 om 17:00
Ja, maar wát een tijden, heh? ;-)
Vind ik leuk
Cookee +11836
zondag 20 mei 2018 om 14:55
Morten Olsen stond 2e... die werd ontslagen, was later wel goed genoeg om bondscoach van Denemarken te zijn.
Lijkt een probleem dat ze bij Ajax altijd verkeerde leiding hebben.
Of dat nu 'wel klaar is', we herdenken nog steeds die oorlog.
Als je onrecht wordt aangedaan, hoe maak je daarvan los?
De trainer van Fortuna haalt de spelers, maakt de 1e opstelling, hij zet de club bovenaan en moet weg... kan me voorstellen dat er oudzeer zit.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 14:56]
Vind ik leuk
Blindsy +15908
zondag 20 mei 2018 om 16:41
Ja, is ook waar, hoor. Wist niet dat het hem nog zo dwars zat.
Maar dit is t probleem van n club die graag groot wil zijn.
Er is snel paniek en onvrede, en dan sneuvelt regelmatig de trainer.
Erik ten Hag? Als Ajax de CL niet haalt, staat hij al op scherp. Als ze dan ook niet meteen nr 1 in de competitie staan, haalt Ten Hag de Kerst niet.
Weet je nog hoe t met Blind afliep? Was TD, werd gevraagd om het van n ontslagen trainer over te nemen. Vroeg nog of iemand anders het seizoen kon afmaken? Maar nee, Blind was de man.
Ploeg stijgt nog wat onder zijn leiding (van 7 naar 5 geloof ik), en Blind wint play offs voor de EL en laat in n 2-luik Feyenoord kansloos.... Kortom, seizoen nog enigzins gered... Reactie Ajax-bestuur? Voetbal niet beter geworden, Blind ontslagen. Ook niet terug als TD, nee, gewoon weg na nog geen half seizoen.
In de seizoenen erna wordt z'n zoon elke wedstrijd uitgefloten. Maar anno 2018 heeft Blind weer n functie? Ik had gezegd: krijg de Rambam maar.
Tuurlijk sneuvelen er overal trainers, en wordt er uitgefloten.. maar het afserveren van trainers en het uitfluiten van spelers komt bij Ajax wel nét wat vaker voor.
Vind ik leuk
Cookee +11836
zondag 20 mei 2018 om 18:29
Goh ja, die arme Daley die door eigen publiek werd uitgefloten, dat moet wel het dieptepunt zijn in zijn carriere.

Ik denk dat 't probleem bij Ajax is dat ze alleen Amsterdammers hoog hebben zitten, dus wie er ook trainer is krediet heb je daar alleen als je van Ajax bent... en die zijn er niet... ja Reiziger en F de B. Welke trainer heeft nou een Ajax verleden? Vergelijk dat met Cambuur er zijn wel 18 ex-spelers met een trainers diploma.
PSV heeft nu Bommel en Nistel klaarstaan, Ajax niks.

Over Blind, nog even, het kan wel zijn als het spel niet aan te gluren is dat je dan toch weg moet. Maar dat Danny net zo makkelijk weer binnenstapt... dan zit er wel een plaatje voor de kop... van beide kanten, ook raar dat Danny dat doet.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
zondag 20 mei 2018 om 22:09
Dit is de meest bittere en treurige reactie die ik sinds lange tijd heb gehoord.

Aadje afkoopsom bij tientallen clubs? Zou het niet gewoon aan hem liggen? Of aan die tientallen clubs waar hij faliekant mislukt is?
Vind ik leuk
Cookee +11836
maandag 21 mei 2018 om 16:36
Ja, best vreemd dat het bij Mechelen zo goed ging. Dan zou je zeggen de man heeft het trucje wel door.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
zondag 20 mei 2018 om 22:06
En bij hem vreemd genoeg bij iedere club. Toevallig dat je overal ontslagen wordt? Het lijkt toch meer aan Aadje afkoopsom te liggen.
Vind ik leuk
Markus80 +2529
zondag 20 mei 2018 om 22:02
Als jij kloten hebt Aad dan rot je toch lekker op, dat heb je bij iedere club gemoeten. Het is niet voor niets Aadje afkoopsom.
Vind ik leuk
Blindsy +15908
maandag 21 mei 2018 om 09:20
Mooi verhaal. Maar iedereen weet dat een trainer in zeker 50-60% van de gevallen zijn contract niet uitloopt. Denk dat als je n lijstje zou maken, Aadje en Dickie niet eens bovenaan zullen staan. Maar goed, door zijn eigen wijsneuzerige houding heeft Aad weinig vrienden gemaakt, dan is het leuker om hem uit te jennen dan naar hem te luisteren, begrijp ik wel.
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zondag 20 mei 2018 om 11:23
Haha wat een kwal is het toch ook!
Vind ik leuk
jaja_PSV +48527
zondag 20 mei 2018 om 11:39
Ff wiki erbij gehaald:

In het seizoen 1984/85 leek De Mos opnieuw op weg naar de titel, na in de eerste 16 ronden ongeslagen te zijn geweest (13 zeges, 2 gelijke spelen uit, 1 inhaalduel tegoed; 2de week december 1984). In de tweede seizoenshelft, met name in april en in de eerste week van mei, begon de club echter in rap tempo punten te verliezen, waardoor concurrenten Feyenoord en PSV steeds dichterbij kwamen. De Mos voerde vele tactische wisselingen uit, maar kreeg het elftal slecht op de rails. Op 5 mei 1985 leed de club een ontluisterende 1-0 nederlaag tegen HFC Haarlem en behield de club ternauwernood de koppositie doordat ook PSV punten verspeelde. Op 6 mei vroeg aanvoerder Dick Schoenaker een gesprek aan met het bestuur, dat concludeerde dat er onvoldoende draagvlak was voor het aanhouden van de trainer.[5] Ten tijde van zijn ontslag stond de Amsterdamse club op de eerste positie. Een trainerstrio bestaande uit Spitz Kohn, Tonny Bruins Slot en Cor van der Hart maakte het seizoen vol en werd met Ajax kampioen
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zondag 20 mei 2018 om 11:46
Hé de Eindhovenaar jaja_PSV wat geiler wordt van Ajax nieuws dan van zijn eigen mokkel thuis, en drukker met Ajax bezig is dan met zijn eigen club PSV!

Alles goed zuigertje?
Vind ik leuk
Spiegel +10329
zondag 20 mei 2018 om 11:52
Wat doet hij hier nu verkeerd florian?

Hij komt met een informatief stuk over het seizoen waar dit artikel over gaat, en tackelde hiermee De Mos zijn argument. In feite neemt hij het dus op voor Ajax.

Jaja is af en toe inderdaad echt een kwal, maar jij bent ook wel steeds nadrukkelijk op zoek naar redenen om hem voor kwal uit te maken. Siert je niet.
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zondag 20 mei 2018 om 11:57
Het is geen kwal en ik noem hem ook nergens een kwal, laat ik maar niet echt zeggen wat ik over hem denk dan heb ik direct een ban te pakken!

