'Krul kan loopbaan nieuw leven inblazen in Turkije: topclub aast op gratis keeper'

'Krul kan loopbaan nieuw leven inblazen in Turkije: topclub aast op gratis keeper'

Gepubliceerd: vrijdag 25 mei 2018 om 10:41vr 25-05-2018 om 10:41

Voor Tim Krul lonkt een avontuur in de Super Lïg. De dertigjarige doelman mag zich in de belangstelling verheugen van Fenerbahçe, melden diverse Turkse media, waaronder Gunes.

Krul heeft een aflopend contract bij Brighton & Hove Albion, waardoor de Turkse grootmacht hem transfervrij kan overnemen. Dit seizoen was Krul bij Brighton de stand-in van Matt Ryan. Hij kwam daardoor geen minuut in actie in de Premier League. Eerder was de Nederlander wel jarenlang de eerste keus bij Newcastle United, maar een zware knieblessure gooide roet in het eten.

Bij Fenerbahçe moet Krul de concurrentie aangaan met routinier Volkan Demirel, die zijn aflopende verbintenis kan verlengen. Demirel won het voorbije seizoen de concurrentiestrijd van Carlos Kameni. De Kameroener kwam met hoge verwachtingen over van Malaga, maar verdween al snel uit de basis. Hij mag ondanks een contract tot medio 2020 vertrekken uit Istanbul.

Plaats een reactie

someren +5
vrijdag 25 mei 2018 om 10:46
Jammer dat krul zover is terug gezakt , was toch een goede doeman geweest voor de eredivisie top 3 en buitenlandse middenmoot
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 10:49
Bij AZ was het gewoon pijnlijk
Vind ik leuk
TheRedMen +3441
vrijdag 25 mei 2018 om 11:02
En dat allemaal door een dramatisch kunstgras veldje in Kazachstan.
Vind ik leuk
fr0do +1489
vrijdag 25 mei 2018 om 10:47
Zou het wel doen als ik hem was. Nederlandse voetballers en Turkse competitie gaan vaak goed samen.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 10:48
Het is te hopen voor Fenerbahce dat ze het houden bij "denken aan", want Tim Krul kan er helemaal niets meer van.
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 10:50
"topclub" daar versta ik toch wat anders onder
Vind ik leuk
davidben +5798
vrijdag 25 mei 2018 om 10:58
Je vindt PSV dus ook geen topclub?
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 12:28
eerlijk nee het behoord zeker niet tot de top
Vind ik leuk
viking55 +234
vrijdag 25 mei 2018 om 10:55
Was een hele goede keeper maar na zijn, bij het Nederlands elftal opgelopen, blessure heeft hij zijn oude niveau nooit meer benadert.
Vind ik leuk
Smithsonian +38008
vrijdag 25 mei 2018 om 11:20
Zou een mooie move zijn als hij aan spelen toe zou komen.
Vind ik leuk
Rodajc +17393
vrijdag 25 mei 2018 om 11:50
Diep afgegleden. Van betrouwbare en goede doelman in de PL naar totale mislukking in de eredivisie, en nog altijd pas 30 jaar. Vraag me af wat in hem is gevaren.
Vind ik leuk
Kramertje +936
vrijdag 25 mei 2018 om 11:50
mooie club als hij eerste keeper zou worden

maar van Demirel wint hij het niet
Vind ik leuk
mcmodd +25120
vrijdag 25 mei 2018 om 13:09
Ik zou hem ook graag bij FC Utrecht willen zien, hij kan echt nog heel goed ballenvangen.
Vind ik leuk
Cookee +11834
vrijdag 25 mei 2018 om 14:30
Beetje een triest verhaal, hij was ZO goed die Krul... en nu ergens 2e man straks?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws