'Krul kan loopbaan nieuw leven inblazen in Turkije: topclub aast op gratis keeper'

    'Krul kan loopbaan nieuw leven inblazen in Turkije: topclub aast op gratis keeper'

    vrijdag 25 mei 2018 om 10:41

    Voor Tim Krul lonkt een avontuur in de Super Lïg. De dertigjarige doelman mag zich in de belangstelling verheugen van Fenerbahçe, melden diverse Turkse media, waaronder Gunes.

    Krul heeft een aflopend contract bij Brighton & Hove Albion, waardoor de Turkse grootmacht hem transfervrij kan overnemen. Dit seizoen was Krul bij Brighton de stand-in van Matt Ryan. Hij kwam daardoor geen minuut in actie in de Premier League. Eerder was de Nederlander wel jarenlang de eerste keus bij Newcastle United, maar een zware knieblessure gooide roet in het eten.

    Bij Fenerbahçe moet Krul de concurrentie aangaan met routinier Volkan Demirel, die zijn aflopende verbintenis kan verlengen. Demirel won het voorbije seizoen de concurrentiestrijd van Carlos Kameni. De Kameroener kwam met hoge verwachtingen over van Malaga, maar verdween al snel uit de basis. Hij mag ondanks een contract tot medio 2020 vertrekken uit Istanbul.

    Plaats een reactie

    someren +5
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:46
    Jammer dat krul zover is terug gezakt , was toch een goede doeman geweest voor de eredivisie top 3 en buitenlandse middenmoot
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:49
    Bij AZ was het gewoon pijnlijk
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2102
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:02
    En dat allemaal door een dramatisch kunstgras veldje in Kazachstan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:08
    Hoe is het met de spanning kerel. Morgen is het eindelijk zo ver.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2102
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:18
    Ik ben heel erg zenuwachtig. Veel mensen schatten Liverpool kansloos. Maar ik denk als Liverpool speelt zoals tegen City en Roma thuis dat een overwinning zeker mogelijk is! Het enige waar ik is dat Real de kwaliteit heeft om een wedstrijd te winnen ondanks dat ze slecht spelen. Real heeft vaak aan een paar kansjes wel genoeg. Dus ik denk dat Liverpool minimaal drie keer moet scoren om te winnen.

    Ik vind het wel mooi dat ze in Spanje al denken dat ze gewonnen hebben. Hopelijk onderschatten ze Liverpool :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:22
    Liverpool is zeker niet kansloos. Je staat in de finale dus kan alle kanten op. Ik hoop dat het een doelpunt rijke wedstrijd is met verlenging en pingels. Moge de beste winnen.
    Vind ik leuk
    Bayern FC +2476
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:50
    Nah met Mane..Firmido en Salah moet het kunnen. verkracht Real jonge.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2102
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:08
    Laten we het hopen ;)
    Wat er ook gebeurd morgen, ik ben trots dat Liverpool zo ver is gekomen.
    Vind ik leuk
    Gustavo +4761
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:09
    Nee joh. Even in een korte flow gezeten maar nergens geslaagd. Het lijkt meer dan het is. Een soort keepende Viktor Fischer.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    fr0do +669
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:47
    Zou het wel doen als ik hem was. Nederlandse voetballers en Turkse competitie gaan vaak goed samen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:48
    Het is te hopen voor Fenerbahce dat ze het houden bij "denken aan", want Tim Krul kan er helemaal niets meer van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:50
    "topclub" daar versta ik toch wat anders onder
    Vind ik leuk
    davidben +3411
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:58
    Je vindt PSV dus ook geen topclub?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:28
    eerlijk nee het behoord zeker niet tot de top
    Vind ik leuk
    viking55 +178
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:55
    Was een hele goede keeper maar na zijn, bij het Nederlands elftal opgelopen, blessure heeft hij zijn oude niveau nooit meer benadert.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:07
    Mijn brüüders willen dus Tim Knul. Hmmm erg bedenkelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:39
    Als jij nou eens met hem mee ging maat
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:40
    Als ze betalen graag
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:41
    Nou vriend ik doe er ook wat bij
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:42
    Ok
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:42
    Geintje kerel mag jou wél
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:43
    Gelukkig maar haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:45
    Ik denk niet dat je er wakker van ligt haa
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:49
    Hahahah ja soms wel
    Vind ik leuk
    Teo Smith +21094
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:20
    Zou een mooie move zijn als hij aan spelen toe zou komen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +9559
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:50
    Diep afgegleden. Van betrouwbare en goede doelman in de PL naar totale mislukking in de eredivisie, en nog altijd pas 30 jaar. Vraag me af wat in hem is gevaren.
    Vind ik leuk
    Kramertje +802
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:50
    mooie club als hij eerste keeper zou worden

    maar van Demirel wint hij het niet
    Vind ik leuk
    mcmodd +19710
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:09
    Ik zou hem ook graag bij FC Utrecht willen zien, hij kan echt nog heel goed ballenvangen.
    Vind ik leuk
    Cookee +8894
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:30
    Beetje een triest verhaal, hij was ZO goed die Krul... en nu ergens 2e man straks?
    Vind ik leuk
    Eleveldski +614
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:36
    Volkan Demirel is daar gewoon de eerste keeper. Klasse keeper die al jaren onder de lat staat daar.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Krul kan loopbaan nieuw leven inblazen in Turkije: topclub aast op gratis keeper'