Het begint wel héél vervelend te worden dat die gek al dagen, nee weken lang zelfs elke dag Ajax topics aan het verkloten is met al zijn haat. Dat jij vind dat het mij niet siert daar heb ik maling aan. Weetje wat nog het lafste is van jaja? Wanneer je het stuk vuil op diverse topics aanspreekt over dingen die ook bij zijn club gebeuren dan zwijgt ie opeens als het graf, maar dat doen wel meer PSV'ers hier, zou het soms een besmettelijke ziekte zijn bij de PSV'ers die zwijgzaamheid?
Vind ik leuk
VP Eindbaas +2848
zondag 20 mei 2018 om 12:18
Valt me van je tegen deze reactie pik.. effe los van wat he van jaja vind. Jij weet doorgaans beter en reageert doorgaans sympathieker!
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zondag 20 mei 2018 om 12:24
Op dat figuur kan ik niet meer sympathiek reageren, ik vind het een grote huichelaar! Staat altijd met zijn grote bek klaar om te zeiken dat Ajacieden vervelend en aan het trollen zijn op de site en is zelf wel heel lang bezig met trollen op alle Ajax-topics!
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 14:13
En weer heb je het over PSV
Vind ik leuk
jaja_PSV +48527
zondag 20 mei 2018 om 16:30
Florian, ik kopieer iets van Wikipedia, zonder oordeel.
Daarna ben ik gaan fietsen met me gezin en staat er deze bullshit.
Ik maak mij er niet al te druk om, niks verkeerd gedaan of gezegd. Gisteren nog positief gereageerd op verlengen contract van 16 jarige Ajacied.
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zondag 20 mei 2018 om 11:58
Overigens speek ik hem niet dagelijks aan, je lult dus weer als een onwetend iets met dat ik steeds nadrukkelijk op zoek ben naar die idioot!
Vind ik leuk
Spiegel +10329
zondag 20 mei 2018 om 12:11
Laat ik het zo zeggen: je reageert nu op een reactie van hem, waarin hij helemaal niks verkeerd zegt.
Vind ik leuk
RVB AFCA +13264
zondag 20 mei 2018 om 12:14
Ik snap niet echt goed waarom mensen zich druk maken over Aad afkoopsom, die kerel is de 70 al gepasseerd, nog een jaar of 10 en we zijn verlost van zijn slappe gelul, gun die de Mos nog maar even zijn aandacht.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48527
zondag 20 mei 2018 om 16:26
Dank je spiegel.
Ik heb iets gekopieerd van Wikipedia zonder oordeel. Daarna ben ik gaan fietsen met me gezin.

Gisteren nog positief gereageerd op Ajax bericht dat ze een 16jarige speler hebben verlengd qua contract.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 14:12
Florian waarom heb jij het iedere keer weer over PSV in een Ajax-topic
Vind ik leuk
Blindsy +15908
zondag 20 mei 2018 om 16:45
Volgens mij maakt jouw blinde liefde voor Ajax dat je zijn goede bedoelingen niet lijkt te begrijpen...
Vind ik leuk
stollie38 +17378
zondag 20 mei 2018 om 12:18
Je bent wel veel met Ajax bezig. Net zoals je valse zusters Eendracht en Bien. Ik zou zeggen ga professionele hulp zoeken, want het begint eng te worden.
Vind ik leuk
Florian87 +11698
zondag 20 mei 2018 om 12:29
Wanneer je denkt alles gehad te hebben komt Schwalbe aka de psycholoog ook weer online :D

Ook dat is een grote grapjas, commentaar op alles en iedereen en zelf heeft ie ook 4 keer een ban gekregen met al die overdreven accounts van hem! Spreek je later Mark, ik ga met de kleine hooligan naar het water :D
Vind ik leuk
Spiegel +10329
zondag 20 mei 2018 om 12:34
Ik bedoelde het ook meer in de zin van: laat je door zon gozer niet op de kast jagen. Je bent een van de fatsoenlijke forumgebruikers hier, die vete of hoe je het ook wil noemen met jaja, heb jij helemaal niet nodig.

Uitbannen doe je ze toch niet, dan kan je ze beter geen aandacht geven.

Het werkt hetzelfde als een puistje: knijp je hem uit krijg je er meer + littekens.
Negeer je hem is ie na 2 dagen weg.
Vind ik leuk
stollie38 +17378
zondag 20 mei 2018 om 12:42
Is goed Florian en geniet ervan. :-D
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24817
zondag 20 mei 2018 om 11:43
Aad is een ouwe narcist, zelden mensen zo verliefd op zichzelf gezien als Aadje hoor
Vind ik leuk
stratumseind +187380
zondag 20 mei 2018 om 12:00
je hebt mij ook nog nooit ontmoet........
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24817
zondag 20 mei 2018 om 12:11
Nee maar van jou had ik ook wel hetzelfde beeld inmiddels straat :p
Vind ik leuk
stratumseind +187380
zondag 20 mei 2018 om 12:14
valt me tegen ....

Aadje mag niet eens in mijn schaduw staan wat dat betreft......
Vind ik leuk
Spiegel +10329
zondag 20 mei 2018 om 12:34
En al helemaal niet in oewe zon? ;)
Vind ik leuk
stratumseind +187380
zondag 20 mei 2018 om 12:36
da al zeker nie inderdaad
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 11:23
Hahaha, ik kan die man maar niet serieus nemen.
Vind ik leuk
El Cazador +8129
zondag 20 mei 2018 om 11:24
Die landstitel komt niet op jou CV, is je totaal niet gegund.
Kan nu nog wel wat zeggen over waar die woont en welke club die hij sponsoort, maar dat ga ik op dit mooie pinsterweekend ff niet doen.
Maar Aadje blijft een azijnzeikert
Vind ik leuk
Thilo +2748
zondag 20 mei 2018 om 11:24
Aha dit verklaart een hoop
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
zondag 20 mei 2018 om 11:28
En die rancune zit nog steeds erg diep bij Aadje.
Vind ik leuk
Bossie020 +5713
zondag 20 mei 2018 om 11:35
Als Aad de afkoopsom terugstort gaat Overmars gerust overstag.
Vind ik leuk
El Cazador +8129
zondag 20 mei 2018 om 11:36
Je begint je werkelijk af te vragen of Aad de Mos representatief is voor alles wat in die stad van hem woont?? Tis maar een vraag die in me opkomt
Vind ik leuk
Futjebal +2501
zondag 20 mei 2018 om 11:46
Als je het niet weet dan kun je beter niks zeggen ..Aad woont namelijk niet in een stad maar in een dorp genaamd Acht. Hier heb je dus het antwoord op je ietwat dommige vraag
Vind ik leuk
El Cazador +8129
zondag 20 mei 2018 om 12:03
Ach
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zondag 20 mei 2018 om 12:40
T
Vind ik leuk
Futjebal +2501
zondag 20 mei 2018 om 13:04
Erg he als je leuk en bijdehand wil doen maar het blijkt meer dom en nietwetend te zijn...dan sta je eigenlijk een beetje voor lul
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 11:37
Oh die warme club zeker ..............toen al he ...........
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zondag 20 mei 2018 om 12:42
Nee, andere clubs wachten net zolang totdat een trainer de voorsprong heeft verspeeld? Ik kan me bij Feyenoord nog twee trainers herinneren die op voorspraak van de spelersgroep zijn ontslagen
Vind ik leuk
voorstopper +1085
zondag 20 mei 2018 om 11:38
waarom is deze man nog steeds zo vaak in het nieuws?
Vind ik leuk
reggie +1924
zondag 20 mei 2018 om 11:41
Hij is goed he De Mos.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1626
zondag 20 mei 2018 om 11:43
Aad heeft gelijk en dan ook maar de champions league van 95 op aad zijn naam zetten want daar had aad ook een aandeel in .... dat dits oort seniele mannen nog een podium krijgt ..,
Vind ik leuk
Morris +23324
zondag 20 mei 2018 om 11:43
Aad en zijn ego..

Mooi duo
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 11:43
Aha, dit verklaart wel zijn negatieve visie op Ajax........#AadjeAfkoopsom
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 11:44
Er behoord u NIETS toe U was in dienst van AFC AJAX als passant,passanten komen en gaan het is niet Uw verdienste eerder het tegendeel dat U ontslagen werd door Uw werkgever ,die het niet meer in U zag zitten en U NU 30 jaar blijk geeft van frustratie en in de e tjes kinderen weg stuur de omdat U het niet in hen zag zitten....Uw ego is zo groot dat Uw elke dag een orgasms moet krijgen.sucses en oak het washandje maar weer.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28475
zondag 20 mei 2018 om 11:45
Wow.. Aadje heeft een serieus probleem.. als je je na 34! Jaar hier druk over kunt maken, dan heb je hulp nodig.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 11:46
Wat een droeftoeter hij heeft nog nooit ergens zijn contract uitgedient een overal en afkoopsom gehad
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 11:46
Als je dement wordt haal je van alles van vroeger terug. Dus droom maar lekker door Aadje je bent dus echt van het paadje .
Vind ik leuk
Jan Guevara +9627
zondag 20 mei 2018 om 11:46
Geef hem die titel, maar dan wel zijn afkoopsom met rente terugbetalen.

Doet ie toch niet :)
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
zondag 20 mei 2018 om 11:47
Volgende week komt Martin Jol langs die de eerste titel van Frank De Boer opeist?
Vind ik leuk
HanV +4888
zondag 20 mei 2018 om 12:32
Misschien over 10 jaar, dan is hij ongeveer even oud als De Mos nu. Jol en De Boer waren dat seizoen beide 17 wedstrijden de coach, dus je verwacht het niet.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1626
zondag 20 mei 2018 om 11:52
Heb even elftal foto gekeken van 1985 ... van basten , koeman , rijkaard , vanenburg , olsen , silooy , ... kun je het niet slecht mee doen
Vind ik leuk
stratumseind +187380
zondag 20 mei 2018 om 11:54
Ze hebben al niks meer wil aad ook nog die ouwe stofnesten van vroeger terug hebben.......
De club blijft ook niks bespaard.....
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
zondag 20 mei 2018 om 12:15
Kom maar eens kijken in onze prijzenkast , dan schrik je hoeveel er staat. Dat hebben jullie over 100 jaar nog lang niet bereikt.
Vind ik leuk
stratumseind +187380
zondag 20 mei 2018 om 12:17
moet ik zelf een stofmasker mee brengen of krjjg je dat er bij bij aanvang van de rondleiding daar?
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
zondag 20 mei 2018 om 12:44
Dat ligt er aan of je met je platte kar uit het dorp komt , dan wel zou ik zeggen voor onderweg
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
zondag 20 mei 2018 om 12:29
niks meer en die kleine 200.000.000 euro op de bank en bank!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22747
zondag 20 mei 2018 om 12:06
Pffff next
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
zondag 20 mei 2018 om 12:11
Het is altijd de titel van een club, nooit van een trainer of speler
Vind ik leuk
GROBAR66 +1538
zondag 20 mei 2018 om 12:13
Aadje is full of shit
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 12:22
Hé iemand laat Aad de Mos weer eens aan het woord.... het moet komkommertijd zijn.
Vind ik leuk
BrandjeXL +499
zondag 20 mei 2018 om 12:22
Als Aad er dan voor zorgt dat Ajax de CL van 1996 terug krijgt van een door doping volgespoten Juventus dan vind ik het best hoor. Met andere woorden. Soms win je en soms verlies je.
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
zondag 20 mei 2018 om 12:26
die man zit vol haat en wrok tegen Ajax ! en alleen om dat Johan Cruyff hem toen heef geholpen op de bank!!
Vind ik leuk
Mi amigo +173
zondag 20 mei 2018 om 12:32
Amsterdamse jankertjes.
Vragen ze zich nog af waarom iedreen een tyfus hekel aan die arrogante club met aanhang heeft.
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zondag 20 mei 2018 om 12:48
De jankerd hier is toch pro psv anders
Vind ik leuk
wattenstaafje +22747
zondag 20 mei 2018 om 14:01
Wij vragen ons niets af. Dat een ieder met een verstandelijke beperking steeds met Ajax bezig is, zegt alles over hen.
[Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 16:04]
Vind ik leuk
Ad Godloos +289
zondag 20 mei 2018 om 15:31
jij heb in ieder geval een hekel aan Ajax ! hoe meer mensen een hekel hebben aan Ajax ! hoe meer ik trots ben op Ajax dat laat alleen maar zien hoe gigantisch groot Ajax is!
Vind ik leuk
Mi amigo +173
zondag 20 mei 2018 om 15:52
Niet is maar was.
Vind ik leuk
Foebele +53738
zondag 20 mei 2018 om 12:34
Mooi verhaal voor je klein kinderen, maar als je dit in de media gaat roepen gaan mensen toch altijd zich afvragen of je nog wel voor de volle 100% toerekeningsvatbaar bent..
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19563
zondag 20 mei 2018 om 12:35
Bah, echt bescheiden is aadje ook niet he
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zondag 20 mei 2018 om 12:37
Oh, geen wonder dat ie altijd zo ontzettend negatief is over Ajax... De druifjes zijn nog altijd ontzettend zuur kennelijk....
Wat hebben Sar en overmars er nou mee te maken? Kom op zeg.
Vind ik leuk
Jozef +40968
zondag 20 mei 2018 om 20:12
Nou, die waren indertijd vast al een jaar of tien en supporter van Ajax...


:-)

Zie de link ook niet joh...
Vind ik leuk
Red de Kuip +2046
zondag 20 mei 2018 om 13:04
Die man gaat steeds gekker doen.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1766
zondag 20 mei 2018 om 13:05
Op iedere reactie van Aad, zeg ik het zelfde. Aad heeft Ajax van een titel bestolen, door in de rust van PSV-Vitesse, zijn uitstekend presenterende keer te wisselen, waardoor Ajax 1 doelpunt te weinig maakte tegen WillemII en Cocu de goal maakte, die nooit gemaakt had mogen worden vanaf een meter of 30. Aad is zwaar gefrustreerd.
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
zondag 20 mei 2018 om 13:11
Mensen die zo nig in het verleden leven moet je geen voetbalanalist meer maken. De man word steeds zieliger.
Vind ik leuk
Champ +202
zondag 20 mei 2018 om 13:15
Als de Mos een beetje stijl zou hebben gehad, zou hij daar 30 jaar later niet over beginnen en na de finale zijn middelvinger niet hebben opgestoken.
Vind ik leuk
deltiaan +1340
zondag 20 mei 2018 om 13:24
dat was toen al een achterbakse bende AAD
Vind ik leuk
Horas +571
zondag 20 mei 2018 om 13:24
Gefrustreerd geneuzel uit de voltooid verleden tijd.
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
zondag 20 mei 2018 om 13:51
Niemand zal groter zijn dan Ajax en Cruyff was Ajax.
Vind ik leuk
Wurmpie +293
zondag 20 mei 2018 om 13:52
De mos heeft ieder geval geen kloten dat hij nog steeds loopt te janken wat een droef toeter
Vind ik leuk
B3v3r +741
zondag 20 mei 2018 om 14:02
Zielig arrogante kwal van een vent die al jaren probeert met alles in de media te blijven terwijl hij al 20 jaar niets meer gepresteerd heeft
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 14:05
Laat die man zijn mond houden en met pensioen gaan en nooit meer iets van zich laten horen, wat een oen zeg.
Vind ik leuk
Gerro +7971
zondag 20 mei 2018 om 14:19
Huilie huillie
Vind ik leuk
renemar +640
zondag 20 mei 2018 om 14:45
Aad afkoopsom. Zijn aversie t.o.v. de club die hem de kans heeft gegeven laat hij telkens blijken.
Als trainer was hij een nietsnut en nu als co-commentator bij Ziggo eveneens. Onbegrijpelijk dat die onbenul een podium krijgt.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 16:26
Aad de mos heeft gelijk
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 16:32
Bekijk ook eens objectief de andere kant wr zal wel wat voor gevallen zijn anders ga je er niet zomaar uit wees eerlijk dan moet je beide kanten horen wil je er een mening over kunnen hebben maar 33 jaar later doet het bij hem nog zeer alsof het gisteren gebeurd is wees dan een kerel ga naar ajax toe en praat het uit maar zoek dan geen aandacht op deze manier beetje zielig en onvolwassen gedrag
Vind ik leuk
Jozef +40968
zondag 20 mei 2018 om 20:14
Uitpraten?

Hij is er toch uit gegooid?

Houden zo.
Vind ik leuk
Sazzz +11044
zondag 20 mei 2018 om 23:05
Alsof er ooit een trainer is geweest die een titel heeft gekregen ipv de club...
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 17:23
Nou goed, we weten al 33 jaar dat Aadje het nooit vergeten is.
Vind ik leuk
zondag 20 mei 2018 om 17:39
Zielig...
Vind ik leuk
Chebaisit +1449
zondag 20 mei 2018 om 18:52
Als ik Aad de Mos hoor spreken voel je gelijk zijn wrok tegen Ajax .
Laat hem lekker in zijn vel gaar koken.
Flapdrol .
Onvolwassen gedrag .
Vind ik leuk
Markus80 +2529
zondag 20 mei 2018 om 22:00
Deze man heeft echt psychologische hulp nodig. Nee niemand heeft dat gezien en het interesseert ook niemand. Ga lekker thuis lopen janken zeikerd. Ik hoef die uitzending niet te zien van onze oer loser. Treurig dat je hier kennelijk nog steeds mee zit.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws